Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Šel bych do toho znova.Jsem stará škola a toto auto je ,jak ze staré školy. Akorát mě štvou kraviny nařízené dobrosery v Bruselu, ale to je u všech značek aut.Ahoj všetci, dám jednu otázku rýchlu nech nezakladám novú tému. Vybrali by ste si opäť 3ku ako nové auto? Uvažujem nad kúpou novej 3 HB g150. Ďakujem za odpovede.
Jj ten ,,asistent” rychlosti co tam teď je je další opruz ale neudelas nic no.Šel bych do toho znova.Jsem stará škola a toto auto je ,jak ze staré školy. Akorát mě štvou kraviny nařízené dobrosery v Bruselu, ale to je u všech značek aut.
Ahoj všetci, dám jednu otázku rýchlu nech nezakladám novú tému. Vybrali by ste si opäť 3ku ako nové auto? Uvažujem nad kúpou novej 3 HB g150. Ďakujem za odpovede.
Corollu som skúšal pred BP. Je to iný zážitok. Hybrid, hluk od motora, interiér. Dizajnovo fajn.Corollu mel kamarad jako nahradni auto a byl extremne znechucen. Ridicska radost nula (hybrid zijici vlastnim zivotem) a vsude v interieru neco blika vsemi barvami...
pak do toho pichat pochybný soft u Franty v garáži….
Ten ,,Franta” z toho udělal vyrazne lepší auto a to ne jen tím ze mas silnější motor než je G150 ale i lepší reakce plynového pedálu, lepší chod motoru na volnobeh který se teď netřepe jak zmrzlej ratlík.
Proč by měla byt cena jiná? HW je to naprosto stejný motor - měl jsem tam i soft z G150 a to auto se pak hlásí jako G150 - ale ten výkon nebyl přesvědčivý.
Sám mám auto ještě v zaruce a s úpravou není problém - naopak.
Automat do 3 mi tedy přijde jako pripravit se o polovinu radosti z řízení zvlášť když je ten 6 stupnovy manuál velmi povedený. Pochopim to u někoho kdo jezdí jen po Praze třeba jako taxikář nebo kuryr jinak asi ne
Sám mám auto ještě v zaruce a s úpravou není problém - naopak.
Kujvy šikmovoký jo to mi nedošlo i když teď si vzpomínám možná jsi mi to už jednou říkal/psal ze ten vzdáleny přístup to zprznil.@cmvr není žádný rozdíl mezi G122 s originální kalibrací z G150 a G150 co vyjelo z továrny. Do posledního bajtu.
@MK-M3 Nicméně ohledně nákupu nového auta za mě platí https://www.mazdaklan.cz/threads/od...2-lf-l5-l3-a-ostatni.4113/page-54#post-142126
Ještě že nemáme vzdálený přístup.Kujvy šikmovoký jo to mi nedošlo i když teď si vzpomínám možná jsi mi to už jednou říkal/psal ze ten vzdáleny přístup to zprznil.
No po tom co jsem porovnal G122 s G150 - Stage 0,5 a plnou Stage 1 já bych se s G150 prostě nesmířil když vím jak funguje ta Stage 1.
Přesně tak, uživatelsky je ta kravina k ničemu a jen je to další buzerace.Ještě že nemáme vzdálený přístup.