• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Max6

Sekol som sa o dieru nižšie:)

Zobrazit přílohu 48175
No nevím. Projeď si to, vyzkoušej a pak řekni. Tohle je pořád 1.8 se starší 4.generací hybridního pohonu (a opět převodovkou P610 - ta je do elektrickýho tahu a na úspornost, ne na výkon od spalovacího motoru). Auto to bude bezúdržba, ale prostě u toho budeš muset totálně změnit styl jízdy jinak budeš nešťastnej. Kdyby to byla alepoň ta nová 5. generace...
Plus ten Toyota Smart Connect (Touch 3)... no je to lepší než to jejich Toyota Touch 2, ale pořád nic extra. U Mazdy nebyl problém fungovat jen na Mazďáckym infotainmantu, ale tohle chce hned po nastartování zapnout Android Auto nebo CarPlay jinak je to nepoužitelný.
 
Poslední úprava:
Je v automatu - teď jsem naklikal Exclusive line - G122 automat za 748 tisíc - pak si k tomu dej nějakou reálnou slevu nebo si doplň výbavu dle praní ale s G122 je i automat.
 
Pointa byla ze za 1/10 příplatků na G150 lze G122 odemknout na vyšší výkon než je ,,stále uškrcena” G150.

Tedy pokud ti jde o výkon necháš si časem otevřít i tu G150 proč za ni tedy vůbec priplacet? ;)
 
Mimochodem zítra v autosalonu bude M3 BP ale dle ukázky zase velká chvála na výjimečné auto dnešní doby co se týče motoru a dojmu z řízení.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
No nevím. Projeď si to, vyzkoušej a pak řekni. Tohle je pořád 1.8 se starší 4.generací hybridního pohonu (a opět převodovkou P610 - ta je do elektrickýho tahu a na úspornost, ne na výkon od spalovacího motoru). Auto to bude bezúdržba, ale prostě u toho budeš muset totálně změnit styl jízdy jinak budeš nešťastnej. Kdyby to byla alepoň ta nová 5. generace...
Plus ten Toyota Smart Connect (Touch 3)... no je to lepší než to jejich Toyota Touch 2, ale pořád nic extra. U Mazdy nebyl problém fungovat jen na Mazďáckym infotainmantu, ale tohle chce hned po nastartování zapnout Android Auto nebo CarPlay jinak je to nepoužitelný.

Mám za sebou tú skúšobnú jazdu na Toyote Corole 1,8 Hybrid. Predajca sa dal počuť že nestíha to odovzdávať a majú o 100% vyššie predaje oproti minulému roku. Auto fajn príjemné sedenie, tichý chod. Motor sa po naštartovaní po 10 s spustil aby sa zahrial. Prevodovka CVT zaberala plynulo to bolo komfortné. Malé posunovanie po meste všetko na batériu ale pri sebemenšom pridaní plynu hneď sa zapína motor ale prebieha to nehlučne a iba podla displeja viem čo práve pracuje. Infotaiment slabo reagoval na dotyk, asi otravné nechcel som to nejak komentovať. Priemerná spotreba tam svietila 4,9L. Nerovnosti to kopíruje tiež hladko, žiadne seky. Celkovo malo nabehaných 5000km. Na dialnici je to živé má to 1,8L motor, plnohodnotný 4 válcový. V intereri ma desil ten malý priestor, palubovka taká vysunutá do priestoru, televízor otrasný velký zavadzal mi bol v zornom poli, miesta v zadu málo. Cena vo výbave Comfort v akcii 26600€.iSumár je že babské auto do mesta fajn ale na Mazdu sa to nehrabe ani náhodov.
 
Mám za sebou tú skúšobnú jazdu na Toyote Corole 1,8 Hybrid. Predajca sa dal počuť že nestíha to odovzdávať a majú o 100% vyššie predaje oproti minulému roku. Auto fajn príjemné sedenie, tichý chod. Motor sa po naštartovaní po 10 s spustil aby sa zahrial. Prevodovka CVT zaberala plynulo to bolo komfortné. Malé posunovanie po meste všetko na batériu ale pri sebemenšom pridaní plynu hneď sa zapína motor ale prebieha to nehlučne a iba podla displeja viem čo práve pracuje. Infotaiment slabo reagoval na dotyk, asi otravné nechcel som to nejak komentovať. Priemerná spotreba tam svietila 4,9L. Nerovnosti to kopíruje tiež hladko, žiadne seky. Celkovo malo nabehaných 5000km. Na dialnici je to živé má to 1,8L motor, plnohodnotný 4 válcový. V intereri ma desil ten malý priestor, palubovka taká vysunutá do priestoru, televízor otrasný velký zavadzal mi bol v zornom poli, miesta v zadu málo. Cena vo výbave Comfort v akcii 26600€.iSumár je že babské auto do mesta fajn ale na Mazdu sa to nehrabe ani náhodov.

Mám za sebou tú skúšobnú jazdu na Toyote Corole 1,8 Hybrid. Predajca sa dal počuť že nestíha to odovzdávať a majú o 100% vyššie predaje oproti minulému roku. Auto fajn príjemné sedenie, tichý chod. Motor sa po naštartovaní po 10 s spustil aby sa zahrial. Prevodovka CVT zaberala plynulo to bolo komfortné. Malé posunovanie po meste všetko na batériu ale pri sebemenšom pridaní plynu hneď sa zapína motor ale prebieha to nehlučne a iba podla displeja viem čo práve pracuje. Infotaiment slabo reagoval na dotyk, asi otravné nechcel som to nejak komentovať. Priemerná spotreba tam svietila 4,9L. Nerovnosti to kopíruje tiež hladko, žiadne seky. Celkovo malo nabehaných 5000km. Na dialnici je to živé má to 1,8L motor, plnohodnotný 4 válcový. V intereri ma desil ten malý priestor, palubovka taká vysunutá do priestoru, televízor otrasný velký zavadzal mi bol v zornom poli, miesta v zadu málo. Cena vo výbave Comfort v akcii 26600€.iSumár je že babské auto do mesta fajn ale na Mazdu sa to nehrabe ani náhodov.
Já si ji taky předloni vyzkoušel, ale 2.0 Hybrid, a opravdu perfekt živé autíčko (výkon u 1.8 ještě není dostatečný, na tom se shodli jiní recenzenti, že se 1.8 vyrábí v Turecku není důležité). Pozor, zapnutí benzínového motoru naopak hlučně probíhalo, měl jsi sednout dozadu, vepředu to tak nehučí. To mi však nevadí, většinou bychom jezdili max.2 lidi. Takže nebýt následujících tří hlavních mínusů, já ho beru.
(1) Skvělou úsporu benzinu Fullhybridu nevyužiju, je to opravdu "pro babu a do města", protože mimo obec apod. ... valím 70 a rychleji a tak výhody nízké spotřeby hybridu nevyužiji =zapne se jejich benzinový motor (dokonce bych řekl, že mazďácké Skyaktivy zvládají nižší spotřebu).
(2) Cena - nová M3ka byla znatelně levnější než 2.0H Corola
3) Vnitřní i vnější design je na Mazdě dle mého o stupeň výš.
Škoda, jinak auto mělo krásné zrychlení, myslím si že vzhledem ke konstrukci bude mít i ještě větší bezúdržbu než M3 a dokonce i na ten nový styl jízdy hybridu s automatem bych si za protihodnotu úspory paliva zvykl (ale bohužel většinu tras jezdím mimo obec = rychleji).
 
Tak snad poprvé jsem u BP vyjel nádrž na nulu. Aplikace ukazovala stav paliva 1% a dojezd byl 2 km. No a vešlo se tam necelých 42 l. Takže nějakých 8-9 l tam ješte bylo. Bez problémů a bez nervů by se tedy dalo ještě 50 km najet. Takže to je s dojezdem stejné jak u trojky BM.
 
Ano, tak to tam mám, zbývá 5-8 l paliva při svítícím dojezdu 0km. Hodně taky záleží na stylu jízdy.
 
Ano na BN odzkoušeno že při nulovem dojezdu jsem v autě najel ještě 120km a pak tankoval 48litru. Ale už to nedělám kvůli chlazení čerpadla.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Rovnaká skúsenosť z čias minulých. Jazda z 0 dojazdom po dialnici v Rakúsku. Bandaska v kufri, kropaje na čele a natankovaných 47L.Do mínusu nejakých 80 km. Myslím že by mi do smiechu nebolo keby mi vyšiel benzín v AT na dialnici 30 km pred Viedňou.
 
Nemáte někdo doporučení na firmu / jedince v Praze, okolí Prahy, co by mi za rozumný peníz polepil kapotu ochrannou průhlednou folií?
 
dnes v pneuservise jsem nechal na pul hodky auto v režimu on a po vyměně kol jsem už nenastartoval. takže booster a trada do servisu. v servisu baterka pry ok. tak šla aspon na nabiječku pro jistotu. kvuli čemu chtějí v pneuservise aby bylo auto v režimu on ?
 
Zajeď si do servisu a řekni, ať ti zkontrolují aktualizaci R035/20: MAZDA3 (BP) a CX-30 (DM) – vybitý akumulátor po dlouhé době parkování. Jinak já při výměně kol auto zamykám, nikdy nebyl problém. Možná jediné co, tak při zvedání by se mohl spustit alarm, kvůli pohybu zamčeného auta na zvedáku...
 
dnes v pneuservise jsem nechal na pul hodky auto v režimu on a po vyměně kol jsem už nenastartoval. takže booster a trada do servisu. v servisu baterka pry ok. tak šla aspon na nabiječku pro jistotu. kvuli čemu chtějí v pneuservise aby bylo auto v režimu on ?
Byl jsem nedávno na přezutí, a taky po mně nechtěli nic abych dával auto do režimu ON.Nikdy, nikde. Příště jiný pneuservis, nebo jezdit přezouvat, pro jistotu do autorizáku.
 
Zdravím, chtěl jsem se zeptat. Nemá někdo z vas na prodej originální ALU disky (18) ideálně se zimními pneu? Já jsem teď přezul na 16 tky a upřímně na tom sedanu to vypadá strašně navíc předchozí majitel tam nedal senzory takže mě to hlásí na palubovce chybu. Díky.
Díval jsem si po neoriginálních discích, ale moc na výběr v daných rozměrech toho není.
 
Zdravím, chtěl jsem se zeptat. Nemá někdo z vas na prodej originální ALU disky (18) ideálně se zimními pneu? Já jsem teď přezul na 16 tky a upřímně na tom sedanu to vypadá strašně navíc předchozí majitel tam nedal senzory takže mě to hlásí na palubovce chybu. Díky.
Díval jsem si po neoriginálních discích, ale moc na výběr v daných rozměrech toho není.

Mám od nich kola na léto(cms c27)...jsou podobné originálu, jen lehčí. Teď trochu zdrahli, ale na kola ti dají i kompatibilní senzory(cca4000kc) a za hodinu a pul jsem měl přezuto(dovezl jsem svoje gumy)
 
Back
Top