• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Taky mi přijde, že to modré auto pak bude trochu zanikat. Ta červená, jak je výraznější, tak ten dechrom k tomu pasuje.. Na té modré mi ty chromy právě ani tak nevadí.. Ale každému se líbí prostě něco jiného 😁
Vnímám to stejně.Ta u tebe ta červená krásně září a v kombinaci s lesklou černou je to bomba.U @Polsonside bych se možná zbavil masky a bočních liš.Koncovky a loga bych zachoval.Možná by nebyla špatná nějaká konturka po obvodu disků.No tohle lazení detailů je běh na dlouhou trať.😁
 
Díky za názory. Možná to tak právě nechám. Právě že mám též pocit, že k té modré to celkem ideálně pasuje. To je stejné jako jsem psal, že pokud někdo pořídí auto v té panelákově pastelové šedé, tak tam jsou též úplně super ty černé detaily.
 
Já ten dechrom na svém autě udělal chvíli po koupi auta. Mám ale bílou perleť a černou lesklou folii jsem si natahoval sám včetně zpětných zrcátek. Největší oříšek ale byly lišty kolem oken a moc na ně pyšný nejsem. Každopádně je budu na jaře předělávat a více si s nimi vyhraji.
Fólií můžeš kdykoliv sundat,pokud nebude tvému oku lahodící nebo tě časem omrzí.
Na té bílé barvě je to nutnost. Ten chrom stejně zaniká a černá lesklá fólie tomu dodá šarm :D
Ale je to jen můj názor.
 
Jj pravda. U bílé dechrom povinnost. U mě by možná to auto působilo o dost levněji. K té modré je to elegantní ale nahlodal mě původně ten výsledek v té červené. Ale ta přední maska je za mě hezčí v tom chromu, který se táhne u fl BN až do světel..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Právě v tom je ta výhoda fólií. Nalepíš,nelíbí, dáš dolů nebo libí,ponecháš a kocháš se.
A k světle modré metalíze asi opravdu lepší chrom ponechat.
Jinak máš pravdu v tom,že u BN ta chromová lišta masky zasahuje do světel. Pokud onu lištu dáš do černé,následné zakončení ve světle působí jako nedodělek. 5bed4b36e98683ddbdc3d3501266daa5.jpg
 
Právě v tom je ta výhoda fólií. Nalepíš,nelíbí, dáš dolů nebo libí,ponecháš a kocháš se.
A k světle modré metalíze asi opravdu lepší chrom ponechat.
Jinak máš pravdu v tom,že u BN ta chromová lišta masky zasahuje do světel. Pokud onu lištu dáš do černé,následné zakončení ve světle působí jako nedodělek. Zobrazit přílohu 49544
Tak potom to dotáhnout k dokonalosti,světlo rozlepit a chromový cíp nechat nalakovat.Ale to už je asi vyšší level.😁
 
Ty mas fólii i na tom předním znaku se senzory? Můžeš dat foto jak to vypadá a hlavně jestli to nějak ovlivňuje chování senzorů?
No je to tmavá folie na světla. Takže to není úplně cerne a na tempomat to nemá vůbec žádný vliv. To by musela být nějaká kovová věc aby to ovlivňovala IMG_3041.jpegIMG_0678.jpeg
 
No,přemýšlel jsem o tom světla rozlepit. Už jsem to dělal několikrát na starších autech. Ale mazda je nejnovější a nechce se mi do toho teď zasahovat.
Jinak zde celková fotka auta a moc ten přechod dechromové lišty masky do světla nenavazuje.
a29aa286237e7f80a74e6d410344fbf4.jpg
 
No,přemýšlel jsem o tom světla rozlepit. Už jsem to dělal několikrát na starších autech. Ale mazda je nejnovější a nechce se mi do toho teď zasahovat.
Jinak zde celková fotka auta a moc ten přechod dechromové lišty masky do světla nenavazuje.
Zobrazit přílohu 49559
Osobně mě to vůbec nevadí,to byl jen takový žertík.😁 Vypadá to suprovně.👍
 
Prosímvás dvě modelové situace, se kterými si nevím rady (G150AT):

1) přijedu domů, zastavím, istop vypne motor, dám režim P a zapnu parkovací brzdu, vyložím nákup apod, nastoupím, že dám auto do garáže - zařazení D+plyn nenastartuje motor. Stisk tlačítka způsobí vypnutí a zapnutí. Je nějaká hladší cesta?

2) popojíždění v koloně, nedávno se to tu někde mihlo. Adaptivní tempomat hezky zastaví, ale už se nerozjede (ani po vteřině). Dá se s tím něco udělat?

Děkuji
 
Díky. To první tedy považuju za vyslovenou kravinu. Prostě mám nastartované auto, jezdím, a najednou to nejde, protože jsem chvíli stál. Chápu, že istop je strašně smart funkce, ale ať je teda úplně transparentní, a ne že ji musím vypínat, abych se rozjel :/
 
Tak to bude asi ve spojení s automatem. S manuálem istop vypne motor, pokud cekas dlouho tak si ho zas nahodí a pokud jen chvilku tak zaradis nahodi ho a jedeš.

Ale taky to vypinam - byt je tady celkem pěkně udělaný tenhle systém narozdíl od jiných ale stále je to nějaký start a nevidím důvod to používat.
 
No já kdybych mezitím nedal P a ručku, tak to taky po chvíli nastartuje (třeba když jsem dlouho na křižovatce), ale tohle mi udělalo 2x při vykládání věcí (tzn. třeba 3 minuty).
 
Mě třeba na 6ce funguje tak ze když zastavím a šlápnu na brzdu lehce tak se nevyhne. Ale když zbrzdim silněji tak jo. Ale to je při Stáni na křižovatce. A je to 2,5 anutomat
 
No to asi i sedi - pri jemne seslapnute brzde me to nenecha radit. Mozna by bylo resenim neradit, nechat D a dat rucku.
 
Back
Top