Aha ) Tak je jasno. No, vyřešil jsem se znamym. Kazdopadne, na srouby me nikdo nesvolal, i o ty puvodni jsem se dozvedel nahodou. Jak o nich informuji?Menit ne. Jen na vetsinu MAZD 3 byla svolavacka kvuli spatne utazenym sroubum z vyroby.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Aha ) Tak je jasno. No, vyřešil jsem se znamym. Kazdopadne, na srouby me nikdo nesvolal, i o ty puvodni jsem se dozvedel nahodou. Jak o nich informuji?Menit ne. Jen na vetsinu MAZD 3 byla svolavacka kvuli spatne utazenym sroubum z vyroby.
DikyMeli by obeslat majitele vozu.
Zda nemas jet jeste na nejakou zjistit zde: https://www.mazda.cz/servis-a-prislusenstvi/svolavaci_akce/
Tak mam jeste akci na brzdovy asistent krucinal Kazdopadne funguje zmatene a jednou mi to necekane zadupnul. To se poresi na jareMeli by obeslat majitele vozu.
Zda nemas jet jeste na nejakou zjistit zde: https://www.mazda.cz/servis-a-prislusenstvi/svolavaci_akce/
Je to tak, ja to neresil, protoze vyrobeny bylo nekdy v lete, tak to asi bylo i tam.Aha, tak možná jde to špatně pochopil co mi říkal technik... No ale to nemění nic na tom, že ta svolávačka byla
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/mazda-3-2018-2019/
Nejedná se o špatně utažený šrouby, ale o to že jsou/můžou být štefty málo zalisovaný do náboje. Časem potom dochází k povolování matic kol tím jak dotažená matice kola donutí šteft víc se zalisovat/pohnout směrem k náboji. Pokud člověk nezajede na tu svolávačku kde mu ty štefty dodatečně doklepou do náboje (nebo si to neudělá sám) tak se mu ty kola, respektive matice kol, budou povolovat do tý doby než dojde k postupnému samovolnému dozalisování šteftu(ů).
Pokud řidič víc než pravidelně nekontroluje dotažení matic kol, tak bych doporučil zajet na tu svolávačku a nechat ty štefty pořádně dozalisovat nebo si to udělat sám.
Jako jak samovolně? Zapřeš ráčnu o zem a popojedeš?Necham to dotahnout samovolne
Pokud se tě týkají volný štefty a chceš je nechat dozalisovat samovolně (!!! COŽ JÁ ZA SEBE NAPROSTO NEDOPORUČUJI !!!) tak bych matice kol dotahoval/kontroloval každých cca 100km nebo cca 3 dny co nastane dřív, jako když má člověk nový disky (obzvlášť jako nový plechový disky) a dotahoval bych matice na horní hranici rozptylu utahovacího momentu. Ale těžko říct jak dlouho to samozalisování šteftů může tímto stylem trvat když nikdo neví jak blbě je zalisoval výrobce náboje. Hodně od boku řečeno - jak se matice kol přestanou povolovat tak by to mělo být.Zdravim, jak casto myslis kontrolovat? Necham to dotahnout samovolne
Jsem myslel dolisovatJako jak samovolně? Zapřeš ráčnu o zem a popojedeš?
Diky, to je co kazdou jizdu, malokdy jedu pod 100 km, ok, na doklepani nejsem tak zrucnej Bud se zalisujou, nebo svolavacka. Kazdopadne diky.Pokud se tě týkají volný štefty a chceš je nechat dozalisovat samovolně (!! COŽ JÁ ZA SEBE NAPROSTO NEDOPORUČUJI !!) tak bych matice kol dotahoval/kontroloval každých cca 100km nebo cca 3 dny co nastane dřív, jako když má člověk nový disky (obzvlášť jako nový plechový disky) a dotahoval bych matice na horní hranici rozptylu utahovacího momentu. Ale těžko říct jak dlouho to samozalisování šteftů může tímto stylem trvat když nikdo neví jak blbě je zalisoval výrobce náboje. Hodně od boku řečeno - jak se matice kol přestanou povolovat tak by to mělo být.
Ale být to na mém autě tak než každý den obíhat auto s klíčem, tak raději sundám kolo, kotouč a ty štefty tam doklepu - minimálně ty co budou vidět že jsou málo dosedlý na náboj.
Taky vam tak orezaj matice sroubu?
zatim neTaky vam tak orezaj matice sroubu?
Já se musím přidat.Taky vam tak orezaj matice sroubu?
Byl jsem reklamovat klepani dveri u ridice (vereseno vymenou tesneni) a zaroven mi prehrali software na chyby jak pises.Zaujimave, ze spravili zvolavacku aj na G122 motor - v popise, ze moze zhasnut v nejakom momente, a dalej zmena logiky brzdoveho asistenta. Ja uz to mam prehrate a nemal som s motorom ziadny problem ani predtym.