• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Je možné, že je to tím, že jsem dosud měl pouze obyč tempomat. Asi to má i logiku. Nicméně to brzdění je třeba v 90 docela nečekané a silné.
 
Jak nečekané a silné? Přece když v 90ce spustíš tempomat, tak je tam předvolena právě ta aktuální 90, kterou zrovna jedeš; pak jen potvrdíš a udržuje to těch 90. Žádný skok tam není.
 
@xPet : @detoxy měl na mysli stav, kdy má v obci nastavených 50km/hod, za obcí zrychlí na 90 se stále aktivovaným tempomatem na 90km/hod a uvolní plynový pedál. Adaptivní tempomat opravdu začne vůz výrazně zpomalovat.
 
Adaptívny tempomat použije brzdy ak je to potrebné, normálny len pustí plyn. Aspoň tak to pozorujem - neadaptívny tempomat napr. nevie udržať rýchlosť z prudšieho kopca, auto začne zrýchľovať.
 
ještě trochu jinak: Ke snížení rychlosti ACC využívá nejprve moment brzdění motorem. Pokud nestačí, zapojí do činnosti brzdy.
 
mazdaři, info - SKYACTIV X
před chvíli jsem bral benzín do své M3 Sky X, najeto 650 km (od předání vozu před cca 2 týdny, tzn. motor syrový) a spotřeba? 4,77 l/100 km LUXUS, jezdím skoro na vzduch s výkonem 132 kW/180 k, sakra kde se na to berou jiné automobilky či motory
 
Super spotřeba, je fajn vidět že tato technologie funguje. Ještě si počkáme na spotřebu po zajetí, kdy se podíváš nad 3000 otáček a využiješ vůbec poprvé oněch 132 kW.
 
já už teď občas testuju jízdu mezi 4 - 5tis. ... a výkon je cítit (ale v takových otáčkách jezdím krátkodobě, tzn. pár sekund max)
 
Každopádně je super, že jde jezdit za málo, když je potřeba a pak zas vypustit 180 koníků. No moc se mi líbí . Stačila by mi X-181 GT plus a packet sound.
 
Každopádně je super, že jde jezdit za málo, když je potřeba a pak zas vypustit 180 koníků. No moc se mi líbí . Stačila by mi X-181 GT plus a packet sound.
Sky X 181 není, je jen 180, jinak na to, že jezdím furt v rozmezí 20 - 40 km od svého komína, tak fakt jsem nadšený jak malý jarda ... na druhou stranu jet delší trasu - třeba do Brna nebo jinam, tak věřím, že je ještě menší spotřeba
 
@xPet : @detoxy měl na mysli stav, kdy má v obci nastavených 50km/hod, za obcí zrychlí na 90 se stále aktivovaným tempomatem na 90km/hod a uvolní plynový pedál. Adaptivní tempomat opravdu začne vůz výrazně zpomalovat.
Takže se to vlastně chová správně, tak jak se to chovat má a chyba je někde mezi sedačkou a volantem. Prostě se mu jen nechce na 4 vteřiny přidržet plusko na tempomatu; a nebo vypnout tempomat a na 90ce jej zase zapnout.
 
Ok, takže zbytečný dotaz. Má to tak fungovat a já se s tím nějak naučím.
 
Tak jaký byl víkend?
Zdravim, vikend v pohodě, zatím ujeto pouze 260 km. Několik mých postřehů ze sky-x sdn. Již od prvních kilometrů mě docela překvapilo vrzání palubky na větších nerovnostech, ne moc, ale je tam. Výkon nelze hodnotit, jezdím do 3000. Spotřebu mám 6,8/100 - nechápu jak to paja1983 dělá :))) Rád bych zkusil výš, ale bojím se zatím :) Jednou jsem měl 3500, ale na pár vteřin. Výkon těžko hodnotit, motor totálně syrový. Pls ví někdo od kdy můžu bezpečně zvyšovat zatížení? Prodejce říkal minimálně do 1000 km pouze do těch 3000. A kolik byste dávali minimální otácky? Tech 1800 cca?
 
Podle mého nevadí kratkodobé vytočení, pokud není motor v zátěži. Třeba z kopce dolu přidat lehce plyn, aby auto nebrzdilo motorem a motor se rozběhl ke čtyřem tisícům, ale pak spojku a přeřadit...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Podle mého nevadí kratkodobé vytočení, pokud není motor v zátěži. Třeba z kopce dolu přidat lehce plyn, aby auto nebrzdilo motorem a motor se rozběhl ke čtyřem tisícům, ale pak spojku a přeřadit...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Ok, všechny rady beru, nechci to liny :)
 
Až si koupíte někdo Sky-X v Plzni a blízkém okolí, tak dejte vědět a rád nabídnu porovnání s G165 ;)
 
Ahoj, zatim mam najeto 1650km, vse parada az na 2 veci:
- sedadlo -> dost me tlaci sedak s bocnim vyvysenim vedenim, ve srovnani s minulou 3 mene komfortni, zatim si nedokazu predstavit delsi trasu - ma taky nekdo podobnou zkusenost?
- prepinani valcu -> cetl jsem zde ze to skoro nelze poznat, ale pro me je to dost citelne cuknuti, nesledoval jsem jestli jen pri nezahratem motoru, ale i tak

nechal jsem si dat folie po zkusenostech s kaminky behem zimniho posypu plus nastrik dutin
 
Back
Top