Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Sky X 181 není, je jen 180, jinak na to, že jezdím furt v rozmezí 20 - 40 km od svého komína, tak fakt jsem nadšený jak malý jarda ... na druhou stranu jet delší trasu - třeba do Brna nebo jinam, tak věřím, že je ještě menší spotřebaKaždopádně je super, že jde jezdit za málo, když je potřeba a pak zas vypustit 180 koníků. No moc se mi líbí . Stačila by mi X-181 GT plus a packet sound.
Takže se to vlastně chová správně, tak jak se to chovat má a chyba je někde mezi sedačkou a volantem. Prostě se mu jen nechce na 4 vteřiny přidržet plusko na tempomatu; a nebo vypnout tempomat a na 90ce jej zase zapnout.
Zdravim, vikend v pohodě, zatím ujeto pouze 260 km. Několik mých postřehů ze sky-x sdn. Již od prvních kilometrů mě docela překvapilo vrzání palubky na větších nerovnostech, ne moc, ale je tam. Výkon nelze hodnotit, jezdím do 3000. Spotřebu mám 6,8/100 - nechápu jak to paja1983 dělá )) Rád bych zkusil výš, ale bojím se zatím Jednou jsem měl 3500, ale na pár vteřin. Výkon těžko hodnotit, motor totálně syrový. Pls ví někdo od kdy můžu bezpečně zvyšovat zatížení? Prodejce říkal minimálně do 1000 km pouze do těch 3000. A kolik byste dávali minimální otácky? Tech 1800 cca?Tak jaký byl víkend?
Ok, všechny rady beru, nechci to linyPodle mého nevadí kratkodobé vytočení, pokud není motor v zátěži. Třeba z kopce dolu přidat lehce plyn, aby auto nebrzdilo motorem a motor se rozběhl ke čtyřem tisícům, ale pak spojku a přeřadit...
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk