• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Pozor, můžou být i fyzicky jiný. Třeba BM 2.0 měla v EU kompresní poměr 14:1 a v USA jen 13:1
No myslel jsem, že to bude jen rozdíl v ECU nebo v tom, jakým způsobem se měří výkon v USA oproti Evropě, ale mechanik nejsem :P . Tento příspěvek na jiném fóru tady se k tomu také vyjadřuje

Jinak děkujeme všem za odpovědi, servis v Dolním Benešově je fajn tip.

Ještě mě napadlo, jestli nemůžou být problémy s STK, tím že v Americe mají jiné světlomety, nebo tím, že Mazda 3 se tady neprodává s tímhle motorem.

Myslíte, že to bude v pohodě? Technickou několikrát prošlo bez problémů, ale nedávno neprošlo kvůli zasklení a nějakému problému se světly, což na opakované technické druhý den prošlo. Tak jestli to nebylo nějak po známostech.

1720903889957.png
 
Hmm asi tady s amerikama nemá nikdo zkušenost :(

Okna podle fotek vypadají, že mají evropskou homologaci, mají nakreslené E6 v kroužku.

Trochu z jiného soudku, nezkoušel tady někdo upgrade infotainmentu za ten větší z modelu CX-5?


Na videu to vypadá moc pěkně, navíc by fungovala dotyková obrazovka pro android auto.
 
Včera se mi povedlo vytřískat baterku ... příjezd na koupaliště, bouřka, tak jsme seděli cca 15 minut v autě, zapalování zapnuté. Poté cca 1h jsem nechal 'klíček' v autě. Po návratu jsem už nenastartoval. Musel jsem chvíli nabíjet přes kabely, doma jsem připojil nabíječku. Ráno ok, nastartoval jsem v pohodě. Ale pořád mi svítí chyby - chyba motoru, chyba parkovací brzdy a chyba active systému. Zmizí to? Nebo musím do servisu?
Mazda 3 BP 2019, baterka původní.
 
Ok, díky, snad to zmizne. Ráno jsem musel odbrzdit ručně, nefungovala automatika.
 
Včera se mi povedlo vytřískat baterku ... příjezd na koupaliště, bouřka, tak jsme seděli cca 15 minut v autě, zapalování zapnuté. Poté cca 1h jsem nechal 'klíček' v autě. Po návratu jsem už nenastartoval. Musel jsem chvíli nabíjet přes kabely, doma jsem připojil nabíječku. Ráno ok, nastartoval jsem v pohodě. Ale pořád mi svítí chyby - chyba motoru, chyba parkovací brzdy a chyba active systému. Zmizí to? Nebo musím do servisu?
Mazda 3 BP 2019, baterka původní.
Připrav se, že se loučí baterka, nevydrží dýl jak pět let.Chyby vymaž buď přes diagnostiku a nebo jestli je vše OK ,tak zmizí.
 
Připrav se, že se loučí baterka, nevydrží dýl jak pět let.Chyby vymaž buď přes diagnostiku a nebo jestli je vše OK ,tak zmizí.
Jo, říkal jsem si, že by ji to možná chtělo už vyměnit, je tam původní. Máte nějaký tip alternativní/origo? Někde jsem to tady myslim už četl, ale nemůžu to najít.
EDIT: Dá se nějak doma ověřit stav baterie?
 
Jo, říkal jsem si, že by ji to možná chtělo už vyměnit, je tam původní. Máte nějaký tip alternativní/origo? Někde jsem to tady myslim už četl, ale nemůžu to najít.
EDIT: Dá se nějak doma ověřit stav baterie?
Já jsem dával originál po pěti letech.Technik mě říkal, že běžné odchází po čtyřech letech.Ješte doporučuju zkontrolovat jestli byl dělaný update R035/20.Neoriginal dával nedávno @mastif ,ten by ti poreferoval co dával.
 
Já jsem dával originál po pěti letech.Technik mě říkal, že běžné odchází po čtyřech letech.Ješte doporučuju zkontrolovat jestli byl dělaný update R035/20.Neoriginal dával nedávno @mastif ,ten by ti poreferoval co dával.
Kde se dá zkontrolovat ten update?
 
Připrav se, že se loučí baterka, nevydrží dýl jak pět let.Chyby vymaž buď přes diagnostiku a nebo jestli je vše OK ,tak zmizí.
Dá se stav ověřit přes SOT v diagnostice. A blábol o té vydrži. Já mám stále původní už přes 6 let a na nabíječce ukazuje stále 13,3V takže výborný stav. Auto má ale pouze delší trasy a 2x ročně dobíjím. Pak je originální schopná dát i 10let.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Dá se stav ověřit přes SOT v diagnostice. A blábol o té vydrži. Já mám stále původní už přes 6 let a na nabíječce ukazuje stále 13,3V takže výborný stav. Auto má ale pouze delší trasy a 2x ročně dobíjím. Pak je originální schopná dát i 10let.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jasné, já mám auto přes rok a ještě jsem nedobijel, no. A to jezdím hlavně kratší trasy
 
Tak v prvé řadě asi jen pořádně dobít vyndanou baterii a přes rok alespoň jednou udržovat...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Kde se dá zkontrolovat ten update?
Zeptat se v servise.Poprosil jsem je jestli by mě ho mohli zkontrolovat a oni ho rovnou nahráli.

Dá se stav ověřit přes SOT v diagnostice. A blábol o té vydrži. Já mám stále původní už přes 6 let a na nabíječce ukazuje stále 13,3V takže výborný stav. Auto má ale pouze delší trasy a 2x ročně dobíjím. Pak je originální schopná dát i 10let.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Ty máš,ale BN.BP to má bohužel trochu jinak.A vážně to není blábol,ale osobní zkušenost a myslím, že ne jenom moje.
 
Jako že vám baterie v BP vydrží fakt tak málo? Ano pravda. Já se vyjadřoval obecně k BN a předchozím autům. Ale už sem tu četl o vysokých odberech BP a nutnosti aktualizace v autorizaku..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jasné, já mám auto přes rok a ještě jsem nedobijel, no. A to jezdím hlavně kratší trasy
Tak já jsem tam nedávno dával tuhle a fachčí. Jenom sem přehodil, žádný inicializace atd. viz i foto výše.

Jasné, já mám auto přes rok a ještě jsem nedobijel, no. A to jezdím hlavně kratší trasy
Dneska sem dal druhou baterii,nakonec jsem zvolil "bošku".nebylo treba žádné inicializování.přehodil sem a všecko funguje.
51979-6af80d4f2674cab41889063dbff5c572.jpg
 
Tak taky hlásím po 5 letech baterie KO... Vyměněno za Exide EFB EL604.
 
Back
Top