• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

jj jak říkáš, já na to koukal jen tak letmo ale podle mě je to speciál na PikesPeak tam jezdí taková spoilerová monstra
 
Vždy když vidím takové auto musím si vzpomenout na BMW M1 PROCAR 5 kde při váze 1000 kg bylo dosahováno výkonu až 1000 PS

Joooo tehdy byl svět ještě v pořádku….
 
Zdar už někdo nechával dodělávat folie na zadní okýnka a zadní okno na kufru?
Četl jsem tu, že tmavá folie vyblokuje světelný senzor na stmívání zrcátek.
Má někdo zkušenosti nebo ví jak maximálně se dá zadní sklo zatmavit aby to neblokovalo funkci stmívání zrcátek?

Další věc dával si někdo folie i na přední okýnka?
Infrasol má prý schválenou fólii i na toto která neztmavuje ale zabraňuje UV a tepelnemu záření což by se teď v létě dost hodilo. Zkoušel už někdo a pokud ano jak v reálu funguje udělá to velký rozdíl s teplotou v autě?
 
Rozdíl v teplotě bude ale minimální. Když to necháš stát na slunku, bude tam stejně vedro jako bez folie. Mám na své 6 keramické folii s redukcí teploty až 95%… Výsledek? Nerozeznatelný. Dělal jsem to jenom kvůli zatmavení. Mám propustnost světla na zadních bočních a zadním 5% a zpětné zrcátko zatmavuje bez problému.
 
Aha takže mas v podstatě to nejtmavší a vše funguje? To je fajn, pak nechápu proč tu někdo psal že ne.

Tak jo asi to nebude tolik ale rapidně zamezit UV by mohlo byt taky fajn.

Spis mi jde o to píšou ze mají schválení pro ČR zda by s tím v zahraničí nebyl problém - budu zjišťovat na firmě.

To mas ale folie jen na zadních sklech ne? Na předních nemáš nic předpokládám - když píšeš kvůli zatmavení - takže poloviční účinek v tě teplotě.
 
Ano, nejtmavší a zrcátko funguje. Ani jsem o tom neslyšel ale vím, že funguje. Dokonce jsem teď pustil halogen za autem v garáži a stmívání funkční.

UV by mělo, to ale nevnímám 😀. Přední boční jsem měl 70% propustnost té samé keramické a čelní jsem neměl nic ale kdo to má na čelním okně? Jenom Infrasol pásek na horním kraji okna jsem viděl. A když na auto paří slunko, tak TEPLU v autě se neubráníš a plasty jsou i tak horký. Nevím jestli mě buzerovali ale v Rakousku mě donutili na předních oknech ty folie strhnout 😂 moc dobře to nešlo.
 
To se jim nedivím ze tě donutili ty přední strhnout 😂 jestli jsi měl 70% propustnost na již zatonovanem skle tak jsi nemohl splňovat 70% propustnost celku 😂
Oni pravé teď mají nějakou čirou co je jen na to UV a trochu prý na teplo - nevím asi 40%
Což by mi na přední přišlo OK respektive jako celek to pak má splňovat zákonem daných 70%.

Kamarád má ty 95% a pasek na čelním skle tak mne nahlodal.

Já bych každopádně chtěl asi průhlednější provedení tak 70% nebo 50% na zadek a ty čiré na předek.

Zda ten předek něčemu pomůže nebo ne těžko říct ale cenový rozdíl už není velký.

PS nemůže to byt tím ze mas čidlo třeba v zrcatku u řidiče a ne ve stredovem? Se to pokusím dohledat je fakt ze to byl nějaký starší model auta.
 
Tak přední musí mít propustnost 75%, přední boční 70% a vzadu i 0%. MK-M3 tak jedině to změřit na autě u origo zatmavených sklel, jakou mají propustnost a budeš mít jistotu, že ti bude senzor ve zpětném fungovat. Koukal jsem, že je na to i nějaká aplikace na mobil. Manželka je s autem na dovolené, tak když počkáš do příští soboty, tak ti to změřím.
 
To by bylo super díky moc zatím na to nespecham. Já bych to pravé měl rad jako origo jelikož ty černý se mi zas nelíbí. Chtěl bych to tak nějak decentneji.

Jj už jsem jim dal dotaz pokud ta folie nemá zatmavovat zda je možné ji dat i na přední sklo kvůli UV protože tam by mi přišla nejvíc logická.
 
Zdravím chtěl jsem to také měnit nakonec jsem to rozleštil a koupil ochrannou fólii.Jinak tady je link na nový kus.https://mikstoreph.com/products/mazda-3-2020-cx30-instrumental-clear-cover-replacement

A čím jsi to prosím Tě rozleštil? Dík za Link na náhradní díl.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Zdravim, narazil jsem tady na téma pomalého zahřívání a problém s termostatem. Dokonce se tu objevil i servisní dokument s VIN. Můj VIN je z toho rozsahu, takže by se mě to mohlo týkat (r.v. 2019). Zkusil jsem to změřit přes Forscan a vypadlo mi tohle. Je to v pohodě nebo špatný? Měřil jsem to cestou do práce, ještě kdyžtak zkusím změřit delší trasu. Díky

teplota.jpg
 
Zdravim, narazil jsem tady na téma pomalého zahřívání a problém s termostatem. Dokonce se tu objevil i servisní dokument s VIN. Můj VIN je z toho rozsahu, takže by se mě to mohlo týkat (r.v. 2019). Zkusil jsem to změřit přes Forscan a vypadlo mi tohle. Je to v pohodě nebo špatný? Měřil jsem to cestou do práce, ještě kdyžtak zkusím změřit delší trasu. Díky

Zobrazit přílohu 46907
Podle grafu je to v pořádku. To propadlo u tý 6tý minuty by tam být nemuselo (třeba si jel z kopce bez plynu), ale to stejnak není ten problém s termostatem, který se řeší. Tohle je za mě naprosto OK
 
Podle grafu je to v pořádku. To propadlo u tý 6tý minuty by tam být nemuselo (třeba si jel z kopce bez plynu), ale to stejnak není ten problém s termostatem, který se řeší. Tohle je za mě naprosto OK
Díky za rychlou odpověď. Máš pravdu s tím kopcem :)

profil.jpg
 
Podle grafu je to v pořádku. To propadlo u tý 6tý minuty by tam být nemuselo (třeba si jel z kopce bez plynu), ale to stejnak není ten problém s termostatem, který se řeší. Tohle je za mě naprosto OK
Jestli je to teď v létě tak se vsadim, že v zimě tady bude znovu s tím, že mu to netopí. Já ho po 2. Výměně mám teď v létě 87-90 stupňů.

Jednoduše si to muže otestovat klasickým ošaháváním vrchní trubky do chladiče před 70 stupni.
 
Jestli je to teď v létě tak se vsadim, že v zimě tady bude znovu s tím, že mu to netopí. Já ho po 2. Výměně mám teď v létě 87-90 stupňů.

Jednoduše si to muže otestovat klasickým ošaháváním vrchní trubky do chladiče před 70 stupni.
Zítra jedu delší trasu, tak to budu sledovat. Snad to bude ok. Auto je po záruce, takže bych to nechtěl měnit za plnou taxu. Proč ti ho měnili už 2x?
 
Zítra jedu delší trasu, tak to budu sledovat. Snad to bude ok. Auto je po záruce, takže bych to nechtěl měnit za plnou taxu. Proč ti ho měnili už 2x?
Poprvé ho měnili, protože v zimě se motor podchlazoval a při puštěným plynu viditelně klesala teplota - nemyslím dlouhé klesání z alpského kopce ale vyloženě puštěný plyn po rovince. Podruhé ho měnili ze stejného důvodu - podchlatování a fluktuace chladící kapaliny na teploměru na budících. Měl jsem již "B" verzi a tudíž tu poslední po první reklamaci. Stejně to nemopohlo a potkalo mě to znovu. Odchází fail-safe termostat, jak jsem již tady na fóru dřív hodně zmiňoval. Pokud, až nastane chladnější počasí, uvidíš fluktuaci teploměru při brždění motorem (třeba na 80-70 stupňů), je závada jasná. Zatím bych to do zimy neřešil, pak uvidíš. V létě to těžko zaznamenáš, pokud drží ručička těsně pod 100 stupni.
 
Ahojte. Je tu nejaký majiteľ mazdy 3 ročník 2022 ? Chcel by som vedieť, či má toto vozidlo v techničáku naozaj zapísané len 18 palcové kolesá.
 
Já tam mám i 16. Rozměr 16 x 6,5J ET 45. Pneu 205/60.
Ďakujem. Ja mám 2019ku a tiež ich tam mám. No bol som v piatok v jednom showroome a obkukoval som tam 2022ku a hodil som reč s predajcom a ten mi toto tvrdil. Vraj v techničáku už má len 18ky.
 
Poprvé ho měnili, protože v zimě se motor podchlazoval a při puštěným plynu viditelně klesala teplota - nemyslím dlouhé klesání z alpského kopce ale vyloženě puštěný plyn po rovince. Podruhé ho měnili ze stejného důvodu - podchlatování a fluktuace chladící kapaliny na teploměru na budících. Měl jsem již "B" verzi a tudíž tu poslední po první reklamaci. Stejně to nemopohlo a potkalo mě to znovu. Odchází fail-safe termostat, jak jsem již tady na fóru dřív hodně zmiňoval. Pokud, až nastane chladnější počasí, uvidíš fluktuaci teploměru při brždění motorem (třeba na 80-70 stupňů), je závada jasná. Zatím bych to do zimy neřešil, pak uvidíš. V létě to těžko zaznamenáš, pokud drží ručička těsně pod 100 stupni.
Jel jsem teď o víkendu delší trasu, bohužel jsem zapomněl uložit data.
Ale všiml jsem si, že ručička občas při volnější jízdě spadne skoro až k 75° a s plynem potom jde zase nahoru ...
Budu se na to teď více soustředit.
V servisu se to bude asi těžko popisovat, tobě to měnili v ČB? JAk to vlastně měří? Znají tam tuhle závadu? Mění jen ten fail safe termostat nebo i něco dalšího? Jak jsem psal, auto jsem koupil už po záruce, tak snad to nebude velká pálka :-(
 
Back
Top