• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Hergot ty ses úplně do té dvaapule zamiloval

Samsung S22 256GB Tapatalk
Podívej jak se to veme - 2,5 turbo by jelo jinak - ale ja nemam rad turba 😂
Tak 2,5 by byla fajn pokud tedy ji bude Shr3k otevírat na tech 205PS a 260Nm nebo kolik by to melo mít.

Ale - zas je tam ten zkurveny hlídač rychlosti - ok tak bych vypínal 2 tlačítka…. Asi by to šlo. Ale bůh ví co je a bude ještě jinak.

Zas si říkám že další generace může vypadat ještě zajímavěji - i když bude určitě víc elektro - nebo jít do nějakého CX. Ale kdybych teď měl dobrého kupce na své auto tak by mne to lákalo to jo. A asi bych chtěl kůži - v BMW jsem ji proklínal ale zas se dá snadno šetřit hadrem, látkové sedadla se čistí hůř. A taky bych si vzal světlou barvu - prostě změna no 😂

No a kdo ti dnes do tak malého auta nabídne 2,5l
 
Podívej jak se to veme - 2,5 turbo by jelo jinak - ale ja nemam rad turba 😂
Tak 2,5 by byla fajn pokud tedy ji bude Shr3k otevírat na tech 205PS a 260Nm nebo kolik by to melo mít.

Ale - zas je tam ten zkurveny hlídač rychlosti - ok tak bych vypínal 2 tlačítka…. Asi by to šlo. Ale bůh ví co je a bude ještě jinak.

Zas si říkám že další generace může vypadat ještě zajímavěji - i když bude určitě víc elektro - nebo jít do nějakého CX. Ale kdybych teď měl dobrého kupce na své auto tak by mne to lákalo to jo. A asi bych chtěl kůži - v BMW jsem ji proklínal ale zas se dá snadno šetřit hadrem, látkové sedadla se čistí hůř. A taky bych si vzal světlou barvu - prostě změna no 😂

No a kdo ti dnes do tak malého auta nabídne 2,5l
No jelo jinak....ono zase turbo nemá takové koule v těch horních otáčkách. Alespoň ne to standardní. V tom má i za mě atmosféra navrch, že stoupá lineárně a stále graduje. Pocitově je více řidičské chování. A ano, též tleskám kroku, jenž Mazda učinila a do M3 dala v této době jediný atmosférický 2,5 litr, který po odemčení a možná té stage1 bude mít konečně trochu více agility. Ne že by ta moje odemčená nejela, ale M3 je natolik schopné auto i v testech, že by si zasloužilo samosvor a výkon hothatche, takže i tohle navýšení se počítá a chápu, že to láká.
Hlídač rychlosti chápu. U nových aut je to prostě voser ačkoli nelze té funkci nic vyčítat. Všichni máme dodržovat zákonem stanovené rychlostní limity a tahle funkce vás pouze upozorňuje, že je porušujete.
A další generace? Bůh ví , kdy vůbec nějaká vyjde a zda to nezaseknou, jak u Mazdy 6 a první 3 roky se zase budou vychytávat chybky.
Jsem tedy zvědav, jestli nakonec prodáš stávající a půjdeš do 2,5 a necháš jí odemknout a připravit se o záruku.
 
Nazdar a nerozmýšľal si, žeby si vymenil BM-ko radšej za Mazdu 6 GL ? Samozrejme ak ťa rozpočet pustí a najlepšie nejakú verziu do roku 2018 s vypinaním valcov ;)
Já šestkou jezdím, ale na manželku už je asi zbytečně velká. Líbí se jí trojka, nedivím se jí :). Hlavně ty šestky do 2018 jsou uvnitř hrozně nemoderní mi přijde. A ty hnědé interiéry :confused:
 
No jelo jinak....ono zase turbo nemá takové koule v těch horních otáčkách. Alespoň ne to standardní. V tom má i za mě atmosféra navrch, že stoupá lineárně a stále graduje. Pocitově je více řidičské chování. A ano, též tleskám kroku, jenž Mazda učinila a do M3 dala v této době jediný atmosférický 2,5 litr, který po odemčení a možná té stage1 bude mít konečně trochu více agility. Ne že by ta moje odemčená nejela, ale M3 je natolik schopné auto i v testech, že by si zasloužilo samosvor a výkon hothatche, takže i tohle navýšení se počítá a chápu, že to láká.
Hlídač rychlosti chápu. U nových aut je to prostě voser ačkoli nelze té funkci nic vyčítat. Všichni máme dodržovat zákonem stanovené rychlostní limity a tahle funkce vás pouze upozorňuje, že je porušujete.
A další generace? Bůh ví , kdy vůbec nějaká vyjde a zda to nezaseknou, jak u Mazdy 6 a první 3 roky se zase budou vychytávat chybky.
Jsem tedy zvědav, jestli nakonec prodáš stávající a půjdeš do 2,5 a necháš jí odemknout a připravit se o záruku.
Právě proto turba nemám rád....

No jsem zvědav až zde budou první lidi s otevřenou 2,5 jak to bude vypadat - a hlavně až budou reálně jezdit, zda tam nezmění zas nějaký asistenty a nebude to mít další ,,kujvítka". Jo líbilo by se mi to ale doplatek na novou by taky byl mastný a to si říkám po 3 letech asi nemá smysl....
Uvidíme až se nějakou 2,5 svezu.
 
Hlavně ty šestky do 2018 jsou uvnitř hrozně nemoderní mi přijde. A ty hnědé interiéry :confused:

Nemoderní.... máš samozřejmě pravdu, oproti novým je to sto a jedno, na druhou stranu je to plné klasických tlačítek, což mi vyhovuje. Ovládat všecko přes jeden displej není nic pro mě. A ty hnědé interiéry ? Jo jo, krása pro oko to není, ale dá se na to zvyknout ;-) Bílý interiér by byl něco jiného, ale s dvouma dětma jsem rád, že ho nemám :-)
 
Nemoderní.... máš samozřejmě pravdu, oproti novým je to sto a jedno, na druhou stranu je to plné klasických tlačítek, což mi vyhovuje. Ovládat všecko přes jeden displej není nic pro mě. A ty hnědé interiéry ? Jo jo, krása pro oko to není, ale dá se na to zvyknout ;) Bílý interiér by byl něco jiného, ale s dvouma dětma jsem rád, že ho nemám :)
Já mám bílý kožený interiér a jezdím často s malými vnoučaty a mohu s klidným svědomím říct,že to není žádný problém.Obrovská výhoda je ta,že zadní strana předních sedadel je v černé barvě a tak ty otisky bot nejsou moc vidět.A stačí vlhký hadřík a je to hotové.Všiml jsem si,že M6 po roce 2018 má i ten zadek v bílé kůži,to už je míň praktické.Ale je jich jak šafránu,tu bílou vystřídala právě ta hněda.Mně se vůbec nelíbí.
 
Neeee…. Oni do BP nacpali ten paskvil od Amazonu, šmírující Alexu.
Tak to posrali 😡😡😡 snad se to dá vypnout, ale věřte tomu, že to bude vypnuté.
 
Instinktivně bych zkusil zmáčknutí boků proti sobě, tak jako u spolujezdcovy přihrádky... Klíčový patrně bude, co dělá (vzadu) doraz vysunutý polohy - to bude potřeba uvolnit a pak to pravděpodobně už bude je viset ve spodním pantu. Ale jen dedukuju ;-)
 
Díky za rady. Sedl sem si k tomu na chvilku, posvítil a objevil, že na horní straně je zarážka, takže stačilo tu zarážku zatlačit a kastlík se vyklopil ven. Potom stačilo jen vycvaknout ten vnitřek. a bylo to venku. Teď už to jen správně složit zpět se zavíracím mechanismem. :D
 
Nene proti sobě, ale k sobě, měl sem ho venku,když sem ho měl otevřený a zapomněl ho zavřít, tak sem ho kolenem sejmul.No a ulomil jeden ten čudl,co je na každé straně,jako součást plastovýho výlisku kastlíku.
Taky jsem ho kdysi ukopl kolenem,ale bez újmy.😁
 
Mám další story s baterkou:
1. Auto hlásilo slabou baterii v ovladači -> výměna.
2. Po výměně auto hlásilo poruchu Startovacího tlačítka -> nastartoval jsem, ale chyba zůstala svítit.
3. Popojížděl jsem po vsi -> po zastavení a chcípnutí auta už jsem nenastartoval baterka vybitá do mrtě nefungovalo ani odemykání auta.
4. Baterii jsem zkoušel nabíjet přímo v autě -> jednou nabíječkou to nešlo - hlásila 6V, vzal jsem chytrou nabíječku, nastavil 12V a nabíjel přes noc
5. Ráno nic, baterka pořád mrtvá, ani auto jsem neodemkl
6. Odpojil jsem baterku a nabíjel celý den, nabila se a všechno ok, ALE
7. Při připojovájí jiskří - nevim, jestli je to normální

Teď nevim, jestli auto nemá náhodou odběr proudu. Netušim, proč se baterka nenabila připojená k autu, ale taky by to mohlo nějaký odběr naznačovat. Každopádně jsme baterku přes den nabil, večer připojil a ráno nastartoval. V práci jsem ji radši odpojil, aby mě tam auto nenechalo. Nechám ji zase připojenou přes noc a uvidím, jestli se vybije.
 
Že baterka při připojování je podle mého normální, a že se nemá baterka nabíjet připojená, je napsáno v každé příručce. Jak moc to může uškodit v reálu, to netuším.
 
Už jenom holej fakt, připojit nabíječku (která má detekovat stav baterie) zároveň na baterii a obvod auta, by měl i v laikovi vyvolat pocit, že to asi nemůže dobře fungovat...
Každopádně myslím, žes dostal před zimou od baterky férový varování a měl by ses zamyslet, jak je stará, co má za sebou a jestli se náhodou neblíží její odchod a bejt na to eventuálně připravenej. Ten způsob, jakým se vybila opravdu není úplně standardní ;)
 
Mám další story s baterkou:
1. Auto hlásilo slabou baterii v ovladači -> výměna.
2. Po výměně auto hlásilo poruchu Startovacího tlačítka -> nastartoval jsem, ale chyba zůstala svítit.
3. Popojížděl jsem po vsi -> po zastavení a chcípnutí auta už jsem nenastartoval baterka vybitá do mrtě nefungovalo ani odemykání auta.
4. Baterii jsem zkoušel nabíjet přímo v autě -> jednou nabíječkou to nešlo - hlásila 6V, vzal jsem chytrou nabíječku, nastavil 12V a nabíjel přes noc
5. Ráno nic, baterka pořád mrtvá, ani auto jsem neodemkl
6. Odpojil jsem baterku a nabíjel celý den, nabila se a všechno ok, ALE
7. Při připojovájí jiskří - nevim, jestli je to normální

Teď nevim, jestli auto nemá náhodou odběr proudu. Netušim, proč se baterka nenabila připojená k autu, ale taky by to mohlo nějaký odběr naznačovat. Každopádně jsme baterku přes den nabil, večer připojil a ráno nastartoval. V práci jsem ji radši odpojil, aby mě tam auto nenechalo. Nechám ji zase připojenou přes noc a uvidím, jestli se vybije.
Máš novou nebo případně jak starou baterii? Chytrou nabíječku máš Ctek ? Má i funkci "Recond" ? Dle toho co odpovíš, budu pokračovat dál v odpovědích, nebo spíš radách.
 
Značku nabíječky nevím, zjistím, měl jsem půjčenou od tchána. Recond funkci má. Baterie je tam origo cca 5 let stará, už se mi ji jednou povedlo vybít v létě, ale tam jsem myslel, že to byla moje blbost. To jsem dobíjel normálně připojenou v autě a nebyl s tím problém. Nová baterka by byla řešení, ale chtěl bych ještě ověřit ten odběr. Dneska po práci to změřim multimetrem.
V březnu jsem byl v servisu, kde stav baterie podle protokolu ověřovali a byla OK.
 
Díky za rady. Sedl sem si k tomu na chvilku, posvítil a objevil, že na horní straně je zarážka, takže stačilo tu zarážku zatlačit a kastlík se vyklopil ven. Potom stačilo jen vycvaknout ten vnitřek. a bylo to venku. Teď už to jen správně složit zpět se zavíracím mechanismem. :D
Tak první prototyp hotov. Potřeboval jsem nějak oddělit ovladač na vrata od drobných na myčku aby to o sebe nemlátilo. Potom ještě dodělám sortér na mince a bude to final. Kdyby někdo chtěl něco podobného, tak dejte vědět. Můžu poslat model, upravit dle vašich požadavků a nebo zrovna i vytisknout.



IMG_2221.jpeg
 
Back
Top