• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Sháním nějakou látkovou nebo jinou vycpávku v černém provedení do přihrádky na brýle, aby mi tam za jízdy nerachtaly. Máte někdo nějaký tip?
 
To jo, ale já ten prostor potřebuju zmenšit, protože mi tam ty brýle celkem lítají.
Aha. Mně se tam skoro nevejdou, tak co třeba nějaký malý polštářek? Tohle budeš muset asi najít na netu sám. Na ebayi bude takových volovin plno.
 
Mě tam taky spíš nevejdou.Dá se sehnat samolepící fólie která má z jedné strany semiš a z druhé nálepku.Záleží jak velký prostor je potřeba vyplnit.A nebo černý molitan a udělat to přesně na brýle.V každém případě budeš muset být kreativní.

IMG20200629140937.jpg
 
Tak jsem se konečně rozhoupal a demontoval tu hnusnou podložku pod přední SPZ.SPZ jsem dal na neviditelný rámeček značku natvaroval podél masky a pro jistotu přišrouboval šrouby na SPZ s černou krytkou.Vypadá to mnohem líp a neruší to tolik jako ta podložka.Připadá mě,že teď je ta maska optický ještě širší než s podložkou.Žena říkala,ať tam nedávám značku vůbec,že je to bez ní hezčí,ale to jsem si netroufl.

IMG20200627110441.jpg IMG_20200629_181208.jpg IMG_20200629_181620.jpg IMG20200627105721.jpg
 
Zdravím vespolek, řešil tady už někdo nakódování rozsvícených zadních světel při denním svícení? Uživatelská metoda podle manuálu aka přepnout na "jedničky" není uplně ono, odmítají pak zhasnout po vypnutí. Řeším to, protože za deště prostě ze zadu nejsem vidět, spínač na tmu ale často stále vidí světla dost i na nejcitlivější nastavení.
PS: Updatoval jsem CMU a skončil jsem s nefungujícím mikrofonem, prostě to hned vypíše hlášku, že s mikrofonem není něco v pořádku. Odpojení baterky zabralo hned na první pokus, přičemž doporučuju mezi odpojení a připojení vložit pauzu na kafe.
 
Řeším to, protože za deště prostě ze zadu nejsem vidět, spínač na tmu ale často stále vidí světla dost i na nejcitlivější nastavení.
V poslední době mě toto nehorázně štve. Zatáhne se obloha, začne lít jak z konve, není vidět na pár metrů, ale plno aut má jen denní svícení, které stejně není moc vidět. Proč člověk nemůže ručně přepnout na potkávačky v takovém počasí, to tedy nechápu. Je to otázka asi jedné sekundy.
 
V poslední době mě toto nehorázně štve. Zatáhne se obloha, začne lít jak z konve, není vidět na pár metrů, ale plno aut má jen denní svícení, které stejně není moc vidět. Proč člověk nemůže ručně přepnout na potkávačky v takovém počasí, to tedy nechápu. Je to otázka asi jedné sekundy.
Protože spousta lidí spoléhá na všechny možné senzory a asistenty,místo toho,aby jak říkáš otočili páčkou a svítili normálně.Do dnes jsem nepochopil k čemu to denní svícení je? Já svítíme normálními světly pořád a nemusím nic řešit.
 
Protože spousta lidí neumí ani řídit natož si zapnout světla a hlavně mlhovky (vypnout) ve vhodnou chvili, a na svícení ledky si zakládaj, to vidím kolem sebe, až příjde další generace po nás tak ta nebude umět už číst ani z budíku a papírová mapa bude sprostý slovo :D ... to je realita která přichází. Jinak ta trojka má tolik dětských nemocí až to pěkný není.
 
Tak jak to tu čtu, tak mám asi velké štěstí nebo mě zde zmiňované problémy teprve čekají. Mám sedan jen v plusu od půlky února, zatím najeto jen 4tis.,žádné pazvuky, žádné problémy s těsněním dveří,víčkem nádrže,třepajícím se zrcátkem …
Dokonce ani žádný defekt na laku nepozoruji (mám napředku fólii J). Jediné co pozoruji, tak je to sklíčko přístrojovky náchylnější k poškrábání, taky tam mám nějakou vlásečnici, zkusím ten Insider.
Z auta jsem stále nadšený a s čistým svědomím bych jej každému doporučil. Jasně, není to zatím žádný pořádný nájezd, uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Ale zatím to mám takto.
 
Tak jak to tu čtu, tak mám asi velké štěstí nebo mě zde zmiňované problémy teprve čekají. Mám sedan jen v plusu od půlky února, zatím najeto jen 4tis.,žádné pazvuky, žádné problémy s těsněním dveří,víčkem nádrže,třepajícím se zrcátkem …
Dokonce ani žádný defekt na laku nepozoruji (mám napředku fólii J). Jediné co pozoruji, tak je to sklíčko přístrojovky náchylnější k poškrábání, taky tam mám nějakou vlásečnici, zkusím ten Insider.
Z auta jsem stále nadšený a s čistým svědomím bych jej každému doporučil. Jasně, není to zatím žádný pořádný nájezd, uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Ale zatím to mám takto.
Mám to taky tak. S klidným svědomím doporučuji. Mam tedy výbavu až po bose a nájezd 8400, jinak vše stejně.
 
I to je možné.

Asi to časem nechám vyměnit celé. Neznáš někoho, kdo by to dokázal opravit např. tím, že by na to nalepil nějakou matnou fólii?
Na Aliexpress je kupa vzhledových dílů na naši M3 a dají se tam najít i sady na změnu interiéru z piano black třeba na karbon.
 
Mám to taky tak. S klidným svědomím doporučuji. Mam tedy výbavu až po bose a nájezd 8400, jinak vše stejně.
Jsem taky naprosto spokojený a víčko mě nerozhodí .Svezení parádní a taky klidně doporučíme.
 
Ale jo, já jsem taky spokojený. Motor se začíná zajíždět a začíná se to lepšit :cool: Ale v klidu budu, až budu mít všechno opravené :yum

Jinak taky nechápu, proč povinně nesvítí DRL i vzadu. Taky se přimlouvám, kdyby to šlo aktivovat :)
 
V poslední době mě toto nehorázně štve. Zatáhne se obloha, začne lít jak z konve, není vidět na pár metrů, ale plno aut má jen denní svícení, které stejně není moc vidět. Proč člověk nemůže ručně přepnout na potkávačky v takovém počasí, to tedy nechápu. Je to otázka asi jedné sekundy.
Totiž návody se zásadně nečtou, a prodejci (žel, nicméně pochopitelně) sami nemají moc potuchy, co to auto vlastně umí a neumí. Ridiči timpádem nejen že neví jak vynutit potkávačky, ale ani netuší, že v inkriminovaných podmínkách nesvítí.
Zároveň jezdit celou dobu na potkávačky je z dlouhodobého pohledu drahé. Výkonové LEDky mají svou životnost, stejně tak jejich budiče.
 
Prosim, potreboval bych objasnit neco kolem toho monitoru toku energie. Rozumim, ze pri akceleraci tece energie z baterie a pohani kola. Pri brzdeni motorem zase naopak dobiji baterii. Chapu, ze nekdy to jede na 4 valce, nekde na 2 a bez plynu to vypne valce uplne (coze?)

Cemu ale nerozmim:
1) Ta baterii ma nekolik dilku, ktere se postupne plni (nebo ubyvaji). Co to rika? Funguje i-stop jen az je baterie plna?

2) Ten napis “Neni pripraveno” patri jen k i-stopu nebo k tem ikonkam pod? Protoze mi to tam sviti porad a rekl bych ze stejne - i-stop a baterka je zvyraznena a motor ne.

3) Nektera ta ikonka je jakoby vysvicena a nektera ne

4) Na pristrojovce vedle ukazatele prumerne spotreby mam ikonku baterky, ktera ram sviti porad. Je to tak spravne?

5) Mam pocit, ze ani behem delsi jizdy se mi neaktivuje i-stop pri zastaveni. Schvalne jsem vypnul i AC rezim klimy, ale nic. Ja ho teda od sameha zacatku vypinam. Ale zarazi me, ze kdyz ho necham zapnuty, tak se stejne neaktivuje

FDB1D5F7-50C6-4B1A-B063-82D85EBC8170.jpeg
 
Back
Top