• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

No celkem mě láká si zamluvit jízdu, když píše @Buddha že je ta torzka v pohodě, ale vydržím a počkám na tu silnější čtyřkolku.
 
Ja jsem tez vzdy volil vozidlo bez oznaceni motorizace a v pripade ojeteho vozidla to bylo prvni, co jsem sundaval. Jednak z "bezpecnostnich" duvodu (ne, nikdy jsem si zadnou malorazku nekoupil) a druhak se na to moje esteticke citeni diva dosti kriticky. No a kdo se nekdy zabyval detailingem, tak vi take svoje. Ne jinak tomu bylo u moji M3. Druhy den po koupi letel stitek SkyActiv technology do popelnice. Letel by i Mazda3, ale to by mi, bohuzel, zustala dira v 5. dverich. No, snad jsem se nedopoustel naivniho podvudku...
Pokud to delas pro SVUJ dobry pocit, je zo zcela pochopitelne. Ti co predstiraji pred okolim, ze nemaji to auto, co maji, na ukor moznosti dokoupit si jizdni zlepseni...mi jsou cizi.
 
No celkem mě láká si zamluvit jízdu, když píše @Buddha že je ta torzka v pohodě, ale vydržím a počkám na tu silnější čtyřkolku.
Podle prodejcu budes cekat do podzimu. Ja bych nevahal.
Me by osobne zajimalo, jak novou M3 hodnoti nekdo, kdo sedla sestku.
 
Podle prodejcu budes cekat do podzimu
Tohle mi taky rekli, když jsem se byl podivat na novou sky-g, ze asi az ke konci roku...Tak asi zavolam k Halfarovi a projedu to svou oblíbenou okreskou do Bruntalu. O vykon tak ani nejde, protože vime ze je to pomalejsi nez minula verze, ale fakt me zajima ten podvozek.
 
Tohle mi taky rekli, když jsem se byl podivat na novou sky-g, ze asi az ke konci roku...Tak asi zavolam k Halfarovi a projedu to svou oblíbenou okreskou do Bruntalu. O vykon tak ani nejde, protože vime ze je to pomalejsi nez minula verze, ale fakt me zajima ten podvozek.
Koubek mi ted rikal, ze pristi tyden jede Mazdu testovat do zahranici, tak asi napise fundovanejsi komentar, nez ja. Pohlidej si to.
 
@Buddha, diky za tu recenzi v dokumentu. Mimochodem, proc vsude chodis jen tak okolo toho sveho vykonneho auta s velkym kroutakem, ktere provozujes? Proc nenapises, co to je? ;)
 
Ale mohli to nechat jak to bylo minule, ze byl dotykový když auto stálo. Mi se takhle lépe a rychleji pracuje s navigací.
 
ja osobne jsem to take tipoval na BMW M....ale nejblize tomu je Alpina B3 S (E90) (2010-2013) ale tezko hadat ;-)
 
No vidíte jaký tady máme pěkný kvíz. Výherce dostane zlatého bludišťáka :D
 
Zapojuji se do tipovací soutěže :D To bude něco z audi kuchyně :cool:
 
Já bych to viděl na BMW. ;-)
 
Zobrazit přílohu 20776 Zobrazit přílohu 20774 Zobrazit přílohu 20772 Zobrazit přílohu 20770 Zobrazit přílohu 20771
Zobrazit přílohu 20773 Zobrazit přílohu 20778 Zobrazit přílohu 20777 Stručně (více v souboru).
1. Převody: obdobné jako klasická G120
2. Řazení: přepracované, skvostné
3. Sedačky., lepší vedení i posez
4. Zadní místo: velmi problematické
5. Displeje: působivé a mnohafunkční včetně zobrazení přední a zadní kamery
6. Podvozek: zdařilá kombinace tužší karosérie a naladění zadní pevné nápravy
7. Motor: citelnější a dávkovatelnější zátah od 1500 ot/min oproti předchozí verzi
P.S. Nemusíme s tím souhlasit, nemusí se nám to líbit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat :)
Když to srovnám s nejnovější šestkou, tak se mi líbí,že pořádně otevřeli ten prostor před řadící pákou, což je ale tím, že tam konečně už necpou CD. Toto je vysoce nepraktické:
F7EFC772-B185-47A7-87C1-85230CDBA110.jpeg
A taky že ta kamera se zdá mít konečně pořádné rozlišení. Nechápu proč to neuměli udělat před rokem na autě, který je o třídu výš.
 
Mno otevreni prostoru pred radici pakou ... abych pravdu rekl, ja si uz leta rikam, proc treba v pripade automatu, tam ta radici paka jeste vubec je. Akorat to zabira misto. Kdyby tam dali tech par tlacitek P, N, R, D, tak by bylo najednou mista. Jen par modelu to tak ma. Posledni dobou spis teda tech elektrickych.
 
Mno otevreni prostoru pred radici pakou ... abych pravdu rekl, ja si uz leta rikam, proc treba v pripade automatu, tam ta radici paka jeste vubec je. Akorat to zabira misto. Kdyby tam dali tech par tlacitek P, N, R, D, tak by bylo najednou mista. Jen par modelu to tak ma. Posledni dobou spis teda tech elektrickych.
Tak to by pro mě byl třeba problém. Když už nemůžu mít manual, tak takhle mám aspoň pocit, že sedím v autě se sportovním nádechem. Já vím,že díky padlum pod volantem se toho při jízdě prakticky nedotykam,ale je to o pocitu :)
Rozdíl jsem třeba Mercedes R class, který měl řazení páčkou pod volantem a bylo to hrozně divný. Ale mě přijde divný i to co má BMW...
 
Tak jsem si byl prohlednout a posedet v nove trojce v Car Star. A dokazl bych si predstavit v tom jezdit;). Jezdit jsem nebyl, na to je to malo potencialni kandidat na koupi.

Ale jsem zvedavy, kolik spiny se bude drzet na tech prazich. Infotainment se mi libil.
 
@Buddha, diky za tu recenzi v dokumentu. Mimochodem, proc vsude chodis jen tak okolo toho sveho vykonneho auta s velkym kroutakem, ktere provozujes? Proc nenapises, co to je? ;)
Protoze to neni Mazda a ctim klanovou prislusnost:).
Tady kdyz napisu M3, myslim Mazda 3, i kdyz mam schizoidmi pocit.

Ze by bávo M ?
Prihoriva. Ale taky ma svoje mouchy.

Zapojuji se do tipovací soutěže :D To bude něco z audi kuchyně :cool:
Ingolstadt mi nechutna. Sama voda.

Tak to by pro mě byl třeba problém. Když už nemůžu mít manual, tak takhle mám aspoň pocit, že sedím v autě se sportovním nádechem. Já vím,že díky padlum pod volantem se toho při jízdě prakticky nedotykam,ale je to o pocitu :)
Rozdíl jsem třeba Mercedes R class, který měl řazení páčkou pod volantem a bylo to hrozně divný. Ale mě přijde divný i to co má BMW...
Co je na tom divneho?

Když to srovnám s nejnovější šestkou, tak se mi líbí,že pořádně otevřeli ten prostor před řadící pákou, což je ale tím, že tam konečně už necpou CD. Toto je vysoce nepraktické:
Zobrazit přílohu 20839
A taky že ta kamera se zdá mít konečně pořádné rozlišení. Nechápu proč to neuměli udělat před rokem na autě, který je o třídu výš.
Kamera ma znatelne lepsi rozliseni i svetelnost a tobrazovaci procesor dostal taky nejake bity/byty navic.

Tak jsem si byl prohlednout a posedet v nove trojce v Car Star. A dokazl bych si predstavit v tom jezdit;). Jezdit jsem nebyl, na to je to malo potencialni kandidat na koupi.

Ale jsem zvedavy, kolik spiny se bude drzet na tech prazich. Infotainment se mi libil.
Trvanlivost je budouci neznama. Motory budou mit filtr pevnych castic, prepracovany rezim katalyzatoru a jednou vypinani valcu. SkyX bude monitorovat a mozna elektricky ridit kazdy ventil zvlast. Se zvysujici se slozitost nekdy roste dokonalost a vzdy roste poruchovost.
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top