• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Ahoj, zatim mam najeto 1650km, vse parada az na 2 veci:
- sedadlo -> dost me tlaci sedak s bocnim vyvysenim vedenim, ve srovnani s minulou 3 mene komfortni, zatim si nedokazu predstavit delsi trasu - ma taky nekdo podobnou zkusenost?
- prepinani valcu -> cetl jsem zde ze to skoro nelze poznat, ale pro me je to dost citelne cuknuti, nesledoval jsem jestli jen pri nezahratem motoru, ale i tak

nechal jsem si dat folie po zkusenostech s kaminky behem zimniho posypu plus nastrik dutin
a spotreba po tech 1600?
 
Zdravim, vikend v pohodě, zatím ujeto pouze 260 km. Několik mých postřehů ze sky-x sdn. Již od prvních kilometrů mě docela překvapilo vrzání palubky na větších nerovnostech, ne moc, ale je tam. Výkon nelze hodnotit, jezdím do 3000. Spotřebu mám 6,8/100 - nechápu jak to paja1983 dělá :))) Rád bych zkusil výš, ale bojím se zatím :) Jednou jsem měl 3500, ale na pár vteřin. Výkon těžko hodnotit, motor totálně syrový. Pls ví někdo od kdy můžu bezpečně zvyšovat zatížení? Prodejce říkal minimálně do 1000 km pouze do těch 3000. A kolik byste dávali minimální otácky? Tech 1800 cca?

Když jsem jel předváděčku tak vrzaly dvířka ve středu jak je ten držák na pití. Taky mě to překvapilo.
 
Mozna to tak dopadne. Jeste pockam, mam najeto 260 km, jeslti se to nejak "neusadí".
Já sleduju proces "usazování" přístrojové desky už asi 350 km, je zajímavé, jak se ty zvuky pořád mění. S každou jízdou se přidávají nové a ty původní zase mizí. Poslední hit je drnčení schránky před spolujezdcem když přejedu kanál. Donedávna na kanálu klepaly nějaké kabely ke středovému displeji, ale to zmizelo. Jednu dobu jsem měl i akustickou signalizaci když motor jel na dva válce - rezonoval přístrojový štít. To mě fakt vytáčelo, ale asi po dvou jízdách to zmizelo.

Přesednul jsem do M3 BP z 25 let staré Imprezy GT, která je samozřejmě mnohem hlučnější, ale v interiéru je i po těch letech všechno tiché.
 
Já sleduju proces "usazování" přístrojové desky už asi 350 km, je zajímavé, jak se ty zvuky pořád mění. S každou jízdou se přidávají nové a ty původní zase mizí. Poslední hit je drnčení schránky před spolujezdcem když přejedu kanál. Donedávna na kanálu klepaly nějaké kabely ke středovému displeji, ale to zmizelo. Jednu dobu jsem měl i akustickou signalizaci když motor jel na dva válce - rezonoval přístrojový štít. To mě fakt vytáčelo, ale asi po dvou jízdách to zmizelo.

Přesednul jsem do M3 BP z 25 let staré Imprezy GT, která je samozřejmě mnohem hlučnější, ale v interiéru je i po těch letech všechno tiché.
A ku...a, tak to muzu cekat taky :) Ale zřejmě teda nebudu sam. Me to toci neskutecne, i maly pazvuky, nemam to rad. U m2 10 let stary mi drnci vsechno teda, ale tady jsem to moc necekal. A recenze chvalily slicovani, atp. Ale jako asi tomu dam cas, záruka terpv zacala.
 
Já sleduju proces "usazování" přístrojové desky už asi 350 km, je zajímavé, jak se ty zvuky pořád mění. S každou jízdou se přidávají nové a ty původní zase mizí. Poslední hit je drnčení schránky před spolujezdcem když přejedu kanál. Donedávna na kanálu klepaly nějaké kabely ke středovému displeji, ale to zmizelo. Jednu dobu jsem měl i akustickou signalizaci když motor jel na dva válce - rezonoval přístrojový štít. To mě fakt vytáčelo, ale asi po dvou jízdách to zmizelo.

Přesednul jsem do M3 BP z 25 let staré Imprezy GT, která je samozřejmě mnohem hlučnější, ale v interiéru je i po těch letech všechno tiché.
A kola máš 18?
 
A ku...a, tak to muzu cekat taky :) Ale zřejmě teda nebudu sam. Me to toci neskutecne, i maly pazvuky, nemam to rad. U m2 10 let stary mi drnci vsechno teda, ale tady jsem to moc necekal. A recenze chvalily slicovani, atp. Ale jako asi tomu dam cas, záruka terpv zacala.

Na recenze se zřejmě půjčují auta, který jsou předem prohlídnutý a "dodělaný" :) Dovedu si představit, že je prolezou, všechno utáhnou, kabely stáhnou, možná i obalí molitanem tam, kde to klepe, nebo tak něco... Zkušební vůz kterým jsem se svezl před koupí byl naprosto tichý, i když měl asi 1000 km.

K možnosti odstranit to v záruce jsem skeptický, prostě to u nich bude stát, ani se na to nepodívají, pak řeknou že to nenašli a ať si koupíš nové auto.

Jo a mám 18" kola.

Co kdybychom ty pazvuky v interiéru vyčlenili do zvláštního topicu? Admin?
 
Na recenze se zřejmě půjčují auta, který jsou předem prohlídnutý a "dodělaný" :) Dovedu si představit, že je prolezou, všechno utáhnou, kabely stáhnou, možná i obalí molitanem tam, kde to klepe, nebo tak něco... Zkušební vůz kterým jsem se svezl před koupí byl naprosto tichý, i když měl asi 1000 km.

K možnosti odstranit to v záruce jsem skeptický, prostě to u nich bude stát, ani se na to nepodívají, pak řeknou že to nenašli a ať si koupíš nové auto.

Jo a mám 18" kola.

Co kdybychom ty pazvuky v interiéru vyčlenili do zvláštního topicu? Admin?
Přesně, zkušebka byla taky tichá. No uvidíme. Taky jak se to bude chovat na zimních, to mam 16/60/205 tusím, o dost víc gumy :) Co mě točí nejvíc, že napr. služební fobie (nová) v holým základu, interier jen tvrdej plast, nikdo to nešetří a ani si nevrzne.

Asi jo, na ty recenze to urcite budou "ladit" :)
 
Poslední úprava:
:) a proč by to ladili? Já mám M3 z roku 2017 najeto asi 16 tis km a taky mi vepředu v přístrojovce nic nevrže. A to jí montovali borci v Mexiku.:cool:
 
moje M3 Sky X sedan absolutně tichá, nic nevrže, ani když jedu přes nerovnosti. Na 18tkách je sice cesta po nerovnostech ne tolik příjemná, ale kousek se to dá vydržet. Palubní počítač a palivoměr asi ukazuje u mně špatně, ale tento problém znám z otcovy staré M5, takže asi bude reklamace, která bude vyřízena stejně jako u M5 - tzn. nevyřešena.
 
Mě nedávno vrzalo "něco" u pedálů a na hodně rozbité silnici občas vrzne plast za displejem infotainmentu. Sleduju to (hlavně čekám, co s tím udělá zima) a popřípadě to budu řešit při první garančce.
 
Reklamovat obecne pazvuky se vam asi nepodari, na starych Mazdach jsem s nima neco uzil, pred-Skyactivni Mazdy vrzaly, klepaly a cvakaly od novych neskutecne, jeste i moje 2015 Mazda 3 taky nebyla pazvuku-prosta, na Cx3 sem tam taky neco zadrncelo. Na novych Sestkach tuk-tuk, zatim nic, na Cx5 klepaji na dlazbe a pri 3500 ot za chladna predni sloupky (jejich tapec), coz je konkretni, jsou proste volne i na poklep, staci tam narvat nejakej mekkej tamponek z molitanu, takze k tomu se servis da dotlacit. Ale zvuky z palubky nebo stredoveho tunelu nebo zavazadloveho prostoru nikdy driv Mazda resit nechtela.

Vzdycky jsem to povazoval ze nejhorsi vlastnost Mazd, krom rzi (coz uz nastesti asi neplati). Vsude v pristrojovce jsou dodnes volne kabely, nejsou krasne secvakane k sobe, nejsou na kontaktnich mistech az na vyjimky obalene mekkymi molitanky,atp.

U cx3 si to dva moji kamaradi, co jim klepala vic nez nase, vyresili svepomoci. Ja to nenavidim, ale jak jsem byl zvyklej ze Mazdy proste tohle neumi, nejak s tim dokazu zit.
 
Poslední úprava:
Moje předchozí auto (Seat Toledo z roku 2000) se klepalo a vrzalo nesrovnatelně více, takže mě to taky tolik netrápí. Kdybych chtěl mít na 100% tichý interiér, tak si půjdu pro Rollse... :D
 
Back
Top