- 3 506
Na nové nebo slušné plecháče bych poklice nedával. Pokud přežiješ ten vzhled, na který to stejně nejezdí, tak poklicema ty disky akorát odřešChtělo by to poklice...
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Na nové nebo slušné plecháče bych poklice nedával. Pokud přežiješ ten vzhled, na který to stejně nejezdí, tak poklicema ty disky akorát odřešChtělo by to poklice...
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Ony ty plecháče po první zimě v prosoleném sněhu stejně začnou kvést...Na nové nebo slušné plecháče bych poklice nedával. Pokud přežiješ ten vzhled, na který to stejně nejezdí, tak poklicema ty disky akorát odřeš
Na nové nebo slušné plecháče bych poklice nedával. Pokud přežiješ ten vzhled, na který to stejně nejezdí, tak poklicema ty disky akorát odřeš
Zatím ti neřeknu v různých otáčkách, protože zajíždím a jezdím do 3000 Dnes (od 700 km do 930 km vyletu) jsem začal tedy točit aspon 3500, protoze uz me to krutě nebavilo a myslím, že už mu to neuškodí, nechci pak lenocha. Na nízkých se s tebou zcela shodnu, jako nafťák, v kopcích nevadne. Dojmy z vyšších otáček až nejdřív po nájezdu 2000 Doufám, že máš pravdu, že výkon je potlačen a uvolní se, neb mě zajímá právě ten řidičský zážitek .)) Na emise jim dlabu Spotřeba mi drží na 6,3, což je pro mě luxus. Pořádnou jízdou budu spokojen, když bude žrát méně než 10Pokud vím, tak Sky X existuje cca 2 roky a výkonová křivka se stále ladí. Neoptimalizuje se na řidičský zážitek jednotlivce, ale flotilové emise zprůměrované na prodeje ostatních vozidel. Navíc auto v záběhu s masově nevyzkoušeným inovativním motorem bude mít elektronikou více potlačený průběh výkonu, který se uvolní odhaduji po 1500-3500 km. Porovnával jsem tradiční benzín v nové M3 a Sky X. "Tradiční" má daleko lineárnější průběh výkonové křivky a to používá techniku vypínání válců. Sky X používá střídání samovolného a nuceného zážehu a mě osobně to přišlo jako 2 motory v jednom. V nízkých otáčkách typický nafťák bez turba, úsporný tahoun a držák v kopcích s min zrychlovacím momentem a ve vysokých otáčkách zvláštní turbo s velkým lagem a velkým setrvačníkem. Střední otáčky jsou někde mezi. Jak působí na tebe v různých otáčkách?
Přesně, dělá do u displeje. Tak dej vědět co ti řeknou, že bych při oleji taky nadhodil Jinak zimáče stejny rozměry mám a doufal jsem, ze to delat nebude, takze asi bude. Najeto tedy zatim jen 930.Tak taky se pridam k problemu s vrzanim palubky. Uz jsem s tim byl i v servise kde si zvuk nahraval. Tak cekam na vyjadreni. Jinak zvuk se objevuje u head up display a dela mi to i na miste kdyz tocim volantem. Jinak jsem si taky vsimnul ze pri vetsich rychlostech napriklad na dalnici se obcas head up display zachveje a hodnoty nejdou ani precist jak je to mazli. A porad me udivuje jak motor vibruje na volnobez hlavne kdyz neni zapnuta klimatizace to se klepe cely auto . Mam najeto 7000km a momentalne uz mam i prezuto na 205/60 r16 ale problemy furt stejne. Jinak letni mam r18 a vybava Plus a Style g122.
Vždycky, když vidím nové policejní auto s poměrně drahým dodatečným nástřikem karosérie na hnusných plecháčích bez poklic, tak si pomyslím, že ta estetická prasárna nedává ekonomický smysl. Asi na to je nějaké pravidlo z dob středověku?Nesouhlasim. Kola delaji auto, to se neda zpochybnit. A proc davat na jinak krasne auto obludne plechace, kdyz se za takrka stejnou cenu nechaji sehnat (byt jete) elektrony. Ty ti navic vydrzi x zimnich sezon, plechace nevydrzi bez koroze vice nez 1 zimu ani omylem...
Zkoušel jsem CX30, která je těžší než trojka s nájezdem 500 km. Nepřekročil jsem 4 000 RPM, ale po zahřátí jsem zkoušel i rozmezí 3-4 tis RPM, zajímal mě průběh točivého momentu. Spotřeba 8,5 l/100 km ! Znatelně větší tah motoru přichází dost později, než u klasického turba, až těsně před 3 tis RPM a má jiný průběh - znatelně pomalejší náběh a setrvačný efekt tj. přestaneš přidávat plynem a auto zrychluje. Pak klesneš pod 2,5 tis. RPM a odezva motoru usne. Budou si muset majitelé na to zvyknout.Zatím ti neřeknu v různých otáčkách, protože zajíždím a jezdím do 3000 Dnes (od 700 km do 930 km vyletu) jsem začal tedy točit aspon 3500, protoze uz me to krutě nebavilo a myslím, že už mu to neuškodí, nechci pak lenocha. Na nízkých se s tebou zcela shodnu, jako nafťák, v kopcích nevadne.
Za chvíli se jeru projet, mám 930 km, tak to zkusím do tech 4000 a v podvečer dám vědět .)Zkoušel jsem CX30, která je těžší než trojka s nájezdem 500 km. Nepřekročil jsem 4 000 RPM, ale po zahřátí jsem zkoušel i rozmezí 3-4 tis RPM, zajímal mě průběh točivého momentu. Spotřeba 8,5 l/100 km ! Znatelně větší tah motoru přichází dost později, než u klasického turba, až těsně před 3 tis RPM a má jiný průběh - znatelně pomalejší náběh a setrvačný efekt tj. přestaneš přidávat plynem a auto zrychluje. Pak klesneš pod 2,5 tis. RPM a odezva motoru usne. Budou si muset majitelé na to zvyknout.
Novy nezajety kus. Urcite se to zlepsi po zabehu min o 1 litrik. Teren byl zamerne clenity. Ale nejel jsem brzda plyn.Ta spotřeba je brutál, to mám s g165 při brzda plyn režimu
Ono ať si každy jezdí přes zimu na čem chce, ať plecháče čí hlinikáče. Ale pravdou je, že pokud na plecháče příjdou poklice, kde se za něma spolehlivě drží sníh a hlavně prosolená břečka. Ve většině případě tam ulpívá a na jaře dotyčný přezouvá na letní, tak se dříve či později nestačí divit, jak tam ty poklice drží a po sundání, doslova liščí katastrofa. To samo neplatí pro ty, kteří si po zimě starší plecháče udržují pořád v nějakém slušném stavu.Plechace nam na Mazdach nikdy nekvetly viditelne driv jak za pet let, tak nevim nevim s tim kvetenim, navic to obvykle zacina na mistech uchyceni poklice, coz je docela irelevantni, pokud tam ty poklice kazdej rok jsou. Prorezne to az tak za 20 let, zadny strach.
A mozna jsem uchylak nebo kacir, ale nektera auta mi na plechu nebo s hezkyma poklicema vubec neprijdou osklivy... trojka se mi libila bez poklic, cx3 s cernyma melkyma, mnoho lidi i komentovalo jak vypada na zimnich skvele... ne ze by ty auta na hlinikach nebyly hezci, zvlast na origo a velkych, ale nesdilim posmech k plechacum.
Spotreby mate pekny, zvlast na neprilis zajety auto, ja mel zpocatku s dvoulitrama skyg ve vykonnejsi verzi pokazdy pres osm a az casem, treba po 10tkm, mi to padlo na 7.3 u mazdy 3 a 6.7 u mazdy 6.
Novy nezajety kus. Urcite se to zlepsi po zabehu min o 1 litrik. Teren byl zamerne clenity. Ale nejel jsem brzda plyn.
Okamzity prechod z G165 na nove Mazdy neni s dobrym pocitem. Ale berme v uvahu prechod z jinych aut, ten pusobi příjemněji.
Díky za odpověď, asi půjdu střední cestou, do 300km netočit vůbec, pak v teplém stavu sem tam protočit a potom postupně nakládat Můžu se zeptat pokud máš ozkoušené, jakou máš spotřebu na dálnici (rychlost 130km/h a něco nad?), díkyJá byl prvních cca 300 km opatrnější a pak jsem ho občas vytočil do vyšších, ale samozřejmě až po delší době jízdy, kdy už byl motor pořádně prohřátý. Teď mám necelé 4000 km a auto jede pěkně. Jinak za posledních 500 km, které jsem z 95% jezdil krátké popojížďky po městě (do 10 minnut jízdy), mám spotřebu 7,7. Na to, že to po městě nehoním, jsem čekal méně, ale asi je to daň za jízdy s neprohřátým motorem. A taky jsem dnes konečně jel za tmy po okresce, takže jsem vyzkoušel příplatková adaptivní světla. Dojmy zatím trochu rozpačité, někdy světla ukázkově vykryla protijedoucí auto, jindy to "vzdala" a přepnula na potkávací, 2x mě protijedoucí auta problikávala, to za cca 20 minut na okreskách.