• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Nevím, kde auto kupuješ, ale mě s dodatečným zabezpečením ( mimo v Mazdě montovaného) poslali k šípku. Mám tam sledování + pískovaná skla. Zámek řadící páky neměl na výši pojištění vliv. GAP mám na tři roky - Uniqa.
Stejnou funkci jako VAM udělá i skrytý vypínač.

Keyless entry nemám, takže ho nemusím řešit.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Asi pôjdem do constructu (montujú priamo v mazde). Len ma trošku mrzí, že prídem o komfort, a že budem musieť niečo odomykať... autorizačný prívesok je pohodlnejšie riešenie... snáď ma to bude baviť stále zamykať/odomykať :) V lete vyvapkujem podvozok a streknem čo sa bude dať (zrejme nejaký body kaučukový sprej)...snáď do budúcna hrdza nebude problém...
 
ESP je stabilizační systém, nevypínal bych ESP kvůli tomu, abych vypnul prevenci srážky. Pokud si tedy nechci zablbnout na okruhu nebo na zasněženém parkovišti.
 
po 2 měsících jsem vyzkoušel GPSku přímo od výrobce.
Mé poznatky:
- hlásí dobře a jasně
- někdy vzdálenost do dalšího odbočení hlásí stylem 2 celé 9 desetin kilometru a jindy 2 celé 9 kilometru, zvláštní
- odbočení směr Hr. Králové hlásí - odbočit do Hr. Králové, místo do Hradce Králové
 
Nech si od systému přečíst třeba email, nejlépe v cizím jazyce. To je teprve pecka!

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Jak vam drzi vnitrni zpetne zrcatko?
Nemam samozatmavovaci, takze pri prepnuti na "tlumici" stranu je to v pohode a kdyz ho chci packou precvaknout na normalni funkci, preklopi se a pak doslova umre :D V kloubu je hrozne volne a jde s nim hybat bez vetsich obtizi. Je mi jasne, ze po par km tam bude volne litat...

Dost mozna to je spojene se svolavackou, ktera byla na skla zrcatek, ktere samy upadavaly. Muj osobni tip je, ze servis vymenil v ramci svolavacky pred predanim vozu a neco tam blbe utahli.

Zatim netusim, jak se do zrcatka dostat, ale budu nad tim zitra laborovat. Zda to nemohu utahnout sam. Do servisu se mi kvuli tomu nechce.
 
Ahoj, čeká mne garanční prohlídka a nastává otázka, jaký typ oleje? 0W-20 nebo 5W-30? Třikrát měsíčně jezdím trasy 300km a jinak krátké trasy po městě (studený motor).
 
Mazda 5w-30, úplně s klidem. Už na něm mám s různými Mazdami na motorech Skyactive-G (120 a 165k verze) najeto agregovaně cca 150 tis km a naprosto bez problémů, výkon (souzeno dle dynamiky a max rychlosti, nikoliv na motorové brzdě) i zvuk motorů i po 70tkm jako u nového, spotřeba oleje nula, servisní zásahy na motorech nula. Akorát doporučuji zkrátit interval výměny ideálně na 10 tis km, max 15 tis km, 20 nesvědčí žádnému oleji, zvlášť při krátkých trasách.
 
Chci koupit střešní nosič z inzerátu na mou M3 sedan 2019. Nevíte někdo jestli mi bude pasovat originál Mazda/Thule z M3 hatchback 2016. Počítám, že uchycení bude stejné, spíš mám obavu z kompatibility hb/sdn...
 
Taky mi to přišlo jako blbost. U auta za víc jak půl míče nemít LED denní svícení. Ale já mám Sky-X GT Plus, tak mě to netrápí. Svítí to parádně vpředu i vzadu ;)
Zvažuji pořídit k tomu sedanu G 122 AT ještě toho HB s tímhle X active ve čtyřkolce, manuálu ,GT Plus ( HB Skyactiv X181 AWD GTPlus)
Ty máš tuhle kombinaci?
 
Poslední úprava moderátorem:
Zdravim po delsi dobe, prosim nevi nekdo, proč na neutrál nejde vytočit sky x na víc než 3200 ot. cca? Najeto má necelé 3600 cca. Při necelých 3000 byl měněný prvně olej. Pokud někdo ví tak díky.
 
Klasická funkce nových aut, ekologie...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Back
Top