• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Ahoj všetci, dám jednu otázku rýchlu nech nezakladám novú tému. Vybrali by ste si opäť 3ku ako nové auto? Uvažujem nad kúpou novej 3 HB g150. Ďakujem za odpovede.
 
Ahoj všetci, dám jednu otázku rýchlu nech nezakladám novú tému. Vybrali by ste si opäť 3ku ako nové auto? Uvažujem nad kúpou novej 3 HB g150. Ďakujem za odpovede.
Šel bych do toho znova.Jsem stará škola a toto auto je ,jak ze staré školy. Akorát mě štvou kraviny nařízené dobrosery v Bruselu, ale to je u všech značek aut.
 
Rozhodně bych asi vzal - 6 má pořad zastaralý infotaiment, MX5 teď sice dostává facelift ale je to zas plně jiných kompromisu, SUV nejsou moc pro mne.
BMW1, A3, MB cenově jinde pokud chceš ,,motor” a výbavu. Corolla HB je menší a příšerný displej s infotaiment, i30 by mne bavila jen v N, ProCeed je už taky jinde mám proste rad ten atmosférický motor v podstatě bych asi neměl z čeho vybírat.

Za G150 bych nepriplacel pokud nechceš nějakou vyšší výbavu kde už je to v cene nevím jak to teď přesně je s vybavami. Motor je naprosto stejný a příplatek byl cca 30 tisíc - za 3 to tady shr3k otevře a ještě řádně vylepší.

Šel bych do toho znova.Jsem stará škola a toto auto je ,jak ze staré školy. Akorát mě štvou kraviny nařízené dobrosery v Bruselu, ale to je u všech značek aut.
Jj ten ,,asistent” rychlosti co tam teď je je další opruz ale neudelas nic no.

Vyhřívání volantu bylo teď posledně součástí nějakého balíčku blbin se kterým byla konfigurace na 750.
 
Ďakujem všetkým za odpovede 👍

@MK-M3

6ku určite nechcem, je veľká. Mám Subaru Levorg a práve preto ho chcem predať a kúpiť niečo menšie. Už nepotrebujem veľké auto. Bude mi síce za ním ľúto ,je to super auto ale už ho nevyužívam absolútne. Je mi ľúto na ňom jazdiť 90% len ja sám.
Mám dvoch kandidátov Corollu a 3ku. Obe majú svoje pre a proti z mojej strany.
Každopádne ďakujem za tvoj pohľad na túto debatu 👌
 
Já když obešel 1, A3 a A - německý trojlístek postprémiovek tak Corolla byla auto od kterého jsem čekal hlavní konkurenci.
Ale HB byl menší jak na kufru v reálu tak má menší rozvor. Tehdy tam bez hybridu byla jen 1,2 turbo takže motor pro mne o ničem i když věřím ze zrovna Toyota by to mohla mít dlouhodobe ok použitelné. Ale ten systém a displej přílepeny jak pěst na oko…. To se nedalo.
3 za mne byla nejlepší volba - a to už v ni jezdím 2 motor (bylo tam nějaké cvakání co se mi nezdálo takže jsem to vyreklamoval) i přes to je to za mne stále nejlepší volba - koncern vůbec (ok tu A3 jsem tam zamíchá spis ze zvědavosti) no možná bych byt tebou ještě koukl na Civic ale….

Jen je hrozny ty ceny - já měl v Plusku v 2021 cenu 610 (ukecal jsem na 570) dnes s tím vyhrevem volantu (někdy na podzim) byla cena 750.
Světla hezčí ty vyšší s full led (já mám denní svícení halogen takže jako většina lidi tam mám led zarovecku z činy) vypadají lip a lip svítí na potkavacku pac prisvětluje i dálkové s vyrezem ze, ale přijdou mi pomalejší - mne když auto mine se mi hned rozsvití dálka na plno v tom mi to vyhovuje víc.
Ten motor sem ti psal - X bych škrtl úplně ten výkon nepřesvědčí a žere to samé co G ale je to složitější. A G150 nevidím důvod připlatit pokud ji nedali teď nějakou zásadně jinou výbavu - u mne byla výbava stejná rozdíl byl jen motor jinak to šlo naklikat stejně a to ten příplatek je nesmysl.

Mám to otevřené na Stage 1 - jezdím jen 100 oktan a za ty 3 litry je to nejlepší investice do toho auta - jede úplně jinak a lip jak G150 která taky nemá plný potenciál.

A jestli nechceš byt hned nasrany hod to hned do folie 😂

Predtim jsem měl BMW 3

Hm no tak mi to vychází na nějakých 757 tisíc (nezkoumal jsem to do detailu jen to co mne prastilo hned do oči G122 v exclusive + komfort paket + barva + koberecky 😉)
 
Poslední úprava:
Ahoj všetci, dám jednu otázku rýchlu nech nezakladám novú tému. Vybrali by ste si opäť 3ku ako nové auto? Uvažujem nad kúpou novej 3 HB g150. Ďakujem za odpovede.

Po viac ako 2 rokoch čo ju vlastním je odpoveď áno.

Za mňa určite teda G150 AT, X-ku som neprišiel na chuť a kupovať G122 a potom do toho pchať nejaký soft u Frantu v garáži, to mi príde teda pekne z cesty. Obzvlášť na novom aute. Navyše, G150 bude mať pri predaji vždy vyššiu hodnotu, detto ak beriem do úvahy fakt, že vedľa seba postavím G150 a G122 po "čipe". Také auto by som ja ani nechcel.

Neviem akú preferuješ prevodovku. AT je v Mazde letargický a s málo stupňami. Ale aj tak by som ho bral znovu.

Must have veci pre mňa by znovu boli balíky Sound+Style. To auto nie len že vyzerá ovela lepšie, ale je aj príjemnejšie na používanie. Adaptívne LED svetlá či denné led svietenie, nevyzerá to proste ako Fabia Junior. BOSE by som bral každopádne, hrá to veľmi pekne, ako bonus tie kryty na repráky dodávaju interiéru luxusnejší nádych. Naopak pakety Safety či Luxury už mi prídu zbytočné. Na 360° kamery si nepotrpím a ďalších "asistentov" tiež nevyhľadávam. Možno by mi chýbali pamäťové sedačky s el.ovládaním, ale zase po koži netúžim.

Ako úplné prvé by som si dal teraz ochrannú fóliu a to hlavne v interiéri. A odstránil tie najznámejšie pazvuky v interiéri hneď zo štartu, nech to neotravuje.

Držím palce.
 
😂 pak do toho pichat pochybný soft u Franty v garáži….

Ten ,,Franta” z toho udělal vyrazne lepší auto a to ne jen tím ze mas silnější motor než je G150 ale i lepší reakce plynového pedálu, lepší chod motoru na volnobeh který se teď netřepe jak zmrzlej ratlík.

Proč by měla byt cena jiná? HW je to naprosto stejný motor - měl jsem tam i soft z G150 a to auto se pak hlásí jako G150 - ale ten výkon nebyl přesvědčivý.

Sám mám auto ještě v zaruce a s úpravou není problém - naopak.

Automat do 3 mi tedy přijde jako pripravit se o polovinu radosti z řízení zvlášť když je ten 6 stupnovy manuál velmi povedený. Pochopim to u někoho kdo jezdí jen po Praze třeba jako taxikář nebo kuryr jinak asi ne 😂
 
Corollu mel kamarad jako nahradni auto a byl extremne znechucen. Ridicska radost nula (hybrid zijici vlastnim zivotem) a vsude v interieru neco blika vsemi barvami...
 
Corollu mel kamarad jako nahradni auto a byl extremne znechucen. Ridicska radost nula (hybrid zijici vlastnim zivotem) a vsude v interieru neco blika vsemi barvami...
Corollu som skúšal pred BP. Je to iný zážitok. Hybrid, hluk od motora, interiér. Dizajnovo fajn.

Ale na koniec som rád, že som išiel do 3. Je to zábavnejšie auto na jazdu a mám pocit že o kus hodnotnejšie ako Toyota.

😂 pak do toho pichat pochybný soft u Franty v garáži….

Ten ,,Franta” z toho udělal vyrazne lepší auto a to ne jen tím ze mas silnější motor než je G150 ale i lepší reakce plynového pedálu, lepší chod motoru na volnobeh který se teď netřepe jak zmrzlej ratlík.

Proč by měla byt cena jiná? HW je to naprosto stejný motor - měl jsem tam i soft z G150 a to auto se pak hlásí jako G150 - ale ten výkon nebyl přesvědčivý.

Sám mám auto ještě v zaruce a s úpravou není problém - naopak.

Automat do 3 mi tedy přijde jako pripravit se o polovinu radosti z řízení zvlášť když je ten 6 stupnovy manuál velmi povedený. Pochopim to u někoho kdo jezdí jen po Praze třeba jako taxikář nebo kuryr jinak asi ne 😂

Pozri, ja viem že si tu na fóre na tom hodne fičíte. Každý nech si urobí zo svojím auto čo chce, je to jeho vec, chápem.

Mne ide o to, že ak je raz auto G122, tak je tak aj podľa VIN a podľa všetkých záznamov. To, že je tam mám napchatý origo sw a origo mapy z G150 od niekoho z tretej ruky, z toho nerobí originál G150. To si treba uvedomiť.

Ja tu vôbec nespochybňujem kvality a odbornosť pána, ktorý tieto úpravy vykonáva, čítam tu len samé chvály, takže sa zrejme vyzná. Akurát mi to celé príde hodne úsmevné. Sa prenášam v čase do mladosti, keď kamoš mal Feliciu 1.3 a my sme z toho chceli urobiť výkonovo 1.6. Tiež išlo vo výsledku o podobné kone a tiež to bolo celé také úsmevné.

Sám mám auto ještě v zaruce a s úpravou není problém - naopak.

Ach tak, takže ta chalani v Mazde pri každej návšteve vždy s uznaním poklepú po ramene, ako dobre to máš vytuningované :D Nič som asi v živote nepochopil. Nevadí. Ja vám fandím chalani :)
 
Chalani v Mazdě mají sami tyhle úpravy ;)
Podívej já tě nebudu přesvědčovat, myslím ze všichni co tu pravidelně diskutují vědí jak to je.

Proste jen říkám ze místo příplatků za motor si muže vzít nějakou výbavu a motor si nechat ,,doinstalovat” za 10 minut.
 
@cmvr není žádný rozdíl mezi G122 s originální kalibrací z G150 a G150 co vyjelo z továrny. Do posledního bajtu.
@MK-M3 Nicméně ohledně nákupu nového auta za mě platí https://www.mazdaklan.cz/threads/od...2-lf-l5-l3-a-ostatni.4113/page-54#post-142126
Kujvy šikmovoký 😂 jo to mi nedošlo i když teď si vzpomínám možná jsi mi to už jednou říkal/psal ze ten vzdáleny přístup to zprznil.

No po tom co jsem porovnal G122 s G150 - Stage 0,5 a plnou Stage 1 já bych se s G150 prostě nesmířil když vím jak funguje ta Stage 1.
 
Kujvy šikmovoký 😂 jo to mi nedošlo i když teď si vzpomínám možná jsi mi to už jednou říkal/psal ze ten vzdáleny přístup to zprznil.

No po tom co jsem porovnal G122 s G150 - Stage 0,5 a plnou Stage 1 já bych se s G150 prostě nesmířil když vím jak funguje ta Stage 1.
Ještě že nemáme vzdálený přístup.😁👍
 
Zaujímavé postrehy všetci píšete, ďakujem . Dostávam sa do obrazu trošku viacej.

@cmvr
Určite chcem automat aj keď je pre niekoho možno leniví prípadne zabíja potenciál auta, rozumiem tomu. Ja jazdím hlavne mesto a občas diaľnicu takže už nechcem stále stáť na spojke. Som pohodlný .Posledný manuál som predal pred vyše rokom.
Výbavu plánujem určite asi najvyššiu, mám rád všetky tie fičurky v aute...hudba ,kamery atď. Už keď kupujem nech to stojí za to.
Pôjdem sa v najbližších dňoch určite na ňu bližšie pozrieť do Mazdy a vybavím si auto aspoň na deň nech si to poskúšam či mi bude vyhovovať.
🙂
 
Já jezdím 6ku v automatu a tam mi max vyhovuje. Vůbec mi nevadí ze má 6 kvaltu jak to někdo uvádí jako slabinu. Aspoň to porad neřadí jako dsg a hlavně je menicovy tak je hezky plynuly při rozjezdu. Jsem s nim spokojený. A pak mám i rad manuál ve své 3ce
 
Back
Top