Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Hej a za Accorda nevie co by chceli, ked uz nejaky 2.0 alebo 2.4 je. No a co Toyota Avensis T27 kombik? 2.0 aj 1.8 atmosfera bez priameho vstrikovania.Alebo stavit na nieco starsie, menej komplikovane, co su typicky atmosfericki japonci ako Accord (v benzine prakticky nezohnatelny, alebo len s automatom)
Pred FL bude este bez priameho vstrikovsnia, co je dobre. Ale neviem kedy presne uz to bolo DISI. M3 BL 2.0 sa take robilo aj s aj bez DISI. M3 111kW je DISI M3 110kW je pure armo. Motory su rovnake Ford Duratec. Ale M3 je sedan alebo hatch. Kombi sa nerobilo. M3 BK ma zaklad podvozoka ako Ford Focus (to bol vtedy najlepsi v triede) a Volvo S40/V50. U S40/V50 a M3 BL je ale viac prepracovany. Este pozri aj na Volvo V50 ked chces kombi. Maju dobre benzin atmo 5valce aj raketu T5 s turbom. A aj diesel D5 je drziak.No tipol som si, ze M6 kedze je orientovana na co najnizsiu hmotnost tej izolacie asi nema vela. Nieco sa asi da dodatocne pridat, otazka je aky bude vysledny efekt.
Vcera pri googlovani som nasiel zaujimavy clanok o odhlucneni OIII: http://www.tlmenie.sk/blog/clanok/ako-odhlucnit-vytlmit-a-ozvucit-novu-skoda-octavia-3-2.html a ze aj po velkom tlmeni bol vysledny efekt sporny, nakolko je tam problem s prenosom vibracii toho naftaku do karoserie, co sposobuje dunenie. To by napriklad pri M6 v benzine nemusel byt problem.
Tiez M6 ma myslim dost komplikovany podvozok, nieco na sposob premioviek a to by tiez malo prispiet k nizsiemu hluku. Problem tam asi fakt bude hlavne to tlmenie.
Aby som Vam ale "nezasieral" Mazdacke forum Octaviu ... je tam v pripade kupy M6 v benzine (pocitam s 2.0 benzinom) nejaky vaznejsi potencionalny problem ktoreho by som sa mal obavat a mohol by byt v buducnosti nakladny na servis ?
Tyka sa to asi (zial) hlavne predFL verzie. Tie po FL su zase trochu drahsie, je ich menej a zase by som sa dostal na hranu rozpoctu, cim by som asi nic neziskal.
Pripadne este mozno porovnanie s M3, kedze sme na Mazda fore (neviem oznacenie generacie, ale su to tie rocniky ako GHcko ). S tou som v 1.6i chvilu jazdil a pokial je M6 citelne lepsia, tak to by sa snad prezit dalo.
U Avensisu je problem s tym, ze by som asi neprekusol interier. Vlastne som dufal, ze kvalitou a spolahlivostou je na tom GH podobne, len to proste lepsie vyzera a jazdiHej a za Accorda nevie co by chceli, ked uz nejaky 2.0 alebo 2.4 je. No a co Toyota Avensis T27 kombik? 2.0 aj 1.8 atmosfera bez priameho vstrikovania.
Ja ked som bol robit geometriu, tak som tam stretol znameho a pytam se sa ho, tak co este robis a tahas z D Toyoty? On ze uz tolko nie, lebo nemal pak servis. Tak presel na koncern, kde sa toho opravuje o vela
A nepozeral si tie starsi T25? T27 mi pride ze maju interier ok. T27 su 1.8 108kW a 2.0 112kW. Motor je tak rovnako, maju retaz a ked to nebude DISI tak aj vstrekovanie. Len Toyota ma inak vvt-i, jednodussi prednu napravu a automat variator. A nie je liftback v ponuke. Co sa hrdze tyka, tak na tom bude lepsie celkovo Toyota. Ale to uz je aj o konkretnom kusku.U Avensisu je problem s tym, ze by som asi neprekusol interier. Vlastne som dufal, ze kvalitou a spolahlivostou je na tom GH podobne, len to proste lepsie vyzera a jazdi![]()
Hej to je on. No ja som zvyknuty na interier asi z Aurisa. A ked mas stale v hlave tu O3, tak nepozeral si Rapid/Toledo/Jetta. Ked to chces len ako docasne riesenie. Celkom sa mi velkostne paci. Take akurat na okresku. Nejaka ta fukana 1.4? Ale asi nebudu lacne. Jetta bola aj 2.0.Junquiera: myslel som nieco taketo, ale v benzine : https://auto.bazos.sk/inzerat/129050400/toyota-avensis-combi-20l-d-4d-style-edition.php
Myslim ze GH je dobra volba a aj za dobre peniaze. Mozno sa ti casom zapaci, ze si ju nechas dlhsie ako teraz pocitas. Ale zobral by som 2.5 aj s ohladom, ze az ju budes chciet poslat dalej, ze sa spis najde nejaky mlady chalanisko, co ju zoberie ako lacnejsi Accord 2.4. Vo spotrebe tolko rozdiel nie je a zvezenie je lepsi. Navyse je tu clen shr3k, co ti ju dokaze dostat na 135kW (2.0 na 118kW) a robi to aj na vychodnej Morave.Tu Octaviu mam v hlave z cisto praktickych dovodov. Ako, urcite to nie je zle a ani skarede auto, ale nikdy som po nom netuzil. V kazdom pripade, ta ktoru som sem postoval je nakoniec zrejme vadna, takze je to jedno
Rapid/Toledo urcite nie. VIem, ze so svojim rozpoctom nemozem velmi vyskakovat, ale tato kategoria ma fakt neberie. To uz by som asi siel radsej do nizsej triedy. Jetta by snad aj usla, ale vela ich nie je
V kazdom pripade, uplne Vas tu nechcem otravovat s konkurencnymi znackami, kedze to sem asi nepatri. Aj ked si tie rady rozhodne cenim a uz len kvoli nim ma to trochu taha aj k Mazde. V komunitach konkurencie, specialne v koncernovych sa casto nestane, ze je niekto ochotny uznat, ze existuje .... alternativa
Ale najrozumnejsie k comu som dospel je asi zobrat nieco lacnejsie s tym, ze mozno to nebude v 100% stave, ale ak tam nieco prdne, budem mat peniaze na servis. Povedzme ze s rozpoctom 10 000eur nejaky pomer cena:auto ... 7000:3000 ? S dovozom nemam ziadnu skusenost a neviem ci sa to vobec pri relativne nizkom budgete oplati.