• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Včera jsem na to koukal, mimochodem. Matice je jakoby zapuštěná, takže není na ní dobře vidět...je to tak? Sáhnul jsem na ní, jestli není na volno, nebyla. Řemenice na alternátoru vypadá taky ok. Lze nějak z VINka zjistit, který měsíc/den bylo auto vyrobeno?
Jo,je zapuštěná v té řemenici.Prýto dokážou zjistit v sevise.Jinak já, když jsem kupoval auto,tak v té hromadě papírů a brožur byl jeden něco jako certifikát a tam bylo napsáno VINko,typ vozu a další údaje.Taky je tam datum 5.april 2019 tak si myslím,že je to den kdy byla vyrobena...alespoň doufám.
 
Jo,je zapuštěná v té řemenici.Prýto dokážou zjistit v sevise.Jinak já, když jsem kupoval auto,tak v té hromadě papírů a brožur byl jeden něco jako certifikát a tam bylo napsáno VINko,typ vozu a další údaje.Taky je tam datum 5.april 2019 tak si myslím,že je to den kdy byla vyrobena...alespoň doufám.
Tak jsem to našel. Mám 8. Srpen. Třeba už to změnili za 4 měsíce...
 
5. Duben je pátek. Tak jsme doma :D
To víš,po týdení šichtě už byli zesláblí a už se viděli na chalupě na zahrádce.Tak snad už bude klid.Zrcátka se mě nechvějí... zatím,volant mám rovně,plasty nevržou.Až na deformující se dvířka nádrže a lehce natrhlou gumu těsnění dveří nemám žádného problému.Přístrojový štít máme doškrabany všichni,ale i tak na ni nedám dopustit.
 
Tak mazda spousti celosvetovy update svoji aplikace a vozy s telematickou jednotkou je mozne ovladat dalkove (zamykat, nastartovat a tak). Zatim jsem se jeste nesetkal s nikym v Evrope, kdo by telematickou jednotku mel - ma ji nekdo? Ja ne
 
Tak mazda spousti celosvetovy update svoji aplikace a vozy s telematickou jednotkou je mozne ovladat dalkove (zamykat, nastartovat a tak). Zatim jsem se jeste nesetkal s nikym v Evrope, kdo by telematickou jednotku mel - ma ji nekdo? Ja ne
V EU to zřejmě nebude možné díky GDPR.
 
Duvodu, proc do EU distribuce nebudou davat telematicke jednotky bude urcite vice, ale zrovna kvuli GDPR pochybuji. Obrovske mnozstvi automobilek uz podobne systemy v evropskych autech ma. A sama EU nuti vyrobce instalovat vic a vic sledovacich zarizeni do auta. GDPR se da snadno osetrit.
 
Duvodu, proc do EU distribuce nebudou davat telematicke jednotky bude urcite vice, ale zrovna kvuli GDPR pochybuji. Obrovske mnozstvi automobilek uz podobne systemy v evropskych autech ma. A sama EU nuti vyrobce instalovat vic a vic sledovacich zarizeni do auta. GDPR se da snadno osetrit.
Uvidíme. Každopádně já řešil s Mazda.cz aplikaci a bylo mi sděleno, že v průběhu roku přijde na náš trh nová aplikace s mnohem rozšířenějšíma funkcema...
 
No to sice ano, taky mi ji slibovali. Ale bez telematicke jednotky to bude jen obycejna aplikace bez propojeni s vozem.
 
Ahoj ,rozměr kufru je: šířka 110cm, šířka mezi blatníky 101cm,hloubka dole 82cm, hloubka pod víkem 58cm a výška po víko 50cm
Pre porovnanie CX-30, 3 minúta
. Šírka 101, dĺžka 80, výška 53. Tak by ma zaujímalo prečo je tá CX-30 tka o cca 2000 Euro drahšia. Kufor cca rovnaký. Vnútorný priestor kôli menšiemu rázvoru tiež skôr menší. Pripláca sa snáď iba za vonkajšie plasty a vyššie profilové číslo na pneumatikách.
 
Pre porovnanie CX-30, 3 minúta
. Šírka 101, dĺžka 80, výška 53. Tak by ma zaujímalo prečo je tá CX-30 tka o cca 2000 Euro drahšia. Kufor cca rovnaký. Vnútorný priestor kôli menšiemu rázvoru tiež skôr menší. Pripláca sa snáď iba za vonkajšie plasty a vyššie profilové číslo na pneumatikách.
To je cena za SUV. Když jsme kupovali auto ve hře byla právě i cx-30.Já chtěl M3 žena cx-30,když jsme zjistili rozdíl v ceně bylo rozhodnuto.Vyhrál jsem já.Jezdil jsem i s cx-30 a za mě jednoznačně M3.Postrádám smysl kupovat jízdně horší auto(i když i ta cx-30 jezdí výborně) a navíc je i těžší.O ceně se ani nebavme.Za mě radši oželím 100l kufru a lepší nastupování.Trojka prostě líp sedí.
 
No to sice ano, taky mi ji slibovali. Ale bez telematicke jednotky to bude jen obycejna aplikace bez propojeni s vozem.
Mám v autě sledování a k tomu apku od Uniqa pojišťovny (mám kvůli tomu slevu na pojistném) a musím říci, že je to úplně k prdu. Má to funkce jako "Najdi můj vůz" (ukazuje polohu mého auta nekde na D5-ce, zatímco jsem už tři hodiny na chatě o 15 km jinde), v podstatě každou prudší zatáčku to ukazuje jako "prudce projetou", atd... Jediná zábavná věc na tom je, že to v případě těchto událostí ukazuje příčné/podélné zrychlení. Díky tomu už jsem dokázal být v zatáčce přes 1G. Otázka je, jak je to přesné...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Mám v autě sledování a k tomu apku od Uniqa pojišťovny (mám kvůli tomu slevu na pojistném) a musím říci, že je to úplně k prdu. Má to funkce jako "Najdi můj vůz" (ukazuje polohu mého auta nekde na D5-ce, zatímco jsem už tři hodiny na chatě o 15 km jinde), v podstatě každou prudší zatáčku to ukazuje jako "prudce projetou", atd... Jediná zábavná věc na tom je, že to v případě těchto událostí ukazuje příčné/podélné zrychlení. Díky tomu už jsem dokázal být v zatáčce přes 1G. Otázka je, jak je to přesné...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
To nemůžeš srovnávat ale přeci :)
 
To je uplne neco jineho. Tuto krabicku mi taky chteli namontovat, ale odmitnul jsem to a sel k jine pojistovne. Uz takhle vas to auto sleduje, jeste aby tam pojistovna mela krabicku vlastni... To tak :D
 
Zdravím, udělal jsem asi tu nejhorší věc. Přečetl jsem si toto forum po objednání v plné palbě Mazdy 3 Skyactive X. Více než motoru se teď bojím celého dílenského zpracování a vrzání. Je to opravdu tak zlé? Přeci jen mít auto za 830 000 Kč s tolika vadami.. Auto mi bylo zadáno do výroby a je možné, že některé neduhy budou s novým kusem odstraněny..
 
Za mě osobně je auto naprosto skvělé a stále mě to s ním baví a těším se do něho. Rozhodně své volby nelituji a znovu bych koupil přesně to co mám. Koupeno 7/2019, najeto 8tkm.
 
Ty rezonance interiéru tam prostě nějaké jsou, vysledoval jsem že nejvíc je slyším na dálnici, kde je rychlost omezená na 80 km/h. Při nižší rychlosti nic nerezonuje, při vyšší to není slyšet :) Když bylo auto úplně nové, tak se mi zdálo, že ty rezonance jsou intenzivnější, různě se měnily podle vnější teploty a otáček motoru. Teď zůstaly tři místa - schránka před spolujezdcem, něco v přístrojovce pod displejem a takový ten malý kryt, který se šoupe nahoru a dolů s horním úchytem pásu řidiče.

Pazvuky plastů na nerovné silnici jsou nejvíc slyšet ve městě při přejetí kanálu. Odstranil jsem to tím, že jsem do auta namontoval autosedačku s bází, která na nerovnostech skřípe a řachtá mnohem víc a přehluší to.
 
No kdyby Skyactiv-X zmizel úplně, bylo by to asi to nejlepší :joy::laughing:
 
Back
Top