• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Jj, 16ky jsem měla na tom stejně. Puchýře, sem tam už lak odpadl kolem matic.. Ale mě se loupaly i origo 18", ale na těch předchozí majitel jezdil i zimu, měl jen jednu sadu kol 😅😅

Zaujal mě tvůj podpis. G120 -> 129 kW? Tzn. 173 koní? To se dá udělat i s G150?
 
Přesně tak! Na kola Borbet LX bych nazul pneu 225. Měl bych je jako letní a na zimu Borbet V. Jediný problém u těch LXů,je ten,že nejsou v černé lesklé...

Tak já se právě snažím hledat matt black a proč?
Všechny venkovní nelakovane plasty na BN jsou matné a lesklá kola mi k tomu nesedí.
Když jsem uvažoval o folii tak též zase matné.
Ale chápu u tebe ty lesklé, pač si volil ty lesklé fólie.
Já to nikdy neviděl naživo. Bejval bych si myslel že se to nebude hodit kombinovat.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Pač žádná G120 nemá z výroby 88kW ale většinou cca 110kW. Asi odchylka měření při výrobě Alespoň toto platilo u BM/BN. U BP nevím o kolik se liší a zda vůbec.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Pač žádná G120 nemá z výroby 88kW ale většinou cca 110kW. Asi odchylka měření při výrobě Alespoň toto platilo u BM/BN. U BP nevím o kolik se liší a zda vůbec.


Samsung S22 256GB Tapatalk
Asi jsem natvrdlý, nebo to je nějaký vtípek pro osoby poučené? G120 přeci znamená 120 koní, takže asi 88 kW, ne?
 
Ano. To jsou papírové hodnoty. Ale většinou všechny motory mají větší výkon než je udavany
 
Asi jsem natvrdlý, nebo to je nějaký vtípek pro osoby poučené? G120 přeci znamená 120 koní, takže asi 88 kW, ne?
Je to tak jak píšu. Atmosféry nijak zásadně na výkonu neovlivnis oproti turbu. Takže jde pouze o to že ty auta mají meritelne vyšší výkon než udává papír. Tedy G165 ani ne zatímco G120 ano. Plus jeden borec zde na fóru upraví předstih a časování plus citlivost plynu a nahraje mapu G165 a tím odemkne vrchní špičku co má G120 uskrcenou. Výsledek je oněch 176 koní v nejlepším případě. Je tady na to vlákno. Tak si jej procti. Nebo oslov @shr3k

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ano. To jsou papírové hodnoty. Ale většinou všechny motory mají větší výkon než je udavany
Až na ty 165k. :D

Pač žádná G120 nemá z výroby 88kW ale většinou cca 110kW. Asi odchylka měření při výrobě Alespoň toto platilo u BM/BN. U BP nevím o kolik se liší a zda vůbec.
Většinou 100-105, na 98 oktanů samozřejmě. U BP je to pak přesné.
 
Poslední úprava:
Je to tak jak píšu. Atmosféry nijak zásadně na výkonu neovlivnis oproti turbu. Takže jde pouze o to že ty auta mají meritelne vyšší výkon než udává papír. Tedy G165 ani ne zatímco G120 ano. Plus jeden borec zde na fóru upraví předstih a časování plus citlivost plynu a nahraje mapu G165 a tím odemkne vrchní špičku co má G120 uskrcenou. Výsledek je oněch 176 koní v nejlepším případě. Je tady na to vlákno. Tak si jej procti. Nebo oslov @shr3k

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jojo, děkuju, já už to vlákno od včera studuju, jen zatím vůbec nechápu, proč se tam prakticky nemluví o motoru G150 (můj případ). Můj aktuální dojem je, že to je vlastně stejný motor jako G122 jen jinak SW nastavený. Takže se s ním toho dá dělat asi už málo. Abych se do problematiky nějak vpravil by bylo najít člověka s G150, který tu úpravu absolvoval.
 
Prosím pěkně jak vypnout takové to blokování zadních dveří (asi dětská pojistka?). Když bylo auto nové, přišlo mi to jako super věc. Zapomenu to ale odemknout úplně vždycky a holomci s tím pak akorát rumplují :)
 
U M3 BM je v zadních dveřích takový čudl. V horní poloze je dětská pojistka deaktiována. U BP to myslím bude podobně.IMG_20240126_192511.jpg
 
Tak jsem si to přečetl ve "svém" návodu a koukám na to jako zjara. Pomocný klíč je normální klíček ke dveřím? Odpoledne se snad konečně k autu dostanu za světla :)
 
Tak jsem si to přečetl ve "svém" návodu a koukám na to jako zjara. Pomocný klíč je normální klíček ke dveřím? Odpoledne se snad konečně k autu dostanu za světla :)
Jo když rozděláš ovladač, tak je vevnitř klíček pro klasické mechanické otevření, ale dost blbě tam jde. Třeba když se ti vybije baterie abyses dostal dovnitř.
 
Mám dotaz, má M3 SDN 2,0 Skyactive -X 186 - r.v. 2022 zapalovač na nabíjení auto kamery Lamax T10 popř. jak to řešit
 
Tak jsem zpět a už vidím, že jsme se nepochopili. Obhlédnul jsem to za světla a přepnul jsem klíčkem dětské pojistky ve dveřích. Teď zadní dveře nejsou otevřít nijak jinak, než že vystoupím a otevřu je. Když přepnu zpět a po rozjezdu se auto zamkne, potom je musím vždycky odemykat od řidiče. Existuje možnost, jak tohle vypnout? Tzn. říct autu, že vzadu sedí svéprávní lidé a řidič nemusí o otevírání jejich dveří rozhodovat?
 
Tak jsem zpět a už vidím, že jsme se nepochopili. Obhlédnul jsem to za světla a přepnul jsem klíčkem dětské pojistky ve dveřích. Teď zadní dveře nejsou otevřít nijak jinak, než že vystoupím a otevřu je. Když přepnu zpět a po rozjezdu se auto zamkne, potom je musím vždycky odemykat od řidiče. Existuje možnost, jak tohle vypnout? Tzn. říct autu, že vzadu sedí svéprávní lidé a řidič nemusí o otevírání jejich dveří rozhodovat?
Jo, to se nastavuje v nastavení vozu- zámky dveří.

Mám dotaz, má M3 SDN 2,0 Skyactive -X 186 - r.v. 2022 zapalovač na nabíjení auto kamery Lamax T10 popř. jak to řešit
Má, pod loketní opěrkou.
 
Back
Top