pantauleo
rodinný člen KLANu
- 810
Tak minimálně po 4 a v 6 letech byla stk a emise v ČR.Smiřuji se s tím, že auto s ještě poctivým motorem levněji dnes nekoupíte. Mám ještě pár dotazů, kdyby jste mi mohli stručně poradit.
U mnou výše uvedeného inzerátu se píše původ ČR, ale má to tu zelenou emisní nálepku pro Německo. Asi malichernost, ne ?
Výbava Attraction, nabízí xenony, nebo bi xenony? (xenon asi ano, když je ostřik světel).
Prostor pro řidiče vyšší postavy ? Prostor kufru ?
Je nějaká vyšší náchylnost ke korozi u tohoto modelu ?
Můžou trpět tyhle motory na spotřebu oleje či mají jiné neduhy ?
Děkuji za odpovědi.
Má to bi-xenony (svítí xenony pro potkávací i dálková světla). Denní svícení a zadní světla jsou LED.
Pro řidiče vyšší postavy teda nevím. Já mám 174 cm, sedačku jsem měl úplně dole a bylo to tak akorát. Za mě, kdybych měl více než 180 cm, tak bych se jako řidič asi moc pohodlně necítil. Ale plno řidičů vyšších postav je spokojených, je to holt individuální.
Kufr zase záleží na preferencích. U nás 95% ježdění stačil a 3x ročně na dovolenou jsem na střechu hodil střešní box.
Koroze je už slušně vyřešená. Já po 6,5 letech sem tam lehčí koroze u vařených spojů, jinak v poho.
Obecně benzínové dvoulitry u Mazdy na nic netrpí. Měl jsem ho v šestce GH, ve trojce BM a i teď ve trojce BP. Za tu dobu s motorem žádný problém a olej stále na stejné značce. Ani deci nechybělo. Olej jsem měnil max. po 15 tisících.
Řekl bych, že BM je dobré, bezporuchové auto. Jen klasika u Mazdy - slabší lak a brzdy včetně kotoučů, které moc nevydrží.
Poslední úprava moderátorem: