Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
a spotreba po tech 1600?Ahoj, zatim mam najeto 1650km, vse parada az na 2 veci:
- sedadlo -> dost me tlaci sedak s bocnim vyvysenim vedenim, ve srovnani s minulou 3 mene komfortni, zatim si nedokazu predstavit delsi trasu - ma taky nekdo podobnou zkusenost?
- prepinani valcu -> cetl jsem zde ze to skoro nelze poznat, ale pro me je to dost citelne cuknuti, nesledoval jsem jestli jen pri nezahratem motoru, ale i tak
nechal jsem si dat folie po zkusenostech s kaminky behem zimniho posypu plus nastrik dutin
Zdravim, vikend v pohodě, zatím ujeto pouze 260 km. Několik mých postřehů ze sky-x sdn. Již od prvních kilometrů mě docela překvapilo vrzání palubky na větších nerovnostech, ne moc, ale je tam. Výkon nelze hodnotit, jezdím do 3000. Spotřebu mám 6,8/100 - nechápu jak to paja1983 dělá )) Rád bych zkusil výš, ale bojím se zatím Jednou jsem měl 3500, ale na pár vteřin. Výkon těžko hodnotit, motor totálně syrový. Pls ví někdo od kdy můžu bezpečně zvyšovat zatížení? Prodejce říkal minimálně do 1000 km pouze do těch 3000. A kolik byste dávali minimální otácky? Tech 1800 cca?
Ta palubka vrze nekde kolem toho displeje. Mam teda 18 kola, takze je tvrdsi, ale stejne bych to necekal od zacatku.Když jsem jel předváděčku tak vrzaly dvířka ve středu jak je ten držák na pití. Taky mě to překvapilo.
Mozna to tak dopadne. Jeste pockam, mam najeto 260 km, jeslti se to nejak "neusadí".Tak to je blbý - to by mě štvalo. Reklamovat.
jezdim vetsinou kratke kopcovite useky / okrsky - 16km, spotrebu mam ted 6.2a spotreba po tech 1600?
Diky, asi mi to dela mesto a ty okresky taky, ale cekam, ze to padne aspon kolem tech 6 casem. Na druhou stranu na dvoulitra je pro me prijatelne i do tech 7.jezdim vetsinou kratke kopcovite useky / okrsky - 16km, spotrebu mam ted 6.2
Já sleduju proces "usazování" přístrojové desky už asi 350 km, je zajímavé, jak se ty zvuky pořád mění. S každou jízdou se přidávají nové a ty původní zase mizí. Poslední hit je drnčení schránky před spolujezdcem když přejedu kanál. Donedávna na kanálu klepaly nějaké kabely ke středovému displeji, ale to zmizelo. Jednu dobu jsem měl i akustickou signalizaci když motor jel na dva válce - rezonoval přístrojový štít. To mě fakt vytáčelo, ale asi po dvou jízdách to zmizelo.Mozna to tak dopadne. Jeste pockam, mam najeto 260 km, jeslti se to nejak "neusadí".
A ku...a, tak to muzu cekat taky Ale zřejmě teda nebudu sam. Me to toci neskutecne, i maly pazvuky, nemam to rad. U m2 10 let stary mi drnci vsechno teda, ale tady jsem to moc necekal. A recenze chvalily slicovani, atp. Ale jako asi tomu dam cas, záruka terpv zacala.Já sleduju proces "usazování" přístrojové desky už asi 350 km, je zajímavé, jak se ty zvuky pořád mění. S každou jízdou se přidávají nové a ty původní zase mizí. Poslední hit je drnčení schránky před spolujezdcem když přejedu kanál. Donedávna na kanálu klepaly nějaké kabely ke středovému displeji, ale to zmizelo. Jednu dobu jsem měl i akustickou signalizaci když motor jel na dva válce - rezonoval přístrojový štít. To mě fakt vytáčelo, ale asi po dvou jízdách to zmizelo.
Přesednul jsem do M3 BP z 25 let staré Imprezy GT, která je samozřejmě mnohem hlučnější, ale v interiéru je i po těch letech všechno tiché.
A kola máš 18?Já sleduju proces "usazování" přístrojové desky už asi 350 km, je zajímavé, jak se ty zvuky pořád mění. S každou jízdou se přidávají nové a ty původní zase mizí. Poslední hit je drnčení schránky před spolujezdcem když přejedu kanál. Donedávna na kanálu klepaly nějaké kabely ke středovému displeji, ale to zmizelo. Jednu dobu jsem měl i akustickou signalizaci když motor jel na dva válce - rezonoval přístrojový štít. To mě fakt vytáčelo, ale asi po dvou jízdách to zmizelo.
Přesednul jsem do M3 BP z 25 let staré Imprezy GT, která je samozřejmě mnohem hlučnější, ale v interiéru je i po těch letech všechno tiché.
A ku...a, tak to muzu cekat taky Ale zřejmě teda nebudu sam. Me to toci neskutecne, i maly pazvuky, nemam to rad. U m2 10 let stary mi drnci vsechno teda, ale tady jsem to moc necekal. A recenze chvalily slicovani, atp. Ale jako asi tomu dam cas, záruka terpv zacala.
Přesně, zkušebka byla taky tichá. No uvidíme. Taky jak se to bude chovat na zimních, to mam 16/60/205 tusím, o dost víc gumy Co mě točí nejvíc, že napr. služební fobie (nová) v holým základu, interier jen tvrdej plast, nikdo to nešetří a ani si nevrzne.Na recenze se zřejmě půjčují auta, který jsou předem prohlídnutý a "dodělaný" Dovedu si představit, že je prolezou, všechno utáhnou, kabely stáhnou, možná i obalí molitanem tam, kde to klepe, nebo tak něco... Zkušební vůz kterým jsem se svezl před koupí byl naprosto tichý, i když měl asi 1000 km.
K možnosti odstranit to v záruce jsem skeptický, prostě to u nich bude stát, ani se na to nepodívají, pak řeknou že to nenašli a ať si koupíš nové auto.
Jo a mám 18" kola.
Co kdybychom ty pazvuky v interiéru vyčlenili do zvláštního topicu? Admin?
a proč by to ladili? Já mám M3 z roku 2017 najeto asi 16 tis km a taky mi vepředu v přístrojovce nic nevrže. A to jí montovali borci v Mexiku.