• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Nějaká ta výbavička tam navíc není? :D
Ne, výbavičky je tam paradoxně míň, u G150 nejde mít ani Safety ani Luxury paket. Ale pro klid duše mít asi auto s továrním nastavením... Můžeš tu mapu trochu popsat? Jsem laik, tak z toho vůbec nic nevyčtu :-)
 
U G150 by měly být v základu pakety Plus, Sound a Style. V konfigurátoru jsem možnost přidat Safety a Luxury viděl (u sedanu, na HB jsem nekoukal).
 
U G150 by měly být v základu pakety Plus, Sound a Style. V konfigurátoru jsem možnost přidat Safety a Luxury viděl (u sedanu, na HB jsem nekoukal).
V ceníku byla jen varianta G150/Plus/Sound/Style, i prodejce říkal, že u G150 to nejde (marketing?). Asi aby lidi šli raději do X.
 
Můžeš tu mapu trochu popsat? Jsem laik, tak z toho vůbec nic nevyčtu :)
Však tam máš osy, pozice pedálu plynu, otáčky. :D Nahoře je to plochý jak baterka, teda krom volnoběhu.

Jakože už je mapa z G150? Nebude třeba výhledově i mapa alá G165 (120 kW+)?
G165 mají v posledním řádku nahoře 300 Nm (100% plyn, jedno jaké otáčky).
 
G165 mají v posledním řádku nahoře 300 Nm (100% plyn, jedno jaké otáčky).
Ta svislá osa je teda krouťák nebo výkon (HP)? Co to celé teda znamená, z G122 se dá udělat G150 úplně 1:1? Tentokrát i stejná převodovka? Žádné nevýhody, omezení oproti sériové G150?
 
Svislá osa jsou Nm (nutno brát s rezervou, protože škálování je neznámé, mám tam faktor 0,5 zatím). Když budu mít G150, dám tam mapu z G150 (nevím, jestli se budou lišit ještě nějak, G120-G165 to zatím tak měly). Jinak po mě chceš skoro věštění z křišťálové koule už... ;)
 
Svislá osa jsou Nm (nutno brát s rezervou, protože škálování je neznámé, mám tam faktor 0,5 zatím). Když budu mít G150, dám tam mapu z G150 (nevím, jestli se budou lišit ještě nějak, G120-G165 to zatím tak měly). Jinak po mě chceš skoro věštění z křišťálové koule už... ;)
Furt nerozumím, myslel jsem, že máš mapu z G150. Právě mně nesedělo, že podle ceníku je nejvyšší hodnota 213 Nm při 4000 rpm. Z té mapy ale vypadá, že na otáčkách krouťák nezáleží (je to ploché), jakto? :)
 
Furt nerozumím, myslel jsem, že máš mapu z G150. Právě mně nesedělo, že podle ceníku je nejvyšší hodnota 213 Nm při 4000 rpm. Z té mapy ale vypadá, že na otáčkách krouťák nezáleží (je to ploché), jakto? :)
To je požadavek, ne výsledná hodnota. Vygoogli si "torque-based control architecture engine".

Torque based structure.png

213 Nm, zajímavé, když dám faktor 0,666... tak ta plochá rovina má právě 213. ;)
2020-05-27 16_43_35-WinOLS - Mazda 3 (Original), , Requested torque _.png
Tak to bude asi vončo...
 
Poslední úprava:
Taky jsem oželel a když je to moc blbé sklopim si dole právé zrcátko abych líp viděl.
 
Ale to už člověk musí zase vykonávat činnost navíc ;(
To je pravda,ale není to tak strašné a za snížení rizika očesání kol ta námaha přece stojí.Mám přeplé pravé zrcátko a když je to potřeba,tak si ho spustím níž.Už to tak nějak dělám automatický.Je to o zvyku.
 
To je pravda,ale není to tak strašné a za snížení rizika očesání kol ta námaha přece stojí.Mám přeplé pravé zrcátko a když je to potřeba,tak si ho spustím níž.Už to tak nějak dělám automatický.Je to o zvyku.
Když jsem měl M3 BM, prvních pár měsíců jsem pár zářezů o patník udělal, ale pak si člověk zvykne na to prostorové vnímání. A nová trojka BP je vesměs to stejné auto, takže v tom nevidím problém :-) Vystačím si s v pohodě s couvací kamerou a předními/zadními senzory jak doteď. V každém případě je ale 360stupňová kamera užitečná funkce.
 
Když jsem měl M3 BM, prvních pár měsíců jsem pár zářezů o patník udělal, ale pak si člověk zvykne na to prostorové vnímání. A nová trojka BP je vesměs to stejné auto, takže v tom nevidím problém :) Vystačím si s v pohodě s couvací kamerou a předními/zadními senzory jak doteď. V každém případě je ale 360stupňová kamera užitečná funkce.
O tom žádná, každý pomocník se počítá.Je fakt, že se sedí nízko a výhled není úplně ideální,ale je to o zvyku.
 
Back
Top