Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Napojit na ztmívání zpětného zrcátka (spínaných 12V).Mám dotaz, má M3 SDN 2,0 Skyactive -X 186 - r.v. 2022 zapalovač na nabíjení auto kamery Lamax T10 popř. jak to řešit
Napojit na ztmívání zpětného zrcátka (spínaných 12V).
Jo, to je ono. Tam se nastavuje kdy půjdou otevřít zadní dveře. Já to mám nastavené, že se za jízdy zamknou všechny dveře, přední jdou otevřít i když motor běží, ale zadní jdou otevřít, až když vypnu motor. Když motor běží a vzadu chtěji otevřít, tak to musím u řidiče odemknout.Díky! Bavíme se tedy o tomhle? Nikde tam ale nevidím, že by se zadní zámky měly chovat jinak, než přední. Tj. když jedu, zamknout a když zastavím, nebránit nikomu vystoupit. Zkusím to dnes proklikat.
Zobrazit přílohu 49754
Tohle? https://www.amazon.com/Dongar-Compatible-Frontier-Infiniti-Connects/dp/B07KZSBC54#:~:text=Unlike other adapters that involve,distraction-free driving for you.
Chci to zkusit na qashqai, zda se to jako zajímavý řešení pro toho, komu se nechce tahat kabely.
Ne,ale v manuálu je popisek,jak ji deaktivovat.Dá se nějak autu říct, aby se automaticky nezajišťovala parkovací brzda? Přijde mi to v garáži zbytečné...
Jak píše MCX3, nejde to. Jde jen dočasně deaktivovat před vypnutím motoru (podržením tlačítka brzdy dolů asi na 3 sekundy). Ale při další jízdě se zase automaticky zatáhne.Dá se nějak autu říct, aby se automaticky nezajišťovala parkovací brzda? Přijde mi to v garáži zbytečné...
Já to také řešil když jsem měl novou trojku, protože u baráku stojím jen na rovince a v životě jsem tam ručku nedávál. Ale po pár dnech jsem to řešit přestal a nechal to být. Člověk si na to rychle zvykne, že se o nic nemusí starat, přijede, vypne motor a jde pryč. Stejně pak při odjezdu se o nic nemusí starat a ani neví, že tam nějaká ručka je.Tak ale na stání v garáži to je asi dobrý nápad, aby se zbytečně neunavovala. Nebo to je anachronizmus z doby stodvacítek?
Za mě nejen autoskla UV záření (přesné spektrum UV je z definice složitější UV-A, -B a -C) blokují, ale spíše jako vedlejší produkt technologického postupu než primární cíl. Přední vrstvené je bezpochyby nejlepší lapač, boční a zadní díky jiné technologii jsou na tom hůře.Dotaz - má čelní sklo v BP nějaký UV filtr?
Díky za trpělivost, dnes jsem to prošel a ejhle, když jsem pochopil, že Mazda myslí pojmem "auto je na parkovišti" polohu řadicí páky P, tak začaly věci dávat větší smysl Takže nyní mám při rozjezdu zamknout a při zařazení P odemknout.Jo, to je ono. Tam se nastavuje kdy půjdou otevřít zadní dveře. Já to mám nastavené, že se za jízdy zamknou všechny dveře, přední jdou otevřít i když motor běží, ale zadní jdou otevřít, až když vypnu motor. Když motor běží a vzadu chtěji otevřít, tak to musím u řidiče odemknout.