• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Update k termostatu: Domluvil jsem se s prodejcem, vymění mi ho oni v Německu. Poslali mi nabídku s cenou, 50% sleva - platí Mazda. Takže výsledná cena cca 500€. Snad bude po výměně vše ok. Teď, jak už je venku chladněji, je vidět, že ta teplota se k 75°C skoro ani nedostane, to už musí být jízda cca 40 minut.
 
tak diskoteka zhasla uvidim ráno. asi tu diagnostiku odložím. bez poruchy do servisu nejedu.
Jak psal @shr3k , že to bude baterkou, tak nevín jak Ty, ale já mám taky rok 2019, a dobíjím ji alespoň 2x za rok, po zimě a před zimou Někteří to trochu zanedbávají.
 
Update k termostatu: Domluvil jsem se s prodejcem, vymění mi ho oni v Německu. Poslali mi nabídku s cenou, 50% sleva - platí Mazda. Takže výsledná cena cca 500€. Snad bude po výměně vše ok. Teď, jak už je venku chladněji, je vidět, že ta teplota se k 75°C skoro ani nedostane, to už musí být jízda cca 40 minut.
To chceš říct, že výměnu termostatu co stojí 1.300,-Kč (Gates) a můžeš si ji udělat doma, tak budeš raději realizovat v Německu jen proto, že na to dostaneš slevu?
 
Mě to udělalo taky před rokem. Když jsem druhy den nastartoval svítilo toho už min a v servisu pak už to noc závazného nehazelo. Myslím ze jen slabší napětí. Tak byla nějaká úprava softu a od te doby klid. Měl jsem najeto kolem 40
 
zdravím tak dnes start pak chcíplo pak několik startu a nakonec 4 hlášky o poruše. zítra vezu na diagnostiku. někdo tip ? schválně kdo bude nejblíž. Zobrazit přílohu 48082 Zobrazit přílohu 48083
Tohle se mi stalo na 2022 asi pri 6 tisicich km. Nahrali nejaky software update a jezdi to dal. Prej o tom Mazda vi, ale aktualizujou jen auta ktery se poserou. Zvlastni pristup. :)
 
Ohledně té baterky, stalo se mi to taky, 2018 výroba v provozu od konce roku 2019, najeto 50tis. Jednou jsem chtěl nastartovat a nic. Auto začalo blikat všemi kontrolkami a hlásit všechny problémy jako u tebe. vypnul jsem ho dal nabít, ale baterka to už nerozchodila. Odtah do autorizáku, využití asistence od Mazdy (nikdy více, zajišťuje to Allianz), výměna baterie a nahrání nějaké aktualizace, po které by se auto nemělo samovolně tak vybíjet )při otevřených dveřích atd). Myslím cena +-5tis. Koupil jsem si chytrou nabíječku CTEK a začínám baterku pravidelně nabíjet. Prodlouží jí to o něco život, ale za 3-5 let zase umře, protože mildhybrid technologie je ničí (divné nabíjení nebo spíše nenabíjení za jízdy). Bohužel to je daň za nové auta...
tak diskoteka zhasla uvidim ráno. asi tu diagnostiku odložím. bez poruchy do servisu nejedu.
 
co to znamená "využití asistence od Mazdy (nikdy více, zajišťuje to Allianz)"?
Byli drazí? Neschopní? Nebo jim to nějak trvalo?
Zajímalo by mne jak prakticky asistence v rámci Mazda Europe Service zafungovala. Díky.
 
K tomu bych taky něco dodal - nedávno sem měl tukanecek, nicméně první moment si reknes nevím co s tím je nechám se odtahnout.

Volám na asistenci Mazda - chtějí VIN ok nahlásil vše se zda ok a ze mi pošlou odtah - bohužel hrazen jen do nejbližšího Mazda servisu - moje zadost odtahnout tam kam jezdím s tím ze je to 10 km víc ne - maximálně ze to zaplatím. Čekám čekám hodina a nic. Po hodině volám znovu ze sem měl mít odtah a stále se mi nikdo neozval ze by byl poblíž - dozvěděl jsem se ze nějak nemůžou ověřit můj VIN (super ale ze by mne někdo kontaktoval?) takže znovu VIN a ze mi pošle ten odtah - po další půl hodině volám ze stále nic a prý ze už něco mají na to říkám takže mi stále nic neposlali? Ne. Tak říkám ze si zavolám ať se mi ozve za 5 minut. Volám do servisu sám ze tam dojedu a rozhoduji se s tím jet jelikož z auta nic neteče. Domluvim se a jedu. Dojedu vyřídim papíry a asi půl hodiny (hodina po posledním hovoru) mi vola asistence jestli mi tedy má poslat odtah. Říkám ze ne ze už mám auto v servisu.

Takže pokud bych opakovaně sám nevolal asi tam stojím a čekám dodnes. Za mne služba úplně k ničemu - minimálně v ČR.
 
co to znamená "využití asistence od Mazdy (nikdy více, zajišťuje to Allianz)"?
Byli drazí? Neschopní? Nebo jim to nějak trvalo?
Zajímalo by mne jak prakticky asistence v rámci Mazda Europe Service zafungovala. Díky.
Ahoj, řešil jsem s nima pouze jednu situaci a to ten odtah kvůli mrtvé baterce. Odtah proběhl v pohodě a celkem rychle. Auto mi umřelo u rodiny, takže jsem ani nějak nespěchal. Chtěl jsem náhradní vozidlo, pán mi sdělil že má Superba v automatu (celý popis auta z jeho strany), tak v tom stresu jsem nad ničím nepřemýšlel a kývnul na to. Za nějaký čas dorazilo náhradní "auto" pojízdný vrak, 12 let starý Superb z půjčovny. Uvnitř špinavý interiér, nevyklizený po předchozích lidech, svítící kontrolky brzdového obložení a světel. Bez jakékoliv výbavy vůči mému odtaženému autu. V dálniční rychlosti se tomu třepal volant a hromada dalších vad... pro projetí auta 10km jsem žádal o výměnu, která mi byla pracovníkem asistence zamítnuta, protože by se nevešla do limitu. Auto jsem si teda nechal a cestoval 300km domů. Na začátku jsem mu říkal, že auto chci jen na cestu do Prahy a tam ho odstavím a ať si ho tam vyzvednou, se vším souhlasil a odkýval. Cestu jsem nějak přežil auto dotankoval a zaparkoval. Zavolal jsem do autopůjčovky, odkud auto bylo, že si ho mají přijet vyzvednout (nedělě). Majitel se na to moc netvářil a že se mi ozve. Další den volal, že budu muset doplatit cca 8tis za to, že to auto si vyzvednou v Praze (autopůjčovna z Břeclavi). V pondělí jsem to začal řešit s asistencí. někonečno hovorů do nikam, nikdo nic neodkázal rozhodnout ani říct. Jejich klasická odpověď byla "Ozvu se vám za 15 minut." Nikdy se nikdo neozval. Řešil jsem to 2,5 pracovního dne, nespočet hovorů. Asistence nebyla schopná nic dohodnout. každým dnem se zvedala cena odtahu vozidla zpět do autopůjčovny a už hrozilo něco kolem 13tis... Nakonec mi nezbylo nic jiného, než si v práci vzít dovolenou a auto do Břeclavi dovézt, 300km. S touto akcí jsem nic neplatil, upozornil je na všechny vady auta, oni jen tak koukali a v podstatě o všem věděli. "Autopůjčovna" vypadala spíše jako vrakoviště s hromadou bordela všude kolem budovy. Potom jsem začal psát na asistenci o náhrady co mě tato cesta stála. První hovor na asistenci byl na konci června a omluvy a odškodnění za tak ničemnou asistenci jsem se dočkal zhruba týden zpátky. Jejich reakce na emaily trvají klidně měsíc. Když tam voláte a chcete hovořit s nějakým nadřízeným, tak vás k němu nepřepojí. Prostě hrůza... Přítelkyně co se pohybuje v tomto odvětví, tak potvrdila, že Alianz (která dělá Mazda Asistance) je jedna z nejhorších asistencí co v ČR je a to můžu potvrdit. Tolik stresu a nervů jsem během pár dní asi ještě neměl. Takže jsem si na tento rok navýšil moji asistenci v HAV a na Mazdu už nikdy spoléhat nebudu.
 
Ahoj, řešil jsem s nima pouze jednu situaci a to ten odtah ------------
To je dílo.
A to jsem si myslel, že Allianz patří mezi ty bezproblémové pojišťovny, ale kdoví zda to s nimi koncern Mazda nemá bídně nasmlouvané. Já si ročně prodlužuji Mazda Europe Service, kdyby se mi mělo něco podělat v zahraničí, ale pokud by to tedy měla řešit vzdáleně pražská Mazda asistence, tak potěš koště. Zvažuji že bych se na ni taky vykašlal, stejně si po šesti letech pořád platím havarijko, kde je odtahovka atd. obdobné.
 
To je dílo.
A to jsem si myslel, že Allianz patří mezi ty bezproblémové pojišťovny, ale kdoví zda to s nimi koncern Mazda nemá bídně nasmlouvané. Já si ročně prodlužuji Mazda Europe Service, kdyby se mi mělo něco podělat v zahraničí, ale pokud by to tedy měla řešit vzdáleně pražská Mazda asistence, tak potěš koště. Zvažuji že bych se na ni taky vykašlal, stejně si po šesti letech pořád platím havarijko, kde je odtahovka atd. obdobné.
Z moji zkušenosti bych za to neplatil. Já si tedy havarijko asi platit budu ale nějaké ořezané, celkově člověk vidí jak pak vypadají v reálu ty služby tak nemá smysl chtít asi něco víc.
Zatím mám full kvůli GAP na 5 let to je pro mne hlavní důvod pak to ořežu abych se dostal na lepší ceny.
A přesně jak si naznačil, proč platit dvě asistence kor když ta Mazda stojí za prd.
 
Z moji zkušenosti bych za to neplatil. Já si tedy havarijko asi platit budu ale nějaké ořezané, celkově člověk vidí jak pak vypadají v reálu ty služby tak nemá smysl chtít asi něco víc.
Zatím mám full kvůli GAP na 5 let to je pro mne hlavní důvod pak to ořežu abych se dostal na lepší ceny.
A přesně jak si naznačil, proč platit dvě asistence kor když ta Mazda stojí za prd.
Mazda asistenci neplatíš, ta je v rámci pravidelné roční prohlídky vždy o rok prodloužena, takže až nebudeš jezdit do autorizáku tak nárok na asistenci zanikne. Jenom pro upřesnění. Jinak mám taky Allianz, zatím jsem nepotřeboval jejich služby, ale doufám že snad takové problémy nebudou.
 
Tak ta Mazda Europe Asistance se neplatí, nebo spíš se o rok prodlužuje když přijedeš na roční servisní prohlídku. Taky mám plné havarijko včetně GAP, jen mi to platí na tři roky. Pak by se to mělo o GAP zlevnit, tak uvidím o kolik.
 
Mazda asistenci neplatíš, ta je v rámci pravidelné roční prohlídky vždy o rok prodloužena, takže až nebudeš jezdit do autorizáku tak nárok na asistenci zanikne. Jenom pro upřesnění. Jinak mám taky Allianz, zatím jsem nepotřeboval jejich služby, ale doufám že snad takové problémy nebudou.
Přesně tak jsem to chtěl doplnit, jen si musím stanovené úkony jednou za 12 měsíců zaplatit u autorizáku, i když bych si třeba olej vyměnil doma v garáži sám.
 
Mazda asistenci neplatíš, ta je v rámci pravidelné roční prohlídky vždy o rok prodloužena, takže až nebudeš jezdit do autorizáku tak nárok na asistenci zanikne. Jenom pro upřesnění. Jinak mám taky Allianz, zatím jsem nepotřeboval jejich služby, ale doufám že snad takové problémy nebudou.
Aha já myslel že je v rámci záruční doby zdarma a jakmile ji chceš dal tak se za to něco zaplatí podobně jako prodloužena záruka (která vypadá, že je taky k ničemu).
Jestli je to jen bonus za prohlídky pak asi chápu proč je ta úroveň služeb taková.
 
Back
Top