Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pokud to delas pro SVUJ dobry pocit, je zo zcela pochopitelne. Ti co predstiraji pred okolim, ze nemaji to auto, co maji, na ukor moznosti dokoupit si jizdni zlepseni...mi jsou cizi.Ja jsem tez vzdy volil vozidlo bez oznaceni motorizace a v pripade ojeteho vozidla to bylo prvni, co jsem sundaval. Jednak z "bezpecnostnich" duvodu (ne, nikdy jsem si zadnou malorazku nekoupil) a druhak se na to moje esteticke citeni diva dosti kriticky. No a kdo se nekdy zabyval detailingem, tak vi take svoje. Ne jinak tomu bylo u moji M3. Druhy den po koupi letel stitek SkyActiv technology do popelnice. Letel by i Mazda3, ale to by mi, bohuzel, zustala dira v 5. dverich. No, snad jsem se nedopoustel naivniho podvudku...
Podle prodejcu budes cekat do podzimu. Ja bych nevahal.No celkem mě láká si zamluvit jízdu, když píše @Buddha že je ta torzka v pohodě, ale vydržím a počkám na tu silnější čtyřkolku.
Tohle mi taky rekli, když jsem se byl podivat na novou sky-g, ze asi az ke konci roku...Tak asi zavolam k Halfarovi a projedu to svou oblíbenou okreskou do Bruntalu. O vykon tak ani nejde, protože vime ze je to pomalejsi nez minula verze, ale fakt me zajima ten podvozek.Podle prodejcu budes cekat do podzimu
Koubek mi ted rikal, ze pristi tyden jede Mazdu testovat do zahranici, tak asi napise fundovanejsi komentar, nez ja. Pohlidej si to.Tohle mi taky rekli, když jsem se byl podivat na novou sky-g, ze asi az ke konci roku...Tak asi zavolam k Halfarovi a projedu to svou oblíbenou okreskou do Bruntalu. O vykon tak ani nejde, protože vime ze je to pomalejsi nez minula verze, ale fakt me zajima ten podvozek.
Honzu sleduju takze uz se tesimKoubek mi ted rikal, ze pristi tyden jede Mazdu testovat do zahranici, tak asi napise fundovanejsi komentar, nez ja. Pohlidej si to.
Mno ja to na Mkove BMW tipoval, ale co jsem tak premyslel (a v rychlosti koukal), tak se mi nedarilo natrefit nic, co by melo presne 550 N.m. a vykon 300 - 400 koni .Ze by bávo M ?
Když to srovnám s nejnovější šestkou, tak se mi líbí,že pořádně otevřeli ten prostor před řadící pákou, což je ale tím, že tam konečně už necpou CD. Toto je vysoce nepraktické:Zobrazit přílohu 20776 Zobrazit přílohu 20774 Zobrazit přílohu 20772 Zobrazit přílohu 20770 Zobrazit přílohu 20771
Zobrazit přílohu 20773 Zobrazit přílohu 20778 Zobrazit přílohu 20777 Stručně (více v souboru).
1. Převody: obdobné jako klasická G120
2. Řazení: přepracované, skvostné
3. Sedačky., lepší vedení i posez
4. Zadní místo: velmi problematické
5. Displeje: působivé a mnohafunkční včetně zobrazení přední a zadní kamery
6. Podvozek: zdařilá kombinace tužší karosérie a naladění zadní pevné nápravy
7. Motor: citelnější a dávkovatelnější zátah od 1500 ot/min oproti předchozí verzi
P.S. Nemusíme s tím souhlasit, nemusí se nám to líbit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat
Tak to by pro mě byl třeba problém. Když už nemůžu mít manual, tak takhle mám aspoň pocit, že sedím v autě se sportovním nádechem. Já vím,že díky padlum pod volantem se toho při jízdě prakticky nedotykam,ale je to o pocituMno otevreni prostoru pred radici pakou ... abych pravdu rekl, ja si uz leta rikam, proc treba v pripade automatu, tam ta radici paka jeste vubec je. Akorat to zabira misto. Kdyby tam dali tech par tlacitek P, N, R, D, tak by bylo najednou mista. Jen par modelu to tak ma. Posledni dobou spis teda tech elektrickych.
Protoze to neni Mazda a ctim klanovou prislusnost.@Buddha, diky za tu recenzi v dokumentu. Mimochodem, proc vsude chodis jen tak okolo toho sveho vykonneho auta s velkym kroutakem, ktere provozujes? Proc nenapises, co to je?
Prihoriva. Ale taky ma svoje mouchy.Ze by bávo M ?
Ingolstadt mi nechutna. Sama voda.Zapojuji se do tipovací soutěže To bude něco z audi kuchyně
Co je na tom divneho?Tak to by pro mě byl třeba problém. Když už nemůžu mít manual, tak takhle mám aspoň pocit, že sedím v autě se sportovním nádechem. Já vím,že díky padlum pod volantem se toho při jízdě prakticky nedotykam,ale je to o pocitu
Rozdíl jsem třeba Mercedes R class, který měl řazení páčkou pod volantem a bylo to hrozně divný. Ale mě přijde divný i to co má BMW...
Kamera ma znatelne lepsi rozliseni i svetelnost a tobrazovaci procesor dostal taky nejake bity/byty navic.Když to srovnám s nejnovější šestkou, tak se mi líbí,že pořádně otevřeli ten prostor před řadící pákou, což je ale tím, že tam konečně už necpou CD. Toto je vysoce nepraktické:
Zobrazit přílohu 20839
A taky že ta kamera se zdá mít konečně pořádné rozlišení. Nechápu proč to neuměli udělat před rokem na autě, který je o třídu výš.
Trvanlivost je budouci neznama. Motory budou mit filtr pevnych castic, prepracovany rezim katalyzatoru a jednou vypinani valcu. SkyX bude monitorovat a mozna elektricky ridit kazdy ventil zvlast. Se zvysujici se slozitost nekdy roste dokonalost a vzdy roste poruchovost.Tak jsem si byl prohlednout a posedet v nove trojce v Car Star. A dokazl bych si predstavit v tom jezdit. Jezdit jsem nebyl, na to je to malo potencialni kandidat na koupi.
Ale jsem zvedavy, kolik spiny se bude drzet na tech prazich. Infotainment se mi libil.