• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tak to bych i přidal, já měl na CX-3 pravý přední blatník od srnky a bylo to kolem 120 000,- :eek: a to jsem neměl pytle venku, tady pěkně vystřelily
A vidíš, na mobilu jsem si těch pytlů nevšimlo_O Tak to bude víc:eyes:
 
To je vzhledem k ceně skoro totálka. Výměna plechařiny skoro na polovině auta + poškození částí které nejsou zatím vidět + palubka + airbagy atd. Já se po opravě své CX-3 pak rychle zbavil, neměl jsem z toho auta už dobrý pocit, po tom co se všechno měnilo. To pak nevíš kde to začne reznout, když už se do toho sáhlo. A to je asi ten nejmenší problém, prostě už je to ale bourané auto :worried:
 
Pro představu... M3 vs kanec ve 130 km/h. Jsem zvědavý, na kolik tohle vyčíslí...
Myslím si, že toto je ještě zlatý. Kamarád měl ve 130 km/h kance na felicii, ale už mi to nevyprávěl, jen jsem pak četl smuteční oznámení a termín, kdy má pohřeb.
 
A já se taky přidám. Já měl CX-3 bouranou na zadek, kdy to paní v 90km nedobrzdila.Oprava v autorizáku 180000 !!! Chtěl sem to na totálku, ale pojišťovna že to není oprava v polovině hodnoty auta. Tak sem musel nechat opravit. No jak říká vladas75, už z toho auta taky nemám dobrý pocit, a chci se ho zbavit, ale nevím za co ho vyměnit.
 
Tohle (kanec) podle me musi bejt u solidni pojistovny jasna totalka... ale kazda ma asi jiny pravidla, a kazdy klient jine preference (nekdo je muze tlacit do opravy, kvuli nizsi spoluucasti).
 
Ahoj, nevíte někdo, proč po poměrně svižné jízdě po dálnici (cca 40 minut), při venkovní teplotě 2 °C, je teplota chladící kapaliny tak nízká? Dříve se držela pořád těsně pod 100 °C. Díky za reakce :)

IMG_1674.jpeg
 
Nebo taky chytrý termostat a el. čerpadlo.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Podívej se na blok motoru zprava nad převodovkou, jestli je tam takový plastový udělátor. Nepamatuju si přesně funkci, musel bych se podívat do ESI.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Jak vidím tu bouračku, tak je mi teď úplně blbé se zeptat :)

Jedu po dálnici v levém pruhu, vlevo svodidla, přede mnou nikdo (takže vůbec nechápu jak se to stalo) a najednou rána od šutru někam nalevo. No a samozřejmě je to na takovém místě (konec A sloupku), abych to viděl pokaždé, když sednu do auta :eek: Když to nechám tak, bude to na jisto průser (bude to reznout)? Paplat na to nějaký ten lak v tužce, tak to bude vypadat hůř než teď a na havarijku mám sice spolúčast 1000 Kč, ale ani to se mi do toho nechce dávat - navíc kvůli jedné (i když větší) díře lakovat kus auta. Řešíte nějak tyto díry od kamínků? Nebo to nechat až po zimě, až se toho naskládá víc?

IMG_1507.JPG
 
Asi zbloudily ulomek meteoritu No tohle fakt nepotěší. Ty dnešní laky jsou fakt shit. Je to lokální. Já bych nechal striknout A sloupek bez rozstriku. Ale těžko poradit co se ti vyplatí. Zima toho přinese více... Bohužel..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jak vidím tu bouračku, tak je mi teď úplně blbé se zeptat :)

Jedu po dálnici v levém pruhu, vlevo svodidla, přede mnou nikdo (takže vůbec nechápu jak se to stalo) a najednou rána od šutru někam nalevo. No a samozřejmě je to na takovém místě (konec A sloupku), abych to viděl pokaždé, když sednu do auta :eek: Když to nechám tak, bude to na jisto průser (bude to reznout)? Paplat na to nějaký ten lak v tužce, tak to bude vypadat hůř než teď a na havarijku mám sice spolúčast 1000 Kč, ale ani to se mi do toho nechce dávat - navíc kvůli jedné (i když větší) díře lakovat kus auta. Řešíte nějak tyto díry od kamínků? Nebo to nechat až po zimě, až se toho naskládá víc?

Zobrazit přílohu 31949
Vzal bych to tužkou a ahoj.
 
Mně jednou na D1 hodilo obří kámen na čelní sklo auto z protisměru... a jednou na kapotu nějaký stavební stroj vedle silnice u Zemědělských služeb Dynín, když se jezdilo do Budějovic "po staré" vedle probíhající stavby dálnice. Obojí rány jako kráva, sklo se okamžitě rozbilo do pavouka, na díru v laku v kapotě jsem koukal hned na nejbližší benzínce. S tím se asi nedá nic dělat, je to prostě provoz a smůla... Tu kapotu jsem vyřešil korekční tužkou, tedy manželka vyřešila, protože je s malým štětcem trpělivější a preciznější, než já. Lakovat kvůli tomu celý díl je nesmysl, navíc by to bylo na autě poznat, nikdy to není úplně jako původní lak + sníží to prodejní cenu. Opravené tužkou to pořád bylo vidět, při prodeji auta jsem na to poukazoval, ale kdo neví kam se dívat a nesoustředí se, jen tak nenajde.
 
Díky. Objednám si u Mazdy tu tužku, asi se bude hodit a dám to lakýrníkovi. Já na opravu nemám nervy ani prostory. Podle fotky to nevypadá, že je to až na kov, co? To šedé je pozink?
Normálně si zajed k dealerovi pro tužku, stojí cca 350 korun. Myslím že to vklidu zvládneš sám a k dokonalosti bych pak "dobrousil" pod vodou smirglem cca 3000+ ten bezbarvý lak, který je součástí tužky.
 
Back
Top