• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Jak dlouho jsi měl originál? Já jsem teď na 3 letech - podle toho co tu čtu tak 3 max 4 roky 😅 takže už stříhám metr 😂
4,5 roku, ale, ještě žije,neodešla mi, nicméně při poslední roční prohlídce 12/23, mi říkali, že léto asi přežije, ale zimu ne. No mohl sem počkat do podzimu, jenže za cca 14 dní jedu,jako každý rok do Řecka, a stání na hranicích a hlavně velmi vysoké teploty, baterce asi taky moc dobře nedělají, takže jsem ji preventivně vyměnil, ať se v zahraničí vyhnu problémům, na který jsem doslova magnet :rolleyes:
 
Hm možná si koupím nějaký booster. Pořád si říkám, že mi snad vydrží déle když prakticky nejezdím krátké trasy po městě.
 
Hm možná si koupím nějaký booster. Pořád si říkám, že mi snad vydrží déle když prakticky nejezdím krátké trasy po městě.
Jo tak to já jezdím většinou krátký po městě.Taky sem si říkal, že když se o ni budu starat, 2x ročně dobíjet,před zimou a po zimě, jenže to je bohužel u všech baterek a aut. Jak jsem se nedávno dočetl, tak inteligentní dobíjení, které máme, dává baterce zabrat, a jediný co by pomohlo prodloužit životnost přes těch cca 4-5 let, dávat na nabíječku každej měsíc.
 
Hm možná si koupím nějaký booster. Pořád si říkám, že mi snad vydrží déle když prakticky nejezdím krátké trasy po městě.
:D Naivní myšlenka. Baterii si to dobíjí samo dle požadavku ECU a to z M Hybrid baterky. Jezdím kombinace / extra dlouhé (Itálie, Německo apod.) i krátké a stejně skoro na den po 4 letech umřela. Jak jsem dřív psal, přímo na STK :D A to jsem ji pravidelně dobíjel i doma.
 
Nojo tak já už začnu vybírat náhradní - i když asi jí tam dám až po zimně - do 4 let mám ještě čas 😂
 
Hm možná si koupím nějaký booster. Pořád si říkám, že mi snad vydrží déle když prakticky nejezdím krátké trasy po městě.
To ti schvalují.Já jsem ho pořídil a už mě párkrát zachránil.A ne jenom mě.😄Sice to není nejlevnější záležitost,ale mě se už vyplatil.👍
 
Jak dlouho jsi měl originál? Já jsem teď na 3 letech - podle toho co tu čtu tak 3 max 4 roky 😅 takže už stříhám metr 😂

9 rokov mi vydržala originál Yuasa. A to aj keď jedenkrát dostala nafrak a bola vybitá skr zabudnuté stropné svetlo. Po týždni naštartovaná cez káble dobitá a makala ďalej. Prventívne som ju vymenil lebo mi už 3x vypísalo že je problém s i-stop skr batériu. Teraz mám Vartu a zatial spokojný (syn)
 
Poslední úprava:
9 rokov mi vydržala originál Yuasa. A to aj keď jedenkrát dostala nafrak a bola vybitá skr zabudnuté stropné svetlo. Po týždni naštartovaná cez káble dobitá a makala ďalej. Prventívne som ju vymenil lebo mi už 3x vypísalo že je problém s i-stop skr batériu. Teraz mám Vartu a zatial spokojný (syn)
Fajn ale to nebylo v BP - ve starým autě e46 2,8i coupe mi baterka origo vydržela 12 let.
Tady řešíme ze dnes je to dobíjení k ničemu a baterky sebelepší jsou za par let KO.
 
Fajn ale to nebylo v BP - ve starým autě e46 2,8i coupe mi baterka origo vydržela 12 let.
Tady řešíme ze dnes je to dobíjení k ničemu a baterky sebelepší jsou za par let KO.
Bohužel, a je to pro všechny současný auta stejný, nejen pro Mazdu.
 
Fajn ale to nebylo v BP - ve starým autě e46 2,8i coupe mi baterka origo vydržela 12 let.
Tady řešíme ze dnes je to dobíjení k ničemu a baterky sebelepší jsou za par let KO.

Sorry, ja preskakujem z BM do BP a opačne tak som s toho zmagorený :)
 
Jak už si povšimnul kolega (https://www.mazdaklan.cz/threads/od...pro-rf-r2-lf-l5-l3-a-ostatni.4113/post-157167), tak v CZ konfigurátoru se objevil motor SkyG 2,5 a pozor, na rozdíl od 6 je možné ho mít i s manuálem! Takže pokud je výkon 103 kW/140 koní jen softwarové omezení, tak po odemknutí od @shr3k by to mohlo být moc pěkné svezení. ;)
Jen tedy pokud jsem dobře koukal, tak jsou dostupné jen některé pakety výbavy.
EDIT: tak už ten 2,5 zase z konfigurátoru zmizel...
 
Poslední úprava:
Tak na některých trzích se prodává jako G25 a má 139 kW a 252 Nm. Uvidímte, kdyby to šlo otevřít bylo by to fajn, ale že bych prodával svou BP abych šel koupit tuhle to asi ne.
 
Tak na té předchozí se stage 1 pohybuje na cca 129kW a 218 až 224 Nm takže tohle nebude takové terno aby to stalo za výměnu ale rozhodně bych uvítal vyšší výkony M3. To auto má fakt veliký potencionál a silnější motory by nebyli na škodu. Je to fajn že se drží větších objemu. Ten větší objem má prostě více sametový chod a to je cítit i na tom dvoulitru.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Na sametový chod je super R6 - bohužel tu nám Mazda nějak nechce ukázat v benzínové verzi (byla slibovaná do CX60). Ale jo pokud ta 2,5 půjde otevřít tak pro nové zákazníky super volba.
 
Přidávám přehloudnou tabulku s aktuální nabídkou (pouze skladové vozy) a novou:

Typ MotoruG-150G-122X-186G-140
Zdvihový objem1998 cm³1998 cm³1998 cm³2488 cm³
Vrtání x zdvih83.5x91.2 mm83.5x91.2 mm83.5x91.2 mm89x100 mm
Počet váleců4444
Max. výkon150 (110) k (kW)122 (90) k (kW)186 (137) k (kW)140 (103) k (kW)
Max. výkon (ot./min.)6000 ot./min.6000 ot./min.6000 ot./min.5000 ot./min.
Max. točivý moment213/4000 Nm,/ot./min.213/4000 Nm,/ot./min.240/4000 Nm,/ot./min.238/3300 Nm,/ot./min.
Kompresní poměr13.0:113.0:115.0:113.0:1
Typ převodovky6 stupňová man.6 stupňová man.6 stupňová man.6 stupňová man.
Systém pohonu2WD2WD2WD2WD
Zrychlení (0-100 km/h)9.1 sek.10.4 sek.8.1 sek.9.5 sek.
Max. rychlost (km/h)211 km/h202 km/h216 km/h206 km/h
Emisní EU norma6d6d6d6e
Doporučené palivo95 bezin95 bezin95 benzin95 bezin
Objem palivové nádrže51 litrů51 litrů51 litrů51 litrů

zdroje: rakouský a český konfigurátor
 
Z hľadiska výkonu mi tá 2.5 nedáva moc zmysel. Aj s ohľadom na to, že bude mať asi drahšiu poistku (ak sa to ešte počíta podľa objemu a nie emisnej triedy).
 
Počítá se to podle výkonu teď.
 
Pokud by šla otevřít myslím ze smysl bude mít - hlavně oni ty 2l mají zmizet takže pak stejně nebude na vyber.
Spotřeba bude dle mne tak o 1l vyšší.
 
Back
Top