• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

U předfaceliftových GL to asi problém nebude. Mám najeto 90.000 km a volant jako nový.
 
Jsem si říkal, že jsem měl volant na trojce (2015) po sto tisících km jako nový a podle tabulky to byla chyba u trojek jen z Japonska. Já ji měl z Mexika.
 
...tento kúsok má naozaj taký ošúchaný volant alebo je to iba ilúzia fotky? Lebo pri takomto nájazde by ten interiér nemal byť zničený...

Běžný stav viz
 
Jde taky o to, jestli se člověk o volant aspoň trochu stará. Ve své GH jsem na volant kašlal a po 6 letech a 110 tis. km byl ošoupaný. Tak teď ho aspoň jednou ročně řádně namažu nějakou "vazelínou" na kůži od Doris a je stále netknutý. Myslím, že i dost závisí na tom, jak moc se člověk potí na rukou.
 
Zdravím, vymýšlím náhradu za svého Accorda 7g sedan. Chtěl bych něco většího pro rodinu a zachovat i nějaký ten výkon :)
Takže koukám po Mazdě 6 s 2,5l motorem. Recenze se mi líbí a i auto vzhledově... Moc jich teda v 2,5 není, případně jsou hodně přes rozpočet :)
Včera jsem našel v AAA, vím že to není úplně spolehlivý bazar. Auto ale vypadá na fotkách moc hezky a i Carvertical nic nehlásí (čisté jak lilie) - to je mi divné....Tak jestli něco přehlížím? Díky za názor
 
Cau, ne že by to musel být i tento příklad, ale zrovna u Aček bych řekl že je to časté, pokud jsi to auto tam neviděl fyzicky očekával bych variantu, Ano pane přijedte se podívat je to nadherny kousek. A jak dojedeš zjistíš, že tam tohle auto není, ale mají nějaké podobné taky v super stavu ale bud za vyšší cenu nebo v jiné výbavě apod. Tak snad dobře pořídíš, protože jinak je 2.5 benzín za mě to nejlepší ;)
 
A nespoléhej na to, že tam vyhlédnuté auto bude, ani kdyby ti před odjezdem telefonicky potvrdili, že ho ještě mají (vlastní zkušenost).
 
Auto mi přistavili ještě ten den z Teplic do Prahy, takže pěkně testování s teplým motorem :D auto má šrámy od provozu, měl to nějaký podnikatel. Nejspíše měněný nebo lakovaný přední nárazník (a možná víc). Za krátkou projížďku ne až tak pevný podovozek oproti autu od Slayera.CZ (ještě jednou díky za projížďku) a přišel mi i hlučnější motor. Bohužel dneska jsem se utvrdil v tom, že stříbrnou barvu opravdu nechci, stříbrných aut jezdí kvanta a Mazda zapadne do této šedi. Navíc mi přijde že jsou strašně vidět všechny spáry, které na tmavších barvách nejsou tolik patrné. Koukám dál...
 
Proč si myslíš, že to je dovoz z Ameriky? Tachometr není v mílích/hod
Podle VIN a té výbavy, nemusí být z Ameriky ale třeba z Kanady - tam mají myslím kilometry. Pokud je začátek VIN JM1 jde o model pro severní Ameriku, pro Evropu začíná JMZ.

@ajfel no psát to může, ale na fotce palubky nejsou tlačítka pro výhřev sedadel vidět a jelikož mám tu samou palubku tak vím kde je hledat, a na krytu repro chybí znáček bose, tak buď upadl, nebo tam bose není.
 
Poslední úprava:
…a co je horsi, vetsina dovozu zpoza louze jsou auta z aukci po nehodach, ktera se za oceanem nevyplati opravovat. Casto se dle vinu da najit i ta aukce s fotkama rozmlacenyho auta. Tuhle jsem hledat nezkousel, ale urcite bych to proveril. Jinak interier ma u tech oprav obcas vymeneny prvky jako tachometry a svetla za evropsky, tak to nejde moc poznat.
 
Back
Top