Tak po trose Googleni to zas nevypada, ze by byla Mazda nejak moc mimo proti jinejm mereni, co jsem nasel, a nejakejm prumerum od lidi, co auta lakujou... Nasel jsem ze '16 Fiesta i '12 Civic taky tak, Sharan 90 - 120, 2017 Golf a Polo 70. Jiny i starsi Mazdy vicemene shodne, az k r.v. 2010. A more prispevku, ze 80 - 120 je bezny a rozdil mezi jednotlivymi panely taky. Americky auta podle ruznejch for vic, 120 - 200.
A podle nejakyho BASF spec sheetu je posledni vrstva obvykle 30 - 40 um, a jedno velmi jemny povrchovy lesteni ubere kolem 2 um, hloubkova oprava laku s prelestenim 12 um, a musi zustat kolem 20 um, aby ta cira vrstva chranila barvu pod sebou. Tak je dobry vedet, ze celkovou opravu hodne zprasenyho laku to auto snese nejspis jen jednou, jemny lesteni vickrat (to druhy pocitam je bez pouziti lesticky nebo jen "chlupy", nevim jak se to jmenuje
).
EDIT: Jeste jsem nasel
http://kaspa.uk/kaspa-calculated-paint-thickness - tam je pro plno aut, ale zda se podle modelu, ze uz to bude tak nejmin pet let stary, ne-li vic... a podle for se zda, ze se laky kazdym rokem ztencuji kvuli hmotnosti (a ze silnejsi laky dnes uz dava jen drazsi premie na svy drazsi modely). Mazda tam skoruje mezi obyc auty docela dobre = spis lepsi.