• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Jen akusticky. Ale akusticky to mám i teď na trojce BM, kde mám jen zadní senzory z výroby a v autě je normální obrazovka. Taky to neukazuje.
 
Hej no, auto co ta necha este normalne soferovat bez asistentov?
Tie motory su de facto rovnake. 2.3 je rovnaka ako 2.0, len ma vyssi zdvih a 2.5 je rovnaka oko 2.3, len ma vacsi vrtanie.
Tu si hladal? Vyber moc nie je. Ja tam hladal ex, kedze som vtedy byval u Budejovic.
Alebo sa obrat na Kuko116, u ktoreho to vo Viedni kupoval.
A skus napisat aj do toho Mosta. To nemam daleko, tak by som tam mohol aj ist to omrknut.
 
Maju senzory tie vyssie vybavy vsetky, len zopar modelov tie prve z roku 2008 ani Gta ani Gt: senzory, RVM a zopar malickosti nemali, preto su niektore modely tie prve asi lacnejsie, ale 99 percent zaujemcov o tomto nevie. Po FL potom su tam naviac veci ako bluetooth hudba, autohold, natacaci xenon (oproti nepouzitelnemu prisvitu halogenovou ziarovkou z nocneho stolika), maksi podvozok, ine ovladanie na volante atd. Niektore modely maju v stropnici pri svetlach vyklapaciu prehriadku na okuliare, ja tam mam len zaslepku, a priehradka nieje ani nad radiom, takze okuliare nieje kam dat, co by sa asi vo VW/skoda nestalo :D
 
Este taka zvlastnost co som si vsimol. To je u GHcka bezne, ze nema ani zadne senzory ?
GH před FL senzory od výbavy GTA výš, po FL od TE Plus výš. Dají se tu najít staré katalogy, pokud vím, toto je z mého archivu.
Co se týče Peugeota - od něj jsem odešel kvůli poruchovosti k Mazdě a od té doby mám prakticky pokoj. Pažouta už nikdy!
 
U mňa je v stropnici namiesto kaslíku na okuliare interiérový alarm. A čo mi "vadí" sú chýbajúce priehradky vo dverách vzadu.
 
Hej no, auto co ta necha este normalne soferovat bez asistentov?
Tie motory su de facto rovnake. 2.3 je rovnaka ako 2.0, len ma vyssi zdvih a 2.5 je rovnaka oko 2.3, len ma vacsi vrtanie.
Tu si hladal? Vyber moc nie je. Ja tam hladal ex, kedze som vtedy byval u Budejovic.
Alebo sa obrat na Kuko116, u ktoreho to vo Viedni kupoval.
A skus napisat aj do toho Mosta. To nemam daleko, tak by som tam mohol aj ist to omrknut.
Toto som nepozeral, ceny vyzeraju zaujimavo, aj ked aktualna ponuka trochu horsia. Ten Most este pozriem.

Cize v standarde nebol ani BT ? To je pre mna pomerne dolezita vec.
 
Toto som nepozeral, ceny vyzeraju zaujimavo, aj ked aktualna ponuka trochu horsia. Ten Most este pozriem.

Cize v standarde nebol ani BT ? To je pre mna pomerne dolezita vec.
Bt handsfree je v štandarde, ale po facelift dokáže streamovať hudbu do rádia z mobilu pomocou bluetooth, predfl len cez AUX. Toto ale aj tak anuluje nejaký Android namiesto rádia a tam carplay emulator atď.
 
... natacaci xenon (oproti nepouzitelnemu prisvitu halogenovou ziarovkou z nocneho stolika),...
Stačí dát do přisvitu Ledky od Robina (Natural) a svítí to úžasně, když za zatáčkou zhasnou tak se výrazně setmí a to mám v xenonech nejvýkonnější Osramy.
Co st týče Bt handsfree tak jsem ho v GTA 2009 z Rakouska neměl...
 
Stačí dát do přisvitu Ledky od Robina (Natural) a svítí to úžasně, když za zatáčkou zhasnou tak se výrazně setmí a to mám v xenonech nejvýkonnější Osramy.
Co st týče Bt handsfree tak jsem ho v GTA 2009 z Rakouska neměl...
Vytkol by som, auta, ktore maju prisvit nieco ako cez hmlovku, myslim hlavne to su koncerny (v noci nie vzdy rozoznatelne), svietia prisvitom napriklad uz na krizovatke ajked su staticke, taktiez svetla nezhasnu milisekundu potom ako volant prekroci spetne nejaky uhol natocenia, ale zhasnu par sekund neskor a tlmene. Vo vyssej rychlosti je ten prisvit nevyuzitelny na GH pred FL a to aj s ledkami.
 
Co napriklad nieco taketo ? :)

Cena sa mi zda celkom nizka vzhladom na ceny podobnych kusov, ale zase to auto uz nema uplne nizky najazd, aj ked neviem ...
Niekto vravi, ze na tie km sa mam vykaslat a dolezite je kto a ako s tym jazdil a fakt je, ze na A4 ktora mala nalietanych cez 300k to nebolo citit nikde.
 
Co napriklad nieco taketo ? :)

Cena sa mi zda celkom nizka vzhladom na ceny podobnych kusov, ale zase to auto uz nema uplne nizky najazd, aj ked neviem ...
Niekto vravi, ze na tie km sa mam vykaslat a dolezite je kto a ako s tym jazdil a fakt je, ze na A4 ktora mala nalietanych cez 300k to nebolo citit nikde.
No pisa nadstandardna starostlivost a vozi dieta na Tomketoch. No ak ju ides omrknut, tak si urob aj vylet do Ostravy.
 
Tak moj otec napriklad sa k autu chova prikladne, resp on sa tak chova ku vsetkemu, aj ked je to obcas na skodu veci a jazdi na Matadoroch, takze ...

Ale je pravda, ze osobne by som si aspon pri M6 dal na pneumatikach viac zalezat uz len kvoli tomu hluku, co ale zistujem, ze mnoho ludi neriesi :)
 
Tak moj otec napriklad sa k autu chova prikladne, resp on sa tak chova ku vsetkemu, aj ked je to obcas na skodu veci a jazdi na Matadoroch, takze ...

Ale je pravda, ze osobne by som si aspon pri M6 dal na pneumatikach viac zalezat uz len kvoli tomu hluku, co ale zistujem, ze mnoho ludi neriesi :)
Hej jasne, majitela nikto nepozname. Najlepsi je to vidiet.
 
A nejake tipy na pripadnu obhliadku ? Myslim tym na co sa zamerat, co pripadne moze zlyhavat a v buducnosti by mohol byt problem.
Ono som sa na to tak trochu pytal na zaciatku, ale teraz ked sa mozno nejaka obhliadka blizi, este by som to rozvinul.

Ono totiz alternativa su koncernove naftaky ktore mi boli doporucene z dovodu lahsej servisovatelnosti. M6 by mala mat vyhodu hlavne v jednoduchosti. Nedavno som bol pozriet tu A4 a po diagnostike z toho vypadlo par veci ktore by bolo nutne riesit. Hlavne rozvody, ale vstreky a EGR sa uz tiez hlasili a DPF a turbo boli este povodne (auto malo 320 000). To su v podstate veci ktore myslim v Mazde ani nanajdem, ale su tam nejake ine pasce ? Pripadne je ten servis japoncov fakt tak drahy ?
 
A nejake tipy na pripadnu obhliadku ? Myslim tym na co sa zamerat, co pripadne moze zlyhavat a v buducnosti by mohol byt problem.
Ono som sa na to tak trochu pytal na zaciatku, ale teraz ked sa mozno nejaka obhliadka blizi, este by som to rozvinul.

Ono totiz alternativa su koncernove naftaky ktore mi boli doporucene z dovodu lahsej servisovatelnosti. M6 by mala mat vyhodu hlavne v jednoduchosti. Nedavno som bol pozriet tu A4 a po diagnostike z toho vypadlo par veci ktore by bolo nutne riesit. Hlavne rozvody, ale vstreky a EGR sa uz tiez hlasili a DPF a turbo boli este povodne (auto malo 320 000). To su v podstate veci ktore myslim v Mazde ani nanajdem, ale su tam nejake ine pasce ? Pripadne je ten servis japoncov fakt tak drahy ?
Ahoj. Za těch 5 let co mám M6 GH 2.0 tak jsem měnil 2x zadní brzdové třmeny (tam záleží na stylu jízdy - hodně brzdím motorem, což je zvyk z náklaďáků), v náhradách je za 1 kus cca 2.000,- Kč a výš a v origo od cca 7.000,- nahoru. U verze 2.5 zlobil regulátor napětí na alternátoru, zesilovač u originálního rádia a tlačítka zámků ve dveřích (10,- USD/kus). Tu M6 GH 2.5 GTA má kluk a s jinak je s ní spokojený. Přeju dobrý kup. :)
 
A nejake tipy na pripadnu obhliadku ? Myslim tym na co sa zamerat, co pripadne moze zlyhavat a v buducnosti by mohol byt problem.
Ono som sa na to tak trochu pytal na zaciatku, ale teraz ked sa mozno nejaka obhliadka blizi, este by som to rozvinul.

Ono totiz alternativa su koncernove naftaky ktore mi boli doporucene z dovodu lahsej servisovatelnosti. M6 by mala mat vyhodu hlavne v jednoduchosti. Nedavno som bol pozriet tu A4 a po diagnostike z toho vypadlo par veci ktore by bolo nutne riesit. Hlavne rozvody, ale vstreky a EGR sa uz tiez hlasili a DPF a turbo boli este povodne (auto malo 320 000). To su v podstate veci ktore myslim v Mazde ani nanajdem, ale su tam nejake ine pasce ? Pripadne je ten servis japoncov fakt tak drahy ?
Ta A4 to by bola jama na peniaze. Ale aj vsetky takto podobne. Turbo, vstreky,..... No jedna strana mince je ze koncern vie opravit kde kdo, no druha je ta, ze su aj auta, ktera netreba casto opravovat. A u Japoncov to nie je tak, ze tlmic, rameno, kotuce, platnicky... stoja 3x tolko co na koncern. Je to +/- rovnake v normalnom eshope.
Na obhliadku si zober niekoho, treba ocka. Viac oci vidi viac a bude aj miernit tvoje nadsenie. Motorovo je to ok, atmosfera a retaz. Pokial s tym niekto nechodil 40 na 5 alebo 6. Max napinak alebo volnobezna remenica prislusenstva by mohly byt pocut. Ale to su ceny v desiatkach € za diel. Pocut by mohly byt aj klapky sani. Vo vnutry toho cerneho monstra za chladicom. Pak klasika ako u kazdeho auta na co pozriet, podvozok, hrdza, funcnost brd, farba primes a vona oleja..... Co konkretne u GH este uz musi hovorit niekto iny.
Ja by som zvazil aj tu z Ostravy aj s ohledom na buduci predaj. Na sportovy podvozok, kola a nerez vyfuk uz by nejaky chalanisko reagoval. Je sice starsie ale nizsi najazd a 2008 by nemalo byt DISI (priame vtrekovanie). A za ten rozdiel nekupis ani ten vyfuk. A na dalnici sa sportoveho podvozka bat nemusis, nie je to okruhovy extrem.
Zavolej do Trnavy at ti o ni povie viac, co vsetko tam je porobene. Spitaj sa aj na tlmice a ramena, ci su uz menene.
 
2.5 nebyla myslím nikdy DISI, až v generaci GJ skyactiv. U GH byl DISI 2.0 po face.
 
Naštěstí ne :D , kdo ví jak by se vystřiky tvářily při tom mým poskakování po městě :D Takhle mám akorát vyšší spotřebu
 
Mazdar :D Podívej, 2009 2.2DI 136kW nalitano 360tisic. Neco vylozene pruser? Je za par penez, tak me to zajima. DPF tu umi nekdo eventuelne vyradit?
 
Back
Top