- 450
jj jak říkáš, já na to koukal jen tak letmo ale podle mě je to speciál na PikesPeak tam jezdí taková spoilerová monstra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Zdravím chtěl jsem to také měnit nakonec jsem to rozleštil a koupil ochrannou fólii.Jinak tady je link na nový kus.https://mikstoreph.com/products/mazda-3-2020-cx30-instrumental-clear-cover-replacement
Podle grafu je to v pořádku. To propadlo u tý 6tý minuty by tam být nemuselo (třeba si jel z kopce bez plynu), ale to stejnak není ten problém s termostatem, který se řeší. Tohle je za mě naprosto OKZdravim, narazil jsem tady na téma pomalého zahřívání a problém s termostatem. Dokonce se tu objevil i servisní dokument s VIN. Můj VIN je z toho rozsahu, takže by se mě to mohlo týkat (r.v. 2019). Zkusil jsem to změřit přes Forscan a vypadlo mi tohle. Je to v pohodě nebo špatný? Měřil jsem to cestou do práce, ještě kdyžtak zkusím změřit delší trasu. Díky
Zobrazit přílohu 46907
Jestli je to teď v létě tak se vsadim, že v zimě tady bude znovu s tím, že mu to netopí. Já ho po 2. Výměně mám teď v létě 87-90 stupňů.Podle grafu je to v pořádku. To propadlo u tý 6tý minuty by tam být nemuselo (třeba si jel z kopce bez plynu), ale to stejnak není ten problém s termostatem, který se řeší. Tohle je za mě naprosto OK
Zítra jedu delší trasu, tak to budu sledovat. Snad to bude ok. Auto je po záruce, takže bych to nechtěl měnit za plnou taxu. Proč ti ho měnili už 2x?Jestli je to teď v létě tak se vsadim, že v zimě tady bude znovu s tím, že mu to netopí. Já ho po 2. Výměně mám teď v létě 87-90 stupňů.
Jednoduše si to muže otestovat klasickým ošaháváním vrchní trubky do chladiče před 70 stupni.
Poprvé ho měnili, protože v zimě se motor podchlazoval a při puštěným plynu viditelně klesala teplota - nemyslím dlouhé klesání z alpského kopce ale vyloženě puštěný plyn po rovince. Podruhé ho měnili ze stejného důvodu - podchlatování a fluktuace chladící kapaliny na teploměru na budících. Měl jsem již "B" verzi a tudíž tu poslední po první reklamaci. Stejně to nemopohlo a potkalo mě to znovu. Odchází fail-safe termostat, jak jsem již tady na fóru dřív hodně zmiňoval. Pokud, až nastane chladnější počasí, uvidíš fluktuaci teploměru při brždění motorem (třeba na 80-70 stupňů), je závada jasná. Zatím bych to do zimy neřešil, pak uvidíš. V létě to těžko zaznamenáš, pokud drží ručička těsně pod 100 stupni.Zítra jedu delší trasu, tak to budu sledovat. Snad to bude ok. Auto je po záruce, takže bych to nechtěl měnit za plnou taxu. Proč ti ho měnili už 2x?
Ďakujem. Ja mám 2019ku a tiež ich tam mám. No bol som v piatok v jednom showroome a obkukoval som tam 2022ku a hodil som reč s predajcom a ten mi toto tvrdil. Vraj v techničáku už má len 18ky.Já tam mám i 16. Rozměr 16 x 6,5J ET 45. Pneu 205/60.
Jel jsem teď o víkendu delší trasu, bohužel jsem zapomněl uložit data.Poprvé ho měnili, protože v zimě se motor podchlazoval a při puštěným plynu viditelně klesala teplota - nemyslím dlouhé klesání z alpského kopce ale vyloženě puštěný plyn po rovince. Podruhé ho měnili ze stejného důvodu - podchlatování a fluktuace chladící kapaliny na teploměru na budících. Měl jsem již "B" verzi a tudíž tu poslední po první reklamaci. Stejně to nemopohlo a potkalo mě to znovu. Odchází fail-safe termostat, jak jsem již tady na fóru dřív hodně zmiňoval. Pokud, až nastane chladnější počasí, uvidíš fluktuaci teploměru při brždění motorem (třeba na 80-70 stupňů), je závada jasná. Zatím bych to do zimy neřešil, pak uvidíš. V létě to těžko zaznamenáš, pokud drží ručička těsně pod 100 stupni.