• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Polsonside
Buď v klidu já si taky vždy říkal ze si ve 40 koupím nové Porsche a pořídim 20 letou milenku.
No a v 39 jsem si koupil 3 Mazdu a dnes v 42 mám 33 letou milenku.

Hold člověk nemůže mít vše.
 
Vždyť Mazda 3 BN Revolution Top stála něco přes 600 tisíc nová. Má verze Takumi 570 tisíc a to ještě v roce 2018.
Kupoval jsem G165 Revolution v lete 2018 za 520 a nejake drobne... :confused:

Polsonside
Buď v klidu já si taky vždy říkal ze si ve 40 koupím nové Porsche a pořídim 20 letou milenku.
No a v 39 jsem si koupil 3 Mazdu a dnes v 42 mám 33 letou milenku.

Hold člověk nemůže mít vše.
Mit ve 40 dvacetiletou milenku je bizar. Nevim, na jake jsi mentalni urovni, ale dle meho to nemuze inteligentni chlapik v letech davat.
 
Mit ve 40 dvacetiletou milenku je bizar. Nevim, na jake jsi mentalni urovni, ale dle meho to nemuze inteligentni chlapik v letech davat.
Jde o to co od toho čekáš….
To je jak s auty, domů si taky pořídíš kombíka nebo velké SUV protože je to rozumné, je to praktické, moc to nežere, je to levné a tak nějak se to od tebe i čeká….

Ale přitom by se většina z nás chtěla projet v červeném Ferrari, protože je to vzrušující, krásné a vzbuzuje to emoce.
 
Vráťme sa od milenkách k Mazde 3 2024. Mám do toho ísť alebo sa na to vyprdnúť. Čo stratím a čo získam. Stratím bezporuchové hýčkané auto ktoré síce nemá automat a chýbajú mu nejaké koníky ale za to je bezproblémové. Je to plnokrvný japonec z prvej várky a myslím že z dôrazom na kvalitnú montáž. Predám ho alebo skôr dám synovi ktorý ho bude parkovať vonku a bude ho rasovať v Prahe na tých slávnych kočičích hlavách.
Získam auto ktoré je nabúchané novými technológiami z automatom ktorý ma síce bude baviť ale zase za peniaze ktoré neviem či sú adekvátne tomu komfortu. A ešte ten strašiak nového priškrteného motora.

Takto nerozhodný som ešte nikdy nebol :)
 
Vráťme sa od milenkách k Mazde 3 2024. Mám do toho ísť alebo sa na to vyprdnúť. Čo stratím a čo získam. Stratím bezporuchové hýčkané auto ktoré síce nemá automat a chýbajú mu nejaké koníky ale za to je bezproblémové. Je to plnokrvný japonec z prvej várky a myslím že z dôrazom na kvalitnú montáž. Predám ho alebo skôr dám synovi ktorý ho bude parkovať vonku a bude ho rasovať v Prahe na tých slávnych kočičích hlavách.
Získam auto ktoré je nabúchané novými technológiami z automatom ktorý ma síce bude baviť ale zase za peniaze ktoré neviem či sú adekvátne tomu komfortu. A ešte ten strašiak nového priškrteného motora.

Takto nerozhodný som ešte nikdy nebol :)
Nech si to staré.😉Když to funguje tak do toho nejeb.😂Na nových pořád něco píská,bliká a otravuje.
 
Jediné co bych bral jako lepší bude ten motor, otázka je čím to bude nacpané jinak takže teď bych si nechal co máš a až bude to nové tak se dá rozhodnout.
Jinak jsem zvědav jestli za pár let přijde nová 3 nebo zanikne a místo ní bude nějaké elektro.

Nějaký článek o tom 2,5l v 3 jste někde nenašli?
 
Jsem zvědav na kolik bude ta 2,5 podladěná a kolik bude v 3 baštit a zda bude s manuálem nebo jen automat a hlavně jaký to má důvod, že ukončí 2,0 motory….

Že bych tušil….. ? 😅😅😅
V NA zase na 2.5 praskají hlavy (slabý kanálky olejový na zadní straně). To si nevybereš 🤷‍♂️

IMG_9877.jpeg
 
V NA zase na 2.5 praskají hlavy (slabý kanálky olejový na zadní straně). To si nevybereš 🤷‍♂️

Zobrazit přílohu 49774
To je pravda večer jsem si vzpomněl na to jak jsi mi to říkal.
Nevím když budu hodně spekulovat…. Nechají malej hybrid Yaris (to jim vyrobí Toyota).
Klasická 2 zanikne.
6 zanikne asi taky.
Nechají 3 s 2,5 a CX30 dostane taky 2,5
Klasická CX5 asi taky pojde.

V podstatě by tedy ve výrobě zůstal jen 2,5 litrový motor který by se ladil na různé výkonnové verze a ve velkých SUV by byl tak jak teď ve spojení s hybridním systémem.
K tomu by měli nový 6 válec (otázka zda někdy bude i jeho benzinová verze)

Tedy další usetrení nákladů a zjednodušení výroby.

Co mne napadá dál je ze možná na uskrcenym 2,5 se jim snáz dosahují nižší emise?
 
Vráťme sa od milenkách k Mazde 3 2024. Mám do toho ísť alebo sa na to vyprdnúť. Čo stratím a čo získam. Stratím bezporuchové hýčkané auto ktoré síce nemá automat a chýbajú mu nejaké koníky ale za to je bezproblémové. Je to plnokrvný japonec z prvej várky a myslím že z dôrazom na kvalitnú montáž. Predám ho alebo skôr dám synovi ktorý ho bude parkovať vonku a bude ho rasovať v Prahe na tých slávnych kočičích hlavách.
Získam auto ktoré je nabúchané novými technológiami z automatom ktorý ma síce bude baviť ale zase za peniaze ktoré neviem či sú adekvátne tomu komfortu. A ešte ten strašiak nového priškrteného motora.

Takto nerozhodný som ešte nikdy nebol :)
Záleží co to bude až to bude venku. Za mě bych neměnil. Sám mám ještě klasické Skyactive G V BN. Motor jede jak víno, auto odhlučněno, podvozek ošetřeny a 5 let ani nepiplo a nic se nepokazilo. Žádný zbytečný otravný asistent který stále upozorňuje. Z toho auta se mi též nechce do jiného. Samozřejmě pokud by šla ta dva a půle odemknout na hodnoty M6 143kW tak to bude super motor k té nižší váze a záleží taky na zpřevodovaní.
Mě u těch nových Mazd vadí to vypínání válců.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Podívej to vypínání válců zatím ničemu nevadí. Je to plynulé když chceš jet ostreji stejně jedes na 4 válce takže to vypíná jen při obyčejný jízdě. Co jsem dával fotky tak s karbonem to taky není problém.
Spotřebu mám na stejný trase cca o 0,7l nižší než s BM - jasný ze to není jen vypinanim válců ale i díky elektrifikaci.
 
podle posledních informací ta
2.5 l bude v ceně 150k současné a ta je pod 700 tisic. Uvidime
 
Já tedy nevím zda jsem to našel správně, ale ta zahraniční verze s 2,5 plně otevřenou má zrychlení 7,5s což tedy není nijak výrazně lepší jak otevřený 2 litr.
Čekal jsem spíše něco kolem 6,5s.
 
Já tedy nevím zda jsem to našel správně, ale ta zahraniční verze s 2,5 plně otevřenou má zrychlení 7,5s což tedy není nijak výrazně lepší jak otevřený 2 litr.
Čekal jsem spíše něco kolem 6,5s.
U X186 píšou 8,2, obávám se, že každá desetinka znamená dost koní navíc, takže bych řekl, že to výrazně lepší je.
2,5 190 koní má 6,9.
 
6,9….? To by už šlo, ale já našel 7,5.
Jo to X s 8,2 je taky zvláštní už G150 uvádějí 8,5 a co jsem našel měření z reálu tak někteří (zrejmně otevřeny motor) na G měří kolem 8s.
 
U moji 3 HB G150 uvadeji pres 9 (podle prevodovky).
Ano - další jejich berlička jak zvednout prodeje Skyaktiv X - stejně jako proč jsou ty Skyaktiv G podladěné.
Klasická originál G150 děla 8,5s.
 
Na BN Stage 1 dělám 7.93 čas. Respektive jednou se to povedlo Takže 7.5 není špatný.

Jinak dneska z nudy jsem BP nakonfiguroval co to šlo včetně doplňků a příplatků a hopla... Skoro sto tisíc přes milion za hatchback
Mazde roste sebevědomí i ceny a to dost výrazně.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top