• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Jen je zajímavé, to jsem zapomněl napsat, že u služebni Fobie to taky dělalo a cca od 5000 najetých to jde normálně, tak jsem myslel, zda se to nějak "neuvolní".
 
Chtěl bych poprosit ohledně informací, jak je to u Vás. Jak Vám funguje odemykání dveří, když se dotknete kliky? Mě to někdy protestuje a nechce fungovat, např. po dešti, kdy je auto mokré... pak musím lovit v kapse klíč. Funguje Vám to na 100%? Další věc je sledování mrtvého úhlu pravého zpětného zrcátka... to mě upozorňuje taky jenom občas. V levém zrcátku mi to ukazuje vždy. Nevím jestli to mají nastavené takhle nebo to prostře blbne.
 
Chtěl bych poprosit ohledně informací, jak je to u Vás. Jak Vám funguje odemykání dveří, když se dotknete kliky? Mě to někdy protestuje a nechce fungovat, např. po dešti, kdy je auto mokré... pak musím lovit v kapse klíč. Funguje Vám to na 100%? Další věc je sledování mrtvého úhlu pravého zpětného zrcátka... to mě upozorňuje taky jenom občas. V levém zrcátku mi to ukazuje vždy. Nevím jestli to mají nastavené takhle nebo to prostře blbne.
Co se týká mrtvých úhlů - nehraje v tom třeba roli zaspineni kamer? Nebo? Klika mi jinak nešla asi dvakrát. Na druhé "šáhnutí" ale vždy ok. Najeto cca 6000.
 
@sebek.r taky se mi to sem tam stane, že to nejde a musím lovit klíče a to mám auto v garáži. Ve čtvrtek jedu do servisu, tak se na to chci optat zda si na to už někdo stěžoval a zda to řeší.
 
Bude to asi normální... když třeba umývám auto wapkou, tak se samo zamkne a odemkne, několikrát za sebou, prostě ty senzory na klice berou i vodu...
 
@sebek.r u mňa to odomykanie protestuje sem tam aj keď idem pre auto do garáźe :) ale na druhý krát zvykne už odomknúť. Čo sa týka mŕtveho uhla u pravého zrkadla, tak to som sa veru musel zamyslieť. Ale pár krát, keď sa ozaj priblížovalo auto z pravej strany tak signalizovalo. Hold po pravej strane nemávam takú premávku, ako keď ťa niekto predbieha z ľavej strany. Čiže u mňa to funguje správne.
 
K tomu mrtvému úhlu, v pravém zrcátku by měla probíhat indikace jedině v případě, že auto v pravém pruhu začne zrychlovat a přibližovat se k Tobě, v případě že jen předjíždíš auto, které se od tvého vzdaluje, tak indikace neprobíhá.
Jinak k zamykání - na 6ce jsem se se zaváháním ještě za víc jak rok nesetkal, ale 3ka může používat jiné senzory.
 
U toho pravého zrcátka jsem si právě říkal, jestli to není něco jako říká tommas, což by odpovídalo.
To odemykání u mě právě blbne dost často. Jak píše výše Michal, tak v práci na Octavii to funguje 100 ze 100. Myslel jsem, že to bude stejné a nejsem moc spokojený s tím, že mám pak v kapse hledat na tom "nevydařeném" klíči tlačítko odemknutí, když jsem stejně chytal za kliku. Navíc chytat kliku můžu jak chci a prostě neodemkne. Co má na to vliv netuším... jestli počasí, čas, že jsem auto déle neodemykal, nebo na mě nemá prostě náladu. Jak pojedu do servisu, tak se na to taky zeptám.
 
Ten nový tvar klíče, to musel vymyslet nějaký dement. Praktičnost a použitelnost nula.
 
Na dvou sestkach me to odemykani/zamykani tlacitkem z vnitrni strany kliky nikdy nezazlobilo.
Je ale mozny, ze na novy trojce je to zas reseny jinak - ukazuje se cim dal vic, ze plno veci funguje jinak (viz svolavacka na SBS).

Novy klice mi taky pripadaji hrozny, za chvilku budou mit podobu plastove krabicky na mydlo.
 
S tím odemykáním, tak už se mi stalo párkrát že jsem přišel k autu vzal za kliku a nic, musel jsem vytáhnout klíč z kapsy a někdy jsem musel odejít od auta a znova se přiblížit. Jinak už se mi taky stalo dvakrát, že se mi auto vůbec nezamklo a zůstalo při odchodu odemčené (i přes noc). Jednou se mi taky stalo, že jsem si otevřel pouze kufr a najednou se rozhoukal alarm, musel jsem zmáčknout klíček pro odemčení. Pomalu si to píšu a chci s tím potom jít do autorizáku co na to. Jinak klíček je dost laciný, ještě že ho nemusím tolikrát vytahovat z kapsy. Jen sem se ještě chtěl zeptat jestli nemáte taky problém s vrzáním klik od dveří, když za ní pořádně vemu a chci třeba zavřít ( z venku) tak mám někdy pocit že mi zůstane v ruce.
 
Když si to tak čtu tak jsem rád, že bezklíčkové odemykání dveří nemám.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
S tím odemykáním, tak už se mi stalo párkrát že jsem přišel k autu vzal za kliku a nic, musel jsem vytáhnout klíč z kapsy a někdy jsem musel odejít od auta a znova se přiblížit. Jinak už se mi taky stalo dvakrát, že se mi auto vůbec nezamklo a zůstalo při odchodu odemčené (i přes noc). Jednou se mi taky stalo, že jsem si otevřel pouze kufr a najednou se rozhoukal alarm, musel jsem zmáčknout klíček pro odemčení. Pomalu si to píšu a chci s tím potom jít do autorizáku co na to. Jinak klíček je dost laciný, ještě že ho nemusím tolikrát vytahovat z kapsy. Jen sem se ještě chtěl zeptat jestli nemáte taky problém s vrzáním klik od dveří, když za ní pořádně vemu a chci třeba zavřít ( z venku) tak mám někdy pocit že mi zůstane v ruce.
Ohledně "automatického zamykání", co jsi asi měl namysli, jsem vyzkoumal, že když rychle vyletíš z auta a při zavření dveří auto nestihne rozeznat, že klíček byl v době zavření poblíž dveří, tak to "nepípne" a nezamkne se. Zkus to jakoby pomaleji. Od té doby nemám problém. Normálně vystupuji a nastupuji a ok. Argumenty typu "jsem rád že keyless nemám" jsou absurdní. Málo která automobilka má automatické zamykání při odchodu. Problémy s nefunkční klikou jsou dle mne dva. Jeden je schválně a to ten, že pokud zároveň někdo jiný sáhne na kliku spolujezdce, je systém vyřazen z činnosti. Druhý je podle mne v tom, že někdy klíček něco jakoby vyruší. Mně se to ale stalo jen dvakrát.

K vrzani klik: žádný problém. Ještě je vidět i vazelína na pojezdech kliky. Určitě ale nemám pocit že bych jí "utrhnul". Srovnával jsem hodně věcí s koncernem, který máme ve firmě a kliky se kyvaji že strany na stranu a působí tedy krehcim dojmem.
 
@Michall To nebyl argument, ale názor. Nemám bezklíčkové zamykání/ odemykání a jsem za to rád. Nemusím strkat doma klíč do alobalu, nemusím řešit zda se auto samo zamklo, nebo nezamklo. Musím si otevírat kufr ručně a ne kopáním mohou pod nárazník.
Prostě věc preferencí...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
@Michall To nebyl argument, ale názor. Nemám ho a jsem za to rád. Nemusím strkat doma klíč do alobalu, nemusím řešit zda se auto samo zamklo, nebo nezamklo. Musím si otevírat kufr ručně a ne kopáním mohou pod nárazník.
Prostě věc preferencí...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Já to zase vidím tak, že mám klíč pořád v kalhotech, skoro ho nevydávám, nemusím se o něj starat, přijdu k autu a rovnou si otevřu kufr nebo dveře. Pak zmáčknu start a jedu. Nemusím nikam vrážet klíček, nemusím se o něj starat. Já si třeba auto na dálku zkontroluju, jestli zamklo podle pipnuti nebo podle sklopenych zrcátek. Nevidím v tom problém.
 
Já ale klíč taky nikam nestrkám: V kapse zmačknu odemykací tlačítko a vevnitř už startuju tlačítkem. Při odchodu jen strčím ruku do kapsy a zmáčknu zamykací tlačítko...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
...a co teprv když má člověk klíč pořád v pracovní tašce, kde to přes kapsu mačkat nejde :). Já si osobně keyless nemůžu vynachválit a zloději mě nějak nevzrušují, Mazdy se u nás moc nekradou, a když budou chtít ukrást nové auto, ukradnou ho na zákázku i bez keyless. Dá se bez něj žít, ale je příjemnější žít s ním. Kdyby byl jako příplatková výbava, tak by mi třeba za 5 tis Kč určitě stál a nechal bych si ho do naší CX5 v sociální výbavě dát :).
 
Keyless je super, ale dokázal bych ho oželet - u Mazdy nefunguje ideálně. Zatím nejlíp fungoval u Renaultu - auto sice na houby, ale tohle měli vyřešeno parádně - metr od auta, auto se otevřelo, metr z auta se zavřelo. Jasně - při běhání kolem auta opruz ale v praxi se na to dalo zvyknout. U Mazdy pokud se klíč vzdálí před dovřením dveří, tak se auto nezamkne - aspoŇ u BN
 
Back
Top