• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

No ono když si člověk porovná ty limity, co mám v HAV a co nabízí Mazda asistance, tak ta Mazda fakt nedává smysl... Mazda Asistance je nastavená na nejnižší náklady jak je to možné.

Trochu mimo téma asistence, kam v Praze byste doporučili jezdit do servisu? Momentálně jezdím do Louda auto (bývalý Carstar), ale když mi příští rok spadne záruka, tak nevidím žádný přínos sypat peníze autorizáku. Díky za doporučení.
 
Aha já myslel že je v rámci záruční doby zdarma a jakmile ji chceš dal tak se za to něco zaplatí podobně jako prodloužena záruka (která vypadá, že je taky k ničemu).
Jestli je to jen bonus za prohlídky pak asi chápu proč je ta úroveň služeb taková.
Jojo, co si nezaplatíš....

No ono když si člověk porovná ty limity, co mám v HAV a co nabízí Mazda asistance, tak ta Mazda fakt nedává smysl... Mazda Asistance je nastavená na nejnižší náklady jak je to možné.

Trochu mimo téma asistence, kam v Praze byste doporučili jezdit do servisu? Momentálně jezdím do Louda auto (bývalý Carstar), ale když mi příští rok spadne záruka, tak nevidím žádný přínos sypat peníze autorizáku. Díky za doporučení.
Tak máš několik možností, buď si olej uděláš sám, pokud máš prostor, nebo když jsi byl spokojený se servisem, tak můžeš jezdit třeba jenom na Tebou určené úkony, nikoliv na roční prohlídky. Takže Ti vymění jenom olej, nebo brzdovku atd. Ano, original Mazdaolej je v servisech drahý, ale já bych tam nic jinýho nedával, a když pojedeš do jinýho, neautorizovanýho servisu, tak rozdíl v hodinové sazbě bude minimální.
 
Tak jsem po dlouhé době koukal na ceníky Mazdy a u trojky a CX -30 mají novou edici- Nagisa. Co mě zaujalo je, že tam je: Elektricky ovládané zadní výklopné dveře s funkcí hands-free. Nevíte jak to u Mazdy funguje? Také se jen někde přejede nohou?
 
tak můžeš jezdit třeba jenom na Tebou určené úkony, nikoliv na roční prohlídky. Takže Ti vymění jenom olej, nebo brzdovku atd.
V AP to ale tak nefunguje. Buď si dáš spraviť komplet garančku/ročnú prehliadku a dostaneš komplet záruku alebo nič. Mne vnútili napr. nadstavenie geometrie pri 1 gp na aute čo malo sotva 10000 km a bolo mi oznámené že to majú v servisných úkonoch a keď to teda nechcem tak to nespravia ale zaplatiť to musím.
 
V AP to ale tak nefunguje. Buď si dáš spraviť komplet garančku/ročnú prehliadku a dostaneš komplet záruku alebo nič. Mne vnútili napr. nadstavenie geometrie pri 1 gp na aute čo malo sotva 10000 km a bolo mi oznámené že to majú v servisných úkonoch a keď to teda nechcem tak to nespravia ale zaplatiť to musím.
Hmm, opravdu prozákaznický přístup, tak to chce změnit servis, já tam kde jezdím do autorizáku nemám problém, udělají jen co chci a to taky zaplatím, nic navíc. Prostě perfektní domluva, ceny a možnost být po celou dobu úkonu, pokud není na celý den u auta.
 
Blbost. Třeba na geo sem sem ptal jak u 1 tak u 2 garancky a bylo mi řečeno ze to je zbytečný teď dělat a samo že v servisní prohlídce není.
Jinak u servisní povinne prohlídky jsem odmítl výměnu kabinovej filtru jelikož ten jsem si měnil sám a dále výměnu oleje jelikož ten jsem si nechal měnit samostatné v jiných km a vozim si vždy vlastní.

A záruka běží dál a to jsem nedávno řešil výměnu motoru což by mi asi jen tak nikdo neuznal pokud by měli možnost odmítnout záruku.
 
Asi to bude od servisu k servisu rôzne. Samého ma to šokovalo ale je to fakt. Nevadí všetko zlé je na niečo dobré. Bola to moja posledná garančka. Ďalšie si už robím sám:)

Tak jsem po dlouhé době koukal na ceníky Mazdy a u trojky a CX -30 mají novou edici- Nagisa.
A nevypadli ti s tých cien oči :) Mne teda áno. Keď porovnávam moju M3 z r. 2014 z terajšou tak je to nárast neuveriteľných 100% ale je tam samozrejme nabúchaná luxusná výbava. Za 30K sa dá kúpiť X áut s podobnou technikou a motorizáciou. Len čo keď my sme Mazda pozitív:)
 
A nevypadli ti s tých cien oči :) Mne teda áno. Keď porovnávam moju M3 z r. 2014 z terajšou tak je to nárast neuveriteľných 100% ale je tam samozrejme nabúchaná luxusná výbava. Za 30K sa dá kúpiť X áut s podobnou technikou a motorizáciou. Len čo keď my sme Mazda pozitív:)
Prosím prosím dej mi sem aspoň jedno auto s atmosférickým 2 litrem, v manuálu, s nízkou váhou a kvalitně provedeným interiérem s pěknou výbavou do 30 tisíc euro.

Předem děkuji ;)

Moc toho nebude.
 
No ja to tiež vidím iba na Mazdu a o nijakom inom aute neuvažujem aj keby mi k tomu pribalili 18r asistentku :)
 
A nevypadli ti s tých cien oči :) Mne teda áno. Keď porovnávam moju M3 z r. 2014 z terajšou tak je to nárast neuveriteľných 100% ale je tam samozrejme nabúchaná luxusná výbava. Za 30K sa dá kúpiť X áut s podobnou technikou a motorizáciou. Len čo keď my sme Mazda pozitív:)
Já nevím ale nechceš se třeba podívat co chtějí ostatní výrobci za jejich obyčejné hatchbacky? Řekl bych že mazda za svoji kvalitu moc tedy nechce. Lepší než obyc focus za milion nebo 308

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mám vybratú Mazdu 2024 Mazda3 4SN 2.0L e‐SKYACTIV G 150ps 6AT FWD Exclusive‐line ale bude až 4.12 a v rámci skúšobných jázd z HB a Skyactiv X motorom som bol pozrieť aj na Daciu Duster ako auto pre syna. Tak to bola terapia vám poviem aj keď úžitkové auto do Prahy na kočičí hlavy a búchance na ulici. Dnes idem na jazdu z Toyota Corola hybrid HB 1,8 Je to tiež nabúchané elektronickými asistentami za 25 000€. Možno pozrem aj na Kiu aby som bol v obraze.
 
Mám vybratú Mazdu 2024 Mazda3 4SN 2.0L e‐SKYACTIV G 150ps 6AT FWD Exclusive‐line ale bude až 4.12 a v rámci skúšobných jázd z HB a Skyactiv X motorom som bol pozrieť aj na Daciu Duster ako auto pre syna. Tak to bola terapia vám poviem aj keď úžitkové auto do Prahy na kočičí hlavy a búchance na ulici. Dnes idem na jazdu z Toyota Corola hybrid HB 1,8 Je to tiež nabúchané elektronickými asistentami za 25 000€. Možno pozrem aj na Kiu aby som bol v obraze.
Do tý Corolly v 1.8 bych asi nešel. Ten motor není vůbec špatný (právě naopak = je to až naprostá bezúdržba pokud v sobě bude mít aspoň olej), ale s kombinací e-CVT je docela slabý obzvlášť při rychlostech nad 100km/h. Pokud častěji jezdíš po dálnici nebo nejsi velký pohodář (klidný jezdec), tak bych raději volil tu 2.0
 
Corolla s 1,8 nabouchana za 25 tisíc €? Na Corollu sem taky koukal ale před 2 lety tehdy mi prodejce řekl ze pod 700 to nepůjde a to sme se bavili o nehybridní 1,2. Tak nevím zda jsis nesplete číslo viděl bych to tak na 35-40 tisíc €
Tak či tak ta Corolla má příšerný infotaiment a displej jak kdyby udělali auto a pak zjistili Podívej vlastně tu není displej Franto dodnes nějaký ze skladu Podívej prilepime ho sem. Samo je to menší jak M3 tady bych uvažoval nad kombikem který je na jiném rozvoru.
A mas tedy hybrid - tedy nedá se to srovnávat.

Dacia Duster je auto úplně jinde snad vším co lze takže to nemůžeš už vůbec porovnávat.
 
Corolla s 1,8 nabouchana za 25 tisíc €? Na Corollu sem taky koukal ale před 2 lety tehdy mi prodejce řekl ze pod 700 to nepůjde a to sme se bavili o nehybridní 1,2. Tak nevím zda jsis nesplete číslo viděl bych to tak na 35-40 tisíc €
Tak či tak ta Corolla má příšerný infotaiment a displej jak kdyby udělali auto a pak zjistili Podívej vlastně tu není displej Franto dodnes nějaký ze skladu Podívej prilepime ho sem. Samo je to menší jak M3 tady bych uvažoval nad kombikem který je na jiném rozvoru.
A mas tedy hybrid - tedy nedá se to srovnávat.

Dacia Duster je auto úplně jinde snad vším co lze takže to nemůžeš už vůbec porovnávat.
Souhlasím s tím infotainmentem. Pokud si někdo někdy stěžoval na infotainment u Mazdy, tak ať si zkusí tuhle hrací krabičku v Toyotě.
 
Do tý Corolly v 1.8 bych asi nešel. Ten motor není vůbec špatný (právě naopak = je to až naprostá bezúdržba pokud v sobě bude mít aspoň olej), ale s kombinací e-CVT je docela slabý obzvlášť při rychlostech nad 100km/h. Pokud častěji jezdíš po dálnici nebo nejsi velký pohodář (klidný jezdec), tak bych raději volil tu 2.0
Však to aj ja mám taký názor. To CVT poznám zo skútra a bola s tým dosť oštara. Presne si trafil 90% dialnica, pohodář a už aj dochodcovská jazda :)

Corolla s 1,8 nabouchana za 25 tisíc €? zda jsis nesplete číslo viděl bych to tak na 35-40 tisíc €

Dacia Duster je auto úplně jinde snad vším co lze takže to nemůžeš už vůbec porovnávat.
Nie nesplietol som to, je to fakt:

Dacia Duster nebolo na porovnanie ale na odstrašenie:)
 
Poslední úprava:
A u Mazdy bych zas nešel do G150 - vem si G122 a ušetříš za ten samy motor.

Tak sem jen tak v rychlosti koukl a ta Corolla s 1,8 je v reálu tak 800-850 aby měla nějakou výbavu - jízdní dynamika příšerná a 2,0 která jede vychází nad 900 - tedy za mne je to něco jiného jak atmo 2litr u Mazdy a cenově je to taky jinde jak stejně vybavena Mazda.

Samotného by mne zajímalo co dnes vybrat - Kia ProCeed pokud bych se smířil s turbem a jiným pojetím interiéru….?

Když to už člověk muže jít do BMW, Audi, MB pokud se smiri s malým turbomotorem a má aspoň ten interiér.
 

Max6

Sekol som sa o dieru nižšie:)

Corola.png

A u Mazdy bych zas nešel do G150 - vem si G122 a ušetříš za ten samy motor.

Tak sem jen tak v rychlosti koukl a ta Corolla s 1,8 je v reálu tak 800-850 aby měla nějakou výbavu - jízdní dynamika příšerná a 2,0 která jede vychází nad 900 - tedy za mne je to něco jiného jak atmo 2litr u Mazdy a cenově je to taky jinde jak stejně vybavena Mazda.

Samotného by mne zajímalo co dnes vybrat - Kia ProCeed pokud bych se smířil s turbem a jiným pojetím interiéru….?

Když to už člověk muže jít do BMW, Audi, MB pokud se smiri s malým turbomotorem a má aspoň ten interiér.
Pravdu máš ale teraz si mi dal chrobáka do hlavy. Prečo G122, ja viem stejný motor ale +30 ps
 
PS - pod cena od - se často schovavaji ceny bez DPH nebo při financování na leasing.
 
Back
Top