• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Protože úplně nechceš, aby se vědělo, že to bylo bouráno. A i kdyby to nebylo tvým zaviněním a vše se dokonale opravilo, i tak už je tam pokles ceny při prodeji, než když by nikdy bouráno nebylo. Je to jen auto, kterých jezdí miliony, zase z toho nedělej kovbojku. ;)
Takze tim obhajujes podvod (ric, ze auto je nebourane, preztoze to neni pravda). A ric, ze to jen auto asi taky neni uplne OK. Vetsinou to je investice, ktera se radi mezi ty vetsi a lidi by meli dostat za sve penize danou protihodnotu.
 
Tak ako sa uz pisalo mazdy 3 trapia hlavne 3 veci. Brzdy tie sa zvyknu zvlnit alebo zadne zahrdzaviet, potim spatne zrkadla aj ked mam pocit je tym viac trpia 6 ale u par 3 som to tiez cital a lak ten je sa pokriabe uz len pohladom a ak nechodis len mesto ale aj okresky tak rataj s pocetnymi bodkami od kamienkov. Potom take minoritne su asi buchot od predneho ulozenia - davaju sa navleky, zadrhajuci druhy stupen, tenke skla a s tym suvisiaci hluk. Kozmeticke: hrdza na zadnych sedackach, ci pazvuky od pristrojovky. Osobne by som porozmyslal ci sa neoplati viac BN predsa ma ta viac vylepseni.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Takze tim obhajujes podvod (ric, ze auto je nebourane, preztoze to neni pravda). A ric, ze to jen auto asi taky neni uplne OK. Vetsinou to je investice, ktera se radi mezi ty vetsi a lidi by meli dostat za sve penize danou protihodnotu.
Tím nic neobhajuji. Stejně jako když na 99,5% neexistuje motorka, která by nebyla padená, tak stejně tak neexistuje auto, které by nebylo ťuknuté. Během posledních 20ti let se pojem auto přesunul z investice spíše na spotřební zboží. Jinak máš pravdu, lidé BY MĚLI DOSTAT za své peníze danou protihodnotu. To že se tak neděje je věc jiná. Protože se změnila skladba těch, co auta používají. Dřív to byli převážně řidiči, tak se automobilky snažily dělat auta pro řidiče, řidičsky funkční a na desetiletí hodnotná.
 
Ahoj, chtěla bych koupit Mazdu 3 po faceliftu 2017 s rozumným nájezdem, v benzínu a hezké výbavě, udělala jsem si nějaké rešerše, ale ráda bych se poradila i tady s vámi více erudovanými. :)

Co prosím říkáte na tuhle? Není cena nějak málo vzhledem k výkonu/výbavě?

Díky moc!
 
Ahoj, chtěla bych koupit Mazdu 3 po faceliftu 2017 s rozumným nájezdem, v benzínu a hezké výbavě, udělala jsem si nějaké rešerše, ale ráda bych se poradila i tady s vámi více erudovanými. :)

Co prosím říkáte na tuhle? Není cena nějak málo vzhledem k výkonu/výbavě?

Díky moc!
Spíš je trochu zvláštní, že se prodává už od května, to byla za 399 900 kč ?, teď ji akorát o 10 tis zlevnili
 
Stejnou (akorát bílou) jsem teď prodal za 400k. Šla za 3 dny. Já měl ale dokoupenou záruku a auto bylo v top stavu.
Ta z odkazu mi nepřijde podezřelá, má ale né tak populární barvu. V tomhle nájezdu už budou na hranici brzdy - zkontrolovat. Zkontrolovat pravidelné prohlídky z el. Knížky, projít zkoušečkou lakování a jinak tomu nic nebude.
 
Já myslím že ta cena je adekvátní, vzhledem ke km, stáří a výbavě. Srovnávám vzhledem ke své BM, kterou jsem před 2.5 rokem kupoval v podstatě stejně starou jak je teď ta BN.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Úplně bych ji předem nezatracoval. Cena není úplně malá, nevypadá tak atraktivně, tak holt nejde hned na odbyt. Je prostě potřeba ji klasicky proklepnout. Nejdřív zavolat do AutoPalace, pořádně je podusit dotěrnými dotazy na to, jestli nebyla víc bouraná, tj. max plechy - oprava cca do 80 tis, jestli je motor v pořádku, atd. Radši prověřit i na Cebii - zaplatit pár stovek za prověření auta, které stojí 400 k, za to jistě stojí. No a pak tam dojet, pokud možno s mechanikem apod., a prověřit na běžné závady. Tam vám to nepochybně mohou zvednout, abyste prohlídli i spodek. Rad je tady na fóru dost.
 
Ahoj, chtěla bych koupit Mazdu 3 po faceliftu 2017 s rozumným nájezdem, v benzínu a hezké výbavě, udělala jsem si nějaké rešerše, ale ráda bych se poradila i tady s vámi více erudovanými. :)

Co prosím říkáte na tuhle? Není cena nějak málo vzhledem k výkonu/výbavě?

Díky moc!
popř. něco s menším nájezdem a odemknout výkon motoru ;) https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/19049766
 
..., jestli nebyla víc bouraná, tj. max plechy - oprava cca do 80 tis...
Já bych jen podotknul, že "neškodná" bouračka může být i mnohem dražší. Trefil jsem srnku a bylo to bratru za 152 tis. Z poškozených dílů bych zmínil jako nejdražší nárazník s maskou, levé světlo, haubnu a chladič klimy. Nic, co by mělo vliv na pevnost nebo trvalé následky. Jak to jde na pojistku přes autorizák, tak se ta cena holt šplhá. Na druhou stranu se oprava zdařila, mám aspoň předek auta lakovaný tvrdším lakem, a dokonce srovnali na nové haubně spáru, takže nevypadá nakřivo (posílám díky do Tábora :)).
 
Tak to je jasný, zpřevodování je jiné, ale nepředpokládám u @Anežka žádné RZ po okreskách ??i když... Popravdě kolik "běžných" uživatelů pozná ten rozdíl v převodovce ❓
To jsi trefil přesně... na nákup do Lidlu stačí. :joy: ne, řídím ráda a užívám si to, ale taky si myslím, že rozdíl nepoznám.
 
To jo, ale má prostě nižší cenu a mě ta nekonečná trojka vždycky štvala :(. 121kw má ty kvalty super
 
To jo, ale má prostě nižší cenu a mě ta nekonečná trojka vždycky štvala :(. 121kw má ty kvalty super
Mě to taky láká, nebudu lhát.. ale ta 88kw je mladší, má nalítáno o 23 700km míň a snad by měla být i v záruce. Tohle jsou pro mě vlastně suma sumárum důležitější plusy než výkon.

Díky všem za rady!
 
Navíc to není výbava Takumi ale Revolution což je taky plus. Chip bych ale v záruce nedával
 
Back
Top