• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

:grinning:
Bohužel. Mikroškrábance tam jsou. Ony už tam asi byly i když jsem auto dostal, ale dnes, jak mi zasvítilo na přístrojovku, jsem si toho všiml.

Středový displej mi začal nesnesitelně drnčet. Levé zrcátko se třepe a to mám 800 km. Nerad to říkám, ale to auto je šunt :joy:
Vítej do klubu.:laughing:Jsme prostě průkopníci a musíme vyšlapat cestičku po nás příchozím.:joy:A to ti ještě neodstávají dvířka nádrže:) jako mě.Mám dojem,že se to nekroutí teplotou jak jsem si původně myslel,ale vlhkostí.:laughing:No vážně,poslední dobou pozoruju,že jak umyju auto,tak víc vylezou ven.Snad je to z ryžového těsta nebo co.:rolleyes:
 
Vítej do klubu.:laughing:Jsme prostě průkopníci a musíme vyšlapat cestičku po nás příchozím.:joy:A to ti ještě neodstávají dvířka nádrže:) jako mě.Mám dojem,že se to nekroutí teplotou jak jsem si původně myslel,ale vlhkostí.:laughing:No vážně,poslední dobou pozoruju,že jak umyju auto,tak víc vylezou ven.Snad je to z ryžového těsta nebo co.:rolleyes:
No vidíš. A to ti ještě nedrnčí zadní plato při hudbě jako mně, heč :D
 
Zdravím vlastníky Mazdy 3. Byl jsem pověřen koupit manželce auto, po delší diskuzi v rodině padla volba na Mazdu 3. Podmínkou je automat a mám omezení v barvě, kdy je dovolená bílá, červená, tmavě modrá, varianta spíše HB než SDN (kvůli občasnému převozu psa)
A teď s dovolením můj dotaz. Je správný můj názor, že koupit radši méně jetá a mladší auta v záruce (2019, 2020 s nájezdem do 20tis km za cenu cca 500-580 tis Kč), nebo se spíše mám orientovat na auta od r. 2017 s nájezdem kolem 30tis km, již bez záruky, nebo těsně před jejím koncem za cenu kolem 430tis Kč.
V Německu je situace o malinko přehlednější, nabídka hlavně v AT širší. Kupoval bych pouze od dealera Mazdy, kde snad je větší garance, že mně neprodají problémové auto, aniž by mě o tom informovali.
Nebo mám oslovit nějakého profíka, ať mi auto najde, prověří a doveze? Tam ale pak provize zvýší cenu tak, že už se dostanu na úroveň aut od místních dealerů včetně záruky.
Díky za každou dobrou radu a doufám, že budu již brzy v klubu. Už na to celkem spěchám.
 
Dneska mám opravdu nepříjemný zážitek : unamused:

Jeli jsme se ženou na návštěvu ke známým. Klíč jako vždy v tašce na zadní sedačce auta. Přijeli jsme na místo a protože byl před jejich barákem vysoký obrubník, říkám ženě, ať si vystoupí. Na dveřích řidiče jsem zámkem odemkl auto zevnitř (protože bylo pořád nastartované), žena si vylezla. Doparkoval jsem, vypnul motor. Žena zkouší otevřít kurf a nic. Předpokládám, že je to normální (?), vylezl jsem, nechal otevřené dveře u řidiče a šel jí otevřít kufr. Už to šlo, tak dobrý. Tak jsem zabouchl dveře řidiče, klíč pořád na zadní sedačce, kufr otevřený. Najednou se auto zamklo. Klika bez reakce. Ani u řidiče ani u spolujezdce. Tak zkouším takové to tlačítko na kufru, jestli to třeba neodemknu tím a nic. Takže jsem vydělal zadní plato, sklopil sedačku a vlezl do auta pro klíč kufrem. Až jsem zmáčkl tlačítko na klíči, auto se odemklo :confused:

Jak tady někdo psal, že tento nový bezkontaktní způsob je bezproblémový a že musel sáhnout podruhé na madlo asi 2x za rok (při odemykání auta), tak já mám pocit, že už se mi to stalo asi 5x za týden. Většinou byla klika mokrá, protože furt lilo. Neví,m jestli jsem s klíčem daleko od dveří, ale už se mi stalo, že se prostě nestalo nic, ani když jsem vložil ruku do madla 5x po sobě a musel jsem nakonec odemknout tlačítkem na klíči.

Takže co mám za problém? To mi schválně napište, co si tom myslíte. Bude to porucha klíče nebo anténa auta? Vyzkouším teď druhá klíč a uvidím, jak se to bude chovat. Zatím mám víc negativních zkušeností, než těch pozitivních. Zlaté gumové tlačítko na BMku fungovalo na 100% vždycky i za mrazu a deště.
 
Dneska mám opravdu nepříjemný zážitek : unamused:

Jeli jsme se ženou na návštěvu ke známým. Klíč jako vždy v tašce na zadní sedačce auta. Přijeli jsme na místo a protože byl před jejich barákem vysoký obrubník, říkám ženě, ať si vystoupí. Na dveřích řidiče jsem zámkem odemkl auto zevnitř (protože bylo pořád nastartované), žena si vylezla. Doparkoval jsem, vypnul motor. Žena zkouší otevřít kurf a nic. Předpokládám, že je to normální (?), vylezl jsem, nechal otevřené dveře u řidiče a šel jí otevřít kufr. Už to šlo, tak dobrý. Tak jsem zabouchl dveře řidiče, klíč pořád na zadní sedačce, kufr otevřený. Najednou se auto zamklo. Klika bez reakce. Ani u řidiče ani u spolujezdce. Tak zkouším takové to tlačítko na kufru, jestli to třeba neodemknu tím a nic. Takže jsem vydělal zadní plato, sklopil sedačku a vlezl do auta pro klíč kufrem. Až jsem zmáčkl tlačítko na klíči, auto se odemklo :confused:

Jak tady někdo psal, že tento nový bezkontaktní způsob je bezproblémový a že musel sáhnout podruhé na madlo asi 2x za rok, tak já mám pocit, že už se mi to stalo asi 5x za týden. Většinou byla klika mokrá, protože furt lilo. Neví,m jestli jsem s klíčem daleko od dveří, ale už se mi stalo, že se prostě nestalo nic, ani když jsem vložil ruku do madla 5x po sobě a musel jsem nakonec odemknout tlačítkem na klíči.

Takže co mám za problém? To mi schválně napište, co si tom myslíte. Bude to porucha klíče nebo anténa auta? Vyzkouším teď druhá klíč a uvidím, jak se to bude chovat. Zatím mám víc negativních zkušeností, než těch pozitivních. Zlaté gumové tlačítko na BMku fungovalo na 100% vždycky i za mrazu a deště.
Ne blbý odemykání auta je už servisní bulletin. Mění se taková ta "guma" pod klikou. Já s tím opravdu nemám problém a to mám 113000 auto z výroby nebo tak nějak (dle konce VIN). Problém se zamknutim klíče je ten, že ty antény nemají dosah tak velký, aby to registrovalo klíč na zadní sedačce. Může to fungovat, ale je běžný, že klíč má být v okolí místa řidiče.
 
Ne blbý odemykání auta je už servisní bulletin. Mění se taková ta "guma" pod klikou. Já s tím opravdu nemám problém a to mám 113000 auto z výroby nebo tak nějak (dle konce VIN). Problém se zamknutim klíče je ten, že ty antény nemají dosah tak velký, aby to registrovalo klíč na zadní sedačce. Může to fungovat, ale je běžný, že klíč má být v okolí místa řidiče.
Díky za info. Nechám tu gumu vyměnit. Klíč vozím na zadní sedačce běžně. Přece se ti auto nemůže zamknout ať ho dáš kamkoliv v autě. Prostě nesmí. Navíc když je pořád otevřený kufr? To je prostě blbost. V BM když jsem dal klíč omylem do kufru a chtěl zabouchnou kufr, začalo to pípat a kufr se nikdy nezamkl. U BP asi nemám odvahu do zkoušet :)
 
Díky za info. Nechám tu gumu vyměnit. Klíč vozím na zadní sedačce běžně. Přece se ti auto nemůže zamknout ať ho dáš kamkoliv v autě. Prostě nesmí. Navíc když je pořád otevřený kufr? To je prostě blbost. V BM když jsem dal klíč omylem do kufru a chtěl zabouchnou kufr, začalo to pípat a kufr se nikdy nezamkl. U BP asi nemám odvahu do zkoušet :)
Servisní bulletin je v USA, tak snad je znám i tady. Je fakt, že mě strašně vytáčí to, že to nedosáhne ani k zadním dveřím. Vylezu od řidiče, chci si třeba zajít do kufru, auto se mezitím zamkne a já musím znovu odemykat abych si vzal věci ještě zezadu. To je otrava. Chtělo by to holt větší dosah.
 
Servisní bulletin je v USA, tak snad je znám i tady. Je fakt, že mě strašně vytáčí to, že to nedosáhne ani k zadním dveřím. Vylezu od řidiče, chci si třeba zajít do kufru, auto se mezitím zamkne a já musím znovu odemykat abych si vzal věci ještě zezadu. To je otrava. Chtělo by to holt větší dosah.
U HB mi to co popisuješ nedělá. Když auto obejdu od dveří řidiče ke spolujedci zezadu kolem kufru, tak se nezamkne. Pokud kolem motoru, tak myslím, že ano.
 
Dneska mám opravdu nepříjemný zážitek : unamused:

Jeli jsme se ženou na návštěvu ke známým. Klíč jako vždy v tašce na zadní sedačce auta. Přijeli jsme na místo a protože byl před jejich barákem vysoký obrubník, říkám ženě, ať si vystoupí. Na dveřích řidiče jsem zámkem odemkl auto zevnitř (protože bylo pořád nastartované), žena si vylezla. Doparkoval jsem, vypnul motor. Žena zkouší otevřít kurf a nic. Předpokládám, že je to normální (?), vylezl jsem, nechal otevřené dveře u řidiče a šel jí otevřít kufr. Už to šlo, tak dobrý. Tak jsem zabouchl dveře řidiče, klíč pořád na zadní sedačce, kufr otevřený. Najednou se auto zamklo. Klika bez reakce. Ani u řidiče ani u spolujezdce. Tak zkouším takové to tlačítko na kufru, jestli to třeba neodemknu tím a nic. Takže jsem vydělal zadní plato, sklopil sedačku a vlezl do auta pro klíč kufrem. Až jsem zmáčkl tlačítko na klíči, auto se odemklo :confused:

Jak tady někdo psal, že tento nový bezkontaktní způsob je bezproblémový a že musel sáhnout podruhé na madlo asi 2x za rok (při odemykání auta), tak já mám pocit, že už se mi to stalo asi 5x za týden. Většinou byla klika mokrá, protože furt lilo. Neví,m jestli jsem s klíčem daleko od dveří, ale už se mi stalo, že se prostě nestalo nic, ani když jsem vložil ruku do madla 5x po sobě a musel jsem nakonec odemknout tlačítkem na klíči.

Takže co mám za problém? To mi schválně napište, co si tom myslíte. Bude to porucha klíče nebo anténa auta? Vyzkouším teď druhá klíč a uvidím, jak se to bude chovat. Zatím mám víc negativních zkušeností, než těch pozitivních. Zlaté gumové tlačítko na BMku fungovalo na 100% vždycky i za mrazu a deště.
Já s tím nemám taky žádný problém.Najeto 7400km a naprostá spokojenost.Kliče nosím zásadně v kapse, právě k vůli nechtěnému zamknutí klíčů v autě.Údajně by to nemělo udělat,ale věř tomu... Mám dojem, že klíče mají dosah cca 80cm jestli se nepletu.Pokud je tam nějaká chyba měli by to pořešit k tvé spokojenosti.
 
Neví někdo, co s tím? Nejde mi ani tak o ty škrábance, ale o ten flek. Od počátku používám přípravky od auto finesse a mikrovláknové hadříky, takže vůbec netuším, jak to vzniklo. Nejde to vůbec pryč...

3DAA99B5-B833-46A5-B078-AC16BCCEFAE4.jpeg
 
Tyvado. To je nejakej chemickej sajrajt nechanej na tom ne? To snad ani nic jinýho byt nemůže...?
Jak říkám, na čištění používám docela kvalitní prostředky, s výrobky od auto finesse mám dobré zkušenosti. Nevím, jak to vzniklo, docela často jezdím s otevřenou přihrádkou. Až jednoho dne jsem ji zavřel a čekalo mě tohle překvapení :(
 
Jak říkám, na čištění používám docela kvalitní prostředky, s výrobky od auto finesse mám dobré zkušenosti. Nevím, jak to vzniklo, docela často jezdím s otevřenou přihrádkou. Až jednoho dne jsem ji zavřel a čekalo mě tohle překvapení :(
Tak jsi něco musel mít v prihradce vepředu, co holt vyteklo. Vypadá to tak.
 
Neví někdo, co s tím? Nejde mi ani tak o ty škrábance, ale o ten flek. Od počátku používám přípravky od auto finesse a mikrovláknové hadříky, takže vůbec netuším, jak to vzniklo. Nejde to vůbec pryč...

Zobrazit přílohu 29175
Tak evidentně přípravky od Auto Finesse nefungují - ty škrábance co tam máš ti neudělá snad ani mikrovlákno na sucho :grinning: Být tebou tak vyměním celý ten díl a máš klid.
 
Tak jsi něco musel mít v prihradce vepředu, co holt vyteklo. Vypadá to tak.
I to je možné.
Tak evidentně přípravky od Auto Finesse nefungují - ty škrábance co tam máš ti neudělá snad ani mikrovlákno na sucho :grinning: Být tebou tak vyměním celý ten díl a máš klid.
Asi to časem nechám vyměnit celé. Neznáš někoho, kdo by to dokázal opravit např. tím, že by na to nalepil nějakou matnou fólii?
 
Back
Top