No, to Ti teda pěkně děkuju .@Dan XV , moudré to prozření.
Vítej v klubu, tedy na Mazda - klanu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No, to Ti teda pěkně děkuju .@Dan XV , moudré to prozření.
Vítej v klubu, tedy na Mazda - klanu.
Super, něco takovyho kdybych zrealizoval do M3 tak paráda, teď jestli to už někdo dělal nebo kam se mám obrátit.
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Když to tak čtu tak jsem na tom byl úplně stejně, první dva ťukance od kamínků pak už jsem to neřešil, pač pokud folii tak jedině jako celo polep protože například mám od kamínku i C sloupek. Párkrát se mi po tom prošla kočka takže už nějaký ten škrábanec na kapotě a střeše a nedávno se mi někdo o to opřel na zadním nárazníku a mám tam menší škrábance jak od šmirglu, naštěstí to nejde normálně vidět. Na tu retuš jsem zkoušel barvy na modely od Tamiya, ale taky nic moc. Vrzání klasika a volant mám taky mírně mimo. Tak snad během první garančky to dám vše do pořádku, ta mě čeká za měsíc - náhodou nemá někdo už zkušenost s garanční kontrolou?Mám 2000 km, 6 ťukanců na kapotě, které jsou vidět (něco tam muselo snad už být při koupi, jinak nevím..). Předesílám, že jsem nejezdil v zimě. Abych auto ušetřil ťukanců a prosolení hned od novoty a taky nemusel hned řešit zimní kola, gumy a snímače, nechal jsem si na zimu ještě staré auto. A chtěl jsem na jaře nachat předek polepit fólií.
Ale když teď vidím, jak zoufalý je ten lak, tak by to chtělo polepit celou karoserii. Nechal jsem si na to udělat nějaké kalkulace a zjistil jsem, že se na polep vykašlu. Koupil jsem si taky retušovací sadu za lidových 650,- Kč. Ale výsledek tedy nic moc. Když ťukanec zakápnu, tak nevím proč se tam vytvoří oproti okolnímu laku výrazně tmavší místo. Tak jsem to zase utřel a nechal ťukance jak jsou.
K tomu připočtu většinu problémů, které tady řeší i ostatní - vrzající přístrojovka, vrzající výplně obou předních dveří, chvějící se sklíčko levého zpětného zrcátka (pravé se chvěje celé), při jízdě rovně je volant pootočený doleva, když ho srovnám, jedu do škarpy. Brzdový asistent mi 2 x bezdůvodně skočil po brzdě. Naštěstí jste tady asi už vyřešili problémy se snímači tlaku v pneu. Po ujetí cca 950 Km jsem vrzání a sklíčko zkoušel řešit v rámci záruky, ale moc to nedopadlo. Ostatních věcí jsem si všimnul až později. Chci to všechno reklamovat v rámci probíhajících svolávaček.
Radost z nového auta celkem brzy vyprchala. Snažím se už nebrat auto jako rodinného mazlíka, ale prostě jako věc, která mě odveze kam potřebuju a hotovo.
Garančku už jsme dělal, co bys potřeboval vědět?Když to tak čtu tak jsem na tom byl úplně stejně, první dva ťukance od kamínků pak už jsem to neřešil, pač pokud folii tak jedině jako celo polep protože například mám od kamínku i C sloupek. Párkrát se mi po tom prošla kočka takže už nějaký ten škrábanec na kapotě a střeše a nedávno se mi někdo o to opřel na zadním nárazníku a mám tam menší škrábance jak od šmirglu, naštěstí to nejde normálně vidět. Na tu retuš jsem zkoušel barvy na modely od Tamiya, ale taky nic moc. Vrzání klasika a volant mám taky mírně mimo. Tak snad během první garančky to dám vše do pořádku, ta mě čeká za měsíc - náhodou nemá někdo už zkušenost s garanční kontrolou?
Kolik jsi za ni prosím tě dal?Garančku už jsme dělal, co bys potřeboval vědět?
Díky to je celkem v pohodě.Mě to čeká až v létě.4090kč bez geometrie.
Taky jsem byl mile překvapen. Jinak CarstarPraha, můžu jedině doporučit, nikam jinam už nechci... Teď jen přemýšlím jak to udělám já. Garančka každý rok v únoru, ale předpoklad nájezdu mám 18-19tis za rok, tak nevím co s olejem... nechce se mi tam nechávat tak dlouho, ale zase nechci jezdit na garančky co půl roku...Díky to je celkem v pohodě.Mě to čeká až v létě.
To ti věřím, že mi ho rádi vymění, ale pak přijedu na garančku a musí mi ho vyměnit znovu... takže bych měnil olej po 9000km... což se mi zdá zbytečné, chtěl bych se držet intervalu cca 14-15tis. Takže mi přijde nejvhodnější jezdit na garančky zhruba po 9-10 měsících.Oni ti ten olej rádi vymění klidně po půl roce i bez garančky.
Hmm něco na tom bude, jezdím město/dálnici. Tak půjdu asi do kratšího intervalu. DíkyNo tak ideální je měnit olej do 10tis km. Ale každého věc. Každý jezdíme jiné profily trati. Mam od sebe vypozorovano, že pokud převážně provoz po městě a krátké tak olej vydrží v dobré kondici, tak 8,5tis km pokud i delší a občas dalnice, tak do 12,5 tis km max najezd. Pak vyměnit..je to pár přeci pár tisíc navíc za 5 let provozu a to nikomu dnes penezku nerozerve.. Tedy aspoň v to doufam.
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Mě to naštěstí vychází těch 8500km/rok tak to se vlezu.Myslím, že lepší olej vyměnit dřív než pozdě.Hmm něco na tom bude, jezdím město/dálnici. Tak půjdu asi do kratšího intervalu. Díky
Tak to je pěkná cena Přemýšlel jsem ještě o komplet vyčištění a promazání brzd. To si myslím že bude nad rámec klasické garanční kontroly. Tak jsem zvědavej příští týden se chci objednat do Liberce.4090kč bez geometrie.