• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Jo, to se nastavuje v nastavení vozu- zámky dveří.
Díky! Bavíme se tedy o tomhle? Nikde tam ale nevidím, že by se zadní zámky měly chovat jinak, než přední. Tj. když jedu, zamknout a když zastavím, nebránit nikomu vystoupit. Zkusím to dnes proklikat.

zamky.PNG
 
Díky! Bavíme se tedy o tomhle? Nikde tam ale nevidím, že by se zadní zámky měly chovat jinak, než přední. Tj. když jedu, zamknout a když zastavím, nebránit nikomu vystoupit. Zkusím to dnes proklikat.

Zobrazit přílohu 49754
Jo, to je ono. Tam se nastavuje kdy půjdou otevřít zadní dveře. Já to mám nastavené, že se za jízdy zamknou všechny dveře, přední jdou otevřít i když motor běží, ale zadní jdou otevřít, až když vypnu motor. Když motor běží a vzadu chtěji otevřít, tak to musím u řidiče odemknout.
 
Dá se nějak autu říct, aby se automaticky nezajišťovala parkovací brzda? Přijde mi to v garáži zbytečné...
 
Dá se nějak autu říct, aby se automaticky nezajišťovala parkovací brzda? Přijde mi to v garáži zbytečné...
Jak píše MCX3, nejde to. Jde jen dočasně deaktivovat před vypnutím motoru (podržením tlačítka brzdy dolů asi na 3 sekundy). Ale při další jízdě se zase automaticky zatáhne.
 
Tak ale na stání v garáži to je asi dobrý nápad, aby se zbytečně neunavovala. Nebo to je anachronizmus z doby stodvacítek? :)
 
Tak ale na stání v garáži to je asi dobrý nápad, aby se zbytečně neunavovala. Nebo to je anachronizmus z doby stodvacítek? :)
Já to také řešil když jsem měl novou trojku, protože u baráku stojím jen na rovince a v životě jsem tam ručku nedávál. Ale po pár dnech jsem to řešit přestal a nechal to být. Člověk si na to rychle zvykne, že se o nic nemusí starat, přijede, vypne motor a jde pryč. Stejně pak při odjezdu se o nic nemusí starat a ani neví, že tam nějaká ručka je.
 
Dotaz - má čelní sklo v BP nějaký UV filtr?
Za mě nejen autoskla UV záření (přesné spektrum UV je z definice složitější UV-A, -B a -C) blokují, ale spíše jako vedlejší produkt technologického postupu než primární cíl. Přední vrstvené je bezpochyby nejlepší lapač, boční a zadní díky jiné technologii jsou na tom hůře.
Nějaký auto-článek třeba zde a pak opalování :) přes sklo zde
Tedy určitě má.
 
Aha já právě nakonec tíhnou ořech jen k tomu dát folie na zadek no a teď jsou na předek i nějaké atestované UV - no a bez atestu mi tato folie byla nabídnuta i na čelní sklo (že se to nesmí je mi jasné) ale začal jsem uvažovat spíš nad tím zda to má vůbec smysl, vím že se sklo čelní dělá ze 2 vrstev a mezi ně se nějaká folie vkládá ale zda je to sklo jen lehce tómované nebo má UV filtr to jaksi nevím.

Takže pokud má tak je v podstatě i blbost nechat tam ilegálně lepit jakoukoliv UV fólii a podstupovat stresové situace na STK 😅
 
Třeba se mýlím, ale žiji v tom, že fólie jsou populární zejména kvůli zadržení tepla a taky kvůli jistému tónování (ano, limity dány normou) a UV je zase doprovodný efekt této vychytávky. Z pohledu teorie; slunce pouští ultrafialové záření (UV), viditelné záření a infračervené záření (IR – tepelné).
Nebudu už vkládat další články, ale konzultace bych já vedl tímto směrem... jakože bych se divil, kdyby fólií na sklo někdo řešil pouze ryzí UV filtr 🤔
Nejsem praktik, nepoužil jsem to... snad roky zpět to člověk očumoval (jak to kamarádům drží a tak) a samozřejmě doba taky pokročila.
 
Jo, to je ono. Tam se nastavuje kdy půjdou otevřít zadní dveře. Já to mám nastavené, že se za jízdy zamknou všechny dveře, přední jdou otevřít i když motor běží, ale zadní jdou otevřít, až když vypnu motor. Když motor běží a vzadu chtěji otevřít, tak to musím u řidiče odemknout.
Díky za trpělivost, dnes jsem to prošel a ejhle, když jsem pochopil, že Mazda myslí pojmem "auto je na parkovišti" polohu řadicí páky P, tak začaly věci dávat větší smysl :) Takže nyní mám při rozjezdu zamknout a při zařazení P odemknout.
 
To si delaj jako prdel? Kujvy šikmovoký teď 2,5 když to toho narvali ty kraviny jako omezovac rychlosti a od léta i černou skřínku a kdesi cosi s tím ze omezovac nově nepustí nad 16km/h nad limit.
Já se pooooo….. už vidím jak by ten 2,5l šel otevřít a zas by bylo pár poníků k dobru…..
 
Back
Top