• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Pozor, můžou být i fyzicky jiný. Třeba BM 2.0 měla v EU kompresní poměr 14:1 a v USA jen 13:1
No myslel jsem, že to bude jen rozdíl v ECU nebo v tom, jakým způsobem se měří výkon v USA oproti Evropě, ale mechanik nejsem :p . Tento příspěvek na jiném fóru tady se k tomu také vyjadřuje

Jinak děkujeme všem za odpovědi, servis v Dolním Benešově je fajn tip.

Ještě mě napadlo, jestli nemůžou být problémy s STK, tím že v Americe mají jiné světlomety, nebo tím, že Mazda 3 se tady neprodává s tímhle motorem.

Myslíte, že to bude v pohodě? Technickou několikrát prošlo bez problémů, ale nedávno neprošlo kvůli zasklení a nějakému problému se světly, což na opakované technické druhý den prošlo. Tak jestli to nebylo nějak po známostech.

1720903889957.png
 
Hmm asi tady s amerikama nemá nikdo zkušenost :(

Okna podle fotek vypadají, že mají evropskou homologaci, mají nakreslené E6 v kroužku.

Trochu z jiného soudku, nezkoušel tady někdo upgrade infotainmentu za ten větší z modelu CX-5?


Na videu to vypadá moc pěkně, navíc by fungovala dotyková obrazovka pro android auto.
 
Včera se mi povedlo vytřískat baterku ... příjezd na koupaliště, bouřka, tak jsme seděli cca 15 minut v autě, zapalování zapnuté. Poté cca 1h jsem nechal 'klíček' v autě. Po návratu jsem už nenastartoval. Musel jsem chvíli nabíjet přes kabely, doma jsem připojil nabíječku. Ráno ok, nastartoval jsem v pohodě. Ale pořád mi svítí chyby - chyba motoru, chyba parkovací brzdy a chyba active systému. Zmizí to? Nebo musím do servisu?
Mazda 3 BP 2019, baterka původní.
 
Včera se mi povedlo vytřískat baterku ... příjezd na koupaliště, bouřka, tak jsme seděli cca 15 minut v autě, zapalování zapnuté. Poté cca 1h jsem nechal 'klíček' v autě. Po návratu jsem už nenastartoval. Musel jsem chvíli nabíjet přes kabely, doma jsem připojil nabíječku. Ráno ok, nastartoval jsem v pohodě. Ale pořád mi svítí chyby - chyba motoru, chyba parkovací brzdy a chyba active systému. Zmizí to? Nebo musím do servisu?
Mazda 3 BP 2019, baterka původní.
Připrav se, že se loučí baterka, nevydrží dýl jak pět let.Chyby vymaž buď přes diagnostiku a nebo jestli je vše OK ,tak zmizí.
 
Připrav se, že se loučí baterka, nevydrží dýl jak pět let.Chyby vymaž buď přes diagnostiku a nebo jestli je vše OK ,tak zmizí.
Jo, říkal jsem si, že by ji to možná chtělo už vyměnit, je tam původní. Máte nějaký tip alternativní/origo? Někde jsem to tady myslim už četl, ale nemůžu to najít.
EDIT: Dá se nějak doma ověřit stav baterie?
 
Jo, říkal jsem si, že by ji to možná chtělo už vyměnit, je tam původní. Máte nějaký tip alternativní/origo? Někde jsem to tady myslim už četl, ale nemůžu to najít.
EDIT: Dá se nějak doma ověřit stav baterie?
Já jsem dával originál po pěti letech.Technik mě říkal, že běžné odchází po čtyřech letech.Ješte doporučuju zkontrolovat jestli byl dělaný update R035/20.Neoriginal dával nedávno @mastif ,ten by ti poreferoval co dával.
 
Já jsem dával originál po pěti letech.Technik mě říkal, že běžné odchází po čtyřech letech.Ješte doporučuju zkontrolovat jestli byl dělaný update R035/20.Neoriginal dával nedávno @mastif ,ten by ti poreferoval co dával.
Kde se dá zkontrolovat ten update?
 
Připrav se, že se loučí baterka, nevydrží dýl jak pět let.Chyby vymaž buď přes diagnostiku a nebo jestli je vše OK ,tak zmizí.
Dá se stav ověřit přes SOT v diagnostice. A blábol o té vydrži. Já mám stále původní už přes 6 let a na nabíječce ukazuje stále 13,3V takže výborný stav. Auto má ale pouze delší trasy a 2x ročně dobíjím. Pak je originální schopná dát i 10let.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Dá se stav ověřit přes SOT v diagnostice. A blábol o té vydrži. Já mám stále původní už přes 6 let a na nabíječce ukazuje stále 13,3V takže výborný stav. Auto má ale pouze delší trasy a 2x ročně dobíjím. Pak je originální schopná dát i 10let.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jasné, já mám auto přes rok a ještě jsem nedobijel, no. A to jezdím hlavně kratší trasy
 
Tak v prvé řadě asi jen pořádně dobít vyndanou baterii a přes rok alespoň jednou udržovat...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Kde se dá zkontrolovat ten update?
Zeptat se v servise.Poprosil jsem je jestli by mě ho mohli zkontrolovat a oni ho rovnou nahráli.

Dá se stav ověřit přes SOT v diagnostice. A blábol o té vydrži. Já mám stále původní už přes 6 let a na nabíječce ukazuje stále 13,3V takže výborný stav. Auto má ale pouze delší trasy a 2x ročně dobíjím. Pak je originální schopná dát i 10let.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Ty máš,ale BN.BP to má bohužel trochu jinak.A vážně to není blábol,ale osobní zkušenost a myslím, že ne jenom moje.
 
Jako že vám baterie v BP vydrží fakt tak málo? Ano pravda. Já se vyjadřoval obecně k BN a předchozím autům. Ale už sem tu četl o vysokých odberech BP a nutnosti aktualizace v autorizaku..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jasné, já mám auto přes rok a ještě jsem nedobijel, no. A to jezdím hlavně kratší trasy
Tak já jsem tam nedávno dával tuhle a fachčí. Jenom sem přehodil, žádný inicializace atd. viz i foto výše.

Jasné, já mám auto přes rok a ještě jsem nedobijel, no. A to jezdím hlavně kratší trasy
Dneska sem dal druhou baterii,nakonec jsem zvolil "bošku".nebylo treba žádné inicializování.přehodil sem a všecko funguje.
51979-6af80d4f2674cab41889063dbff5c572.jpg
 
Tak taky hlásím po 5 letech baterie KO... Vyměněno za Exide EFB EL604.
 
Back
Top