Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kupoval jsem G165 Revolution v lete 2018 za 520 a nejake drobne...Vždyť Mazda 3 BN Revolution Top stála něco přes 600 tisíc nová. Má verze Takumi 570 tisíc a to ještě v roce 2018.
Mit ve 40 dvacetiletou milenku je bizar. Nevim, na jake jsi mentalni urovni, ale dle meho to nemuze inteligentni chlapik v letech davat.Polsonside
Buď v klidu já si taky vždy říkal ze si ve 40 koupím nové Porsche a pořídim 20 letou milenku.
No a v 39 jsem si koupil 3 Mazdu a dnes v 42 mám 33 letou milenku.
Hold člověk nemůže mít vše.
Jde o to co od toho čekáš….Mit ve 40 dvacetiletou milenku je bizar. Nevim, na jake jsi mentalni urovni, ale dle meho to nemuze inteligentni chlapik v letech davat.
Nech si to staré.Když to funguje tak do toho nejeb.Na nových pořád něco píská,bliká a otravuje.Vráťme sa od milenkách k Mazde 3 2024. Mám do toho ísť alebo sa na to vyprdnúť. Čo stratím a čo získam. Stratím bezporuchové hýčkané auto ktoré síce nemá automat a chýbajú mu nejaké koníky ale za to je bezproblémové. Je to plnokrvný japonec z prvej várky a myslím že z dôrazom na kvalitnú montáž. Predám ho alebo skôr dám synovi ktorý ho bude parkovať vonku a bude ho rasovať v Prahe na tých slávnych kočičích hlavách.
Získam auto ktoré je nabúchané novými technológiami z automatom ktorý ma síce bude baviť ale zase za peniaze ktoré neviem či sú adekvátne tomu komfortu. A ešte ten strašiak nového priškrteného motora.
Takto nerozhodný som ešte nikdy nebol
To je pravda večer jsem si vzpomněl na to jak jsi mi to říkal.V NA zase na 2.5 praskají hlavy (slabý kanálky olejový na zadní straně). To si nevybereš
Zobrazit přílohu 49774
Záleží co to bude až to bude venku. Za mě bych neměnil. Sám mám ještě klasické Skyactive G V BN. Motor jede jak víno, auto odhlučněno, podvozek ošetřeny a 5 let ani nepiplo a nic se nepokazilo. Žádný zbytečný otravný asistent který stále upozorňuje. Z toho auta se mi též nechce do jiného. Samozřejmě pokud by šla ta dva a půle odemknout na hodnoty M6 143kW tak to bude super motor k té nižší váze a záleží taky na zpřevodovaní.Vráťme sa od milenkách k Mazde 3 2024. Mám do toho ísť alebo sa na to vyprdnúť. Čo stratím a čo získam. Stratím bezporuchové hýčkané auto ktoré síce nemá automat a chýbajú mu nejaké koníky ale za to je bezproblémové. Je to plnokrvný japonec z prvej várky a myslím že z dôrazom na kvalitnú montáž. Predám ho alebo skôr dám synovi ktorý ho bude parkovať vonku a bude ho rasovať v Prahe na tých slávnych kočičích hlavách.
Získam auto ktoré je nabúchané novými technológiami z automatom ktorý ma síce bude baviť ale zase za peniaze ktoré neviem či sú adekvátne tomu komfortu. A ešte ten strašiak nového priškrteného motora.
Takto nerozhodný som ešte nikdy nebol
Doufám, že i manuál. Vidim to na obě variantyA bude s manualnem nebo jen s automatem?
U X186 píšou 8,2, obávám se, že každá desetinka znamená dost koní navíc, takže bych řekl, že to výrazně lepší je.Já tedy nevím zda jsem to našel správně, ale ta zahraniční verze s 2,5 plně otevřenou má zrychlení 7,5s což tedy není nijak výrazně lepší jak otevřený 2 litr.
Čekal jsem spíše něco kolem 6,5s.
Ano - další jejich berlička jak zvednout prodeje Skyaktiv X - stejně jako proč jsou ty Skyaktiv G podladěné.U moji 3 HB G150 uvadeji pres 9 (podle prevodovky).