• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Přikládám to tomu, že mazda udělala zásadní revoluci. Nevychytali to všechno, s tím jsem tak nějak počítal. Na jednom nejmenovaném fóru, který má v názvu revoluci a 3ku, je přímo návod na opravu tohohle pazvuku. Musí se odcvaknout mřížka repráku na palubce, pod ní jsou 2 10mm šrouby, odmontovat, tablet vysunou směrem nahoru, odpojit dva konektory, vypodkládat lepícím tlumícím materiálem a je po problému.
Zkusím nejdřív servis, pak případně svépomoc, dobře vědět :)
 
Na jednom nejmenovaném fóru, který má v názvu revoluci a 3ku, je přímo návod na opravu tohohle pazvuku. Musí se odcvaknout mřížka repráku na palubce, pod ní jsou 2 10mm šrouby, odmontovat, tablet vysunou směrem nahoru, odpojit dva konektory, vypodkládat lepícím tlumícím materiálem a je po problému.
Návod z mazda3revolution klidně sem, jako všechny odkazy. Tohle je fórum, které pomáhá všem Mazďákům a uvítáme každou radu a odkaz ;)
 
S pazvuky od displaye se přidávám taky (HB). Když se auto zahřeje, třeba po 10-15km, tak pazvuky už nejsou. Myslíte, že se na to dá uplatnit záruka?
 
Asi bude trochu záviset na intenzitě pazvuků a současně na vstřícnosti servisu.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Hlavně je problém v tom, že pokud se zvuky ozývají jen za studena tak cesta do servisu způsobí, že se ozývat nebudou. Tzn. leda nechat auto zaparkované před servisem přes noc...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Hlavně je problém v tom, že pokud se zvuky ozývají jen za studena tak cesta do servisu způsobí, že se ozývat nebudou. Tzn. leda nechat auto zaparkované před servisem přes noc...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
U mne je to třeba hodně náhodný. Někdy jedu po D1 a nic, pak přijedu do ČB a začne to. Náhodně. Žádný pattern.
 
Řešil jsem (řeším) skoro to samé - chvějící se sklíčko zpětného zrcátka u řidiče a pazvuky z přístrojovky. I když ty se ozývají spíše z prostoru za ovládáním klimatizace, ne zpoza displeje, ale taky převážně za studena. Najeto bylo cca 900 km. Byl jsem na reklamaci. Mám to 55 km, takže se interiér patřičně prohřál a při zkušební jízdě se ty zvuky "samozřejmě" neprojevily. Zachovali se ale maximálně vstřícně (Kodecar Ostrava) a auto vzali na 1,5 hod na dílnu. Měli podotahovat obě zrcátka a uchycení kabeláže v přistrojovce. Zpětné zrcátko se sice chvěje stále, ale znatelně méně a tak od 110 Km/h+, nebo při opravdu silném větru. Paradoxně když zkusím zakývat celým zrcátkem u řidiče, tak se ani nehne u spolujezdce se celé trošku viklá, ale sklíčko za jízdy v pohodě. Pazvuky z přístrojovky přetrvávaly. Po odklopení přihrádky před spolujezdcem se tam dá trošičku nakouknout. Viděl jsem, že v servisu stahovací páskou připevnili takový nějaký "modul", nevím přesně co to je, ale asi součást klimatizace v tom místě, kde to chrastí. Celkově mě překvapilo, že jsou ty kabely a rozvod klimatizace tak nějak na volno. Tak jsem vzal taky stahovací pásky a kousky molitanu a co šlo jsem připevnil. Ten modul se ale pořád lehce pohyboval a klepal, pomohlo až když jsem vrazil kus molitanu mezi něj a přístrojovku, tím se to asi celkem "usadilo" a při jízdě na normální silnici už nechrastí. Bohužel utrpením je ale jízda po dlažebních kostkách, to se přidá chrastění výplní předních dveří a to docela hlasitě.
Jinak před Mazdou 15 let Fábie, kterou jsme si ještě nechali - nechrastí ani na dlažebních kostkách a ani se na ní za ty roky nic nechvěje..
 
Haha po tom, co jsme domů pořídili M6 tak ženuška "přikázala", že M3 v červené barvě musí následovat :-), chápu pocity a výběry žen :-)... snad nejsem taky ženská :-)))))
 
Zdravím, před pár týdny jsem si koupil sedana v plusku a včera jsem cestoval dělší vzdálenost za tmy, tak jsem byl část cesty odkázán na navigaci. Jenže ta furt svítila bíle a nebylo to moc příjemný. Zkoušel jsem se hrabat v nastavení, noční témata jsem i našel a vybral, ale nic se nepřeplo. Jediná možnost, na kterou jsem přišel, je si ručně dát noční režim displeje. To ale postrádá smysl ten automatický režim, ne? Tak to buď nefunguje, nebo někde dělám chybu, což je klidně možný. Je to přece jenom skok, z dvacet let starej ovce do takovýho auta.
 
Mám M6 a tam mi to funguje bez problémů - mám nastavení na auto a přepíná se mi to podle toho co bere kamera stačí podmračené počasí a přepíná se mi to během dne i pod širšími mosty. Mimo to se dá nastavit i intenzita podsvícení jako takového...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Zdravím, před pár týdny jsem si koupil sedana v plusku a včera jsem cestoval dělší vzdálenost za tmy, tak jsem byl část cesty odkázán na navigaci. Jenže ta furt svítila bíle a nebylo to moc příjemný. Zkoušel jsem se hrabat v nastavení, noční témata jsem i našel a vybral, ale nic se nepřeplo. Jediná možnost, na kterou jsem přišel, je si ručně dát noční režim displeje. To ale postrádá smysl ten automatický režim, ne? Tak to buď nefunguje, nebo někde dělám chybu, což je klidně možný. Je to přece jenom skok, z dvacet let starej ovce do takovýho auta.
Máš světla nastavený na auto? Hrál sis s + a - na kapličce? Zkus párkrát zmáčknout -, přepne se to do automatiky.
 
V nastavení Displej, režim auto...při rosvícení hlavních světel by měl displej i palubovka přepnout do nočního režimu.Manuálně lze upravovat kolíkem na palubovce.Takhle to funguje u CX-3. A tak vyřešeno, byl jsi rychlejší.;)
 
Zdravím všetkých! Do 2 týždňov by som sa mal stať majiteľom novej 3-ky d122 sedan :) Chcem sa spýtať, či niekto riešil dodatočné zabezpečenie. Momentálne zvažujem možnosť dodatočného immo riešenia, ktoré zabráni štartu motora (údajne bez strihania káblov a zásahov do RJ, narozdiel od pandory a VAM). Bonus tohto riešenia je to, že možno sw riešením automaticky deaktivovať "užitočný" i-stop... Máte niekto skúsenosti s dodatočným zabezpečením? (objednal som si snímač vnútorného priestoru od mazdy, ale to je len dopnlok..key clonning to nerieši). Na moje prekvapenie údajne mazdy nie sú u zlodejov až také neobľúbené, ako som predpokladal - samozrejme, že sa nechytajú na koncernové krabice... funguje aspoň čiastočné riešenie v podobe deaktivácie key-less entry? Ďakujem za všetky prípadné postrehy :)
 
Back
Top