- 1 816
Jako ja samozrejme drzim palce a nechci od toho odrazovat. Jak jsem sam psal, to ze za ty ceny jsou v nabidkach asi znamena, ze se za ty ceny fakt prodavaji. Ale jak jsem take psal v prvnim komentari, nestalo by za to se podivat treba na zahranicni inzerci? Jen rychly pohled do mobile.de odhalil nekolik kusu kolem 10 tis eur, coz je cca 243 tis, dovoz na zakazku stoji cca desitku... jasne, sebere to nejaky cas, ale kdyz nejaky odkazovany stoji kolem 320, rozdil 253 vs. 320 mi prijde jako docela velkej. Tu zahranicni cenu kolem 250 bych za treba sestilety auto stredni tridy povazoval jako odpovidajici, vzhledem k tomu, kolik staly nove. Samozrejme je mozny, ze vsechno co v inzerci v zahranici vidim, jsou vraky, ale o tom dost pochybuju - ostatne ti co to v CR prodavaji prave tyhle auta tahaji a delaji na nich prave tech 60 - 100 litru zisku na kus (coz jim samozrejme preju, pokud jim to trh dava).No přesně nějaký takový dialog jsem vedl sám se sebou, ale 2. Auto musím řešit teď, opravdu to BM mi přijde poměr cena výkon komfort spolehlivost jako hodně dobré, s cenami a jejich vývojem souhlasím jsou prestrelene, ale díky cenám nových aut,plus inflace... každopádně nějaké doporuceni co by z tohoto vypadlo nejlépe? Olomouc mám blízko a určitě tam pojedu...ty ostatní mám dost z ruky...
Proto mi prave prijde, ze ten trh je takhle nejvic prehraty v CR. A samozrejme cesti (pre-)prodejci budou tvrdit, ze u nich chtej nakupovat i Nemci, protoze nabizej lepsi kusy za lepsi cenu, nez v zahranici. Tak urcite . Je to preci jejich byznys, presvedcit ceskeho zakaznika, at nevaha a polozi bankovky na prkno, jinak mu utece zivotni prilezitost, o kterou se pere cely svet.
Poslední úprava: