Fantasticky sedí v zatáčkách, co… přímo je skvěle dokáže vykroužit (asi za to může G-vectoring, který v BM nemám)
Podvozek se mi zdá tvrdší (pro mě plus)
Fantasticky bych nerekl, ale na predokolku s tuhou zadni napravou je to dobre. Podvozek je tvrdsi, ale za me by klidne mohl jeste malinko pritvrdit
Vyhřívaný volant mi chyběl - ale nezkoušel jsem ho - je vyhřívaný celý věnec nebo jen v místech „třičtvrtěnatří“?
"B" je spravne
Divím se, že to ještě nikdo nezmínil (nebo jsem přehlédl), ale výřez v palubce pro head-up displej se dost odráží na sklo přímo do zorného pole - člověk to asi možná přestane vnímat, ale toto mi teda dost vadilo
Obcas to videt je, ale celkovy prinos head-up displeje to asi prevazi natolik, ze to proste ignorujeme
Požitek z jízdy mi kazilo „klikání/klepání“ z panelu infotainmentu při přejezdu přes nerovnosti. Stačí lehce podržet ruku na horní hraně displeje (v pravém horním roku) a je klid. Ale u úplně nového auta?!? Dneska ráno zas něco rezonovalo ve středovém tunelu - ale jen chvíli, než se auto zahřálo.
Bezna vada Mazdy 3. Dle Autopalace Brno o tom uz vi i vyrobce a touto dobou by mel byt vydan pokyn, jak to v ramci zaruky resit. Ja tam na to pojedu nekdy v lete. Musi pristrojovka ven, ale pak to pry je spolehlive tiche. Bohuzel dan za (za me) uzasny design pristrojovky.
Nevím jak funguje rozpoznávání značek, po cestě do Zlína to nedělalo nic, až jsem jel zpátky (po novém startu) to začalo ukazovat značky, dneska zas nic (ale stejně bych to měl ve svém případě natrvalo vypnuté)
Nemel jsi zaplou navigaci pres Android Auto nebo Apple CarPlay? Je to bug v systemu a pokud mas pripojen telefon v tomto rezimu, TSR nefunguje. Je to opraveno ve FW verze 47 (nejnovejsi), ktery vysel nedavno. 99% vozu ho jeste nema. Lze updatovat doma pomoci flashdisku svepomoci. Je tam opravena hromada dalsich chyb.
Proč to proboha ukazuje stav paliva 2x (jednou na analogovém budíku a úplně stejně i na displeji)?
Protoze to neukazuje stejny udaj. Jedno je stav hladiny nadrze, druhy je celkovy dojezd. Jsou to tedy dva ruzne (byt uzce souvisejici) udaje. Celkove jsem displejem ridice docela zklaman, protoze ten displej ma obrovsky potencial zobrazit bambilion udaju a umi vlastne jen dojezd, aktualni spotrebu, tripmaster a prumernou spotrebu. Na takovy velky pekny displej dost slabota.
Škoda, že RZ zas hyzdí tu nádhernou masku a není pod jako M6 (proč?)
Da se to prendat. Na Ebay koupis drzaky, na miste stavajicich neni nic poznat po jejich demontazi.
Moc jsem nepochopil to hlídání v jízdních pruzích, má to 2 různé grafiky - buď volant a kolem něj červené šipky a pak zobrazené auto a čáry na silnici, nerozumím proč. Ale tuto funkci asi vypnu.
Protoze to jsou dve ruzne veci. Cervene sipky s volantem je asistent jizdy v pruzich. Tj. kdyz se autu zda, ze vybocujes, aktivne zasahne do rizeni. Uz me to malem nekolikrat poslalo ze silnice, u Mazdy 3 to umi reagovat velice nespravne a velize zbrkle. Tuto funkci mam vypnutou.
Zlute cary je hlidani jizdy v pruzich a jen te to zvukem/vibracemi volantu/na displeji (tyto moznosti jdou ruzne kombinovat) upozornuje, ze vyjizdis z pruhu. Tato funkce umi byt na mizernych ceskych dislnicich otravna, ale vyhodnotil jsem jeji pripadny prinos jako dobry (mikrospanek) a nechal zapnutou.
Jinak gratuluji k rozhodnuti. Mazdu 3 (i kdyz v G122) mam pul roku a 6000 km a jsem velice spokojen. Ma spoustu drobnych neduhu (cast z nich ti jako soucasnemu majiteli BM nebude narozdil ode mne vadit), ale celkovy dojem je takovy, ze bych si po pul roce auto bez vahani koupil znovu.