• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Facelift má taky měkčí /komfortnější podvozek, sledování mrtvýho úhlu, přes mobil jde přehrávat hudba, trojblik..
 
RVM měl i předFL od přelomu let 2008/2009. Přesné datum si nepamatuju.
 
nebylo to jen u 2.5 a po fl to měly i 2.0 ? @Max6
 
Ne, RVM bylo i u 2.0i předFL po datumu, který uvedl Max. Samozřejmě pokud sis ho zaplatil ve výbavě. Před týdnem jsem zrovna v takovém GH jel.
 
Ahojte, chcel by som sa spýtať, či by mi nevedel niekto krok po kroku napísať, čo všetko treba vybaviť ešte v Nemecku,ak tam chcem kúpiť auto. Jedná sa o: https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz...ul:petrol,mlx:180000/pg:vipcar/324400742.html

Je to súkromník, tak by som chcel vedieť, čo si pripraviť a vlastne celé ako to tam prebieha.

Ďalšia vec je výbava- nemá niekto náhodou nemecký katalóg z toho roku, aby som si vedel pozrieť čo všetko môžem očakávať? Lebo čo som pozeral výbavu pre náš trh,tak ak to má polokožu,bose, tak by malo mať aj bixenony a parkocie senzory, čo tá z Nemecka nemá.

Za každú radu budem veľmi vďačný.
 
Ahoj. Našel by se tu nějaký specialista, který by se se mnou po dohodě zajel podívat do Auto galerie do Mostu na Mazdu 6 2.5? Samozřejmě to nechci zadarmo. Ozvěte se, případně jestli víte o někom, tak poprosim o kontakt. Díky
 
Ahojte, chcel by som sa spýtať, či by mi nevedel niekto krok po kroku napísať, čo všetko treba vybaviť ešte v Nemecku,ak tam chcem kúpiť auto. Jedná sa o: https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Mazda-6-2.0-MZR-Center-Line/vhc:car,pgn:2,pgs:10,ms1:16800_7_,frn:2010,prn:4000,prx:7000,ful:petrol,mlx:180000/pg:vipcar/324400742.html

Je to súkromník, tak by som chcel vedieť, čo si pripraviť a vlastne celé ako to tam prebieha.

Ďalšia vec je výbava- nemá niekto náhodou nemecký katalóg z toho roku, aby som si vedel pozrieť čo všetko môžem očakávať? Lebo čo som pozeral výbavu pre náš trh,tak ak to má polokožu,bose, tak by malo mať aj bixenony a parkocie senzory, čo tá z Nemecka nemá.

Za každú radu budem veľmi vďačný.
Cenník nemecký aj tuzemský aj pred aj po FL je tu pripnuty v GH kategórii na fóre. Bixenony mali tie GTA všetky asi tu v Európe, možno niekde z dánska atď mali ostrekovače + halogeny. Parkovacie senzory a RVM sa myslím dávali az od nejakých modelov od roku 2009 do tej najvyššej výbavy, niektoré modely z 2008 to nemali.
 
Řekl bych že na Disi je ta výbava v pořádku
 
@Jazet Ahoj, jak moc spěcháš na koupě auta, Já do měsíce budu chtít dávat svoje pryč. Jedná se o Mazda 6 GH 2.5 GTA kombi (2009) Stormy Blue. Aktuálně najeto 177400. Jestli máš zájem pošlu více info. jak fotky historii a nebo se domluvíme přes telefon.

 
Ahoj. Sháním Mazdu GH idálně po FL pouze s motorizací 2.5 a manuál. kdyby se někdo takové krásky chtěl zbavit, má u mě náruč otevřenou. Díky za případné tipy.
 
Ahoj. Sháním Mazdu GH idálně po FL pouze s motorizací 2.5 a manuál. kdyby se někdo takové krásky chtěl zbavit, má u mě náruč otevřenou. Díky za případné tipy.
Ja takú mám, ale u mňa možná iba výmena za MPSku! :grinning:
 
Ahojre
Zhanam auto do cca 10 000eur, no povodne bol rozpocet nizsi a postupne som sa prepracoval az sem. Dospel som ale k zaveru, ze asi nema zmysel dal vsetko na auto ktore bude vyzadovat dalsi servis.

Takze hladam nieco lacnejsie a napadla mi Mazda 6 GH. To auto sa mi vzdy pacilo a nejake benzinove dvojlitre sa daju zohnat uz okolo 6000eur. Zaujima ma, ci to za tie peniaze moze byt solidny kusok a ci sa da ocakavat, ze to auto by pred sebou mohlo mat aku taku zivotnost a buducnost. S nejakym servisom pocitam, ide mi skor o nakladnejsie prekvapenia.

Plus ma zaujima, ci ma niekto moznost zrovnat tu M6 s Octaviou II co sa tyka komfortu. Chapem, ze je tam rozdiel triedy, ale Mazdy su predsa len ladene pomerne sportovo a minimalne v tejto generacii sa odhluceniu pokial viem velka vaha neprikladala.

Inak subjektivne by mi vyhovovala viac nafta, ale pri jazdenke mi ten benzin pride ako bezpecnejsia volba.

Vdaka
 
Zrovna toto dilema jsem před nedávnem také podstoupil. Srovnával a projel si oba vozy. Mazda 6 GH 2.5 125kW vs Octavia III 1.4TSi 103kW. Nakonec jsem skončil u Mazdy, kterou jsem jednoduše vybíral srdcem (má něco nepojmenovatelného navíc) a nikoliv hlavou (to bych asi koupil Octavii)

Mé postřehy:

Sedačky
Měřím 190cm a sedačky na mou postavu jsou lépe tvarované v Octavii. Delší podsedáky, větší opěradlo. Na Mazdě je poznat že se navrhovala v Japonsku a pro mou postavu je to tak na hraně dobré pozice za volantem. U předchozí generace GG to pro mě vyloženě byla až nebezpečně krátké opěradlo. Menší postavy budou mít i v Mazdě dostatek komfortu.

Komfort podvozku
Nerovnosti na českýlépe hladí pro rodinku Octavie, ale jak se dostaneš na kvalitní cestu, tak Mazda vyloženě hýčká jízdou.

Ovladatelnost
Tady jednoznačně kraluje Mazda. To jak se vrhne do zatáčky a s jakou přilnavostí je až nadpozemské. Připadám si někdy, že má řiditelnou zadní nápravu jak krásně obkrouží zvolený oblouk. Octavii bych doporučil tomu, kdo chce sednout do křesla Á la koukat na TV a si pustit kanál “Dovez mě do Prahy” zábava = nula. Jestli tě alespoň trošku baví řízení. Mazda tě učaruje.

Pružnost a zrychlení:
Turbo dělá divy a Mazdě se drží na krku, zejména díky menší hmotnosti. Pružné zrychlení je podobné. Mě osobně vyhovuje atmosféra. Turbo u Octavie jede hezky od spodu. Mazda zase hezky nahoře.

Octavie bude vždy s menším nájezdem, novější, bude méně žrát a bude jednoduší na běžnou údržbu. Zábava, emoce ale budou na bodu mrazu.

Mazda bude v daném rozpočtu starší a je důležité vybírat v jakém bude stavu. Doporučuji se dívat spíš po dražších a zachovalých kusech. O Mazdičce je dle mého pečovat trošku víc. Konzervace podvozku, častější výměny oleje ale to svezení je pak skutečně radost!
 
Dakujem, za velmi hodnotny prispevok :)

Meriam podobne az rovnako, takze sme asi naozaj vo velmi podobnej situacii :)

Povodne som zvazoval nieco novsie, resp stale zvazujem, ale pokial ide o auta generacie Octavie III (cize koncernovo Leon III a Golf VII), tak sa prave bojim, ze cenovo to za slusny kusok vyjde na hranicu rozpoctu a nejaky dodatocny servis tam u tych dizlov asi bude, takze mi prislo rozumnejsie ist do niecoho lacnejsieho a spolahlivejsieho/jednoduchsieho.

A do toho vstupuje M6 GH ktora mi vzdy prisla nadherna a od ktorej ma odraza udajne slabsie odhlucnenie a pripadne blba konektivita, co asi ide riesit nejakym tretostranovym radiom. Na druhej strane som pocital s tym, ze benzinove dvojlitre su v podstate bezudrzbove a naopak, ze to bude oproti koncernu servisne jednoduchsie (aj preto v Mazde len benzin), aj ked niektore diely asi budu drahsie. Plus ano, odporuca sa nechat osetrit podvozok proti korozii, ak nekupim auto ktore si tym uz preslo.

Co sa tyka radosti z jazdy, nie je to priorita. Ocenim auto s ktorym sa da vyblbnut, ale zaroven som ochotny sa toho vzdat v prospech takeho toho celkoveho komfortu.
 
Slabšie Odhlučnenie v GH si myslím nieje cítiť do nejakých 130km/h čo sa týka aerodynamického hluku, problém sú podbehy teda zvyku od kolies, čo mne napríklad vyhovuje, že je pocut po akom povrchu auto jazdí. O3 je ale generačne novšie auto. V GH budú už interiérové plasty pukat a vrzgat na nerovnostiach, je o dosť tvrdšia takže to bude častejsie. Na druhú stranu je oktavka pre mňa auto bez emócie a bez jazdného pôžitku, ale má napríklad modernejši interiér a nie Mazda pixely na Navi z roku 2000 a iné japonské vychytávky. Ak sa rád vozis chces bezudrzbovy motor a spoľahlivé auto tak Mazdu, ak si pragmaticky prakticky človek tak Škodu. Jedinečná vlastnosť oktavie, keď zaparkujes pred nákupným centrom tak v radiuse 50 metrov bude 70 opozeranych oktavii 3 a pravdepodobne žiadna M6 GH.
 
Povodne som zvazoval nieco novsie, resp stale zvazujem, ale pokial ide o auta generacie Octavie III (cize koncernovo Leon III a Golf VII), tak sa prave bojim, ze cenovo to za slusny kusok vyjde na hranicu rozpoctu a nejaky dodatocny servis tam u tych dizlov asi bude, takze mi prislo rozumnejsie ist do niecoho lacnejsieho a spolahlivejsieho/jednoduchsieho.
No este to mozes brat z pohladu, ze GH je auto na ktorom sa menej setrilo, aj ked bolo v dobe krizy. Nema tolko eco a bezpecnostnych chujovin. O3 bych sa bal, ze bude o chvilu vylietana mrdka a ak nejaky maly motor, tak utahany. A co mas este na zozname? Toyota, Honda, Volvo? A aku karoseriu? Ja som zvazoval aj Chevrolet Cruze, to je podvozkovo tak na urovni Skodovky.
 
Hosi, predovsetkym vdaka za reakcie :) Tesi ma, ze su k veci, co na internete dnes uz tak casto nebyva :)

1) Octavia patri k tym najposlednejsim autam po ktorych by som tuzil, aj ked si zaroven nemyslim, ze je to zle auto. Jeho kvality uznavam, ale ano je nudne a je ich hromada a clovek si samozrejme rad skusi nieco, co nepozna. Pytal som sa na porovnanie s OII, pretoze nam jedna stoji na dvore a tym autom jazdim pravidelne, takze ho poznam.

2) Riesil som ten vyber so znamym, ktory ma zaroven servis a jeho doporucenie bol koncern jednoducho kvoli tomu, ze aj cez neho, ale skor obecne su to najlepsie servisovatelne auta. Kazdy to pozna, kazdy to vie zdiagnostikovat a diely su dostupne, je ich hromada. Pri konkurencii je to zlozitejsie, casto to opravi niekto zle a aj zo slusneho auta spravi vrak. Neviem ako toto riesia majitelia konkurencie, napriklad aj Mazdy a tipujem, ze uz asi kazdy mate vytipovaneho niekoho, kto sa vam o to auto stara a vie co robi (nie som typ cloveka, ktory si tieto veci zvladne urobit sam).

Takze som nejak dospel k dvom moznostiam. Najst nieco koncernove, potencionalne schopne a pojazdne s nejakou rezervou na pripadny servis. Moja volba by asi padla hlavne na Leon III v kombiku, ale nevadil by mi ani Golf a ... kaslat na to, ani ta Octavia III, aj postupne zistujem, ze to odhlucnenie je problem aj tam a dost ludi s tym bojuje. Hlavne Leon ktory nie je z dovozu v tejto cene prakticky nie je (to je podobne s Mazdou).

Alebo stavit na nieco starsie, menej komplikovane, co su typicky atmosfericki japonci ako Accord (v benzine prakticky nezohnatelny, alebo len s automatom), alebo Mazda 6 GH ktora tak este rok dozadu bola jedno z mojich dream cars, ale ako som zrazu zacal pozerat po novsich autach, nejak ... hlavne ten interier zostarol :) Ale ak by to mala byt kvoli svojej jednoduchosti bezpecnejsia kupa, tak ... preco nie. Do vnutra hodim nejake radio s CarPlay a mam moderne auto :) Totiz to, peniaze na najblizsi rok mam dost rozratane a budem ich potrebovat na zariadovanie domu, takze to, co pridam na auta stratim tam. O rok o dva to auto dufam vymenim, aj ked samozrejme Covid robi buducnost hmlistou ... :)

Zoznam som okresal na ten koncern a japonca. Resp sa este pohravam s myslienkou na Mondeo MKIV ktore na mna posobi modernejsie nez Mazda a komfortom by malo byt solidne. Akurat sa obavam spolahlivosti. Podla niekoho je to vylozene pruser, podla niekoho tam odchadzaju len detaily. Alebo Passat B7, ale tam zase nieco najst je magia. Alebo je to drahe, alebo to nema multifunkcny volant (koncernovy unikat), alebo to ma 1.6TDI co je v OIII este ako tak akceptovatelne, ale v Passate fakt nie.

Inak teda radost z jazdy ... ako som povedal, nie je to priorita. S tou jazdou okolo 130km/h pocitam, ze bude pomerne casta a preto je pre mna nejaky akusticky komfort, pripadne aj sedacky a komfort obecne (nemusi to plavat, tuhy podvozok na dialnici nevadi) dolezitejsi.

A ano, som si vedomy toho, ze sa mi tam prelinaju triedy :) To je hlavne hlavne kvoli tomu, ze primarne hladam relativne komfortne a aspon 1-2 roky servisne udrzatelne auto a trieda ako taka toto uplne nedefinuje, aj ked samozrejme vyssia trieda by mala byt komfortnejsia.

No, tak som sa postazoval ... :)

PS: karoseria ... U M6 a Mondea to nemoze byt sedan. Viem, ze je tichsi ... ale snad sa nikto neurazi, vyzera to hrozne. Inak preferujem liftback, ale s kombikom som tiez ok.
 
Back
Top