• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

teda podle me tohle je ten starej letacek ke cargarantie, co platil tak pred dvema trema rokama... (jsem totiz resil navijec pasu v cx3, a ten nekrylo - protoze tady neni uvedeny, tak si to pamatuju). od lonskeho podzima (asi?) je nejaka nova rozsirena zaruka, co kreje uplne vsechno, co zakladni zaruka vyrobce, tzn. jestli jsem to pochopil dobre, nema ani zadny explicitni seznam. proto je cena asi 2x vyssi.
 
Když CarGarantie musela plnit opravy motorů SH, tak jim to zdražili. ;)
 
Jak jsem o víkendu jezdil po okreskách, všimnul jsem si, že přesně od 100 km/hod výš slyším jemné pískání asi někde od předního skla - je to jak opravdu slabé turbo :joy:. Dělá to normálně (všiml si toho někdo) nebo mi někudy profukuje a nebo za to můžou tekuté stěrače?
 
Abych eliminoval vrzání přístrojovky, předních dveří
Jak jsem o víkendu jezdil po okreskách, všimnul jsem si, že přesně od 100 km/hod výš slyším jemné pískání asi někde od předního skla - je to jak opravdu slabé turbo :joy:. Dělá to normálně (všiml si toho někdo) nebo mi někudy profukuje a nebo za to můžou tekuté stěrače?
Abych eliminoval vrzání přístrojovky, předních dveří, uchycení bezp. pásu, atp. vyjíždím vždy zásadně s poměrně nahlas puštěným audiem. A teď vidím, že mám možná další důvod v tomto setrvat ;).
 
Poslední úprava:
Takovéhle pískání mi dělala špatně nacvaknutá střešní lišta - takový ten černý plast, ve kterém jsou otvory do instalačních bodů příčníků - na Mazdě 6 a CX3 (stalo se mi na obou, že vepředu vyjela z "kolejnice", protože se ulomila packa...). Nevím jak je má řešené Mazda 3, ale doporučuju na to mrknout. Pak se taky na všech Mazdách může odchlypovat černý plast ve spodním rohu čelního skla, ale taky nevím jestli ho má i nová 3.
 
Poslední úprava:
Takovéhle pískání mi dělala špatně nacvaknutá střešní lišta - takový ten černý plast, ve kterém jsou otvory do instalačních bodů příčníků - na Mazdě 6 a CX3 (stalo se mi na obou, že vepředu vyjela z "kolejnice", protože se ulomila packa...). Nevím jak je má řešené Mazda 3, ale doporučuju na to mrknout. Pak se taky na všech Mazdách může odchlypovat černý plast ve spodním rohu čelního skla, ale taky nevím jestli ho má i nová 3.
Díky za zprávu, lišta je tam nacvaklá spravně. Na ten plast u čelního skla vsázím spíš - zdá se mi, že to jde někde zespod čelního skla, ale já to možná přeháním, není to rozhodně žádný extrém - zítra mrknu jestli tam ten plast je :)
 
Díky za zprávu, lišta je tam nacvaklá spravně. Na ten plast u čelního skla vsázím spíš - zdá se mi, že to jde někde zespod čelního skla, ale já to možná přeháním, není to rozhodně žádný extrém - zítra mrknu jestli tam ten plast je :)
Tohle nepozoruju :O odpředu mám "větrově" ticho totálně.
 
Dufam, ze nebudem zbytocne zdielat nieco, co tu uz bolo... Ale nedavno ma zaujalo toto video (prosim, bez emocii). Len pre porovnanie, Porsche 718 Spyder malo v priemere okolo 190-200 µm (aj ked zavadzajuce takto porovnat Mazdu s Porsche, ktore stoji X-krat viac).

 
Tak po trose Googleni to zas nevypada, ze by byla Mazda nejak moc mimo proti jinejm mereni, co jsem nasel, a nejakejm prumerum od lidi, co auta lakujou... Nasel jsem ze '16 Fiesta i '12 Civic taky tak, Sharan 90 - 120, 2017 Golf a Polo 70. Jiny i starsi Mazdy vicemene shodne, az k r.v. 2010. A more prispevku, ze 80 - 120 je bezny a rozdil mezi jednotlivymi panely taky. Americky auta podle ruznejch for vic, 120 - 200.

A podle nejakyho BASF spec sheetu je posledni vrstva obvykle 30 - 40 um, a jedno velmi jemny povrchovy lesteni ubere kolem 2 um, hloubkova oprava laku s prelestenim 12 um, a musi zustat kolem 20 um, aby ta cira vrstva chranila barvu pod sebou. Tak je dobry vedet, ze celkovou opravu hodne zprasenyho laku to auto snese nejspis jen jednou, jemny lesteni vickrat (to druhy pocitam je bez pouziti lesticky nebo jen "chlupy", nevim jak se to jmenuje :)).

EDIT: Jeste jsem nasel http://kaspa.uk/kaspa-calculated-paint-thickness - tam je pro plno aut, ale zda se podle modelu, ze uz to bude tak nejmin pet let stary, ne-li vic... a podle for se zda, ze se laky kazdym rokem ztencuji kvuli hmotnosti (a ze silnejsi laky dnes uz dava jen drazsi premie na svy drazsi modely). Mazda tam skoruje mezi obyc auty docela dobre = spis lepsi.
 
Poslední úprava:
Tak po trose Googleni to zas nevypada, ze by byla Mazda nejak moc mimo proti jinejm mereni, co jsem nasel, a nejakejm prumerum od lidi, co auta lakujou... Nasel jsem ze '16 Fiesta i '12 Civic taky tak, Sharan 90 - 120, 2017 Golf a Polo 70. Jiny i starsi Mazdy vicemene shodne, az k r.v. 2010. A more prispevku, ze 80 - 120 je bezny a rozdil mezi jednotlivymi panely taky. Americky auta podle ruznejch for vic, 120 - 200.

A podle nejakyho BASF spec sheetu je posledni vrstva obvykle 30 - 40 um, a jedno velmi jemny povrchovy lesteni ubere kolem 2 um, hloubkova oprava laku s prelestenim 12 um, a musi zustat kolem 20 um, aby ta cira vrstva chranila barvu pod sebou. Tak je dobry vedet, ze celkovou opravu hodne zprasenyho laku to auto snese nejspis jen jednou, jemny lesteni vickrat (to druhy pocitam je bez pouziti lesticky nebo jen "chlupy", nevim jak se to jmenuje :)).

EDIT: Jeste jsem nasel http://kaspa.uk/kaspa-calculated-paint-thickness - tam je pro plno aut, ale zda se podle modelu, ze uz to bude tak nejmin pet let stary, ne-li vic... a podle for se zda, ze se laky kazdym rokem ztencuji kvuli hmotnosti (a ze silnejsi laky dnes uz dava jen drazsi premie na svy drazsi modely). Mazda tam skoruje mezi obyc auty docela dobre = spis lepsi.
Já jsem už dříve koukal na toto video Mazda/Toyota:
Lak se řeší cca od šesté minuty, včetně měření tloušťky.
 
Já jsem už dříve koukal na toto video Mazda/Toyota:
Lak se řeší cca od šesté minuty, včetně měření tloušťky.
Tam je ale zajimavy, ze uz to ma slabsi, nez ta v ty lakovne. Ta by vychazela podobneji k ty Toyote. A ty mikroskrabance podle me taky nejsou normalni, na mych Mazdach bud byly kvuli tomu, ze s nima dealer jezdil do nejaky nejlacnejsi mycky, kdyz to byly predvadecky (to bude udel ty novinarsky), a na uplne novych se mi objevi prvni nejslabsi cca po roce a 20tkm (uz je to pozorovatelny na obou), ale porad o dost slabsi, nez na tech predvadeckach/skladovkach, co jsem mel. Na 3 BM po 70tkm a 2.5 letech, a CX3 to 45tkm a 3 letech, to nevypadalo tak hrozne, jako to co ukazuji na tom videu... Tak je to podezrely. A to sice auta meju rucne, ale zas se s tim nijak nepiplam, nepouzivam clay, dost casto to proste jen oplachnu obyc vodou a houbou... (A houba je podle detaileru nejvetsi zverstvo!)
 
Já jsem už dříve koukal na toto video Mazda/Toyota:
Lak se řeší cca od šesté minuty, včetně měření tloušťky.
Tak to co tam ukazuju okolo 6:15 minuty je naozaj podozrive (ako pise @Ondrej K), tie mikroskrabance museli vzniknut nejakou fakt hroznou umyvackou, to museli pretiahnut snad cez drotene kefy:)
 
Back
Top