• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Já bych to s tím omezovačem neviděl tak černě. ISA mám v autě z roku 2022 a vlastně o něm nevím - je vyplý.
To omezení o 10 mil za hodinu plácnul nějaký senátor někde snad v Americe... Nic takového schváleného není.
Ta 2,5ka by byla super, tak uvidíme, jestli na to fakt v Evropě dojde 🙂
 
6/24 Mazda 3 a Mazda CX30 konec g122 a g150 nahrazuje ho atmosféra 2,5 L stažená na vykonu oproti dosavadnimu 2,5 l u CX5. Info od dealera Mazdy.
Potvrdzujem. Tú istú informáciu mám aj ja od predajcu. Tak ale teraz je otázkou čo bude lepšie 2,5 alebo G150? Oplatí sa čakať na tú novú motorizáciu? Bude to spojené aj z nejakým faceliftom? Cena sa bude navyšovať?
 
Větší objem bude za všech okolností lepší..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ja budem mat svoju 2.5 Mazda 3 2019 na predaj o taký 1-2 mesiace.
Ak máte záujem, tak mi napíšte.
Červená, hatchback, 2.5 manuál, plná výbava, 32000km najazdených
 
Boh vie kolko to bude stáť...Už teraz je tá cena na hrane a predajnosť stagnuje.
Myslíš že na hraně? Za mě se stačí podívat na ceník ostatních automobilek, kde je to za mě absolutní nesmysl. Tak třeba včerejší autosalon. Obyčejné malé Polo v základu s trihrnkem za 570 tisíc? Jeho lepší verze GTI za téměř 800 tisíc? A tobě přijde Mazda na hraně? Auta brutálně zdražila. Taky bych nedal za výroční Mazdu 6 1200 000kc ale Passat ve vrcholné variantě snadno překročí 1500 000kc. Já bych ten motor uvítal. Ale jestli zvažuji do budoucna jiné auto tak leda Mazdu 6 kvůli rodině.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jsem zvědav na kolik bude ta 2,5 podladěná a kolik bude v 3 baštit a zda bude s manuálem nebo jen automat a hlavně jaký to má důvod, že ukončí 2,0 motory….

Že bych tušil….. ? 😅😅😅
 
Od dealera ….. Dobrý den. Ano 122 a G150 bohužel končí. 2.5 bude, ovšem hodně seškrcená výkonem, tuším 135koni. G150 jich má více. Cenu nevíme, bude ale pravděpodobně dražší, než současný model.
 
To máš pravdu. Ja som tiež Mazda pozitív a iné auto nechcem len som si dovolil konštatovať že tá cena už dosahuje cenu obdobného auta inej značky a ludia (nie ja) si rozmyslia či do nej ísť. Ja som dal za Mazdu 3 SDN vo výbave Atraction 18400 Eur a syn za Mazdu 2 13000 Eur. Tak len preto som si dovolil tú cenu "skritizovať"
 
Hm to zní blbě - výkon by měl jít otevřít věřím ze to shr3k zvládne jako vždy ale pokud počítají i s vyšší cenou - možná ta černá skříňka co teď bude od léta povinna nebo to ze bude ve spojení s automatem.
 
Kdybych bral v potaz ceny ostatních značek na poli nižší střední třídy a porovnal kvalitu tak Mazda má stále až velmi dobré ceny. Však si k sobě dej auta konkurence v základu a v plné výbavě. Mazda bude někde uprostřed a přitom v tom segmentu téměř kraluje v kvalitě zpracování, interiéru i jízdních vlastnostech. Pouze praktičnost není na plný počet hvězdiček. A bohužel se zdražuje tak rychle že na nové auta nemám.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Kdybych bral v potaz ceny ostatních značek na poli nižší střední třídy a porovnal kvalitu tak Mazda má stále až velmi dobré ceny. Však si k sobě dej auta konkurence v základu a v plné výbavě. Mazda bude někde uprostřed a přitom v tom segmentu téměř kraluje v kvalitě zpracování, interiéru i jízdních vlastnostech. Pouze praktičnost není na plný počet hvězdiček. A bohužel se zdražuje tak rychle že na nové auta nemám.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jj na jaře 2021 jsem za ni dal 562,-
Od podzimu 2023 abych měl ty samé funkce vychází na 750,-
 
To je nejakých 7000 Eur rozdiel iba za 2 roky. Kedy sa to skončí.
Myslím ze tehdy kdy za to lidi odmítnou zaplatit a místo nového půjdou a koupi ojetiny.

Je to masakr no - jako beru ze se jim to zdražuje vše když EU vymejsli picoviny co vše tam musí byt a splňovat nesmyslný emise a td a td. Do toho rostou náklady….

Ale to tempo je šílený.

M2 v létě 2019 kupovala máma za 360 ve výbavě Takumi. To dnes taky stojí úplně jiné peníze.
 
To je fakt. Ked sa pozrieš do mazda ihned na ponuku skladoviek a predvadzačiek tak zistíš že tie tvoje prgnózi sa už dejú. Je tam tolko aut že toto nikdy nebolo. Kedysi lukratívne predvádzačky nikto nekupuje. Zlava za výkup, zlava za 30 r. zlava na pneumatiky + vyjednávaci priestor a výsledok je že predajú za mesiac jedno auto a aj to som si nie istý.
 
Poslední úprava:
Od dealera ….. Dobrý den. Ano 122 a G150 bohužel končí. 2.5 bude, ovšem hodně seškrcená výkonem, tuším 135koni. G150 jich má více. Cenu nevíme, bude ale pravděpodobně dražší, než současný model.
Ty ses nejak zaseknul? :eek:
 
Vždyť Mazda 3 BN Revolution Top stála něco přes 600 tisíc nová. Má verze Takumi 570 tisíc a to ještě v roce 2018. A smutný je že ačkoli to stále méně lidí koupí tak ceny stále porostou. Jsou to nároky na Emise, bezpečnostní prvky, asi lepší materiály a hlavně dražší výroba a dražší lidi. Nikdo pro nezájem nepůjde zpět s cenami dolů. To raději některé méně atraktivní modely ukončí úplně. Stejně jako kantyna u nás v jobu.
Většina hatchbacku nižší střední třídy atakuje cenou 1000 000kc. Tolik jsem si přál, že si po čtyřicítce jako IT koupím nové auto a budu jej hýčkat od novoty ale to si žel asi nikdy nesplním. Alespoň ne u Mazdy.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top