Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Chceš říct, že jsem si připlatil za G150 úplně zbytečně?Ta mapa pedálu u 90 kW verze je docela peklo, chce někdo z/od Prahy otestovat neoříznutou? @Maber třeba?
Zobrazit přílohu 28423
Nějaká ta výbavička tam navíc není?Chceš říct, že jsem si připlatil za G150 úplně zbytečně?
Ne, výbavičky je tam paradoxně míň, u G150 nejde mít ani Safety ani Luxury paket. Ale pro klid duše mít asi auto s továrním nastavením... Můžeš tu mapu trochu popsat? Jsem laik, tak z toho vůbec nic nevyčtuNějaká ta výbavička tam navíc není?
Bomba <3Ta mapa pedálu u 90 kW verze je docela peklo, chce někdo z/od Prahy otestovat neoříznutou? @Maber třeba?
Zobrazit přílohu 28423
Ta mapa pedálu u 90 kW verze je docela peklo, chce někdo z/od Prahy otestovat neoříznutou? @Maber třeba?
Zobrazit přílohu 28423
V ceníku byla jen varianta G150/Plus/Sound/Style, i prodejce říkal, že u G150 to nejde (marketing?). Asi aby lidi šli raději do X.U G150 by měly být v základu pakety Plus, Sound a Style. V konfigurátoru jsem možnost přidat Safety a Luxury viděl (u sedanu, na HB jsem nekoukal).
Však tam máš osy, pozice pedálu plynu, otáčky. Nahoře je to plochý jak baterka, teda krom volnoběhu.Můžeš tu mapu trochu popsat? Jsem laik, tak z toho vůbec nic nevyčtu
G165 mají v posledním řádku nahoře 300 Nm (100% plyn, jedno jaké otáčky).Jakože už je mapa z G150? Nebude třeba výhledově i mapa alá G165 (120 kW+)?
Ta svislá osa je teda krouťák nebo výkon (HP)? Co to celé teda znamená, z G122 se dá udělat G150 úplně 1:1? Tentokrát i stejná převodovka? Žádné nevýhody, omezení oproti sériové G150?G165 mají v posledním řádku nahoře 300 Nm (100% plyn, jedno jaké otáčky).
Furt nerozumím, myslel jsem, že máš mapu z G150. Právě mně nesedělo, že podle ceníku je nejvyšší hodnota 213 Nm při 4000 rpm. Z té mapy ale vypadá, že na otáčkách krouťák nezáleží (je to ploché), jakto?Svislá osa jsou Nm (nutno brát s rezervou, protože škálování je neznámé, mám tam faktor 0,5 zatím). Když budu mít G150, dám tam mapu z G150 (nevím, jestli se budou lišit ještě nějak, G120-G165 to zatím tak měly). Jinak po mě chceš skoro věštění z křišťálové koule už...
To je požadavek, ne výsledná hodnota. Vygoogli si "torque-based control architecture engine".Furt nerozumím, myslel jsem, že máš mapu z G150. Právě mně nesedělo, že podle ceníku je nejvyšší hodnota 213 Nm při 4000 rpm. Z té mapy ale vypadá, že na otáčkách krouťák nezáleží (je to ploché), jakto?
No nic, budu muset oželit 360 stupnovou kameru a naučit se parkovat u patníkuTo je požadavek, ne výsledná hodnota. Vygoogli si "torque-based control architecture engine".
Zobrazit přílohu 28428
213 Nm, zajímavé, když dám faktor 0,666... tak ta plochá rovina má právě 213.
Zobrazit přílohu 28429
Tak to bude asi vončo...
Ale to už člověk musí zase vykonávat činnost navíc ;(Taky jsem oželel a když je to moc blbé sklopim si dole právé zrcátko abych líp viděl.
To je pravda,ale není to tak strašné a za snížení rizika očesání kol ta námaha přece stojí.Mám přeplé pravé zrcátko a když je to potřeba,tak si ho spustím níž.Už to tak nějak dělám automatický.Je to o zvyku.Ale to už člověk musí zase vykonávat činnost navíc ;(
Když jsem měl M3 BM, prvních pár měsíců jsem pár zářezů o patník udělal, ale pak si člověk zvykne na to prostorové vnímání. A nová trojka BP je vesměs to stejné auto, takže v tom nevidím problém Vystačím si s v pohodě s couvací kamerou a předními/zadními senzory jak doteď. V každém případě je ale 360stupňová kamera užitečná funkce.To je pravda,ale není to tak strašné a za snížení rizika očesání kol ta námaha přece stojí.Mám přeplé pravé zrcátko a když je to potřeba,tak si ho spustím níž.Už to tak nějak dělám automatický.Je to o zvyku.
O tom žádná, každý pomocník se počítá.Je fakt, že se sedí nízko a výhled není úplně ideální,ale je to o zvyku.Když jsem měl M3 BM, prvních pár měsíců jsem pár zářezů o patník udělal, ale pak si člověk zvykne na to prostorové vnímání. A nová trojka BP je vesměs to stejné auto, takže v tom nevidím problém Vystačím si s v pohodě s couvací kamerou a předními/zadními senzory jak doteď. V každém případě je ale 360stupňová kamera užitečná funkce.