• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Já jsem nakonec šel do zimních 18" Dunlop, nechtělo se mi kupovat 16" disky + pneu + snímače tlaku. Jezdím drtivou většinu času kolem Prahy, na hory v zimě nejezdíme, takže pravděpodobnost, že se budu někde brodit sněhem je o dost menší než někde v Krkonoších. Až přezuju, tak dám vědět, jak se to chová.
 
Mám to podobné, jezdím Jižní Moravu, o zimě slyšíme jen ve zprávách. Proto se mi do těch menších moc nechce. Takže jsi šel do varianty přezouvání, tak dej prosím vědět jak moc je to tvrdší.
 
Ahoj, jeden Mazda dealer v inzerci na CX-30 uvádí, že od 1.1.2020 se model zdražuje o 40.000,- . Víte o tom něco ?
Má se to týkat i 3 ?
 
Zdražení kvůli snížení emisního limitu CO2 na 95g/km.
U Mazdy 6 je to 50000,-
Proto jsem si minulý týden objednal skladovku...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Ta emisní pokuta by se současnými motory (i když neznám průměr flotily) vycházela na mnohem víc, než 40 nebo 50 tisíc, spíš třeba 130 tisíc. U prodejce v Ústí už před víc než půl rokem zmiňovali - v obavě, protože se jim budou blbě prodávat příliš drahá auta - že spolu s uvedením nové Šestky se cena rozumné výbavy může zvednout až k 1.25m a Trojky budou prakticky za ceny současných Šestek, tedy kolem tři čtvrtě milionu...

Jestli to bude jen 50 navíc, asi s tím dokáží nějak kouzlit a vzdávají se části marže, nebo je průměr flotily záhadně nižší, než se zdá z prodejních čísel a motorů v těchto autech (protože v ČR drtivě vedou auta s dvoulitry a dvouapůllitry).
 
Díky za reakce, tak to je smutné... pomalu vybírám náhradu za naši desetiletou toyotu a od předchozí generace toužím po 3,
tak jsem si říkal, že si za rok udělám radost s BPs G122, ale se zdražením už i tak o něco výše postavené mazdí ceny asi už nebudou pro mě přijatelné.
Zvažuji sedan nebo CX-30. Osobně je pro mě top HB, ale jsme rodina a to okýnko vzadu je fakt jak v tanku, bohužel jsem to po usazení vzadu musel uznat, to dětem nemůžu udělat. Ale kufr v HB naživo pro mě úplně dostačující, velikost mě překvapila (jasně, každý máme jiné potřeby).
 
Minuly tyzden som bol na servisnej a tak kym som cakal poobzeral nove modely a priamo porovnal a pri CX30 ma nemilo prekvapio ako malo je priestoru na zadnych sedadlach. Kedze je postavena na platforme M3 som cakal viac priestoru na nohy vzadu v porovnani s M3 kedze sa tam sedi kolmejsie ale ked som si nastavil sedadlo vpredu na seba tak v CX30 som mal o nieco menej miesta v pozdlznom smere ako v M3 sedan a kedze interier a vsetko je rovnake len je vyssia na podvozku, tak nevedel by som obhajit vyssiu cenu okrem toho ze je to teraz v mode mas crossover. Ale chapem ze keby bola vacsia tak by uz CX5 nemala vyznam.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Ve středu jdu objednat skladovku a taky mi bylo řečeno, že teď se objednávají auta za vyšší cenu ale neví se o kolik.
 
zdravim,
mam dva roky stare H i30 s 1.4T 103kW.Asi za rok budu auto menit a v hledacku mam prave M3. Rad bych se zeptal na ten interier.Je opravdu mekceny uplne vsude nebo pouze palubka a dole je to s tvrdych plastu jak je zvykem v nizsi stredni. Jinak s i30 jsem spokojen a i ti korejci udelali dle meho veliky skok v kvalite. Vim,ze motorove to bude asi slabsi,ale vzhledem k tomu,ze jezdim z 80% mesto,tak ta atmosfera bude pro me lepsi..
 
zdravim,
mam dva roky stare H i30 s 1.4T 103kW.Asi za rok budu auto menit a v hledacku mam prave M3. Rad bych se zeptal na ten interier.Je opravdu mekceny uplne vsude nebo pouze palubka a dole je to s tvrdych plastu jak je zvykem v nizsi stredni. Jinak s i30 jsem spokojen a i ti korejci udelali dle meho veliky skok v kvalite. Vim,ze motorove to bude asi slabsi,ale vzhledem k tomu,ze jezdim z 80% mesto,tak ta atmosfera bude pro me lepsi..
Není nic jednoduššího, než se na tu M3-ku zajít podívat do autosalonu, sednout si do ní a osahat si to "úplně všude".

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Myslím že kromě prémie nikdo kompletně měkčený interiér nedělá (resp. takhle - u té prémie nevím, ale u konfekce určitě ne). Když jsem naposled seděl v BMW 5, asi dva roky starém, taky to samozřejmě není měkčené všude. Kolegova BMW M3 taky ne, tam je to materiálově sice nad úrovní mojí Mazdy 6, ale ne o moc. Nedává to smysl... čekal bych to tak u Rolls Royce nebo Bentley, možná Aston, nebo naprosto top modely Audi, MB nebo BMW, ale fakt ne u Mazdy :).

A jak píše DanCZer, nejlepší zajít se podívat osobně. I v předchozí generaci (v nové i30 jsem neseděl) byl rozdíl v interiéru i30 vs Mazda 3 subjektivně - pro mě - rozdíl třídy... pochybuju, že když teď Mazda udělala v trojce interiér snad i lepší, než má Šestka, která ho už předtím měla snad nejlepší v celé normální střední třídě, že to těžko mohl Hyundai předehnat, ale třeba se mýlím. Focus, Golf nebo Octavie se tomu však rozhodně ani z dálky neblíží...
 
Myslím že kromě prémie nikdo kompletně měkčený interiér nedělá (resp. takhle - u té prémie nevím, ale u konfekce určitě ne). Když jsem naposled seděl v BMW 5, asi dva roky starém, taky to samozřejmě není měkčené všude. Kolegova BMW M3 taky ne, tam je to materiálově sice nad úrovní mojí Mazdy 6, ale ne o moc. Nedává to smysl... čekal bych to tak u Rolls Royce nebo Bentley, možná Aston, nebo naprosto top modely Audi, MB nebo BMW, ale fakt ne u Mazdy :).

A jak píše DanCZer, nejlepší zajít se podívat osobně. I v předchozí generaci (v nové i30 jsem neseděl) byl rozdíl v interiéru i30 vs Mazda 3 subjektivně - pro mě - rozdíl třídy... pochybuju, že když teď Mazda udělala v trojce interiér snad i lepší, než má Šestka, která ho už předtím měla snad nejlepší v celé normální střední třídě, že to těžko mohl Hyundai předehnat, ale třeba se mýlím. Focus, Golf nebo Octavie se tomu však rozhodně ani z dálky neblíží...

super,diky za odpoved.Ja ty tvrde plasty moc nemusim a ani nechapu proc v te nizsi stredni delaji mekcenou horni palubku,kde snad na to nikdy nesahnu a spodek u radicky atd.. je s tvrdych osklivych plastu.Nema to takhle jen H/Kia,ale treba novy Opel Astra K(vlastni manzelka) nebo Nissan Qashqai.
 
No možná právě proto, že sice jsou měkčené, ale jinak nic moc a tam na to nikdo nikdy nešáhne :-) Takže to vydrží :-)
 
Predtim jsem mel octu taky a plasty v int. horsi nez zde, tim myslim o hodne, zde jsem spokojen, i to povrzavani kolem displeje se zacíná mirnit.
 
Já taky lítaly od mazdy16.ale na zimu jsem vzal kleberky, vždy jsem s nima byl spokojený tak uvidím co teď.
 
Jak jste na tom s pribývajícími km se spotrebou na xkach? Já držím 6,3, jsem zvědavý, jak to vyskočí po zajetí, až se podívá do červených čísel. Ale jako za mě super, RAV4 v ropě mi žere 7,2 :)
 
Back
Top