Michall
rodinný člen KLANu
- 940
"Za pár"Taky nikdy nevím. V podstatě obojí řeší to stejné. Jinak cena 1885 Kč.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
"Za pár"Taky nikdy nevím. V podstatě obojí řeší to stejné. Jinak cena 1885 Kč.
Takže auto, které hlídá bdělost řidiče, mrtvé úhly, tlak v pneu, a spoustu dalších píčovin Ti neřekne, že máš vybitou baterii? Po dni s otevřenýma dveřma nechá vybít baterii? Navíc Tě nenechá nastartovat přes kabely a končíš na odtahovce? Fakt super. Chápu, že i servis se potřebije hojit, ale takto? Další důvod pro mne, proč tenhle svůj omyl vyměnit za něco, co se dá normálně uživatelsky bezproblémově užívat.. Zřejmě zpět ke koncernu.Tak mám novou zkušenost. Po jednom dni v kempu jsem s Mazdou skončil na odtahovce. Samozřejmě neustálé otvírání, zavírání, svícení v kufru, co nejde vypnout. To chápu. Co však ji však asi nejvíc vybilo, dle slov techniků, je dlouhodobě ponechané otevřené auto. V tu chvíli prý všechny řídící jednotky čekají připravené na start nebo nějaký jiný bezklíčový úkon a to i v případě, že není "klíč" ani v poloze jedna. Takže pozor dlouhodobé otevření. Vybití baterie nic nesignalizuje. Napětí bylo 4V nabíječka vůbec nepustila cyklus. Obyč startovací kabely nerozsvitili ani kontrolky. Profi kabely odtahovky kontrolky rozsvítili, ale řj nepovolila start. Dle technika se zablokoval imobilizér. Takže pánové pozor na baterii, pokud si ji vybijete, skončíte pravděpodobně v autorizaku jako já.
Fajn vědětJinak tato SI je součást speciálního servisního programu AM005A: CX-30 (DM) a Mazda3 (BP) – přeprogramování řídicích jednotek – požadavek na speciální servisní program, týká se BP JMZ s VIN 100060–155819. Provede bezplatně každý autorizovaný servis a nárokuje si jej u importéra.
Ještě takový detail, tento SSP se nezobrazuje v https://www.mazda.cz/servis-a-prislusenstvi/svolavaci_akce/ ... protože to není svolávací akce, ale jen vylepšení/oprava funkcí auta, které nemají vliv na bezpečnost.Fajn vědět
Z odrazek neteče, ale ze zrcátek, z víka kufru a ja nevim kde ještě, teče... Na umývaní je to nejhorší auto co jsem měl. (voskuji). Ale na jezdění perfektní.By mně zajímalo, jestli z těch zadních odrazek pořád teče voda i hodinu po umytí auta, jako z tý mojí.
Stačí to vyfoukat vzduchem, pokud máš kompresor. Lemy kolem oken a zrcátka mi taky kazily výslednou práci.Z odrazek neteče, ale ze zrcátek, z víka kufru a ja nevim kde ještě, teče... Na umývaní je to nejhorší auto co jsem měl. (voskuji). Ale na jezdění perfektní.
Dělám to taky tak.Po umytí a vysušení vyfoukám spáry kompresorem a dosuším kapky co jsem vyfoukl.Pak auto přeběhnu detailerem a splněno.Stačí to vyfoukat vzduchem, pokud máš kompresor. Lemy kolem oken a zrcátka mi taky kazily výslednou práci.
Myslím si že je to jedno kolo jak kolo.Já jsem na zimu kupoval disky16" od CMS a origo snímače Mazda.V pneuservisu mě to namontovali do disků nazuli pneu a montáž na auto už jsem zvládnul sám.Neměl jsem s tím žádný problém,po montáži se kola spojila s řídící jednotkou.Přezouvám léto-zima doma a nemám problém.Ahoj, jak to je s koly ve kterých jsou snímače tlaku? Lze po sezóně vyměnit přední/zadní nebo je snímač určen jen na jedno místo? Popř. když budu mít nová zimní kola se snímačem, tak se s autem spárují sama nebo se to musí udělat v servisu?
Tak to se asi mýlili...někde právě psali, že to je nevýhoda snímačů, že se nesmí přehazovat kola.