• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Mňa sere len to neseriozné manipulovanie s cenami a "zlavami" . Kupoval som 24.2-2024 M3 zo zlavou 1200 Eur + 600 za zimáky s tým že zlavy mali platiť do 30.4.24 ale boli predlžené do 30.6.24.Dnes 3.7.24 zlavy nezmizli a práve naopak došlo k ich navýšeniu z 1200 na 2000 Eur.

Ako chápem že autá sa musia predávať a v dnešnej pohnutej dobe je to kumšt. Zlavy aj keď fiktívne stále figurujú v cenníkoch ale toto vnímam ako podraz a podpásovku voči verným zákazníkom ktorý dôverujú svojej značke a predajcom.

Asi už bejvavalo, fakt divná doba. Mazda takto u mňa stratila body a dôveru v serióznosť.
 
Dostal jsem se skoro na mega🙈 a tolik stala před 5 lety 6ka
Já jsem to radši ani nekonfiguroval,když jsem zjistil, že ve výbavě kterou mám jsem v tom o 150 tisíc víc než jsem kupoval.A to jsem tam ani neměl barvu.😕
 
No na Slovensku práve že nekupuje a nepredáva. Mám za to že je to pre Mazdu asi najhoorší rok a dramaticky pokles predajnosti za posledných 10 rokov.

Najprv problém s čipami, potom problém z automatickými prevodovkami. Dnes po panike narvané sklady autami a zlá ekonomická situácia ludí v strednej triede. Zdraženie komponentov a vysoké marže obchodníkov čo vo finále zadvihlo konečné ceny na hranicu
predajnosi aj vzhladom na konkurenciu ktorá má tie isté problémy. Na skladoch je prebytok áut ešte z rokom výroby 2022. Nedostupnosť lízingov pre nemajetných. Teraz keď robia ešte rošady s cenami kto to kúpi? Asi sa zase začne vo velkom dovážať ako kedysi.
 
Prosím pěkně, když s automatem chcípnu motor s řadicí pákou mimo P, je nějaká cesta, jak auto korektně vypnout bez opětovného startování?
 
@himself zařadit na voliči P a potom vypnout. S voličem jde hýbat i bez nastartovaného motoru i v režimu ON

Pokud se ale ptáš na to, zda jde vypnout auto (motor OFF, elektronika OFF) když je volič kdekoliv mimo P, tak to bohužel. To by jsi musel nejdřív dát P, potom vypnout auto, potom odjistit nouzovou pojistku a nakonec přeřadit na N.
 
Mazdarek, doufám, že se můžu zeptat tady. Máte někdo zkušenost s Mazdou z Ameriky, konkrétně se servisem? Kamarád chce koupit Mazdu 3 2.5 2019 dovezenou z USA, která v Česku už jezdí pár let. V Americe byla bouraná, ale tento týden ji vzali na prohlídku do servisu a nic vážného tam nenašli. S 2.5 to auto prý pěkně jede.

V autorizovaném servisu v Ostravě mu řekli, že auta z dovozu neservisují, ale v běžném servisu řekli, že by neměl být problém.

Máte někdo zkušenosti s opravami a údržbou Mazdy z USA v České republice? Jaké jsou rozdíly v dostupnosti náhradních dílů a cenách? Jsou nějaké specifické problémy, na které bychom si měli dát pozor? Jaké máte zkušenosti s kvalitou služeb v neautorizovaných servisech?

Příští týden s ním pojedu na předání auta, tak ať vím, na co se podívat, než to koupí. :)

Předem díky za všechny rady a zkušenosti!
 
Díly jdou objednat i přes import a není důvod, proč by nešly servisovat, ať si v autorizovaném servisu v Ostravě políbí elipsy...
 
To je neuvěřitelné. Slogan jak za bolševika - auta z dovozu neservisujeme. Americká i evropská bude asi stejně z Mexika, ne? :-)
 
Teď, když už jde objednat 2,5 oficiálně i u nás, bych do bouračky nešel...
 
Mazdarek, doufám, že se můžu zeptat tady. Máte někdo zkušenost s Mazdou z Ameriky, konkrétně se servisem? Kamarád chce koupit Mazdu 3 2.5 2019 dovezenou z USA, která v Česku už jezdí pár let. V Americe byla bouraná, ale tento týden ji vzali na prohlídku do servisu a nic vážného tam nenašli. S 2.5 to auto prý pěkně jede.

V autorizovaném servisu v Ostravě mu řekli, že auta z dovozu neservisují, ale v běžném servisu řekli, že by neměl být problém.

Máte někdo zkušenosti s opravami a údržbou Mazdy z USA v České republice? Jaké jsou rozdíly v dostupnosti náhradních dílů a cenách? Jsou nějaké specifické problémy, na které bychom si měli dát pozor? Jaké máte zkušenosti s kvalitou služeb v neautorizovaných servisech?

Příští týden s ním pojedu na předání auta, tak ať vím, na co se podívat, než to koupí. :)

Předem díky za všechny rady a zkušenosti!
Ať kdyžtak zkusí Autotip Halfar v Dolním Benešově. Je to kousek za Ostravou, a jsou tam strašně moc ochotní.
 
Přes e jak píše Katka. Ať zkusí Halfara, tak prodával CX9 z Kanady tak s tím budou mít zlusenost a hlavně ochota je u nich skvělá.
 
jestli to je 2019 tak to dělali 2.5 atmosféru a pak ještě turbo
kdysi byla na prodej v ostravě v bílé barvě s červeným interiérem
myslím že turbo v republice určitě není
 
To je neuvěřitelné. Slogan jak za bolševika - auta z dovozu neservisujeme. Americká i evropská bude asi stejně z Mexika, ne? :)
Prý jim system nevzal VIN, je vyrobena v japonsku.

Teď, když už jde objednat 2,5 oficiálně i u nás, bych do bouračky nešel...
No tak ty nove 2.5 jsou celkem slabé, hlavně nejsou AWD. Taky mu příjdou předražené

Ať kdyžtak zkusí Autotip Halfar v Dolním Benešově. Je to kousek za Ostravou, a jsou tam strašně moc ochotní.
Diky za tip, nejlepší by byl servis v Palkovicích ale tam mu ani nezvedli telefon

No ale ty americke maji trochu vykon, ne?
Ano skoro 200hp, osobně myslím že to bude lepší než SkyX

Není tahle verze náhodou oturbená?
Není, je to atmosfera. Aspoň to bude více spolehlivé

jestli to je 2019 tak to dělali 2.5 atmosféru a pak ještě turbo
kdysi byla na prodej v ostravě v bílé barvě s červeným interiérem
myslím že turbo v republice určitě není
V ostravě to dováží nějaká firma co řeší import z USA a Kanady, tahle je 2.5 šeda s AWD
 
Do palkovic je problém se dostat. Tam je to o náhodě.
V Japonsku se podle mě dělají všechny Mazdy.
Ta co byla na prodej byla od soukromé osoby. A jediný autorizovaný dovoz aut z Kanady měl prave pan Halfar z dolního Benešova. Mám pořád roupy na 3ku turbo ale naštěstí nemám penize😉
A myslím ze ta 2.5 bude stejná jako v 6ce, ve které jezdí docela hezky tak v malé 3ce by to mohlo být super svezení.
 
No ono to bude zase jen o softwaru.. pochybuji, že bude ten motor fyzicky nějak jiný...
Pozor, můžou být i fyzicky jiný. Třeba BM 2.0 měla v EU kompresní poměr 14:1 a v USA jen 13:1
 
Back
Top