• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Ty oktany navíc asi ne (zanedbatelně),ale ta aditivace navíc určitě prospěje. Minimálně těm vstřikovačům.
 
+ nižší příměsy biosrágor...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Ty oktany navíc asi ne (zanedbatelně),ale ta aditivace navíc určitě prospěje. Minimálně těm vstřikovačům.
Ahoj, a do G122 dáváte 98 a 100ku benzín? Má to nějaký významnější vliv při zajíždění auta? Např. prvních 2tis km tankovat více oktan?
 
Začal jsem jezdit na MaxxMotion 100, protože jsem si spočítal, že ušetřený rozdíl na plné nádrži dám v Praze za 2-3 hod parkování.
Mám lepší lineárnější pocit z plynu v nízkých otáčkách, motor je tišší ve vysokých a tohle palivo obsahuje min sr..., které zanášejí motor. Sky X je složitější na měření a řízení pracovního cyklu motoru, takže mu určitě neuškodí "lepší" benzín, tj. méně přidané špíny a vyšší oktanové číslo.
 
Perfektni projizdka, slunečno, 1500 najeto, točení do 4 000 už normálně, začíná jet a zdá se mi, že dostává i lepší zvuk. V rámci těchto otáček již poměrně svižnou jízdou jezdí za 6,4. Spokojenost.
 
Zdravím! Koukal jsem na jednu zahraniční recenzi a recenzent tam říká, že jsou podle něj základní sedačky velmi nepohodlné a hrozně ho z nich bolely záda. Naopak ty v luxury paketu (elektronicky nastavitelné), jsou prý naopak úplně jiné a velice pohodlné. Může mi to někdo se zkušenostmi s oběma vyvrátit/potvrdit?
Díky!
 
Zdravim, tak jsem to přestal v 1800 šetřit už úplně, dneska jsem jí pěkne prohnal. Co me ale zarazilo, že když se chcípla, tak běžel chladící větrák ještě 10 min., a to bylo venku 4 nad nulou. Má někdo zkušenost? Jinak jede krásně, má zvuk, tahá jak divá.
 
Zdravím! Koukal jsem na jednu zahraniční recenzi a recenzent tam říká, že jsou podle něj základní sedačky velmi nepohodlné a hrozně ho z nich bolely záda. Naopak ty v luxury paketu (elektronicky nastavitelné), jsou prý naopak úplně jiné a velice pohodlné. Může mi to někdo se zkušenostmi s oběma vyvrátit/potvrdit?
Díky!
Mám ty kožené a jsou pohodlné pro mě, záda mě rozhodně nebolí, a to na ně trpím. Zatím tedy nejvíc 300 km v kuse. V normálních jsem neseděl, nemám možnost porovnat bohužel, takže jen můj pohled na ty moje.
 
Zdravim, tak jsem to přestal v 1800 šetřit už úplně, dneska jsem jí pěkne prohnal. Co me ale zarazilo, že když se chcípla, tak běžel chladící větrák ještě 10 min., a to bylo venku 4 nad nulou. Má někdo zkušenost? Jinak jede krásně, má zvuk, tahá jak divá.
Mně se to stalo za dva roky snad jednou, že jsem přijel domů, chcípnul motor a větrák běžel snad 10 minut. Už jsem myslel, že budu muset odpojit baterku.:cool:
 
Mně se to stalo za dva roky snad jednou, že jsem přijel domů, chcípnul motor a větrák běžel snad 10 minut. Už jsem myslel, že budu muset odpojit baterku.:cool:
To me taky napadlo .) žádnyý přehřivání se nehlásilo, teplota byla kolem ty 100, jen me udivila ta doba a to, ze bylo venku jen 4 st.
 
Tak pokud si tomu nakládal tak je celkem logické ze to pak dochlazuje. Já chladím skoro každý den. Mám před příjezdem domů celkem dlouhý kopec a tam to peru často do červených, takže pak se to chladí.
 
Tak pokud si tomu nakládal tak je celkem logické ze to pak dochlazuje. Já chladím skoro každý den. Mám před příjezdem domů celkem dlouhý kopec a tam to peru často do červených, takže pak se to chladí.
Tak to mám stejně :) Kopec 1,5 km tahák před barákem .) To bude ono.
 
Tak mě napadlo , když Sky-X využívá detonaci paliva, jak je ošetřenej chod při použití paliva s vyšším oktanovým číslem tj. paliva s vyšší odolností proti detonacím. Upraví se množství směsi, a časování, nebo jen bude méně docházet k detonacím a zapalovat směs se bude hlavně od svíčky, čímž se sníží efektivita? Jak to vidí např @Max6 ?
 
Tak mě napadlo , když Sky-X využívá detonaci paliva, jak je ošetřenej chod při použití paliva s vyšším oktanovým číslem tj. paliva s vyšší odolností proti detonacím. Upraví se množství směsi, a časování, nebo jen bude méně docházet k detonacím a zapalovat směs se bude hlavně od svíčky, čímž se sníží efektivita? Jak to vidí např @Max6 ?
Dobrá otázka, to mě taky zajímá.
 
1) ten rozdíl v oktanovým čísle a 95 vs 98/100/102 je zanedbatelný při tom "extrémnim" ochuzeni směsi a zvýšení kompresního poměru - řídící jednotka i u běžných, ale moderních motorů si upravuje předstih nejen podle oktanovýho čísla i když je to asi nejdůležitější faktor přebraný čidlem klepání , ale i podle dalších vlastností benzínu zjištěných z chování motoru po jeho spálení (laicky řečeno: benzín co se po zimě někomu válí třeba v kabrioletu v nádrži není stejně kvalitní jako "čerstvě" natankovaný)
2) stejnak je to řízený svíčkou, takže k detonacím jako u nafty nedochází, ale je to řízený hoření na hraně detonace - ten malinkatej a podle marketingu téměř opomíjenej zážeh totiž neuvěřitelně pomůže k zapálení směsi a i úlevy od nežádoucích vlastností který by se děly kdyby ta směs detonovala sama jako u nafty
3) pokud řidič požaduje výkon, tak se kompresor vypne a motor funguje jako každý jiný motor - tato "novotina" funguje pouze v klidném režimu jízdy (je to prostě eko motor)
 
Poslední úprava:
Jo takhle, já to totiž pochopil tak , že na detonacích to jede furt a svíčka tomu jen vypomáhá. Takže je to naopak - klasický zapálení svíčkou a pomáhají tomu detonace a to ještě jen v ustálených otáčkách bez zátěže. Díky ;-)
 
Back
Top