• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Je to přesně jak říkáš. Žádná věda :)
 
Pro me, jako laika samouka, byla jeste nova informace, ze motor má byt studeny. Při dotahovani za tepla by se to mohlo utáhnout moc a nasledne by mohl byt problem pri dalsi vymene. Tusim, ze to je nejaka fyzika a rozdílné teplotni roztažností materialu, nebo co.
 
@hobler
S meziplynem se řadí dolů ;)

Tj. pokud řadím nohoru, tj. potřebuji překonat velký rozdíl otáček dolů, pomáhá synchronizaci dvojté prošlápnutí spojky. Tj. sešlápnu spojku, vyřadím, pustím spojku, sešlápnu spojku, zařadím, pustím spojku.

Pokud podřazuješ, pak se přidává meziplyn. Tj. vyšlápnu spojku, vyřadím, pustím spojku. Ťuknu do plynu, vyšlápnu spojku, zařadím, pustím spojku.
Plyn je samozřejmě třeba poťuknout tak, aby ses otáčkama trefil o něco nad cílové, protože to trochu spadne než zařadíš.
 
To samozřejmě vím. Bylo to myšleno tak, že při podřazování meziplyn občas používám, dvojitou spojku při řazení nahoru ne, ale asi vyzkouším.
 
Já používám meziplyn nejvíce při podřazování na 2ku. Ta dvojka je taková, že mi to pro ni přijde mnohem lepší.
 
...ja teda ale dodam, ze na to vytahavani/prosezeni trpi i ta bila, a nikoliv na bocnicich, ale i na te hlavni plose sedaku... aspon ve dvou autech, ktere jsem s bilou nazivo videl - svoje a Naturalovo :). Samozrejme na to v nejake mire trpi kazda kuze, ale prijde mi, ze u Mazdy to nastupuje dost rychle, jinak si to ve svem pripade pri sve musi hmotnosti a velikosti neumim vysvetlit. Myslim, ze je to proste blbym zpusobem prositi, ze delaji prilis velke plochy, ktere nejsou nicim zpevnene, pripadne ze podklad (rika se tomu molitan?) je prilis mekky. Myslim ze podobny problem mela Tesla S z prvnich let vyroby, a taky to tenkrat uzivatele pricitali prilis velke plose v jednom kuse.

Taky se muze lisit nase individualni citlivost na nedostatky, proto tady jeden z nas ma vysoke desitky tisic a ma pocit, ze je to jak nove, a nekdo jiny (treba ja) 20tkm a mit pocit, ze by to teda mohlo byt o dost lepsi :D. Taky mohla samozrejme Mazda jit s kvalitou dolu a na starsich autech to bylo lepsi... nevim.
ahoj, je mozne to presedenie sedacky nejako poriesit? Ci len vymena? A ak vymena, da sa riesit len sedak, alebo sedacka musi ist ako celok? Mam sedacky s odvetravanim a trochu ma to presedenie stve, chcel by som to poriesit. AJ vymenou, ked to nebude mozne inak.
 
Rýchly rozstrel: páni, keby ste si mali vybrať, tak ktorý kus by ste preferovali?
 
Já bych koupil mojí. ??


Udělám ti cenu. ?? ale asi trváš na kombi, hm?
Ta prvni linkovana na odkazu je sedan, takze nejspis @engineer na kombi netrva.

Z tech dvou bych bral tu novejsi, dva roky stari mi prijdou jako vcelku velky rozdil - ma sice trochu vic najeto, ale Mazda postupne vychytavala na autech problemy, navic ma novejsi facelift lepsi odhlucneni, vyhrivany volant, barevny heads-up displej atp.; a taky je levnejsi. Ze ma o par desitek tisic km vic najeto bych neresil, u takhle mladeho auta je velky najezd do nejaky miry pozitivnim rysem, nejspis jezdilo denne a delsi trasy (pokud to nebyl taxik :))...

A nebo tu Slayerovu, ktera vypada skvele.
 
Já bych koupil mojí. ??


Udělám ti cenu. ?? ale asi trváš na kombi, hm?
Pôvodne som chcel iba kombi, ale vzhľadom na aktuálnu ponuku na trhu to nie je hlavný parameter :)
Btw. ten podvozok si už vyriešil? :) Lebo som čítal tvoje vlákno a teda vymenil si toho veľa, ale očakávaný efekt sa (podľa tvojich slov) nedostavil...
 
Pôvodne som chcel iba kombi, ale vzhľadom na aktuálnu ponuku na trhu to nie je hlavný parameter :)
Btw. ten podvozok si už vyriešil? :) Lebo som čítal tvoje vlákno a teda vymenil si toho veľa, ale očakávaný efekt sa (podľa tvojich slov) nedostavil...
Podvozku nic není. Klidně se přijeď svézt a přesvědčit. ?
 
Ta prvni linkovana na odkazu je sedan, takze nejspis @engineer na kombi netrva.

Z tech dvou bych bral tu novejsi, dva roky stari mi prijdou jako vcelku velky rozdil - ma sice trochu vic najeto, ale Mazda postupne vychytavala na autech problemy, navic ma novejsi facelift lepsi odhlucneni, vyhrivany volant, barevny heads-up displej atp.; a taky je levnejsi. Ze ma o par desitek tisic km vic najeto bych neresil, u takhle mladeho auta je velky najezd do nejaky miry pozitivnim rysem, nejspis jezdilo denne a delsi trasy (pokud to nebyl taxik :))...

A nebo tu Slayerovu, ktera vypada skvele.
Výhřev volantu má, myslím, až GL od roku 2018. Alespoň já mám tedy plnou výbavu, facelift a výhřev volantu chybí. To samé platí pro lepší odhlučnění díky zdvojeným sklům.
 
Výhřev volantu má, myslím, až GL od roku 2018. Alespoň já mám tedy plnou výbavu, facelift a výhřev volantu chybí. To samé platí pro lepší odhlučnění díky zdvojeným sklům.
Vyhrev volantu je videt i na fotkach toho modelu 2017 v inzeratu vyse. Odhlucneni je take lepsi od modeloveho roku 2017. Mel jsem ji, kolega v praci mel - dosud ma - identickou, ale o rok starsi (2016), takze to mam zmapovane docela presne :).

Tech zmen je jeste vic, bohuzel nenachazim ceskou tiskovku, ale americka napr. zde:
 
Vyhrev volantu je videt i na fotkach toho modelu 2017 v inzeratu vyse. Odhlucneni je take lepsi od modeloveho roku 2017. Mel jsem ji, kolega v praci mel - dosud ma - identickou, ale o rok starsi (2016), takze to mam zmapovane docela presne :).

Tech zmen je jeste vic, bohuzel nenachazim ceskou tiskovku, ale americka napr. zde:
Ok, ok. Já měl za to, že FL proběhl na konci 2015 - model 2016 a pak už bylo GL. Není moc aut, kde by se co rok rok dělalo nějaké vylepšení... ?
 
...tento kúsok má naozaj taký ošúchaný volant alebo je to iba ilúzia fotky? Lebo pri takomto nájazde by ten interiér nemal byť zničený...

 
Ja mam najeto asi 56tisic km, a na volante neni temer zadna stopa opotrebeni. Dokonce i na me stare mazde6/GG sem mel po ~250 tisic km volant jenom mirne vyhlazenej v mistech uchopeni.

Tohle ma bud najeto mnohem vice, nebo to mel majitel reklamovat. Pamatuju ze nekdo zde taky mel uz po nizkem najezdu osoupanej volant, a v servisu mu jej vymenili...
 
Mazda ty volanty nevychytala u ročníků 2013-minimálně 2017. Já ho měl dorasovanej slušně v mojí ex 2014 se 192tkm, kamarád koupil 2016 s nějakýma 60tkm a nechával si ho minulý týden přešít, protože byl taky hnusnej. Soudruzi v Japonsku něco museli podcenit, protože jsem jel nebo měl různě starý auta s koženým volantem a nikdy nevypadal tak hrozně.. Stačí si projet sauto a podívat se na fotky inzerovaných Mazd, jak mají ty volanty ošoupaný u ročníků 2013-2017..
 
Modelovy rok 2017 uz byl vyreseny, jestli si to dobre pamatuju. I empiricka zkusenost v poradku - mel jsem s ni najeto pak neco jako 70tkm a volant byl jako novy, vyroba auta byla nekdy na jare 17. Podle me to zmenili spolu s jinym designem volantu pro tento modelovy rok.

Oprava, podle americkyho TSB to bylo vyreseny az 17. unora 2017, nehlede na design volantu: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10160583-0001.pdf
 
Poslední úprava:
Back
Top