• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

1) Ta baterii ma nekolik dilku, ktere se postupne plni (nebo ubyvaji). Co to rika? Funguje i-stop jen az je baterie plna?
ty dílky nemají na i-stop vliv, mě to fungovalo i bez nich. Když jsem koupil M6, trvalo pár dnů než začal otravný i-stop fungovat, protože auto před koupí moc nejezdilo, nebyla baterie připravená. Po pár dnech ježdění se baterie srovnala a otrava začal fungovat, tak jsem ho hned nechal vyřadit

2) Ten napis “Neni pripraveno” patri jen k i-stopu nebo k tem ikonkam pod? Protoze mi to tam sviti porad a rekl bych ze stejne - i-stop a baterka je zvyraznena a motor ne.
by mělo patřit k i-stopu

3) Nektera ta ikonka je jakoby vysvicena a nektera ne
nasvícení znamená, že je podmínka splněna

podle přiložené fotky není splněna podmínka na motoru, pravděpodobně není zahřátý na provozní teplotu.
Úplně nejlepší je otravný i-stop nechat od @shr3k vyřadit, prospěješ tím hlavně autu ;)
 
BP i-Stop jen přes senzor zavření kapoty, nejde editovat přes ForScan zatím.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
ty dílky nemají na i-stop vliv, mě to fungovalo i bez nich. Když jsem koupil M6, trvalo pár dnů než začal otravný i-stop fungovat, protože auto před koupí moc nejezdilo, nebyla baterie připravená. Po pár dnech ježdění se baterie srovnala a otrava začal fungovat, tak jsem ho hned nechal vyřadit


by mělo patřit k i-stopu


nasvícení znamená, že je podmínka splněna

podle přiložené fotky není splněna podmínka na motoru, pravděpodobně není zahřátý na provozní teplotu.
Úplně nejlepší je otravný i-stop nechat od @shr3k vyřadit, prospěješ tím hlavně autu ;)
Tím to nebude. Ujedu klidně 100 km a motor pořád není připravený. i-Stop se mi ze začátku párkrát aktivoval, ale pořád jsem ho vypínal, tak si asi řekl, že na to kašle :) Ne, že by mi chyběl, naopak. Ale bojím se, aby to neindikovalo nějakou chybu jinde. Možná za to může, jak jsem přehrával firmware MZD connect, ale těžko říct.
 
Tím to nebude. Ujedu klidně 100 km a motor pořád není připravený. i-Stop se mi ze začátku párkrát aktivoval, ale pořád jsem ho vypínal, tak si asi řekl, že na to kašle :) Ne, že by mi chyběl, naopak. Ale bojím se, aby to neindikovalo nějakou chybu jinde. Možná za to může, jak jsem přehrával firmware MZD connect, ale těžko říct.
FW pro Infotainment to určitě není ;) Buď rád, že to nemusíš vypínat a neřeš to :D
 
Tím to nebude. Ujedu klidně 100 km a motor pořád není připravený. i-Stop se mi ze začátku párkrát aktivoval, ale pořád jsem ho vypínal, tak si asi řekl, že na to kašle :) Ne, že by mi chyběl, naopak. Ale bojím se, aby to neindikovalo nějakou chybu jinde. Možná za to může, jak jsem přehrával firmware MZD connect, ale těžko říct.
Buď v klidu, mám to stejně.Ať si ukazuje co chce.Je Fak,že ten i-stop si žije tak nějak po svém.Když jsem to zkoušel jak to funguje tak na semaforech občas vypnul a občas nechal motor běžet.Jinak ho normálně při startování druhou rukou vypnu a je po problému.Za tu dobu co z M3 jezdím jsem se to podvědomě naučil a už to vypínám automaticky vypínám.Všechno je to o zvyku.
 
Buď v klidu, mám to stejně.Ať si ukazuje co chce.Je Fak,že ten i-stop si žije tak nějak po svém.Když jsem to zkoušel jak to funguje tak na semaforech občas vypnul a občas nechal motor běžet.Jinak ho normálně při startování druhou rukou vypnu a je po problému.Za tu dobu co z M3 jezdím jsem se to podvědomě naučil a už to vypínám automaticky vypínám.Všechno je to o zvyku.
I-Stop nesepne (stejně jako je to u VW) pokud není kabina dostatečně ochlazená/vyhřátá, baterka není nabitá a motor ohřátý asi na 60 stupňů (cca). Stejně jako u jiných výrobců stačí aby byla uložena nějaká chyba v paměti a pak třeba nesepne. Neviděl bych to jako nějakou kovbojku ani nic, co by člověk postrádal. Zrovna nad takovou věcí bych nelaboroval a byl rád, že to nefunguje :D
 
Ahoj, k tomu i-Stopu, pořád ho vypínám, jen když třeba někde zastavím a vím, že budu čekat 2-5 minut, tak bych chtěl motor "uspat" přes i-Stop, tak ho aktivuju, ale motor se nechce vypnout. Dá se nějak vynutit to "uspání"? Díky za rady.
 
Ahoj, k tomu i-Stopu, pořád ho vypínám, jen když třeba někde zastavím a vím, že budu čekat 2-5 minut, tak bych chtěl motor "uspat" přes i-Stop, tak ho aktivuju, ale motor se nechce vypnout. Dá se nějak vynutit to "uspání"? Díky za rady.
No to by mě taky zajímalo,jak říkám,ten i-stop si žije svým životem ,ale na to jsem zvyklý,měl jsem Fiat a to je jiná individualita,ten si taky žil po svém.
 
Ahoj, k tomu i-Stopu, pořád ho vypínám, jen když třeba někde zastavím a vím, že budu čekat 2-5 minut, tak bych chtěl motor "uspat" přes i-Stop, tak ho aktivuju, ale motor se nechce vypnout. Dá se nějak vynutit to "uspání"? Díky za rady.

Tak vypni motor a pak normalne nastartuj :cool:;)
 
Tak vypni motor a pak normalne nastartuj :cool:;)
To mi ale nepojede klima a celý systém auta. Chtěl jsme právě využít toho, že do baterky narekuperuju nějakou energii a když se zapne i-Stop, tak se z baterky živí klimatizace a celé auto.
 
Když už stojíš, tak se i-Stop nezapne, musíš ho aktivovat ještě před zastavením. Alespoň tak jsem to vypozoroval u mého auta.
 
Ok jak to tak vidím, tak i-stop je opravdu co kus to originál s vlastní hlavou :) Další otázka, používá tady někdo u nové trojky meziplyny? Hodně lidí říká, že u nových aut je to zbytečnost, ale něco jsem zkoušel a přišlo mi to lepší než jen spojkou srovnávat otáčky... Což je s G122 potřeba celkem často když chcete předjíždět nebo jen zrychlit...
 
Ok jak to tak vidím, tak i-stop je opravdu co kus to originál s vlastní hlavou :) Další otázka, používá tady někdo u nové trojky meziplyny? Hodně lidí říká, že u nových aut je to zbytečnost, ale něco jsem zkoušel a přišlo mi to lepší než jen spojkou srovnávat otáčky... Což je s G122 potřeba celkem často když chcete předjíždět nebo jen zrychlit...

Ano, používám meziplyny, jsem tak zvyklý z předchozího auta (Seat s atmosférickou 1.8).
 
i-Stop systemem "vypnuti vypnuti" take praktikuji. Na to, aby se aktivovat je pomerne dost slozity algoritmus, ktery ovlivnuje nejen nabiti baterii, ale zejmena teplota motoru, venkovni teplota, vnitrni teplota, nastaveni klimy/topeni. Ted ve vedrech mi prakticky i-Stop nejde zapnout. Ale kdyz ztlumim klimu, na chvili se motor vypne. Ale jen treba na 10s, coz je naprd.
 
Back
Top