• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tak sky x potvrzen do konce záři, prosím máte tu někdo rady, jak správně zajet?
Uplne bych nepredpokladal, ze tu mame forum plne specialistu na zajizdeni motoru s HCCI (SPCCI) spalovanim :D. To teprve vy, testovaci kralici, budete muset radit ostatnim ;):cool:.
 
Na druhou stranu je zajíždění v hlavních rysech stejně jak pro nafťák, tak pro benzín, tudíž uživatel nic nezkazí, když bude postupovat podle už známých postupů. Může se lišit délka zajíždění, interval prvotních výměn oleje, ale jinak to bude velmi podobné, ne li stejné.
Jen pro zajímavost: Kamarád se před pár lety motal kolem jednoho z týmů, co jezdily mistrovství ČR v superbikách. Tam se zajížděl motor tak, že ho v depu nahodili, nechali zahřát a pak objeli dvě kola na Mosteckém okruhu s otáčkoměrem v červeném. Po dvou kolech do depa, vypustit olej, nový filtr, nový olej a bylo hotovo.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
:D a jak dlouho by jsi chtěl ten motor zajíždět, když jeho životnost je koncipována na pár tisíc kilometrů?! (respektive desítky motohodin)
 
Nejde o dobu, ale způsob. To už bych mohl říci, že ten motor je na pár desítek motohodin a tudíž se zajíždět ani nemusí, ne? ;)
Ostatně se traduje (myslím že oprávněně), že pokud se při zajíždění motor drží v nízkém zatížení, pak je výsledkem motor usporný, ale líný, zatímco pokud se vytáčí, jde pak o motor který se chová živěji, ale má vyšší spotřebu.
Tedy pokud jde o zajíždění, volil bych za sebe nějaký hezký cestovní výlet/víkend po okreskách, kde bych se snažil dát cca 1000 km (při udržení otáček mezi 2000 - 3500) v delších etapách s tím, že po překročení této tisícovky bych se s otáčkami odvážil i na sem tam nad 4000, ale nelezl bych přes 5000 ot/min. To bych si dovolil až po překročení mety 3000km.
Ale každý ať si to zajede, jak je mu libo, že... :)
 
Proč předání až 25.9.? JInak konečně nějaký tester Sky X. Jsem zvědavý na zkušenosti a postřehy.
 
nestihnou nachystat auto, v úterý mají návštěvu z Prahy - mazda CZ, takže asi celí nadšení :) a ve středu dopo přebírám
 
Do prkýnka... :D Snad to bude jen SW změna, která půjde dát do G122...
 
Předpokládal bych, že cenově to bude mezi G122 a X181.
 
G122 by měla zůstat jen u základní výbavy a jinak G150 jako základ by byl fajn.
 
Vážně doufám, že to bude jen jiný SW motoru, který půjde nahrát do G122.
 
jaké je riziko, že to pro Evropu bude jenom v Hatchbacku, jak v minulé generaci u G-165?
 
V březnu 2020 přijde nově naladěný motor G150 (i do CX-30). ;)
Tak to je poslední věc, kterou jsem tady řešil. Pokud to tak je tak v březnu běžím objednat. Otázka jestli 3 sedan nebo CX-30, to už si musí říci manželka :-), ale k současné 6 to bude super kamarád :-)
 
Zdravim, diky za rady se zajizdenim. Spotřebu mám jako druhořadou, ovšem nikoli zase úplně bezvýznamnou. Ale jednoznačnou prioritou je zajet živý a pružný motor.
 
Back
Top