• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Riesil uz niekto uspesne podfukovanie dveri, hlavne zadnych? Mam sedan a teraz som si spravil po sebe dve otocky po 500km vacsinou dialnica a je to pekny prievan...sediet v zadu tak asi ohluchnem od toho podfukovania.
Toto mám tiež zaznačené na riešenie, keď pôjdem s autom na garančku...mne sa zdá, že to robia zadné dvere na spolujazdcovej strane podľa toho zvuku.
 
Zdravím, udělal jsem asi tu nejhorší věc. Přečetl jsem si toto forum po objednání v plné palbě Mazdy 3 Skyactive X. Více než motoru se teď bojím celého dílenského zpracování a vrzání. Je to opravdu tak zlé? Přeci jen mít auto za 830 000 Kč s tolika vadami.. Auto mi bylo zadáno do výroby a je možné, že některé neduhy budou s novým kusem odstraněny..
..kazde auto ma nejake ty drobnosti..ktere si musite odladit idealne sam. Neni se ceho bat, zde ctete souhrn vsech moznych trablu. Vetsina z nas vyhraje ve svem voze jeden drobny problemek, ti mene stastni vic nebo ty zasadnejsi. Ale naprostou vetsinu drobnych i zasadnich veci mazda meni prubezne, nebo je to reseno svolavackou. Kazdopadne ti vycuranejsi z nas kupuji dany model az po FC ci na konci vyrobniho cyklu, ti co chteji mit ten novy model hned hold obcas utrpi to pouceni...:)
 
Taky to na sedanu pozoruju. Nevím ale jak to vyřešit. Podle mě to dělá hlavně zadní část dveří, kde jakoby okno přesahuje karoserii.
..asi nejjednodussi reseni za par korun bude olepit dvere zevnitr dodatecnim tesnenim v miste profuku na jedne strane ci proti sobe pokud je to fakt mizerne. Metr toho stoji cca 50Kc a za par minut hotovo..
 
Taky to na sedanu pozoruju. Nevím ale jak to vyřešit. Podle mě to dělá hlavně zadní část dveří, kde jakoby okno přesahuje karoserii.
S kamaratom posadenym v zadu som si spravil jazdu a presne viem odkial to vychadza. Je to az za tym malym sklom uplne hore v rohu, cize koniec dveri...ked idem 140 tak je to fakt velmi vyrazne a to je hlavna vec ktora mi na tom aute vadi. Na 15 rocnom fiate som na dialnici pocul len hucat malicky motor ale ziadne prievany....co sa mi tiez nepaci, ze z vonka sa to miesto odkial to podfukuje da dost lahko zatlacit rukou....je to ta strieborna lista...
 
S kamaratom posadenym v zadu som si spravil jazdu a presne viem odkial to vychadza. Je to az za tym malym sklom uplne hore v rohu, cize koniec dveri...ked idem 140 tak je to fakt velmi vyrazne a to je hlavna vec ktora mi na tom aute vadi. Na 15 rocnom fiate som na dialnici pocul len hucat malicky motor ale ziadne prievany....co sa mi tiez nepaci, ze z vonka sa to miesto odkial to podfukuje da dost lahko zatlacit rukou....je to ta strieborna lista...

hm, ja to resil 2 mesice nazpatek v servise a tam mi rekli ze je to normalni, je to pry dano design dveri a s tim nic nezmuzou, no asi chteli mit cas na jinou praci, kazdopadne pokud nekdo najde reseni ktere zvladnu sam, budu vdecny, diky
 
hm, ja to resil 2 mesice nazpatek v servise a tam mi rekli ze je to normalni, je to pry dano design dveri a s tim nic nezmuzou, no asi chteli mit cas na jinou praci, kazdopadne pokud nekdo najde reseni ktere zvladnu sam, budu vdecny, diky
Do takovýho servisu bych už teda nikdy nejel, když je pro ně normální, že máš průvan v novým autě....:eek:
 
hm, ja to resil 2 mesice nazpatek v servise a tam mi rekli ze je to normalni, je to pry dano design dveri a s tim nic nezmuzou, no asi chteli mit cas na jinou praci, kazdopadne pokud nekdo najde reseni ktere zvladnu sam, budu vdecny, diky
Oni stejně bez servisního bulletinu vyřeší prd, bez návodu. :) Většina určitě. Zatím se se mnou nikdo moc bavit ohledně závad nechtěl...

Každopádně já to asi až tak hrozné nemám, ale je to slyšet. Budu to řešit D pryžovým samolepicím těsněním. Zatím jsem tam nalepil těsnění na domácí dveře. V úterý to budu testovat s přítelkyní :)

Já bych hlavně potřeboval vyřešit to, jak sundat zadní dekl u sedanu. Chci mít jistotu jak na to, jelikož jsem celkem matla. Rezonuje to při hudbě a to mám "ekvalizér" na 0. To mě nejvíc vytáčí zatím.
 
Poslední úprava:
FYI úprava mapy plynového pedálu podle vzoru G165 zřejmě funguje OK - nějaký výkonový vrchol tam narostl. Alespoň podle @Jan Hermann. Pro 90 kW 2WD mám obě úpravy - pro jednotky Denso i Mitsubishi.
 
FYI úprava mapy plynového pedálu podle vzoru G165 zřejmě funguje OK - nějaký výkonový vrchol tam narostl. Alespoň podle @Jan Hermann. Pro 90 kW 2WD mám obě úpravy - pro jednotky Denso i Mitsubishi.
Díky za info. Jaký je nárůst výkonu oproti G150? Každopásně, zatím do toho nebudu radši šťourat (záruka, emise atd.), myslím, že mi bude G150 stačit. Start-stop prosím tě pořád ještě vypnout nejde? (ne odpojením spínače kapoty).
 
Poslední úprava:
Borci, řešili jste někdo u BP nástřik podvozku a dutin? U BM jsem po 4 letech neměl rezavý snad ani výfuk (a to ani nemám garáž), tak mě zajímá, jestli to má vůbec smysl.
 
Borci, řešili jste někdo u BP nástřik podvozku a dutin? U BM jsem po 4 letech neměl rezavý snad ani výfuk (a to ani nemám garáž), tak mě zajímá, jestli to má vůbec smysl.
Určitě to má smysl. BM jsem viděl několik se začínající korozí, která má potenciál přerůst v kakastrofu a před měsícem jsem měl na dílně BMko s docela dost shnilou přední nápravnicí až jsem si říkal že to týpek parkuje v oceánu - zase takhle shnilou jsem viděl jen u něj a ostatní byly "v rámci stáří v normálu"
U Mazdy fakt nevěřím že by u těch nejnovějších modelů BP a CX30 udělali nerez auto. I když Mazda se v tomhle hodně zlepšila
 
FYI úprava mapy plynového pedálu podle vzoru G165 zřejmě funguje OK - nějaký výkonový vrchol tam narostl. Alespoň podle @Jan Hermann. Pro 90 kW 2WD mám obě úpravy - pro jednotky Denso i Mitsubishi.
Mohu potvrdit, pocitově jde auto lépe za plynem, zejména po úplném sešlápnutí na podlahu. Objektivní hodnoty jako např. pružné zrychlení nemohu srovnávat, protože jsem před úpravou neměřil.
 
Mohu potvrdit, pocitově jde auto lépe za plynem, zejména po úplném sešlápnutí na podlahu. Objektivní hodnoty jako např. pružné zrychlení nemohu srovnávat, protože jsem před úpravou neměřil.
Je to na 300 Nm (ala G165) skutečně až při plném sešlápnutí plynu, zbytek jsem nechal původní chování.
2020-06-08 17_39_08-WinOLS Requested torque.png
 
Nerozumím otázce... :)

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Nerozumím otázce... :)

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Psal jsi, že jsi zvedl požadavek na Nm jen při plném plynu. Je možné ještě s mapou hnout tak, ať je ten požadavek vyšší již v "dřívější" poloze plynového pedálu? Ne jen při plném plynu? Nevím jak ti to jinak popsat :) Jakoby mapu zvednou o nějaký ten Nm již dříve.
 
Psal jsi, že jsi zvedl požadavek na Nm jen při plném plynu. Je možné ještě s mapou hnout tak, ať je ten požadavek vyšší již v "dřívější" poloze plynového pedálu? Ne jen při plném plynu? Nevím jak ti to jinak popsat :) Jakoby mapu zvednou o nějaký ten Nm již dříve.
Samozřejmě to jde vyhladit, aby tam nebyly takové skoky....
 
Back
Top