Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Rozměry jsem nikde nenašel, je to asi záměr, aby prodali originál. Ale jak píše @Max6 , do motoru bych dal radši kvalitní, tedy origo.Ale je to na Tobě.Jj jen nemají uvedeny rozměry tak těžko říct zda sedí třeba ten Bosch nebo Filtron které mají schodné rozměry nebo naopak Febi, BluePrint a rada dalších které jsou zas o 1 mm širší.
Pak je plno jiných které i pod tím číslem mají úplně jiné rozměry.
Já bych dal taky kvalitní rád , jen těžko říct zda ten origo je kvalitnější jak třeba Bosch nebo filtry jako Mann, Mahle…. Po tom co vidím ,,origo” brzdy bych se nedivil kdyby to byl filtr v nejnižší ceně s vysokohorskou přirážkou. Někdo to pro ně musí dělat (plno značek jen překupuje) těch výrobců není zas tolik a materiálů také ne.Rozměry jsem nikde nenašel, je to asi záměr, aby prodali originál. Ale jak píše @Max6 , do motoru bych dal radši kvalitní, tedy origo.Ale je to na Tobě.
Proto jsem měl vzduchový zatím vždycky originál měněny v Mazdě.A myslíš do sání (motor) né kabinový.
Včera jsem na něj jen koukal dnes ho přeměřím taky ale no vypadá to opravdu nevěrohodně všechno a zrovna do sání opravdu chci jistotu - u toho kabinového jde v celku o prd maximálně to pustí bordel trochu, ale pouštět bordel do nového motoru nechci.
Tohle jsem si ověřil když měla sestra Mitsubishi ASX. Originální filtr pro Mitsubishy dělalo Denso a když jsis koupil tenhle "originál" tak tě ten vzduchovej filtr stál lidových 1200Kč. Když jsis ale koupil přímo ten samej filtr od Densa (chyběla tam jen značka Mitsibishi), tak už tě stál jen nějakých 300Kč.Já bych dal taky kvalitní rád , jen těžko říct zda ten origo je kvalitnější jak třeba Bosch nebo filtry jako Mann, Mahle…. Po tom co vidím ,,origo” brzdy bych se nedivil kdyby to byl filtr v nejnižší ceně s vysokohorskou přirážkou. Někdo to pro ně musí dělat (plno značek jen překupuje) těch výrobců není zas tolik a materiálů také ne.
Ale ano pokud dnes namerim úplně jiné rozměry tak hold vemu ,,originál”
Máš ten uhlíkovej?Tak jenom pro zajímavost, koupil jsem si někdy zjara letos stěrače Bosch, bo originál už měly nalítáno a začaly tahat vodu. Chvíli dobrý, ale v posledním měsící jak bylo pořád deštivo to dělalo po setření zpět mokrý mapy. Sklo jsem důkladně odmastil. ale nepomohlo. Tak jsem ze zoufalství, po pročítání zkušeností s jinými značkami stěračů, objednal origo, a světedivse, ihned po první setření krásně čistý sklo. Neříkám že vše origo je bez problémů, jasně že to pro automobilky někdo dělá, stejně jak potraviny pro řetězce, ale jenom toliko z mojí zkušenosti. Totož, mám i kabinovej Blueprint, ale ten musím měnit co půl roku, narozdíl od origo, který sem si nechával měnit při každé prohlídce. Ale cenově i tak ty dva Blueprinty vyjdou o chlup levněji než originál.
To mas pravdu jde o to ze drtivá většina toho co najezdim je na stejný trase ve stejných podmínkách. Jde mi o to jak je cítit ale i o to ze už se pak mlží okna.A co se může prosím pokazit na kabinovym filtru ? To je zrovna podle mě ten nejmíň zajímavej díl na celym autě. Ano pokud je někdo alergik, astmatik, tak si koupí uhlíkový, fungicidní nebo jinak vytůněný filtr, ale to jak dlouho filtr vydrží záleží hlavně na podmínkách ve kterých je používanej. Pokud na něj půjde čistý vzduch, tak bude filtr dlouho funkční. Přesuň auto do lesa, pod stromy nebo někam do začouzený oblasti a i ten nejlepší kabinovej filtr bude KO mnohonásobně rychleji. Já používám kabiňáky od Filtronu (ne teda do BP) a někdy se musí vyměnit 2x do roka a někdy i po roce vypadá pořád pěkně, ale to je daný tím kde ty lidi s tím jezdí a i parkují.
Blueprint mám obyč. Mně teda účtovali v servise za origofiltr obyč cca 800. Možná budu o něm zase uvažovat. Ty zadní orezlý kotouče je děs, ale brzdí to dobře tak to nemá cenu řešit. Až kotouče doslouží, přemýšlím o Zimmermanech.Desky nechát buď ATE co tam sou origo, nebo Textar, s těma mám na druhým autě dobrý zkušenosti. zatím mám co se brzd týče vše původní, a najetto necelých 80000. V prosinci jedu na prohlídku, tak uvidím co mi řeknou. Můžu se zmínit i těch orezlých okrajích, ale obávám se že mi zas řeknou že "je to vlastnost".Máš ten uhlíkovej?
Já měl origo papírák vydržel 1,5 roku.
Teď mám origo uhlí a není tam ani rok a je KO.
Chtěli za něj asi 1300,- takže těch Blueprintů za jeden origo koupím 5.
Jo ty stěrače origo dobrý - už tedy nejsou fajn delší dobu, budu je tedy teď taky měnit ale 2 roky fungovali pěkně.
Z druhé strany se dají zmínit ty brzdy a ukaž zde na jediného majitele který nemá na 3 starší půl roku orezlé zadní kotouče - to je za mne fiasko.
Přední+zadní origo cca 2200. Když vydrží ty 3 roky, tak to máš investici cca 700 ročně, ale máš jistotu že vydrží.Hm za obyčejný chtějí teď kolem 1000 a ten uhlíkový kolem 1300.
No jdu se ještě prokousat tím jaké stěrače, neb ty Mitchuba nikde ne a ne najít v potřebném rozměru.
Koukám ze najít zadní bude taky oříšek.
Já je mám 2 roky a měním už mi jen patlají skla a dnešní obnova nepomohla.Přední+zadní origo cca 2200. Když vydrží ty 3 roky, tak to máš investici cca 700 ročně, ale máš jistotu že vydrží.