• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Používám mikrovláknovou utěrku s dlouhým vláknem,ale taky tam mám drobné škrabanečky a to se snažím se toho moc nedotýkat.Obávám se,že se tomu asi úplně vyhnout nedá.Ideálni je se asi vyhnout kontaktu se štítem.
Ok, budu na něj max foukat :D
 
Ok, budu na něj max foukat :D
To asi bude nejlepší. Nejmenší zlo bude nějaké kvalitní mikrovlákno.Ten materiál opravdu stojí za houby na starém Fiatu jsem to vždy něčím utřel a nepamatuju si, že by to bylo poškrábané.
 
To asi bude nejlepší. Nejmenší zlo bude nějaké kvalitní mikrovlákno.Ten materiál opravdu stojí za houby na starém Fiatu jsem to vždy něčím utřel a nepamatuju si, že by to bylo poškrábané.
To samé VW. Tohle plexi je jako těsto.
 
Možná by nebylo špatné tam nalepit ochranou fólii,ale je to jenom úvaha.Neznam nikoho kdo by to dělal.
Já bych se upřímně ani moc nepouštěl do rozebírání kapličky. Navíc nevím jak moc by ta případná fólie byla vidět. Navíc by to chtělo úplně nové plexi...stojí cca 1200.
 
Já třeba používám tohle:
https://www.mall.cz/prachovky/pronto-staub-xpress-prachovka-nahrady?src=bestsellers
I na přístrojovku, budíky a ten černý lakovaný povrch. Mám to hozené v přihrádce.
Různé škrábance se snažím ignorovat od chvíle co jsem zjistil, že jsem to s mikroškrábancema na karoserii už koupil jako funglovku :(
Škrábancům se prostě vyhnout nedá,je potřeba se k tomu chovat slušně a nějaký ten drobný škrabaneček neřešit.Auto má být na ježdění a pro radost.Ne mít paranoiu z každého škrábanečku.To je lepší radši chodit pěšky.

Já bych se upřímně ani moc nepouštěl do rozebírání kapličky. Navíc nevím jak moc by ta případná fólie byla vidět. Navíc by to chtělo úplně nové plexi...stojí cca 1200.
Tak to bych ho radši až to bude neúnosné nechal vyměnit.
 
Mám doma takové speciální "kapesníčky" na optiku (objektivy), tak něco takového? Případně zajít do optiky pro mikrovlákno na brýle? Když to přežijí různé napařené vrstvičky na plastové čočce, tak by to snad plexi mělo přežít také? Základem je samozřejmě to předtím třeba tlakovým vzduchem ofoukat a pak "nedrhnout"!
 
Mám doma takové speciální "kapesníčky" na optiku (objektivy), tak něco takového? Případně zajít do optiky pro mikrovlákno na brýle? Když to přežijí různé napařené vrstvičky na plastové čočce, tak by to snad plexi mělo přežít také? Základem je samozřejmě to předtím třeba tlakovým vzduchem ofoukat a pak "nedrhnout"!
Jak říkáš,moc na to nesahat.
 
Škrábancům se prostě vyhnout nedá,je potřeba se k tomu chovat slušně a nějaký ten drobný škrabaneček neřešit.Auto má být na ježdění a pro radost.Ne mít paranoiu z každého škrábanečku.To je lepší radši chodit pěšky.

Jasný, drobný škrábance bych neřešil, ale pokud funglovka vypadá jako tříletá firemní ojetina pravidelně kartáčovaná v automatické myčce, tak to jednoho trochu nasere. Teda alespoň mě to teda celkem nasralo :(.
 
Jo to je jasné,nové auto by tak vypadat nemělo.Prostě moderní laky nestojí za nic,je to měkké jak tvaroh.Víc mě štvou ty idiotské lesklé plasty na vnitřních klikách a středovém tunelu.Na to se podíváš a už je to poškrábané.Proč někdo dá na místo kterého se běžně dotýká materiál ,který je lesklý a náchylný na poškození nechápu.Asi daň za design?
 
Jo to je jasné,nové auto by tak vypadat nemělo.Prostě moderní laky nestojí za nic,je to měkké jak tvaroh.Víc mě štvou ty idiotské lesklé plasty na vnitřních klikách a středovém tunelu.Na to se podíváš a už je to poškrábané.Proč někdo dá na místo kterého se běžně dotýká materiál ,který je lesklý a náchylný na poškození nechápu.Asi daň za design?
Totální top je ale ta kaple. To dvakrát utřeš čímkoliv jakkoliv a je to na výměnu.
 
No, tak jsem na to dnes taky kouknul na sluníčku a myslel jsem si, že to mám jen špatně otřené. Jo prdlajs, je to poškrábané a to tak, že opravdu hodně. A to jsem na tu kapličku nesahal ničím jiným, než prachovkou. Když se do té kapličky při jízdě opře slunce v určitém úhlu, tak přes to jsou vidět budíky docela mizerně. Koukám teda hlavně na HUP displej, ale tam se mi zase někdy odráží komplet jeho střeva z přístrojovky a z toho jsem teda taky docela na nervy.
 
No, tak jsem na to dnes taky kouknul na sluníčku a myslel jsem si, že to mám jen špatně otřené. Jo prdlajs, je to poškrábané a to tak, že opravdu hodně. A to jsem na tu kapličku nesahal ničím jiným, než prachovkou. Když se do té kapličky při jízdě opře slunce v určitém úhlu, tak přes to jsou vidět budíky docela mizerně. Koukám teda hlavně na HUP displej, ale tam se mi zase někdy odráží komplet jeho střeva z přístrojovky a z toho jsem teda taky docela na nervy.
Jedná část HUD je taková lesklá plastová, když je vidět dovnitř při sluníčku, vypadá to jak levně nalakovanej plastovej díl a všiml jsem si, že při zamknuti auta se tam zatáhne taková clonka. Jen tak pro zajímavost.

Každopádně jsem rád za něj. Je to o tolik pohodlnější než koukat pořád na budíky. Na ty občas kouknu jen kvůli otáčkám. Přecijen to ještě nemám úplně "najetý".
 
Na otírání choulostivých plastů používám utěrku navlhčenou Meguiar's Quik Interior Detailer a bez problémů.
 
:D to jsi asi nezkoušel první pokusy o klavírní lak v CX-5 MY 2012 nebo v 6 MY 2013. ;) Navíc, kdo maže ten jede. ;)
 
:D to jsi asi nezkoušel první pokusy o klavírní lak v CX-5 MY 2012 nebo v 6 MY 2013. ;)
To ne, poprvé jsem kdy seděl v Mazdě a to v té svojí, jen jsem se ještě s ničím podobným nesetkal. Často přesedávám od Fordu k VW a Škodě a nic podobného jsem prostě neviděl.
 
Back
Top