• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Ano, jde udělat i "chip" bez jakýchkoliv změn ve VVT, lambda atp. pouze limiter škrtící klapky, limiter výkonu a mapování plynového pedálu/převodů tak, aby to zrychlovalo i ve vysoké rychlosti.
 
to @Anežka . Tak se trochu zapojím do diskuze. Jak výše přátelé píší, tak určitě vzít měřič laku a projet všechny díly, pro jistotu, nevěřit prodejci. Nechat si z autorizáku, což Autopalace je vyjet servisní historii co a kdy bylo na autě dělané, hlavně jestli není přestřelený interval pro výměnu oleje, může se stát. Mělo by to být každých max. 15000km nebo rok ideální stav výměny 10-12000km. Zhlídnout spodek, jestli tam není,jakože by neměla být u tak mladého auta nějaká koroze. No a Cebia report nebo i na stránkách ministerstva dopravy jde prověřit VIN zdarma. Že je to slabší motor bych neřešil, dá se po domluvě se @shr3k upravit. No jinak co se barvy týče, protože mám tu samou Machine Grey, ale na M3 BP, tak ten lak mi přijde tvrdší a tím pádem aspoň já mám na kapotě dost dírek od kamínků.Měl jsem CX-3 v RedSoul-červené a tam za dva roky užívání tak 3 dírky, ten červenej lak je prý měkčí. Ale výběr barvy je na každém. Mně se líbí taky víc šedá :) .Tak šťastnou ruku při výběru.
 
to @Anežka .Jejda, zase jsem trochu zaspal. Tak pokud jsem pochopil tak ta z Autopointu už padla a teď ji předběhla z Sauta. No tak to napiš prodejci ať Ti pošle VIN a proklepni. Nejlépe zavolat a domluvit se s některým autorizákem, který Ti vyjede servisní historii. No mám dojem že tento bazarista vozí auta zvenku (zahraničí). Tak to dvojnásobná opatrnost.
 
to @Anežka . Tak se trochu zapojím do diskuze. Jak výše přátelé píší, tak určitě vzít měřič laku a projet všechny díly, pro jistotu, nevěřit prodejci. Nechat si z autorizáku, což Autopalace je vyjet servisní historii co a kdy bylo na autě dělané, hlavně jestli není přestřelený interval pro výměnu oleje, může se stát. Mělo by to být každých max. 15000km nebo rok ideální stav výměny 10-12000km. Zhlídnout spodek, jestli tam není,jakože by neměla být u tak mladého auta nějaká koroze. No a Cebia report nebo i na stránkách ministerstva dopravy jde prověřit VIN zdarma. Že je to slabší motor bych neřešil, dá se po domluvě se @shr3k upravit. No jinak co se barvy týče, protože mám tu samou Machine Grey, ale na M3 BP, tak ten lak mi přijde tvrdší a tím pádem aspoň já mám na kapotě dost dírek od kamínků.Měl jsem CX-3 v RedSoul-červené a tam za dva roky užívání tak 3 dírky, ten červenej lak je prý měkčí. Ale výběr barvy je na každém. Mně se líbí taky víc šedá :) .Tak šťastnou ruku při výběru.
Perfektní rady, díky... nakonec jsem se rozhodla pro tu 88kw z autoservisu z HK, a protože je to neautorizovaný servis, tak si sháním mechanika, aby mi tohle všechno zkontroloval. VIN je zatím skrytý, takže předpokládám, že se ověří na místě. A jak říkáš, barva je subjektivní, já mám třeba taky například radši šedou než bílou. :) S těma dírkama od kamínků se dá něco dělat nebo vůbec nic?
 
to @Anežka .Jejda, zase jsem trochu zaspal. Tak pokud jsem pochopil tak ta z Autopointu už padla a teď ji předběhla z Sauta. No tak to napiš prodejci ať Ti pošle VIN a proklepni. Nejlépe zavolat a domluvit se s některým autorizákem, který Ti vyjede servisní historii. No mám dojem že tento bazarista vozí auta zvenku (zahraničí). Tak to dvojnásobná opatrnost.
Dobrý, pochopila jsem to a dokonce jsme se shodli i v postupu.. :blush:
 
to @Anežka . S dírkama jsem zatím nic nedělal. Ale zakapávají se barvou kterou si koupíš u některého autorizovaného servisu-prodejce nebo objednáš z mazdashopu.cz. Já je mám aspoň pod vrstvou vosku abych je uchránil před korozí. Chystám se je někdy zakapat, ale možná budu volit přestříkání celé kapoty, protože se tím značně zvýší tloušťka laku a pak by měl být odolnější i vůči kamínkům. Nebo pokud na tom autě nejsou žádný dírky, což pochybuji, tak můžeš dát folii.
 
Jen dotaz: není lepší přidat 130 tisíc a koupit si novou trojku s komplet zárukou, do které se první tři čtyři roky nebudou cpát peníze? Vím že 130 tisíc je už dost, ale já bych si radši půjčil nebo chvilku počkal a koupil už auto nové. Ale to je jen můj pohled.
 
to @pantauleo Tak pokud na to člověk má, tak jo. Já šel taky radši do nové M3. Mám 5 let prodlouženou záruku a trochu víc klidu a jistoty. Je to jen o penězích.
 
Je to moc... my měli původně limit 300-350k, takže už teď je to napjaté. Všichni kolem, co se pohybují kolem aut mi říkají, že ceny ojetin jdou navíc po koronaviru vážně dost nahoru, takže jsme museli i zvednout půjčku.
Hledala jsem "mladou" Mazdu s ideální vizí, že aspoň dva-tři roky bychom nemuseli vykrvácet na opravách. A tahle by snad ještě měla být v záruce... Jsem si vědoma, že je to vždycky hop nebo trop, ale na novou Mazdu si holt budu ještě muset chvíli počkat/našetřit. :cool:
 
Jen dotaz: není lepší přidat 130 tisíc a koupit si novou trojku s komplet zárukou, do které se první tři čtyři roky nebudou cpát peníze? Vím že 130 tisíc je už dost, ale já bych si radši půjčil nebo chvilku počkal a koupil už auto nové. Ale to je jen můj pohled.
no nemusí to být 130 tis, ale musela by se oželet výbava a stačilo by přidat 80 tis https://www.autopalace.cz/skladove-...3-2-0-i-g122-adaptiv-mrtvy-uhel-cz547920.html
 
Tak pokud byl limit 300-350 tak za novou třeba 530 je už moc, to chápu. Jen s tou zárukou - v inzerátu je, že je vůz v záruce, ale v platnosti záruky je do 05/21, tak nevím. To já bych do inzerátu napsal hned, porloužená záruka do.... a jak psal mastif nahoře, původ je ČR, ale německé rámečky.
 
Tak ještě přihodím další info do zvažování - od tohoto bazaristy jsem koupil už 2 Mazdy - GH a GL - viz můj podpis. Obě dovezené - Dánsko a Německo, byť ta poslední na objednávku, co jsem si vybral na německých serverech. GH měla 6 let, GL jen 1,5 roku. Sleva stála za to, problémy jsem s nimi žádné neměl, bazarista se mi jevil solidní. Určitě nemá dílnu na to, aby tady auta rovnal a opravoval. Auto zvednout neumí, ale spodek auta jsem si prohlížel vždy na hradecké STK, protože byly obě zrovna přivezené, tak je ještě ani neměl přihlášené. Takže sjem měl i jistotu, že základ funguje. Ale to samozřejmě není vše.
 
to @Anežka .No tak pokud jsi spoléhala na záruku, tak ta letos určitě končí, nebo už skončila. Pokud ještě neskončila, záleží na datu ve velkém TP, tak se dá přikoupit na další dva roky u Mazdy za cca 12000. takže bys vlastně kupovala auto po záruce a neměla bys klid. Tož tak. Rozhodnutí je každém, a každý má nějakou částku připravenou přes kterou nechce jít. ale stejně bych zvážil novou M3. Zkus třeba zajít/jet do nějakýho bazaru nebo k prodejci a zkus se projetz a prohlídnout a porovnat tyhle dvě auta. Vem i rodinu a uvidíte. Fotky klamou a třeba budou nadšeni spíš z novějšího modelu .
 
Jo a tipuju si, že ještě půjde cena trochu ukecat, jakmile uvidí, že to hned zaplatíte a odvezete.
 
V Autopointu (Autopalace) na Spořilově si většinou na ojetiny házejí marži (na mazdy 3) 40000Kč a vím že když se jim nedaří prodat do cca půl až 3/4 roku tak jsou schopný jít až na výkupní cenu.
 
@mastif no a ta prodloužená záruka u Mazdy jde přikoupit na 2 roky, ale jen v době trvání klasické záruky auta a nesmí být najeto více jak 60 tisíc km. A v inzertátu je záruka do 5/21.
 
No, ja osobne bych do nove M3 nesel, protoze vzhled, multilink, prevodovka, atp. Navic jsem presvedcen, ze az mi doslouzi BN, tak jsem u automobilky Mazda skoncil...

Jinak ta prodlouzena zaruka nebude zadne terno, alespon co jsem v 2018 porizoval ja. Bezprostredne po tovarni zaruce zacala blbnout kamera - sorry, na to se to nevztahuje. Zacala opet vrzat naprava - sorry, na to se to nevztahuje. Musim nastudovat, na co se to vlastne vztahuje...
 
Back
Top