• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

tak jsem si s tím dneska taky 2 hoďky pojezdil, benzín v plné výbavě. Slušné sedačky, příjemný ( i když dost tmavý, jak hrobka :D ) interiér. Mazda dost mákla na rozlišení kamer, zobrazení je teď fakt slušný, to bylo docela překvapení, stejně tak zobrazení navigace a i to, že už konečně pochopily, že když mají hlídání tlaku v pneu, tak by mohly ten tlak taky zobrazovat na jednotlivých kolech ;) , najednou to jde :D. Motor vzhledem k velikosti a váze dostačující, podvozek dobrý. Co bylo ale nemilé překvapení, že se u auta s najetými cca 7500 km ozývalo chrastění a pazvuky z palubky :eek: a to teda dost silně. Něco vycházelo z oblasti volantu ( plasty ) a něco z palubky. Takhle mi nechrastila skoro 4 roky stará CX-3

Slušné povození to opravdu je, mám ji už 7tis km a na jedinou věc co si můžu stěžovat, tak na to vrzání se kterým pojedu v nejbližší době do servisu, tak jsem zvědav co s tím udělají.
 
Slušné povození to opravdu je, mám ji už 7tis km a na jedinou věc co si můžu stěžovat, tak na to vrzání se kterým pojedu v nejbližší době do servisu, tak jsem zvědav co s tím udělají.
Vrzání čeho přesně?
 
Přesně. U studeného auta slyším pazvuky a to hlavně od tunelu vpravo vpředu.
Mě taky občas praskne někde kolem displeje,ale jenom ve studeném autě,po zahřátí už je klid.
 
Ahojte, chcel by som sa Vás opýtať, či aj vy máte auto ozdobené od kamienkov tak, ako ja (mám za sebou 2000 km a som zvedavý, v akom stave bude lak po 100 000)... btw moje vylepšenie istop systému.

IMG_20200304_165209 (1).jpg IMG_20200304_165127.jpg
 
Ahojte, chcel by som sa Vás opýtať, či aj vy máte auto ozdobené od kamienkov tak, ako ja (mám za sebou 2000 km a som zvedavý, v akom stave bude lak po 100 000)... btw moje vylepšenie istop systému.

Zobrazit přílohu 26829 Zobrazit přílohu 26830
Máš tři možnosti:
Vyprdnout se na to, občas to zkouknout a ťupky zaplácnout retušovací sadou a za pár let to nechat přestříkat. Druhá možnost dát fólií na celé auto (což se cenově blíží přelakovávání celého auta) a nebo třetí možnost, že dáš fólií je někam a budeš doufat, za kamínky nepadnou tam, kde není...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Taky mám dvě pihy na kráse.Zkoušel jsem to zakápnout,ale mám dojem, že ta retuš to ještě víc zvýrazní.Asi fakt nejlepší fólie.
 
Mám 2000 km, 6 ťukanců na kapotě, které jsou vidět (něco tam muselo snad už být při koupi, jinak nevím..). Předesílám, že jsem nejezdil v zimě. Abych auto ušetřil ťukanců a prosolení hned od novoty a taky nemusel hned řešit zimní kola, gumy a snímače, nechal jsem si na zimu ještě staré auto. A chtěl jsem na jaře nachat předek polepit fólií.
Ale když teď vidím, jak zoufalý je ten lak, tak by to chtělo polepit celou karoserii. Nechal jsem si na to udělat nějaké kalkulace a zjistil jsem, že se na polep vykašlu. Koupil jsem si taky retušovací sadu za lidových 650,- Kč. Ale výsledek tedy nic moc. Když ťukanec zakápnu, tak nevím proč se tam vytvoří oproti okolnímu laku výrazně tmavší místo. Tak jsem to zase utřel a nechal ťukance jak jsou.
K tomu připočtu většinu problémů, které tady řeší i ostatní - vrzající přístrojovka, vrzající výplně obou předních dveří, chvějící se sklíčko levého zpětného zrcátka (pravé se chvěje celé), při jízdě rovně je volant pootočený doleva, když ho srovnám, jedu do škarpy. Brzdový asistent mi 2 x bezdůvodně skočil po brzdě. Naštěstí jste tady asi už vyřešili problémy se snímači tlaku v pneu. Po ujetí cca 950 Km jsem vrzání a sklíčko zkoušel řešit v rámci záruky, ale moc to nedopadlo. Ostatních věcí jsem si všimnul až později. Chci to všechno reklamovat v rámci probíhajících svolávaček.
Radost z nového auta celkem brzy vyprchala. Snažím se už nebrat auto jako rodinného mazlíka, ale prostě jako věc, která mě odveze kam potřebuju a hotovo.
 
Nechal jsem si na to udělat nějaké kalkulace a zjistil jsem, že se na polep vykašlu
Dal jsem za kapotu 6000 kč, to si myslím není hrozná cena, komplet předek (kapota, blatníky, sloupky, pruh střechy, komplet nárazník) cca 20 000 kč. Cena za PU folii, pokud by si dal PVC, tak je cena poloviční ;). A retušovací sada za 650 se mi zdá docela zlodějina
 
Není tak drahá retušovací sada jen když se jedná o red soul?
Já za modrou dával asi 250,-
 
650,- za red soul přímo u prodejce, nikde jinde jsem ji nenašel.
Předek mi nacenili na cca 25000 (PU, PVC prý nemá cenu - jsem slyšel z více míst).
U nás ze v zimě (teda pokud ještě nějaké budou) dost štěrkuje, takže to auto schytává na celé levé polovině.
Ten polep jenom předku jsem chtěl ještě předtím, než jsem zjistil, že ten lak se poškrábe snad i proudem vzuchu..
 
Back
Top