Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Myslel jsem, že cena je vždy dle ceníku v den objednání, ale teď jsem se koukal, že v ofiko ceníku mají výhradu "platí pro vozy dodané zákazníkovi do 31.12.2019" . Jak to prakticky s automobily funguje? Oni musí v nějakém předstihu vydat nové ceníky? A jak to bývá u Mazda nevíte? Trojku SkyaktivG, né X, mám taky v hledáčku, ale dosud jsem si myslel, že když objednám teď v prosinci tak stihnu nezdraženou cenu. Díky.Ve středu jdu objednat skladovku a taky mi bylo řečeno, že teď se objednávají auta za vyšší cenu ale neví se o kolik.
Dieslové BMW se zkouší tak, že zcela nový motor se hodí na brzdu, nastaví se 4 tis.ot a jede 48 hodin v kuse. Prý to vydržely uplně všechny zkoušené.Na druhou stranu je zajíždění v hlavních rysech stejně jak pro nafťák, tak pro benzín, tudíž uživatel nic nezkazí, když bude postupovat podle už známých postupů. Může se lišit délka zajíždění, interval prvotních výměn oleje, ale jinak to bude velmi podobné, ne li stejné.
Jen pro zajímavost: Kamarád se před pár lety motal kolem jednoho z týmů, co jezdily mistrovství ČR v superbikách. Tam se zajížděl motor tak, že ho v depu nahodili, nechali zahřát a pak objeli dvě kola na Mosteckém okruhu s otáčkoměrem v červeném. Po dvou kolech do depa, vypustit olej, nový filtr, nový olej a bylo hotovo.
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
M3 G165 mi jezdí ve svižnějších příměstských kolonách a pražských výpadovkách pod 5 l, občas se podaří 4,5.Tak jsem zvědavej na spotřebu až se ti to zajede. 6,3 mě nějak nešokuje. Já jsem u Skyactiv X čekal něco jako 4,8 -5,3. Sám mám M3 165 hp a když jedu po dálnici předpisově Ústí-Praha tak to mám za 6,4. Z Ústí do Liberce předpisově za 5,9.Samozřejmě, pokud si chci fakt zajezdit, tak po nějaké okresce dokážu jet i za 8 litrů
Jen pro upřesnění, pokud správně zajíždíš, nepoužíváš 180 koní, ale tak 100, zbytek odpočívá na pastvináchmazdaři, info - SKYACTIV X
před chvíli jsem bral benzín do své M3 Sky X, najeto 650 km (od předání vozu před cca 2 týdny, tzn. motor syrový) a spotřeba? 4,77 l/100 km LUXUS, jezdím skoro na vzduch s výkonem 132 kW/180 k, sakra kde se na to berou jiné automobilky či motory
Tak toto mě přesně zajímalo, nemůžu nikde sehnat výkonovou křivku xka, tj. při 3000 ot. dává cca 100 koníků??Jen pro upřesnění, pokud správně zajíždíš, nepoužíváš 180 koní, ale tak 100, zbytek odpočívá na pastvinách
Někdo musí zaplatit vývoj elektromobility. Proč my, kteří je nepoužíváme? Nová evropská logika.Když jsem minulý týden skládal zálohu na skladovou šestku, prodejce mi říkal, že auta do výroby teď neprodávají, jen leasingovkám v případě šestky připočtou k aktuální ceně padesát tisíc.
Takže předpokládám, že maximálně přijmou předběžnou objednávku, ale smlouvu neuzavřou, protože nemohou sdělit konečnou cenu.
Edit: Ono to nebude jen u Mazd. Včera jsem koukal do konfigurátoru Fordu a není tam cena s poznámkou, že se ceníky připravují. Řekl bych, že se lidi v Evropě budou dost divit...
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Páč je tu potenciální riziko, že bys někdy v budoucnu používat mohl.Někdo musí zaplatit vývoj elektromobility. Proč my, kteří je nepoužíváme? Nová evropská logika.
Pokud vím, tak Sky X existuje cca 2 roky a výkonová křivka se stále ladí. Neoptimalizuje se na řidičský zážitek jednotlivce, ale flotilové emise zprůměrované na prodeje ostatních vozidel. Navíc auto v záběhu s masově nevyzkoušeným inovativním motorem bude mít elektronikou více potlačený průběh výkonu, který se uvolní odhaduji po 1500-3500 km. Porovnával jsem tradiční benzín v nové M3 a Sky X. "Tradiční" má daleko lineárnější průběh výkonové křivky a to používá techniku vypínání válců. Sky X používá střídání samovolného a nuceného zážehu a mě osobně to přišlo jako 2 motory v jednom. V nízkých otáčkách typický nafťák bez turba, úsporný tahoun a držák v kopcích s min zrychlovacím momentem a ve vysokých otáčkách zvláštní turbo s velkým lagem a velkým setrvačníkem. Střední otáčky jsou někde mezi. Jak působí na tebe v různých otáčkách?Tak toto mě přesně zajímalo, nemůžu nikde sehnat výkonovou křivku xka, tj. při 3000 ot. dává cca 100 koníků??
Velmi malé !Páč je tu potenciální riziko, že bys někdy v budoucnu používat mohl.
Ti co zvazuji gangsta kola na zimu, by meli vzit v uvahu, zda ne/budou pouzivat retezy, nebot od 18" vyse uz takrka nelze.
Chtělo by to poklice...Tady foto jak auto vypada na plechach r16.