• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Mazdar :D Podívej, 2009 2.2DI 136kW nalitano 360tisic. Neco vylozene pruser? Je za par penez, tak me to zajima. DPF tu umi nekdo eventuelne vyradit?
Podložky pod vstřikovačema. Pokud je nikdo neměnil, hrozí ředění oleje s naftou, ucpání koše a možnost zadření. Detaily možná nemám úplně přesně, ale výsledek je stejný. Takže pozor bych si trochu dával. Někde tu určitě bude téma na to. Taky by mě zajímal stav rozvodového řetězu. Pokud s tím někdo jezdil hrubě a bez znalostí, tak může být dead.
 
Ty podlozky pod vstrikama nikdo v Mazde od 2.0DI nevyresil? :D Dobra, odsroubovat vicko 710 neni problem. Retez jasnacka.. dvouhmotu atd...
 
Ty podlozky pod vstrikama nikdo v Mazde od 2.0DI nevyresil? :D Dobra, odsroubovat vicko 710 neni problem. Retez jasnacka.. dvouhmotu atd...
Nop. Je to tam stále. I u CX-7. To je za mě asi jediná nevýhoda. A známe Čechy a jejich přístup k údržbě. ? Takže bych byl opatrný.
Vím že CX-7 nafta na čidlo na natahování řetězu. GH ho má možná taky.
 
DPF bych nerušil, dyť to pak smrdí jak avia :D
 
Nop. Je to tam stále. I u CX-7. To je za mě asi jediná nevýhoda. A známe Čechy a jejich přístup k údržbě. ? Takže bych byl opatrný.
Vím že CX-7 nafta na čidlo na natahování řetězu. GH ho má možná taky.
Aha, tak to ziram. No ale s tim si umim poradit. S tema podlozkama... tim jsem si prosel u GY. Ten retez pohlidam :)
 
Nop. Je to tam stále. I u CX-7. To je za mě asi jediná nevýhoda. A známe Čechy a jejich přístup k údržbě. ? Takže bych byl opatrný.
Vím že CX-7 nafta na čidlo na natahování řetězu. GH ho má možná taky.
Žádné čidlo tam není, vždyť se to počítá z úhlu natočení horního kola, co pohání vačky a dolního kola na klikovce, PID CC_DIFP_WOA.

Základní diagnostika R2:
- zahřát motor jízdou, při ní zkontrolovat stav řízení
- stav řetězu - mrknout na CC_DIFP_WOA, případně poslechnout jestli už nechrastí
- pustit kalibraci vstřikovačů
- stav vstřikovačů - mrknout na korekční hodnoty vstřikovačů (FI_LRN_*), jak moc se od sebe liší při různých tlacích
- stav filtru - vizuálně zkontrolovat výfuk, vypálit manuálně filtr a mrknout, na kolik klesnou hodnoty PM_ACC/PM_GEN
 
Žádné čidlo tam není, vždyť se to počítá z úhlu natočení horního kola, co pohání vačky a dolního kola na klikovce, PID CC_DIFP_WOA.

Základní diagnostika R2:
- zahřát motor jízdou, při ní zkontrolovat stav řízení
- stav řetězu - mrknout na CC_DIFP_WOA, případně poslechnout jestli už nechrastí
- pustit kalibraci vstřikovačů
- stav vstřikovačů - mrknout na korekční hodnoty vstřikovačů (FI_LRN_*), jak moc se od sebe liší při různých tlacích
- stav filtru - vizuálně zkontrolovat výfuk, vypálit manuálně filtr a mrknout, na kolik klesnou hodnoty PM_ACC/PM_GEN
Dekuji za informace. Na auto pojedu bez diagnostiky, nejsem ji vybaven. Takze to vezmu podle citliveho ouska a dalsimi smysly.
 
Dekuji za informace. Na auto pojedu bez diagnostiky, nejsem ji vybaven. Takze to vezmu podle citliveho ouska a dalsimi smysly.
Na výše uvedené stačí ForScan Lite do mobilu a čínský Bluetooth.
 
Nemam ani jedno :D Odpoledne se na to jedu podivat, udajne to nejakou peci dostavalo. Pak se pochlubim :))
 
Takze: Auto bylo na svoji historii celkem fajn, peci to prubezne dostavalo. Bylo lehce bourany -coz jsem vedel a poradil bych si s tim. Jelo pekne, dpf ok, vyfuk jako sklo. Ale po otevreni 710ky mi malem vyskocilo z rukou jak tlakovalo. To rozhodlo celou situaci a auto jsem tam nechal. Tenhle hazard mile rad prenecham tem mladejm co se neboji :D Skoda, nakonec se z toho vyklubala pekna vybava. Tak treba jindy :)
 
Jako musím se smát. Ten člověk vůbec neví o čem píše, GH nemělo 260 koní a 4x4. Asi se mu ty generace malinko pletou ?. A že by bylo GH levné to už je opravdu vtipné, když ceny posledních několik let skoro neklesají. Dneska už opravdu o autech píše každej jouza
 
Jako musím se smát. Ten člověk vůbec neví o čem píše, GH nemělo 260 koní a 4x4. Asi se mu ty generace malinko pletou ?. A že by bylo GH levné to už je opravdu vtipné, když ceny posledních několik let skoro neklesají. Dneska už opravdu o autech píše každej jouza
GH mělo 4x4 jen JDM 2.5 s automatem. GH mělo max. výkon 272 koní 3.7 V6, ale předohrab a americký prodloužený sedan.
 
Back
Top